- Symulator MaSzyna -
Hyde Park => Bieżące kolejowe => Wątek zaczęty przez: Maniakus w 10 Marca 2007, 22:27:16
-
Chodzi mi dokładnie o 4E-004 PTKiGk oraz EU07-004 PKP. Skąd się wzieło w PTKiGK 004 skoro ona jest nadal w eksploatacji?? Ponieważ wrazz kolegą Programistą znaleźliźmy to ciekawe zjawisko, interesuje nas jak to sie stało.
-
To jest dawna EU07-125 z Cm Łódz jak mnie pamiec nie myli.
004 stacjonuje w Krakowie (Wczesniej w Katowicach) i obecnie stoi w krzakach.
-
HMM no mze i to jest 07-125 :p tylko czemu ma oznaczenie 4E-004 ??
-
ZNTK Luban Slaski (juz nieistniejace) wzielo sobie ta EU07-125 w zamian za dlugi ktore mialo u nich PKP. Sprzedali prywaciarzom i tak sobie jezdzi :)
-
Wszystko sie zgadza. Na stronie http://www.gwardak.com/kolej_6.htm znalazłem że EU07-125 należy do PTKiGK. Tylko czemu pod Numerem 004??[/b]
-
To już jest sprawa właściciela. Też można się kłócic dlaczego ET21-507 (ET21-106 jako CTL) jest 106 a nie 507.
-
A jeszcze najdrobniejsze w świecie pytanko. Co ma się stać z EP05-16. Podobno wylądowała w krzakach i mają ją skreślić. Czy jest to prawda??????
-
Zdjęcie (http://www.ferus.home.pl/gkfk/4images/data/media/57/IMG_7212a.jpg)
-
http://gmfk.pl/cpg144/displayimage.php?album=27&pos=2
Komentarze mówią same przez sie. Niesty to już koniec. Został tylko jeden czech.
-
EP05-23 miała dziure w silniku i spalone opory rozruchowe
-
I jest w naprawie. A EP05-16 będzię ściągnięta z inwetarza.
-
Lol, co jest powodem ściągnięcia z inwentaraza 05-16?;/
-
A pozatym czy ktos posiada jakieś aktualne zdjęcia obrazujące stan obecny ep05-16?
-
A byłem pewien, że nadal śmiga :(
Żal, nam miłośnikom żal.
Bidna...
-
Nom, zdaje się że to koniec czechów na polskich szlakach.
-
Nom, zdaje się że to koniec czechów na polskich szlakach.
Czechów?
Czechy to:
-181
-182
-T448p
-S200
i pewnei jeszcze coś.
-
Jak mi się zdaje niektórzy używają określenia "Czech" konkretnie dla EP05.
-
No bo tak jnest
-
Jak mi się zdaje niektórzy używają określenia "Czech" konkretnie dla EP05.
Znaczy są ograniczeni.
-
Jak mi się zdaje niektórzy używają określenia "Czech" konkretnie dla EP05.
Znaczy są ograniczeni.
Hejnal... z całym szacunkiem... jak "ograniczeni"? Psychicznie? Mentalnie? Skoro coś się przyjęło i się sprawdza to jest ok. Mówi mi Profeta... bierz Zenita i leć sfocić Czecha... to wiem że pojedzie EP05 a nie S200 ;) Jak w takim razie Ty nazywasz EP05?
-
Hejnal... z całym szacunkiem... jak "ograniczeni"? Psychicznie? Mentalnie?
A jak ci pasuje?
Ograniczeni czyli z klapkami na oczach.
Skoro coś się przyjęło i się sprawdza to jest ok.
Niektórzy przyjeli że na SM42 mówi się "wibrator" bo na tej lokomotywie są drgania. Czemu nikt tak nie mówi o ST44? Bo niektórzy Gagarina nie widzieli na oczy i dla nich lokomotywa spalinowa to tylko SM42.
Mówi mi Profeta... bierz Zenita i leć sfocić Czecha... to wiem że pojedzie EP05 a nie S200 ;)
Ja bym pomyślał o 181 ;)
Jak w takim razie Ty nazywasz EP05?
Złomostwo. Diesle rządzą :D
-
Jak w takim razie Ty nazywasz EP05?
Złomostwo. Diesle rządzą :D
Hehe - ja jestem podobnego zdania - że Diesle rządzą, jednakże EP05 są elektrykami, które jakoś przypadły mi do gustu - równie jak ET21.
Być może to ze względu na ich przedemerytalny wiek...?
dawniej kochałem wręcz tylko i wyłącznie ET40, teraz jakoś już mnie one znudziły :)
Ewidentnie spalinówki gorą!
-
Z elektryków mam szacunek tylko dla ET22. Bardzo silna lokomotywa chociaż niby są silniejsze ale zwykle dwóczłonowe a ta jest pojedyncza. To wspaniałe bujanie w kabinie od którego pochodzi ksywka "byk". Ciekawy kształt pudła wzorowany na SP45 ale ładniej dopracowany.
-
Nazwa Byk pochodzi także od samego wygląda czoła, jak się patrzy od boku - wygląda to jak nastroszony byczek, który zaraz rzuci się na Ciebie z rogami ;)
-
No rzeczywisćie. A ta poręcz pod szybami to jakby kolczyk w nosie :D
Kiedyś myśląłme że nazwa byk wzieła sie z tąd że jak na polskie warunki jest to ogromna lokomotywa.