- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Na warsztacie => Wątek zaczęty przez: queuedEU w 05 Października 2006, 19:28:00
-
Witam ponownie. Po rekonwelescencji, ktora spowodowana byla popadnieciem w skrajna psychoze, a ktora byla skutkiem ubocznym debugowania, dzieki tez ktoremu zdobylem spore doswiadczenie w tej dziedzinie, jak i poglebilem znajomosc maszynowego kodu, nie mylic tu z asmem, dzis pragne Wam udostepnic do testow najnowsze exe.
Skupilem sie glownie na usunieciu bugu 'Z1' na kanonicznym 675, i pod tym wzgledem bedziecie je testowac. Do testow proponuje trase moczniki,
ale moga byc takze inne z tymi wagonami.
Wersja kompilowana jest na GF2 mx100/200 na sterach 81.98 dla tej wlasnie karty, i u siebie nie widze zadnych problemow, takze na TNT2 M64.
Zapraszam do testowania oraz dzielenia sie spostrzezeniami.
UWAGA! START.EXE nie obsluguje EU01.INI dolaczonego do paczki, wiec nalezy recznie wpisac scenerie i pojazd, dopiero odpalic EU07.EXE
Aaaa bym zapomnial.. w katalogu maszyny tworzymy katalog DATA, do niego kopiujemy LOG.TXT i tworzymy nowe pliki DEBUG.LOG i PASCAL.LOG
www.members.lycos.co.uk/queued/
Pozdrawiam.
-
Ale w tym instalatoże w tym który jest eu07 z usuniętym bugiem odnośnie z1 to tam jakieś hasło trzeba podać.
-
Tak, jest ona jedna z rzeczy o ktorych zapominalem.
haslo= maszyna424
-
No KAWAŁ DOBREJ ROBOTY. Mam pytanie, czy czasem nie poprawiłeś AI ? :) Wydaje mi się, że teraz nie ma błędów z tym związanych.
Pozdrawiam
-
no to teraz jakby to zadzialalo z ostatnia paczką udostepnioną na forum bylo by super ;) cos update nie chce sie uruchomic po wypakowaniu
pozdro
-
U mnie żaden tekst 2D się nie wyświetla (np. nie mogę sprawdzić FPS-ów).
-
U mnie to samo. Poza tym wydaje mi sie, ze fps spadl... :-(
-
To ze startu.exe juz nie korzystamy? wracamy do batow?
Moczniki zaladowalo ale linie 546 wywala to znaczy podczas ladowania przerywa i wylacza program bez zadnego komunikatu.
-
btw, Q... odbierz pw ;)
-
No KAWAŁ DOBREJ ROBOTY. Mam pytanie, czy czasem nie poprawiłeś AI ? :) Wydaje mi się, że teraz nie ma błędów z tym związanych.
Narazie poki co testy przeprowadzalem tylko na mocznikach, i wydaje mi sie wlasnie ze z AI jest cos nie tak bo SU45 jak zatrzyma sie przed wjazdowym tak stoi,
no chyba ze ma tak byc.
no to teraz jakby to zadzialalo z ostatnia paczką udostepnioną na forum bylo by super ;) cos update nie chce sie uruchomic po wypakowaniu
Wiem wiem, trzeba zrobic z tym porzadek, bo niektorzy maga miec problem z odpaleniem :)
U mnie żaden tekst 2D się nie wyświetla (np. nie mogę sprawdzić FPS-ów).
Tekst 2D jest kompletnie wylaczony i bedzie to rozwiazane w inny sposob, poki co FPS jest podawany
na etykiecie okna w trybie niefullscreen ;)
U mnie to samo. Poza tym wydaje mi sie, ze fps spadl... :-(
Wrecz przeciwnie - Duzo osob twierdzi ze wydajnosc wzrosla 2-3 FPSy
To ze startu.exe juz nie korzystamy? wracamy do batow?
Niebawem dolacze starter, oczywiscie na prosbe wiekszosci - oddzielny.
-
UWAGA USERZY, BETATESTERZY I DEVELOPERZY.
Przy okazji dyskusji o bugach naprawionych/znalezionych
Odkryłem i naprawiłem błąd. Czy zauważyliście że ET22 i Angliki/Jamniki nie przyśpieszają na quarku w nowszych wersjach symka ? Jest to spowodowane błędem w charakterystykach! Dzisiaj naprawiłem ten błąd.
