- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Na warsztacie => Wątek zaczęty przez: bohunIC w 02 Lutego 2007, 20:13:20
-
Siemano! Wypuszczam najnowszą długo oczekiwaną wersję Quarka w wersji Demo ale grywalnej, dodatkowo publikuje ze swojego 'tajnego zbioru' scenerie Bielszowice która przeleżała 100 lat na HDD. Najwcześniej w Kwietniu wypuszcze pełną freeware'ową wersję nowego Quarka z pełnym wypasem. Musze przyznać że inspiracje a raczej moją muzą były poczynania Krzyśka626 żeby odkurzyć stary zapuszczony szlak. Także spadam do UK miłego grania aha jak coś bedzie brakować to szukajcie w updatach!
http://hyperupload.com/dowhnload/0259djjfgjgf39358/Quark_BOHUN.rar.html
-
No tak -i juz kłopot :D
Ledwo włączę 'Start" to wyskakuje ulubiony komunikat "wystąpił błąd z aplikacją EU07... ble ble ble... program zostanie zamknięty".
Przypuszczam, że może coś tu z exe jest...
-
Witam. A u mnie występuje coś takiego:
Unknown track property: "switch"
Unknown track property: "0.0"
Unknown track property: "duza_zwrot_zeberko"
Unknown track property: "1"
Unknown track property: "endevent"
Unknown track property: "switch"
Unknown track property: "0.0"
Unknown track property: "duza10"
Unknown track property: "1"
Unknown track property: "endevent"
Unknown track property: "switch"
Unknown track property: "0.0"
Unknown track property: "duza_zwrot_zeberko"
Unknown track property: "1"
Unknown track property: "endevent"
Loading - texture: textures\roadstonewhite1.tga
OK
Loading - texture: textures\road-side1.tga
OK
Loading - text model: models\pkp/sp2ccxx.t3d
Loading - texture: textures\pkp/s_przejazd-ksa2-sd-ss2.tex
OK
Loading - texture: textures\materials/stonesfinedarkgray1.bmp
OK
Loading - texture: textures\q.bmp
OK
Unknown track property: "switch"
Unknown track property: "0.0"
Unknown track property: "duza18"
Unknown track property: "1"
Unknown track property: "endevent"
Unknown track property: "switch"
Unknown track property: "0.0"
Unknown track property: "duza12"
Unknown track property: "1"
Unknown track property: "endevent"
Loading - texture: textures\tpb-oil1.tex
OK
Loading - texture: textures\grassdarkgreen2.tga
OK
Loading - texture: textures\podklad1.bmp
OK
Loading - texture: textures\wzw.bmp
OK
Loading - texture: textures\wood/woodbrown3.bmp
OK
Loading - text model: models\detal/lawka.t3d
Loading - texture: textures\/concrete1.tga
OK
Loading - texture: textures\pkp/szafaprzek1-drzwi.tex
OK
Loading - texture: textures\pkp/szafaprzek1-tyl.tex
OK
Loading - texture: textures\pkp/szafaprzek1-wierzch.tex
OK
Model: tr/est-new770.t3d Does not exist
Scene parse error near node
Używam paczki Mariusz Defiler. Czy ktoś może pomóc?
-
Odpala się. Jest to wersja beta więc jest sporo klikania w okienkach. Ale za to jaki klimat.
(http://img216.imageshack.us/img216/3528/quark2007eb5.th.png) (http://img216.imageshack.us/my.php?image=quark2007eb5.png)
To widok na nowy Wielki Kac.
@adsim trzeba mieć inne scenerie Bohuna tam są brakujące modele. Na błędy eventów rady nie ma. Nie ma eventów i tyle.
Jest to tylko wersja pokazowa, o czym jest w pierwszym poście.
-
mam to samo o czym pisał kolega prof_klos. Krzysiek jesli mozesz to powiedz jakie scenerie trza sciągnąc??Każdy chciałby się przejechać :)
Pozdrawiam..
-
Bielszowice w poprzednich wątkach. Zawierały paczkę nowych tekstur do trakcji, być może też w paczkach Częstochowa- Gnaszyn.. ..
Część dysku zrobiła mi kuku więc nie mogę dokładnie sprawdzić.
Jeszcze coś, w dzisiejszej paczce w scenerii Bielszowice źle zostały wpisane składy chodzi o parametry torów i prędkość początkową.
