- Symulator MaSzyna -
Hyde Park => Bieżące kolejowe => Wątek zaczęty przez: Żuk w 29 Stycznia 2007, 16:01:44
-
(http://img296.imageshack.us/img296/558/wypadek1nv3.jpg) (http://imageshack.us)
(http://img296.imageshack.us/img296/3599/wypadek2xk6.jpg) (http://imageshack.us)
Okoł godziny 12:00 wjechaliśmy pod pociąg relacji Ełk- Wrocław, na przejeździe za Kętrzynem. Kierowca autobusu próbował hamować niestety bezskutecznie. Siedziałm w autobusie 1[m] dzielił mnie do bram niebios- żyje nic mi się nie stało poza drobnymi stłuczeniami. Tam na zdjęciu gdzie jest wyrwany bok autobusu w samym rogu siedziała młoda dziewczyna niestety zginęła na miejscu - . Widziałem tylko SU45 i trzy światła jechał prosto na mnie po uderzeniu odrzuciło mnie na prawą strone autobusu. Kiedy wszystko ustało wstałem i obejżałem się za siebie i zobaczyłem że nie ma całego tyłu i dziewczyny. Po wyjściu z autobusu byłem w szoku a nogi to się same rozjeżdzały bo tak było ślisko przed samym przejazdem. Żadnego piachu nic same lodowisko przed przejazdem. Zwolnić wpizdu ten cały rząd. Dobrze że kierowca dodał gazu i zachaczyło sam tył autobusu. Pozdrawiam was- Szanujcie Życie
-
Twój post wywarł na mnie ogromne wrażenie...
Dzięki Bogu - nic Ci nie jest.
Popatrzmy - jak milimetry, centymetry potrafią być tak ważne...
-
Zwolnić wpizdu ten cały rząd.
Za przejazd odpowiedzialne jest PKP PLK. Ich nalezy pociągnąć do odpowiedzialności.
Jaki to był Przejazd? Jaka jest tam predkość pociągów? Żeby się nieskonczyło ograniczeniem prędkości pociągów.
-
Żeby się nieskonczyło ograniczeniem prędkości pociągów.
Pomysłowy jesteś. Jakby była 20 na przejeździe, nic nie stałoby się, a ty tutaj piszesz, iż martwisz się aby 20 nie wprowadzili...
-
Nie rozumiem narzekania na PKP, na rząd, czy na drużników, nawet gdy zdarzy się, że zaniedbają swoje obowiązki. Bezpieczeństwo na przejeździe spoczywa na barkach kierowcy, to głównie on jest odpowiedzialny za to, co tam się zdarzy. I to niezależnie od tego, w jakim stanie jest sygnalizacja, przejazd, jaka jest pogoda, czy co tam jeszcze komu może przeszkadzać. Zasada jest jedna, pociąg ma zawsze pierwszeństwo, niezależnie od wszystkiego innego. Wystarczy o tym pamiętać i wszyscy będziemy bezpieczni. Czasem jak czytam jakieś artykuły, wypowiedzi to mam wrażenie, jakby ludzie o tym pozapominali.
-
na trasie Ełk- Korsze szlakowa wynosi 80km/h. Pociag udezyl w nas z taka predkoscia, dziewczyna wyrwana razem z siedzeniem(siedziala dwa siedzenia za mna) znalazla sie 30 metrow dalej w polu. Ja mam objawy lekkiego wstrzasnienia mozgu. A co do kierowcy nie mial szans zachamowac bo nawet ustac sie nie dalo kiedy wysiadlem z autobusu. Jakbys tak sie rozbiec przed przejazdem i chcac zachamowac wlasne cialao srednia wagi 80kg nie daloby rady. A co mowic o masie autobusu. Po calym zdazeniu jednak mozna bylo doprowadzic droge przed przejazdem. Droga wygladala jak piaskownica wiec co tu duzo mowic o naszym piepszonym rzadzie. Rozebrac ta Polske, Polak umie walczyc ale nigdy Polak nie bedzie umiał rządzić.