Więc nie wińmy za to na pewno exeka Queueda. Oto jak należy naprawić błąd :
W charakterystykach elektrowozów znajdujemy błędne parametry prądu minimalnego (jest to prąd maksymalny dla AI, jeżeli mnie obserwacje nie mylą):
IminLo=50 IminHi=50
I zamieniamy na powiedzmy:
IminLo=250 IminHi=250
Im większy prąd tym większe przyśpieszenie i ostrzejsza jazda
BTW: Ten błąd był prawdopodobnie w charakterystykach dorzuconych do najstarszego patcha
-
Moczniki zaladowalo ale linie 546 wywala to znaczy podczas ladowania przerywa i wylacza program bez zadnego komunikatu.
To co queuedziu, zabieramy się za zaawansowane debugowanie scenerii? :D
-
jak to bedzie dzialac ze start.exe to bylby kawal dobrej roboty
pozdro
-
Re. Od tej chwili kazdy apdejt bedzie zawieral nezbedne pliki, wiec sciaganie poprzednich nie bedzie konieczne. Wprowadzilem mala zmiane
w hamulcach, podyktowana przez kolege Hunter'a. Prosze o testowanie i wnioski.
-
Witam jezeli chodzi o fps to nalezy wylaczyc w eu07.ini advdebug (no)
Napewno zmieni sytuacje sprobojcie u mnie to pomoglo. Pozdrawiam
-
ja mam dziwną sytuację bo wgrałem updatea i odziwo odpaliłem maszyne przez start.exe jak to rozumieć mam ?
-
ja mam dziwną sytuację bo wgrałem updatea i odziwo odpaliłem maszyne przez start.exe jak to rozumieć mam ?
Przecie zawsze się dało to exe odpalić przez start.exe .
-
wgralem ostatnia poprawke wszystko cacy odpala sie przez start.exe lecz nie slysze kompletnie silnikow lokomotyw oraz hamulców; slychac natomiast przełączniki
moj pliki ini:
// ustawienia (w nawiasie wartosci default)
sceneryfile quarkmce.scn // domyslny plik ze sceneria, chyba ze w linii komend bedzie: -s filename
humanctrlvehicle eu07-485 // domyslny pojazd sterowany przez gracza, chyba ze w linii komend bedzie: -v vehiclename
width 1024 // szerokosc ekranu
height 768 // wysokosc ekranu
bpp 32 // (16) kolor (16 lub 32 bitowy)
fullscreen yes // (yes) tryb pelnoekranowy
freefly yes 20 10 -20 // (no x y z) yes: mozna latac po calej trasie
wireframe no // (no) wyswietlanie tylko linii (uwaga, niektorych krawedzi moze nie wyswietlac)
debugmode yes
soundenabled // (no) yes: wylacza logike rozmyta sluzaca do detekcji awarii, wlacza klawisze pomocnicze
soundenabled yes // (yes) no: wylacza odgrywanie dzwiekow przestrzennych
renderalpha yes // (yes) no: wylacza wyswietlanie polprzezroczystych tekstur i linii
physicslog no // (no) yes: wlacza zapisywanie parametrow fizycznych dla wszystkich obsadzonych przez ai lub czlowieka pojazdow
debuglog no // (yes) yes: wlacza zapisywanie informacji o uruchamianiu i przebiegu dzialania programu
adjustscreenfreq yes // (yes) yes: wlacza poprawke na czestotliwosc odswiezania monitora
mousescale 3.2 0.5 // czulosc myszy, mozna dawac ujemne dla invert mouse, default: 3.2 0.5
enabletraction yes // (yes) no: wylacza poszukiwanie trakcji nad pantografami, sa one podnoszone na stala wysokosc
loadtraction yes // (yes) no: wylacza ladowanie elementow trakcji elektrycznej
livetraction yes // (yes) no: wylacza zaleznosc napiecia maszyny od trakcji elektrycznej
ok problem wykryty ide dalej testowac ;)
-
U mnie uruchamia się bez problemów, jednak nie mogę ruszyć składem, tzn. skład zachowuje się jakby cały czas był zahamowany (na manometrach wszystko jest OK). Testowałem to na kilku sceneriach i pojazdach.
-
ja mam dziwną sytuację bo wgrałem updatea i odziwo odpaliłem maszyne przez start.exe jak to rozumieć mam ?
Przecie zawsze się dało to exe odpalić przez start.exe .
UWAGA! START.EXE nie obsluguje EU01.INI dolaczonego do paczki, wiec nalezy recznie wpisac scenerie i pojazd, dopiero odpalic EU07.EXE
-
Wszystko działa! Nie ma błędu uderzenia w ścianę jak narazie nie zauważylem go moge zagrac ;)
-
U mnie uruchamia się bez problemów, jednak nie mogę ruszyć składem, tzn. skład zachowuje się jakby cały czas był zahamowany (na manometrach wszystko jest OK). Testowałem to na kilku sceneriach i pojazdach.
