- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc w tworzeniu => Wątek zaczęty przez: Piter_93 w 18 Lipca 2007, 21:00:09
-
Witam.
Stworzłem sobie w gmaxie cylinder. Odpaliłem skrypta (MAXScript -> Run Script -> t3dexport). I wyskakuje mi komunikat - - No ""+"" function for undefined. Później kopiuje to co mi wyskoczyło w okienku do Notatnika. Zapisuje (Zbiornik.t3d - taką nadaje mu nazwe). Includuje do scenerii.
include;models/zbiornik.t3d;krzyzowa/klonowo.bmp-15.0;-0.2;720.0;270.0;;end
(Narazie taką, a nie inną dałem mu texture).
Odpalam scenerie. A tam ani widu, anie słychu po cylindrze. Co zrobiłem źle?
-
Konwertowałeś do Editable mesh?
-
dobrze by bylo dac mapowanie ;]
-
Model do scenerii nigdy!!! nie wstawia się include;model.t3d . Wstawia się np. tak:
node -1 0 blok386 model 1400 0 9070 0 model.t3d tekstura.tga endmodel
-
1. Nie
2. Eeee narazie nie wiem jak to zrobić
3. Dzięki za rade, wypróbuje ;)
-
Export t3d eksportuje tylko EditableMesh. Prawym na obiekt i covert to=>editable mesh. I po sprawie.
-
Pamiętaj też o HIERARCHI, bo sie okaże że twój obiekt lub ich zbiór jest gdzieś 100m nad ziemią ;) Cylinder->editable mesch, UVW map, textura i zapis, jak masz texture do swojego cylindra w głównym kataloggu to OK jak nie to w T3D napisz ścieżke dostępu do textury bo bedzie biały albo wcale?
POZDRO
-
Mam troszkę inne pytanie.
Powiedzmy że stworzyłem sobie cylinder, dalej editable mesch, potem UVW map, i tutaj zaczyna się mój problem. Czy ktos mógłby mi łopatologicznie , krok po kroku opisać jak to oteksturować?
Pozdrawiam i z góry dziękuję ;)
-
wcisnij M a dalej było już opisane na forum - użyj szukajki
-
Okej, dziękuję za "konstruktywną" pomoc.
Zamykam.
Akvin