-
trudno...posprawdzałem wszystko, mam częstochowa gnaszyn i chyba i tak będę musiał obejść się smakiem...mimo to dzieki za pomoc krzysiek.
pozdrawiam.
-
Sprawdziłem to i rzeczywiście - jest to wina modeli, a nie eventów. Ale znalazłem ten model i teraz wszystko gra. Trasa wygląda świetnie. Mam nadzieję, że będzie jeszcze rozwijana. Pozdrawiam.
-
Po co wydawac wersje demo?
-
mam scenerie Częstochowa i błąd taki sam jak u prof_klos.
Log wygląda tak:
Starting MaSzyna rail vehicle simulator.
Compilation 140904v13 - UNOFFICIAL <wersja niepubliczna>
Online documentation and additional files on http://www.eu07.pl
Authors: Marcin_EU, McZapkie, ABu, Winger, Tolaris, nbmx_EU, OLO_EU, Bart, Quark-t and others
Renderer:
MOBILITY/RADEON 9000 DDR x86/SSE2
Vendor:
ATI Technologies Inc.
OpenGl Version::
1.3.1091 WinXP Release
Supported Extensions:
GL_ARB_multitexture GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_compiled_vertex_array GL_S3_s3tc GL_ARB_occlusion_query GL_ARB_point_parameters GL_ARB_texture_border_clamp GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_crossbar GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_vertex_blend GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_window_pos GL_ATI_element_array GL_ATI_envmap_bumpmap GL_ATI_fragment_shader GL_ATI_map_object_buffer GL_ATI_texture_env_combine3 GL_ATI_texture_mirror_once GL_ATI_vertex_array_object GL_ATI_vertex_attrib_array_object GL_ATI_vertex_streams GL_ATIX_texture_env_combine3 GL_ATIX_texture_env_route GL_ATIX_vertex_shader_output_point_size GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_func_separate GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_clip_volume_hint GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_point_parameters GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_texgen_reflection GL_EXT_texture3D GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_cube_map GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_mirror_clamp GL_EXT_texture_object GL_EXT_texture_rectangle GL_EXT_vertex_array GL_EXT_vertex_shader GL_HP_occlusion_test GL_NV_blend_square GL_NV_occlusion_query GL_NV_texgen_reflection GL_SGI_color_matrix GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_multitexture GL_SGIS_texture_border_clamp GL_SGIS_texture_edge_clamp GL_SGIS_texture_lod GL_SUN_multi_draw_arrays GL_WIN_swap_hint WGL_EXT_extensions_string WGL_EXT_swap_control
glClearColor (FogColor[0], FogColor[1], FogColor[2], 0.0);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glClearDepth(1.0f);
glEnable(GL_TEXTURE_2D);
glShadeModel(GL_SMOOTH);
glEnable(GL_DEPTH_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glAlphaFunc(GL_GREATER,0.04);
glBlendFunc(GL_SRC_ALPHA, GL_ONE_MINUS_SRC_ALPHA);
glDepthFunc(GL_LEQUAL);
glHint(GL_PERSPECTIVE_CORRECTION_HINT, GL_NICEST);
glPolygonMode(GL_FRONT, GL_FILL);
glFrontFace(GL_CCW);
glEnable(GL_CULL_FACE);
glLineWidth(1.0f);
glPointSize(2.0f);
glLightModelfv(GL_LIGHT_MODEL_AMBIENT,ambientLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_DIFFUSE,diffuseLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_SPECULAR,specularLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_POSITION,lightPos);
glEnable(GL_LIGHT0);
glEnable(GL_COLOR_MATERIAL);
glColorMaterial(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE);
glMaterialfv( GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, whiteLight );
glEnable(GL_LIGHTING);
glFogi(GL_FOG_MODE, GL_LINEAR);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glFogf(GL_FOG_START, 1000.0f);
glFogf(GL_FOG_END, 2000.0f);
glEnable(GL_FOG);
Font init
Font init OK
Sound Init
Loading - texture: textures\logo.bmp
OK
Sound Init OK
Textures init
Textures init OK
Models init
Models init OK
Ground init
Scenery atmo definition
Scenery light definition
Loading - texture: textures\rail_screw_used1.bmp
OK
Loading - texture: textures\tpbps-new2.tex
OK
Loading - texture: textures\tpbps-new3.tex
-
Tzn. że brakuje Ci chyba jakiejś tekstury toru, albo masz ustawione zimowe tekstury (tego nie pisałeś więc nie wiadomo) , a w nich nie ma jakiejś. Na dodatek masz Maszynę
140904v13 - UNOFFICIAL
- ale chyba nie ma to jakiegoś specjalnego znaczenia.