U mnie tak samo, jeszcze dodam, że po przypięciu do składu hamulce się zachowują jakby to była lokomotywa luzem (np. bardzo szybko się popełnia a skład zostaje nadal zahamowany).
-
niestety na calkowie bład nadal egzystuje ale za to przejechalem linie 546
-
Hehe Widze hunter ze twoje exp() niezle namieszalo - polowa forum narzeka na hamulce :)
niestety na calkowie bład nadal egzystuje ale za to przejechalem linie 546
Odpal na advdebug i zapodaj log :). Co do tego, ze nie masz dzwiekow - masz spieprzony EU07.INI - efekt bugu w starterze ;]
Pozdrawiam.
-
Hehe Widze hunter ze twoje exp() niezle namieszalo - polowa forum narzeka na hamulce :)
No kurde, u mnie wszyściutko chodzi :P Coś Ty w moverze namieszałeś, że exe ma ponad 1mb :)
-
Tez mam klopot z hamulcami na tym exe ale przyznam ze kazda sceneria sie zaladowala.
-
Dobra. Ja namieszałem :P Wyciągnij sobie fizę hamulców z 2004 roku, nadpisz to co jest aktualnie, ale zostaw sprężarkę, bo tam za rzadko się włącza. I zamień sqr na sqrt oraz pobaw się liczbami w PWSpeed :P
-
Z kolei u mnie hamulce jako tako mogą być, za to w porównaniu do exe 664kb to niestety ale spadły FPS. Ostatnio dużo testowałem AI i nawet może być (Problemy z AI przy manewrach i w ET22). A czy taka pozycja(e) nastawnika jest w byku w realu ? :
21 0.00 0 0 1
-
Hehe Widze hunter ze twoje exp() niezle namieszalo - polowa forum narzeka na hamulce :)
niestety na calkowie bład nadal egzystuje ale za to przejechalem linie 546
Odpal na advdebug i zapodaj log :). Co do tego, ze nie masz dzwiekow - masz spieprzony EU07.INI - efekt bugu w starterze ;]
Pozdrawiam.
soundenabled // (no) yes: wylacza logike rozmyta sluzaca do detekcji awarii, wlacza klawisze pomocnicze to na yes i mam dźwiek takze jest ok a co do walenia w mur wlacze i zapodam log; wyczailem ze jak wlaczam debugmode oraz zapisywanie do pliczku parametrow blad nie wystepuje :P
Wsadź te parametry (te, które usunąłem) w jakiś plik tekstowy i podaj tu link do niego.
Andrzej.
-
...{} wyczailem ze jak wlaczam debugmode oraz zapisywanie do pliczku parametrow blad nie wystepuje :P
Tak byla juz o tym mowa przy wczesniejszym debugowaniu - klega EP08-015 zauwazyl, ze gdy jest wlaczone advdebug oraz debuglog, wtedy sie nie sypie. Teraz masz podobna jak nie ta sama sytuacje. Co moze to powodowac? Otoz moje przemyslenia na ten temat sa takie ze przyczyna takowej sytuaji byc moze jest zbyt szybkie liczenie kodu, chociaz to moze sie wydawac troche dziwne niektorym osoba, a gdy funkcje debugujace (zapisujace w miedzy czasie parametry do plikow) sa wlaczone, wiekszaja czas na policzenie tych niezbednych rzeczy. To tylko moja skromna teoria i pewnie spotka sie z krytyka co poniektorych.
-
Dobra. Ja namieszałem :P Wyciągnij sobie fizę hamulców z 2004 roku, nadpisz to co jest aktualnie, ale zostaw sprężarkę, bo tam za rzadko się włącza. I zamień sqr na sqrt oraz pobaw się liczbami w PWSpeed :P
Coz to oznacza gdzie to znalezc ?? prosze o odpowiedz bo napewno nie wszyscy wiedza o co chodzi. Wiec...
-
To było do queuedzia żeby zrobił w kodzie to co napisałem :P
-
aha okej dzieki czyli wyjdzie nastepny upgrade do tego exe. Hamulec jest lepszy tylo dobrze by bylo zeby mozna bylo odluzowac sklad:)
-
Czesc hunter :). Wiesz hamulce to mialem wyciagniete od yB zanim Ty pomyslales cobym ja to zrobil. a btw, nie zapomniales czasem ze jestes moim uczniem? ;). Niebawem upgrade.
Pozdrawiam.