-
Paweł rozumiem Twoje rozgoryczenie, ale zamiast rozbioru Polski postawiłbym przed sądem zarządcę tejże drogi lub firmę odpowiedzialną za utrzymanie nawierzchni na tej drodze (tzw. drogowcy, którzy zwykle są jak Yetti). Kierowca zapewne mógł przewidzieć z jakimi warunkami się można spotkać podczas takiej pogody, zwłaszcza, że to zawodowy kierowca i pewnie znał tą trasę. Maszynista oczywiście nie mógł zrobić nic. Szkoda tej bezsensownej i niezawinionej śmierci [']. Na szczęście Ty jesteś cały.
Trzymaj się, pozdrawiam!
-
Współczuje Ci naprawde, ciesze sie ,że w miare udało ci sie z tego cało wyjść. Pozdrawiam
-
Wiem że to nie wina rządu tylko drogowców. A już brakuje sił co się dookoła dzieje w Naszej Polsce. Nie chcem kusić losu i dla mnie najważniejsze jest to że żyje. Pozdrawiam
-
Wyrazy współczucia i powrotu do zdrowia
-
Pomysłowy jesteś. Jakby była 20 na przejeździe, nic nie stałoby się, a ty tutaj piszesz, iż martwisz się aby 20 nie wprowadzili...
No to życzę ci abyś pociągiem jeździł zawsze 20 km/h i ani metra szybciej!!
-
Witajcie oto su45 po uderzeniu w tył autokaru no nie ciekawie to wygląda powiem wam szczerze :( no i oczywiście autorowi tematu życze szybkiego powrotu do zdrowia
(http://img201.imageshack.us/img201/9423/zdjecie3zajjpgwypadeksuah3.th.jpg) (http://img201.imageshack.us/my.php?image=zdjecie3zajjpgwypadeksuah3.jpg)
(http://img413.imageshack.us/img413/8370/wypadekrp5.th.jpg) (http://img413.imageshack.us/my.php?image=wypadekrp5.jpg)
-
No to życzę ci abyś pociągiem jeździł zawsze 20 km/h i ani metra szybciej!!
Bardzo chętnie, jeśli to będzie miało uratować czyjeś życie... Napisz proszę do rodziny tej młodej rodziny iż bardzo ubolewasz nad tym zdarzeniem ale jednocześnie martwisz się aby na tym przejeżdzie nie wprowadzili ograniczenia dla bezpieczeństwa...
-
Po zdjęciu wygląda na to, że widoczność w tamtym miejscu jest dobra. Przejazd jest dobrze oznakowany, są urządzenia ostrzegające o przejeździe pociągu. Niech tylko kierowcy wezmą sobie do serca takie przypadki jak ten. Niech też w końcu w tym kraju odśnieżanie oraz zapewnienie przyczepności nawierzchni stanie się czymś normalnym, a nie jak to zwykle słynne hasło "zima zaskoczyła drogowców". Ograniczanie prędkości niewiele pomoże, bo rozpędzony autobus może też uderzyć w wagon przejeżdżającego pociągu i zabić np. 3 pasażerów. Więc niech kierowcy będą bardzo ostrożni w takich miejscach, zwłaszcza podczas takich warunków pogodowych (a często spotkałem się z brawurą kierowców PKS, czy głównie busów), a drogowcy niech robią to co jest ich obowiązkiem.
Pozdrawiam!
-
Cale szczesci ze udezylo tylko w sam tyl autobusu i obrocilo nas prawie 180 stopni. Nie wiem co by bylo gdyby pociag uderzyl w sam srodek autobusu. Nie wiem czy pisalbym z wami tutaj. Pozdrawiam
Posprzątałem i apeluję o trochę umiaru.
Andrzej.
-
Bardzo chętnie, jeśli to będzie miało uratować czyjeś życie... Napisz proszę do rodziny tej młodej rodziny iż bardzo ubolewasz nad tym zdarzeniem ale jednocześnie martwisz się aby na tym przejeżdzie nie wprowadzili ograniczenia dla bezpieczeństwa...
Kierowca ma zachowac ostroznosc przed przejazdem, ma tez dostosowac predkosc do warunkow. Jezeli na przejezdzie sa odpowiednie trojkaty widocznosci to ograniczenie V dla pociagow jest bez sensu. Kierujac sie logika jaka przedstawiasz nalezaloby zatrzymac wszystkie pociagi, bo przy 20kmph tez sie jakis wypadek moze zdarzyc, a najlepiej zlikwidowac je w ogole.