-
Hmm... A w moim przypadku nawet instalacja trasy Herby Nowe - Częstochowa nie pomogła :///
-
U mnie podobnie nie działa ta trasa ani bielszowice. Koniec tego demo poczekać trza na wersje pełną. Tak samo szybko jak wgrałem te trasy tak samo je i to jeszcze szybciej wywaliłem z dysku.
-
Czy komukolwiek się odpaliła ta trasa?
-
Czy komukolwiek się odpaliła ta trasa?
tak mi odpaliła. Wiem ze jest to wersja demo wiec nie bede sie czepiac niedopracowań. Trasa jak na początek wygląda nieźle. Najlepszy jest widok na jezioro po wyjeździe z tunelu.
Oby tak dalej życze miłej pracy przy dokańczaniu trasy.
pozdrawiam
-
Czy komukolwiek się odpaliła ta trasa?
A czytałeś cały wątek, dałem screena nawet. Mnie podoba się odcinek toru; z jednej strony drzewa z drugiej urwisko. Bielszowice też odpaliłem.
-
Ja niestety nie :( brakuje mi zbyt wiele.
-
Poprostu niekompletna sceneria czyli cos jak samochód bez kół i silnika. Proponuje by autor dołaczył wszystkie brakujące elementy i po sprawie. Albo niech wymieni co do trasy jest wymagane bezwzględnie.
Unknown track property: "switch"
Unknown track property: "0.0"
Unknown track property: "duza18"
Unknown track property: "1"
Unknown track property: "endevent"
Unknown track property: "switch"
Unknown track property: "0.0"
Unknown track property: "duza12"
Unknown track property: "1"
Unknown track property: "endevent"
Model: tr/est-new770.t3d Does not exist
Scene parse error near node
Pozdrawiam.
-
Model: tr/est-new770.t3d
Włodek tylko tego ci brakuje i odpalisz ta trase.
-
Model: tr/est-new770.t3d
Włodek tylko tego ci brakuje i odpalisz ta trase.
Mi tez tego brakuje. Skad to mozna pobrac ??
-
No udalo sie. Kolega Kozi podeslal mi ten brakujacy t3d.
-
http://www.sendspace.com/file/6y2wf1
-
I doopa nie odpala sie :(
-
Loading - texture: textures\tpbps-new2.tex
OK
Loading - texture: textures\tpbps-new3.tex zmien na 2
i est-new770.t3d wgraj do katalogu models/tr i sprawdz czy masz w texturach plik : tpb-oil1.tex i bedzie działac .
-
tpb-oil1.tex skąd można pobrać ten plik ?????? bo mi go brakuje
-
Witam, Jeżeli możesz to zapodaj w/w pliki w sposób pełnodostępny, np. ja też nie posiadam w paczce Mariusz1970/Defiler'a, więc po co mają być offtopic'i w stylu mój mail to.... itp .Z góry dziękuje i pozdrawiam.
-
czy ktoś ma plik semafora podwieszanego do Bielszowic?
-
czy ktoś ma plik semafora podwieszanego do Bielszowic?
Podwieszany semafor jest w downloadzie na stronie głównej. Link jest czynny.
-
Zainstalowałem tamto - i poszło, ale teraz sypie się na tym:
Loading - texture: textures\tpbps-new3.tex
Nie mam pojęcia co to jest. Nie tekstura, przypadkiem?
-
Zainstalowałem tamto - i poszło, ale teraz sypie się na tym:
Loading - texture: textures\tpbps-new3.tex
Nie mam pojęcia co to jest. Nie tekstura, przypadkiem?
Jest to tekstura podsypki. Jakby co to http://www.mytempdir.com/1215907
Zrobiłem mały porządek. Usunąłem parę postów.
Na przyszłość nie prosić o wysłanie czegoś na e-mail.
Od tego są PW.
Mariusz
-
ja załatwiłem problem tekstury toru kopjując TpBs-Oil1 i zmieniając cyfrę 1 na 3 ;D
-
http://hyperupload.com/download/0279bb2394/tpb-oil1.tex.html - ten
została mi tylko ta tekstura do ściągnięcia ale gdy klikam link to serwer nie widzi tej tekstury i nie daje sie jej sciągnąć...mozna to jakos poprawic??moze źle zostala umieszczona na serwerze
-
oki Moja wina . poprawie .
