- Symulator MaSzyna -
Hyde Park => Bieżące kolejowe => Wątek zaczęty przez: Profeta w 23 Listopada 2007, 18:38:28
-
Pod poniższym linkiem znajduje się artykuł o nowej konstrukcji gliwickiego zakładu. Zaczyna się robić ciekawie. Prywaciarzom się pewnie spodoba, bo chyba cena będzie konkurencyjna ;).
http://infobus.pl/text.php?id=14139#maintext
Pozdrawiam!
-
Wszystko fajnie, dobrze sie czyta ale w którym momencie ET22 ma rozruch impulsowy?? Chyba, że o czymś nie wiem.
-
Wszystko fajnie, dobrze sie czyta ale w którym momencie ET22 ma rozruch impulsowy?? Chyba, że o czymś nie wiem.
Tu chyba chodzi o ET22-2000. Chociaż sam pierwszy raz słyszę.
-
Polecam przedmówcom przeczytać ten tekst jeszcze raz.
Pozdrawiam!
-
Kolejny przykład to ET22, gdzie usunięto przestarzały rozruch oporowy na rzecz zastosowania nowego impulsowego. Prototypowa modernizacja okazała się na tyle udana, że PKP Cargo zleciły modernizację 50 kolejnych lokomotyw ET22 w takim zakresie.
Zmodernizowana lokomotywa ET22-2000 widocznie ma rozruch impusowy...
PS. Taki mały OT, na tej samej stronie jest literówka która mnie bardzo uśmiała a mianowicie, w opisie lokomotywy Eurosprinter ES64F4 na TRAKO napisano że:
Konstrukcyjnie lokomotywa ta jest zbliżona do Taurusa, posiada również taką samą moc, jednak z racji jej przeznaczenia do przewozów towarowych została ograniczona prędkość maksymalna do 14km/h.
Bardzo się przy tym uśmiałem:D
-
Widać, że czytac nie umiecie. Tam pisze, że ZNLE bedzie sie wzorować na ET22 i now lokomotyw dostanie rozruch impulsowy.A nigdzie tam nie pisze iż ta lokomotywa takowy posiada bo ma oporowy.
-
Kolejny przykład to ET22, gdzie usunięto przestarzały rozruch oporowy na rzecz zastosowania nowego impulsowego.
No ludzie, tu pisze, że Adolfik ma impulsowy.
-
Zdecydowanie wolę ET22. Nie lubię takich supernowoczesnych lokomotyw. Pełne bajerów komputerów itp. Wolę tradycyjne lokomotywy PKP. Przywykłem do nich. Uwielbiam takie archaiki. Lokomotywa ma być lokomotywą a nie opływową rakietą kosmiczną.
-
Zdecydowanie wolę parowozy. Nie lubię takich supernowoczesnych lokomotyw typu ET22, pełnych bajerów. Wolę tradycyjne parowozy. Przywykłem do nich. Lokomotywa ma być lokomotywą, para ma buchać a nie te okropne elektryki.