- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Tabor kolejowy => Wątek zaczęty przez: SM31-113 w 03 Sierpnia 2007, 17:22:04

Tytuł: Układ prędkości zadanej
Wiadomość wysłana przez: SM31-113 w 03 Sierpnia 2007, 17:22:04
A gdzie zainstalowany jest układ prędkości zadanej w EP09 i jak maszynista ustawia wybraną prędkość??

Przenoszę do "Inne kolejowe".
Akvin
Tytuł: Układ prędkości zadanej
Wiadomość wysłana przez: EU07-457 w 03 Sierpnia 2007, 17:55:48
Cytat: "SM31"
A gdzie zainstalowany jest układ prędkości zadanej w EP09 i jak maszynista ustawia wybraną prędkość??


O ile się nie mylę UPZ miała tylko jedna sztuka - 002, ale i tak tylko w formie testów.l
Tytuł: Układ prędkości zadanej
Wiadomość wysłana przez: Mihau w 03 Sierpnia 2007, 18:11:51
Normalnie taki wypas na lokomotywie.
Tempomat jak w ciężarówce.
A czy inne loki też posiadały/ją tempomat?
Tytuł: Układ prędkości zadanej
Wiadomość wysłana przez: EU07-483 w 04 Sierpnia 2007, 12:09:05
Cytat: "EU07-457"
Cytat: "SM31"
A gdzie zainstalowany jest układ prędkości zadanej w EP09 i jak maszynista ustawia wybraną prędkość??


O ile się nie mylę UPZ miała tylko jedna sztuka - 002, ale i tak tylko w formie testów.l


Potwierdzam, a wybieranie jazdy manualnej, badz jazdy na UPZ dokonywany był poprzez ustawienie nastawnika kierunkowego na odpowiednia pozycje. Predkosc wybierało ustawiajac odpowiednia pozycje nastawnika. Ale system ten był bardzo wadliwy - czesto UPZ ustawial pozycje oporowa i na niej dlugi czas utrzymywal jazde przez co grzał opory, a jak wiadomo w EP09 sa one bardzo delikatne. Dlatego wlasnie zakonczono testy UPZ, a jedynym sladem po tym jest jedna pozycja wiecej w nastawniku kierunkowym ;)

Mam nadzieje ze pomogłem.