Dodano po 1 minutach:
http://hyperupload.com/download/0279bb2381/tpb-oil1.tex.html prosze
Dodano po 59 sekundach:
http://hyperupload.com/download/0235fcc636/sem1_podwieszany.t3d.html i drugi
-
Odpala się. Jest to wersja beta więc jest sporo klikania w okienkach. Ale za to jaki klimat.
(http://img216.imageshack.us/img216/3528/quark2007eb5.th.png) (http://img216.imageshack.us/my.php?image=quark2007eb5.png)
To widok na nowy Wielki Kac.
@adsim trzeba mieć inne scenerie Bohuna tam są brakujące modele. Na błędy eventów rady nie ma. Nie ma eventów i tyle.
Jest to tylko wersja pokazowa, o czym jest w pierwszym poście.
Masz racje troche tego wywala, ale i misja z osobówka i Bielszowice super. Nie mogę się doczekać na pełną wersję.
-
No i moje wrażenia po odpaleniu:
Fps zdecydowanie lepsze niż w pierwowzorze.
Piękne krajobrazy.
Ciekawe przejście - teren nizinny do tuneli a za tunelem górki.
Dziwi tylko tunel na 'płaszczyźnie'.
Ciekawe dodatki - np światełka przed stacją końcową.
Podsumowując - mocna 'piątka' w skali do sześciu!
Gratulacje!
-
A mnie się nie podoba.
Za dużo zmian, jak wywalenie szopy w Wielkim Kacu. Zniknęło wiele charakterystycznych obiektów, jak np. budowa przy już wymienionej stacji. Podoba mi się tunel oraz zabudowania obok przystanku. I to wszysko.
-
To i ja sie wypowiem - widoki ok, ale rzeka plywajaca w skale jest troszke dziwna ;-)
A co do "fajnych swiatelek" to dziekuje postoje. Zamiast tarcz ostrzegawczych, mamy powtarzacze swiecace z podsypki - kajt tu jakies E1, R1...
Zrobiłem mały porządek. Usunąłem parę postów.
Na przyszłość nie prosić o wysłanie czegoś na e-mail.
Od tego są PW.
Mariusz
-
A mnie się nie podoba.
Za dużo zmian, jak wywalenie szopy w Wielkim Kacu. Zniknęło wiele charakterystycznych obiektów, jak np. budowa przy już wymienionej stacji. Podoba mi się tunel oraz zabudowania obok przystanku. I to wszysko.
A jak grasz w demo jakiejs znanej gierki to tez masz wszystkie opcje dostepne, poziomy, i obiekty? THINK! Niemam zamiaru rezygnowac z symboli tej scenerii ale tu specjalnie zostalo okrojone! Niby jest tak ze ludzie boja sie nowego...
-
Czy mógł by ktoś odświeżyć link do tego dema?
-
Proszę bardzo => http://rapidshare.com/files/78350071/Quark.bohun.rar .
Alternatywny link:>tu< (http://www.filehosting.at/files/download.php?file=7d63bf42f4137150d9bd1a0f243bada5)
-
Ale :]...
Gdy klikam "ok" podczas ładowania sceneri, po którymś tam kliknięciu... wywala mnie do windowsa
zazwyczaj gdy któryś raz z kolei kliknę ok pod błędem z jakiś "switch" :(
//Powyższe rozwiązałem, ale mam kolejny problem :( Plik est-new770.t3d... brakuje mi go, a link nie działa
-
Ale :]...
... mam kolejny problem :( Plik est-new770.t3d... brakuje mi go, a link nie działa
Proszę => http://www.speedyshare.com/188519803.html
-
Alternatywny link do pliku na moim serwerze (brak reklam i nie trzeba czekać):
bezpośrednio:
http://www.ziemowitdtp.nazwa.pl/maszyna/Quark.bohun.rar (http://www.ziemowitdtp.nazwa.pl/maszyna/Quark.bohun.rar)
w katalogu:
http://www.ziemowitdtp.nazwa.pl/maszyna/ (http://www.ziemowitdtp.nazwa.pl/maszyna/)
-
Uprzejmie proszę o reupload pliku tr/est-new770.t3d.