- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc w tworzeniu => Wątek zaczęty przez: Piter_93 w 18 Lipca 2007, 21:00:09

Tytuł: Export t3d
Wiadomość wysłana przez: Piter_93 w 18 Lipca 2007, 21:00:09
Witam.

Stworzłem sobie w gmaxie cylinder. Odpaliłem skrypta (MAXScript -> Run Script -> t3dexport). I wyskakuje mi komunikat - - No ""+"" function for undefined. Później kopiuje to co mi wyskoczyło w okienku do Notatnika. Zapisuje (Zbiornik.t3d - taką nadaje mu nazwe). Includuje do scenerii.

include;models/zbiornik.t3d;krzyzowa/klonowo.bmp-15.0;-0.2;720.0;270.0;;end

(Narazie taką, a nie inną dałem mu texture).

Odpalam scenerie. A tam ani widu, anie słychu po cylindrze. Co zrobiłem źle?
Tytuł: Export t3d
Wiadomość wysłana przez: Żabek w 18 Lipca 2007, 21:19:48
Konwertowałeś do Editable mesh?
Tytuł: Export t3d
Wiadomość wysłana przez: pol102 w 19 Lipca 2007, 01:27:31
dobrze by bylo dac mapowanie ;]
Tytuł: Export t3d
Wiadomość wysłana przez: eu07_304 w 19 Lipca 2007, 10:22:49
Model do scenerii nigdy!!! nie wstawia się include;model.t3d . Wstawia się np. tak:
node -1 0 blok386 model 1400 0 9070 0 model.t3d tekstura.tga endmodel
Tytuł: Export t3d
Wiadomość wysłana przez: Piter_93 w 19 Lipca 2007, 10:44:22
1. Nie
2. Eeee narazie nie wiem jak to zrobić
3. Dzięki za rade, wypróbuje ;)
Tytuł: Export t3d
Wiadomość wysłana przez: eu07_304 w 19 Lipca 2007, 12:50:33
Export t3d eksportuje tylko EditableMesh. Prawym na obiekt i covert to=>editable mesh. I po sprawie.
Tytuł: Export t3d
Wiadomość wysłana przez: bohunIC w 19 Lipca 2007, 17:27:46
Pamiętaj też o HIERARCHI, bo sie okaże że twój obiekt lub ich zbiór jest gdzieś 100m nad ziemią ;) Cylinder->editable mesch, UVW map, textura i zapis, jak masz texture do swojego cylindra w głównym kataloggu to OK jak nie to w T3D napisz ścieżke dostępu do textury bo bedzie biały albo wcale?

POZDRO
Tytuł: Export t3d
Wiadomość wysłana przez: 201E-003 w 20 Lipca 2007, 19:28:11
Mam troszkę inne pytanie.
Powiedzmy że stworzyłem sobie cylinder, dalej editable mesch, potem UVW map, i tutaj zaczyna się mój problem. Czy ktos mógłby mi łopatologicznie , krok po kroku opisać jak to oteksturować?
Pozdrawiam i z góry dziękuję ;)
Tytuł: Export t3d
Wiadomość wysłana przez: pol102 w 20 Lipca 2007, 19:35:44
wcisnij M a dalej było już opisane na forum - użyj szukajki
Tytuł: Export t3d
Wiadomość wysłana przez: 201E-003 w 20 Lipca 2007, 22:16:04
Okej, dziękuję za "konstruktywną" pomoc.

Zamykam.
Akvin