- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc doraźna => Tabor => Wątek zaczęty przez: Mietek w 03 Listopada 2006, 09:08:43

Tytuł: Problem z SM31-165
Wiadomość wysłana przez: Mietek w 03 Listopada 2006, 09:08:43
Witam.
Po rozpakowaniu paczki z SM31-165 i umieszczeniu jej w dynamic PKP i dodaniu w pisu do pliku dynamic ten wpis to:
411D
SM31-165
1

i po dodaniu wpisu do scenrii:
node -1 0 sm31-165 dynamic pkp\SM31-165 none 411D 0.0 headdriver 3 0 enddynamic

gdy odpalam go przez start.exe na jakiej kolwiek trasie to program nie widzi tego loka :( . Co moze byc tego przyczyna ???. Prosze o pomoc .
Tytuł: Problem z SM31-165
Wiadomość wysłana przez: mookie w 03 Listopada 2006, 12:01:08
witam!
to może być problem złego wpisu w dynamic.dat
chodzi o to że tam przy każdym wpisie powinna być linijka wolna nad i pod lokiem


411D
SM31-165
1



Trzeba też sprawdzić czy nie ma niepotrzebnych spacji na końcu wierszy :)
Powinno pomóc ;)

Odpowiem taką odpowiedzią informatyka:
U mnie działało :P
Tytuł: Re: Problem z SM31-165
Wiadomość wysłana przez: Grzegorz KK w 13 Grudnia 2006, 15:47:08
Cytat: "Mietek"
Witam.
Po rozpakowaniu paczki z SM31-165 i umieszczeniu jej w dynamic PKP i dodaniu w pisu do pliku dynamic ten wpis to:
411D
SM31-165
1

i po dodaniu wpisu do scenrii:
node -1 0 sm31-165 dynamic pkp\SM31-165 none 411D 0.0 headdriver 3 0 enddynamic

gdy odpalam go przez start.exe na jakiej kolwiek trasie to program nie widzi tego loka :( . Co moze byc tego przyczyna ???. Prosze o pomoc .


Witam.
Mam  identyczny problem nie wiem co jest źle ??.
Pozdrawiam.
Tytuł: Problem z SM31-165
Wiadomość wysłana przez: defiler w 13 Grudnia 2006, 17:01:54
Zły wpis w dynamic.dat .

TIPS: Wpisy w dynamic.dat najlepiej "wklepywac" recznie.

Pzdr
Tytuł: Problem z SM31-165
Wiadomość wysłana przez: Mariusz1970 w 13 Grudnia 2006, 19:23:15
Zapraszam do wątku:
http://www.eu07.pl/forum/viewtopic.php?t=4774&sid=76f9fb7a46381bd9fdd2ea4c34b22be3
Tytuł: nie wiem czy to pomoże ale...
Wiadomość wysłana przez: Grzegorz KK w 14 Grudnia 2006, 17:38:58
Witam
sprawdze i mam nadzieje że już nie będzie problemu. dziękuje za pomoc.
Pozdrawiam.
Tytuł: jeden problem znikł pojawił sięnastępny :(
Wiadomość wysłana przez: Grzegorz KK w 27 Grudnia 2006, 15:52:28
Witam.
Problem z wpisem dynamic dat już sobie poradziłem pojawił się kolejny nie mam prawdopodobnine jakiejś tekstury gdzie można ściągnąc juz większośc tekstur żeby znowu nie było problemu żże znów mi brakuje np tekstury domu  . oto  komunikat jaki mi sie pojawił.
[img=http://img120.imageshack.us/img120/280/magazynxr2.th.png] (http://img120.imageshack.us/my.php?image=magazynxr2.png)
Pozdrawiam.
Tytuł: Problem z SM31-165
Wiadomość wysłana przez: Yazhubal w 27 Grudnia 2006, 16:29:12
spakowałem ten katalog z tym plikiem:
http://www.krzysamd.webd.pl/yazhubal/Yaz/eng.zip

wypakuj do Eu07\models\eng
winno zadziałać!
Tytuł: Problem z SM31-165
Wiadomość wysłana przez: Grzegorz KK w 27 Grudnia 2006, 18:23:54
Cytat: "Yazhubal"
spakowałem ten katalog z tym plikiem:
http://www.krzysamd.webd.pl/yazhubal/Yaz/eng.zip

wypakuj do Eu07\models\eng
winno zadziałać!


dziękuje za pomoc  No ale niestety tak jak myślałem jak nie jedna tekstura to druga przeinstalowanie  całej trasy niestety nic nie daje.
Prosiłbym o dalsze wskazówki. co do tekstur no nic spróbuje jeszcze raz zainstalowac Bałtyk ale wątpie żeby to coś dało proszę o porade w sprawie tekstur może jakiś bezpośrednie linki do tekstur sam już nie wiem.
Pozdrawiam. i Proszę o szybką odpowiedź. oto kolejny link do screena na ktorej teksturze Trasa się wykłada. i symek.
[img=http://img528.imageshack.us/img528/2342/bladwc6.th.png] (http://img528.imageshack.us/my.php?image=bladwc6.png)

Jak się nie obejrzec zawsze du... z tyłu. ":(.
Tytuł: Problem z SM31-165
Wiadomość wysłana przez: Yazhubal w 27 Grudnia 2006, 23:07:15
to są textury znaczników.

sporo tego lepiej będzie jak ściągniesz paczkę:
stąd http://mamut.mysza.eu.org/~krzysiek626/  
wszystkie pliki Eu07
oraz Bałtyk_pack
Grass
wiadukt barierki

a z tego linku:

http://queuedeu.forsale.pl/download/index.php
ściągasz plik RES oraz GKKS

i tak wszystkiego nie będziesz miał (zawsze czegoś brakuje) ale z tym powyższm odpaliłem wszystko co chciałem.

I jescze  miałem gdzieś problem z texturami które nie były w tym katalogu co miały byc po prostu je skopiowałem.