- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc doraźna => Tabor => Wątek zaczęty przez: Sigman w 18 Stycznia 2008, 17:08:45

Tytuł: Problem z węglarkami w Quark_MCE
Wiadomość wysłana przez: Sigman w 18 Stycznia 2008, 17:08:45
Chodzi o to, że w misji na ET22, po doczepieniu składu Es-ów z węglem, nie wykrywa mi węgla, to znaczy skład zachowuje się jak pusty, jest za lekki. Wcześniej dało się wyczuć, że ten węgiel jest, bo było bardzo trudno ruszyć, ale pewnego razu przy ruszaniu coś "puściło" i skład zrobił się tak lekki, jakby tego węgla nie było. Teraz jest już tak cały czas.

We wpisach do scenerii jest oczywiście parametr "Coal", węgiel jest widoczny z zewnątrz, ale skład zachowuje się tak, jakby węglarki były puste.

Proszę o pomoc.
Tytuł: Odp: Problem z węglarkami w Quark_MCE
Wiadomość wysłana przez: Patrykos w 18 Stycznia 2008, 17:58:37
Chodzi o to, że w misji na ET22, po doczepieniu składu Es-ów z węglem, nie wykrywa mi węgla, to znaczy skład zachowuje się jak pusty, jest za lekki. Wcześniej dało się wyczuć, że ten węgiel jest, bo było bardzo trudno ruszyć, ale pewnego razu przy ruszaniu coś "puściło" i skład zrobił się tak lekki, jakby tego węgla nie było. Teraz jest już tak cały czas.

We wpisach do scenerii jest oczywiście parametr "Coal", węgiel jest widoczny z zewnątrz, ale skład zachowuje się tak, jakby węglarki były puste.

Proszę o pomoc.

Przykładowy wpis :

node -1 0 503320-1 dynamic PKP\eaos 412W-20 412W 0.0 nobody 3 0 enddynamic <= pusty
node -1 0 503320-1 dynamic PKP\eaos 412W-20 412W 0.0 nobody 3 0 coal enddynamic <= jeśli masz tak zmień na :
node -1 0 503320-1 dynamic PKP\eaos 412W-20 412W 0.0 nobody 3 55 coal enddynamic lub
node -1 0 503320-1 dynamic PKP\eaos 412W-20 412W 0.0 nobody 3 99 coal enddynamic .
Tytuł: Odp: Problem z węglarkami w Quark_MCE
Wiadomość wysłana przez: eu07-001 w 18 Stycznia 2008, 18:12:59
Cześć.
node -1 0 503320-1 dynamic PKP\eaos 412W-20 412W 0.0 nobody 3 0 coal enddynamic

Patrykos, jaja se robisz ? Nie ma czegoś takiego jak 3 0 coal enddynamic ,wywaliło by wtedy Enddynamic stratement missing. (Jeśli zła pisownia to przepraszam.)

Kolego @Sigman pokaż wpisy w scenerii, zobaczę co da się zrobić.

Pzdr.

Tytuł: Odp: Problem z węglarkami w Quark_MCE
Wiadomość wysłana przez: Patrykos w 18 Stycznia 2008, 19:22:21
Cześć.
node -1 0 503320-1 dynamic PKP\eaos 412W-20 412W 0.0 nobody 3 0 coal enddynamic

Patrykos, jaja se robisz ?

No co, na kolację w sam raz! :D

Wiem, że nie ma takiego czegoś, ale wszystkie warianty trzeba przewidzieć :P
Tytuł: Odp: Problem z węglarkami w Quark_MCE
Wiadomość wysłana przez: eu07-001 w 18 Stycznia 2008, 19:32:52
Cześć.
node -1 0 503320-1 dynamic PKP\eaos 412W-20 412W 0.0 nobody 3 0 coal enddynamic

Patrykos, jaja se robisz ?

No co, na kolację w sam raz! :D

Wiem, że nie ma takiego czegoś, ale wszystkie warianty trzeba przewidzieć :P

No niby tak , ale pisał ,że sceneria mu się poprawnie uruchomiła,tylko węglarki były lekkie.

[ot]PS:Jajka na kolację raczej nie ,na śniadanie są lepsze.[/ot] :)
Tytuł: Odp: Problem z węglarkami w Quark_MCE
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek626 w 18 Stycznia 2008, 19:41:48
Chciałbym wiedzieć jaka jest przyczyna lekkości tych wagonów, mam więc pytanie.
Czy zmiana "wagi" pojawiła się po zmianie exe?
Prosiłbym o sprawdzenie tej możliwości.
Tytuł: Odp: Problem z węglarkami w Quark_MCE
Wiadomość wysłana przez: Sigman w 19 Stycznia 2008, 00:00:20
Oczywiście chodzi tu nie o Eaos-y, tylko Es-y ;)

A wpis wygląda tak:

trainset none Dejawy-tor7 10.0 0.0 
node -1 0 5520371-1 dynamic PKP\Es #9w.tex 9W 0.0 nobody 3 10 Coal enddynamic
node -1 0 5520371-2 dynamic PKP\Es #9w.tex 9W 0.0 nobody 3 10 Coal enddynamic
node -1 0 5520371-3 dynamic PKP\Es #9w.tex 9W 0.0 nobody 3 10 Coal enddynamic
node -1 0 5520371-4 dynamic PKP\Es #9w.tex 9W 0.0 nobody 3 10 Coal enddynamic
node -1 0 5520371-5 dynamic PKP\Es #9w.tex 9W 0.0 nobody 3 10 Coal enddynamic
node -1 0 5520371-6 dynamic PKP\Es #9w.tex 9W 0.0 nobody 3 10 Coal enddynamic
node -1 0 5520371-7 dynamic PKP\Es #9w.tex 9W 0.0 nobody 3 10 Coal enddynamic
node -1 0 5520371-8 dynamic PKP\Es #9w.tex 9W 0.0 nobody 3 10 Coal enddynamic
node -1 0 5520371-9 dynamic PKP\Es #9w.tex 9W 0.0 nobody 3 10 Coal enddynamic
node -1 0 5520372-1 dynamic PKP\Es #9w.tex 9W 0.0 nobody 3 10 Coal enddynamic
node -1 0 5520372-2 dynamic PKP\Es #9w.tex 9W 0.0 nobody 3 10 Coal enddynamic
node -1 0 5520372-3 dynamic PKP\Es #9w.tex 9W 0.0 nobody 3 10 Coal enddynamic
node -1 0 5520372-4 dynamic PKP\Es #9w.tex 9W 0.0 nobody 3 10 Coal enddynamic
node -1 0 5520372-5 dynamic PKP\Es #9w.tex 9W 0.0 nobody 3 10 Coal enddynamic
node -1 0 5520372-6 dynamic PKP\Es #9w.tex 9W 0.0 nobody 3 10 Coal enddynamic
node -1 0 5520372-7 dynamic PKP\Es #9w.tex 9W 0.0 nobody 3 10 Coal enddynamic
node -1 0 5520372-8 dynamic PKP\Es #9w.tex 9W 0.0 nobody 3 10 Coal enddynamic
node -1 0 5520372-9 dynamic PKP\Es #9w.tex 9W 0.0 nobody 3 10 Coal enddynamic
node -1 0 5520373-1 dynamic PKP\Es #9w.tex 9W 0.0 nobody 3 10 Coal enddynamic
node -1 0 5520373-2 dynamic PKP\Es #9w.tex 9W 0.0 nobody 3 10 Coal enddynamic
node -1 0 5520373-3 dynamic PKP\Es #9w.tex 9W 0.0 nobody 3 10 Coal enddynamic
node -1 0 5520373-4 dynamic PKP\Es #9w.tex 9W 0.0 nobody 3 10 Coal enddynamic
node -1 0 5520373-5 dynamic PKP\Es #9w.tex 9W 0.0 nobody 3 10 Coal enddynamic
node -1 0 5520373-6 dynamic PKP\Es #9w.tex 9W 0.0 nobody 3 10 Coal enddynamic
endtrainset

Normalnie się przypina do lokomotywy, ale waga tego składu jest stanowczo za mała.
Zmiana nie nastąpiła po zmianie exe. Mam cały czas to samo exe 664 KB, a zmiana zaszła nagle sama z siebie podczas jednej próby ruszenia, po prostu nagle coś "puściło", bo wcześniej było dobrze (bardzo ciężki skład, prawie że nie dało się ruszyć). ET22 pochodzi z 201E Pack, trasa Quarka jest pobrana z paczki Krzyśka (z niebieskim Gagarinem).
Tytuł: Odp: Problem z węglarkami w Quark_MCE
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek626 w 19 Stycznia 2008, 00:33:26
Paczka nie jest moja, Zrobił ją @Mariusz1970 i @Defiler, i nie wiem który więcej:) mam w niej jedynie niewielki udział, a pomagało wiele osób.
Wpis do scenerii mam identyczny,  przez moment pomyślałem że być może urwałeś śrubę i zostałeś najwyżej z dwoma wagonami. Został jeszcze do sprawdzenia plik chk, choć to też wersja mało prawdopodobna. Jako ciekawostkę podam że u mnie po kolejnej instalacji czegoś do testowania, właśnie te wagony straciły tekstury.
Tytuł: Odp: Problem z węglarkami w Quark_MCE
Wiadomość wysłana przez: Sigman w 19 Stycznia 2008, 01:04:12
Paczka nie jest moja, Zrobił ją @Mariusz1970 i @Defiler, i nie wiem który więcej:) mam w niej jedynie niewielki udział, a pomagało wiele osób.

No dobra, chodziło mi o to, że ściągnięta z Twojej strony ;)

A pociągu nie urwałem, specjalnie wyszedłem z kabiny, żeby to sprawdzić, ale skład był cały przypięty, a w wagonach było widać węgiel. Tylko przyspieszenie było takie, jakbym jechał samą lokomotywą ;/
Tytuł: Odp: Problem z węglarkami w Quark_MCE
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek626 w 19 Stycznia 2008, 11:06:35
Było?
To jest już dobrze?
Tytuł: Odp: Problem z węglarkami w Quark_MCE
Wiadomość wysłana przez: Sigman w 19 Stycznia 2008, 21:10:36
Węgiel zawsze było widać, tylko w pewnym momencie jego masa zniknęła i nie ma jej do dziś.