-
Otoz moje przemyslenia na ten temat sa takie ze przyczyna takowej sytuaji byc moze jest zbyt szybkie liczenie kodu, chociaz to moze sie wydawac troche dziwne niektorym osoba, a gdy funkcje debugujace (zapisujace w miedzy czasie parametry do plikow) sa wlaczone, wiekszaja czas na policzenie tych niezbednych rzeczy. To tylko moja skromna teoria i pewnie spotka sie z krytyka co poniektorych.
Może wystepuje wyścig? Posprawdzaj co wywołuje daną funkcję i sprawdź czy nie uruchamiana jest ona za wcześnie korzystając z nieaktualnych danych, albo próbując wykorzystać zajęte zasoby (np. uchwyt do funkcji wyświetlającej). Taka mała sugestia :)
-
Czesc hunter :). Wiesz hamulce to mialem wyciagniete od yB zanim Ty pomyslales cobym ja to zrobil. a btw, nie zapomniales czasem ze jestes moim uczniem? ;). Niebawem upgrade.
Pozdrawiam.
Ale żem się uśmiał :D BTW. Co tam masz tak zaśmiecone w tym exe że to aż jeden mb ma? Aha, i pomyśl nad kiblem, bo gdy prędkość jest ustawiona na 0.1, to trzeba wyłączyć obwód i włączyć, żeby ruszyć. Ja akurat to gdzieś mam poprawione :P
-
Co do kibla moze uda wam sie zrobic mozliwosc wyłaczenia EP z pelna obsluga hamulca pneumatycznego.
-
Cóż mogę napisać?
Ładowanie scenerii i po kilku sekundach się wysypuje ledwo zdąże zobaczyć tory (bla bla bla nastąpił błąd.....)
Jeżeli już odpalę i się nie wysypie:
Pantograf nie opiera się o trakcję bo przelatuje przez trakcję.
NIe mogę ruszyć lokiem bo nie mogę zluzować wagonów.
Nawet jak podjądę do wagonów luzem to też lipa.
Lok podskakuje przynajmniej na metr w górę.
AI oczywiście nie radzi sobie, widziałem stojące bez celu suki i i EP09 inne też.
Jest taki kawałek w mocznikach misja brutta z dwoma siódemkami jedziemy z górki i co? Pociąg hamuje...... he he
Q nie wiem czemu tak jest, i co do tego mają wagony Z1 - to dlatego wziąłeś pod lupę exeka - bo w tym exe jest więcej zepsute niż poprawione.
No chyba że budujesz exe od zera
Exe odpalam przy wyłączonym debugmode!
Pozdrawiam
-
spróbuj z włączonym debugmode i zobacz te miejsca jestem ciekaw rezultatów
-
Hehe Widze hunter ze twoje exp() niezle namieszalo - polowa forum narzeka na hamulce :)
A co na Irc Mateu i ja o hamulcach mówilim? Są do dupy, a Wy żeśta ich użyli :D
-
Jakto? przeciez nawet ich nie zdazylem sprawdzic, nim zastosowalem sie do instrukcji yB :).
-
A ja myśle jedno: to exe autorstwa Q powinno być dopasowane do konkretnej paczki autorstwa Mariusz1970, Defiler.
Bo tak mamy sytuacje, że ktoś coś zmienia w CHK i zaczyna mu dobrze działać, później znów jakieś inne zmiany, a nowi userzy przecież też chcą poczuć się maszynistą, a niestety nie wiedzą co i jak. Ciągle ktoś będzie niezadowolony, nie ukrywam, że i mnie niedziała to EXE jak należy, problem jest u mnie np. z ED72 wogóle się nie uruchamia i jeszcze z odhamowywaniem. Niemniej jednak podpierając się lekturą forum MaSzyny jak tako daję radę to ogarnąć.
-
Spokojnie, spokojnie - jutro apdejt :)
-
Spokojnie, spokojnie - jutro apdejt :)
Czyli jedna poprawka i 10 kolejnych rzeczy niedziałających :)
Nie ma to jak Syzyfowe prace.
-
Spokojnie, spokojnie - jutro apdejt :)
Czyli jedna poprawka i 10 kolejnych rzeczy niedziałających :)
Nie ma to jak Syzyfowe prace.
Aj lav it!!
Co tu sie bede rozpisywal? Temat szpieguja, nowe technologie chca przechwycic ;). Poprostu testowac. Lista zmian w pliku changes.txt
LISTA ZMIAN ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
REV101006
1. poprawiona fizyka hamulcy
2. obsluga automatycznych wycieraczek W/w (kabina obslugujaca je - w katalogu extras)
3. nowy load screen
4. zamiana ineistniejacego modelu w SCN na defaultowy z katalogu IP/default.t3d
5. screenshot (F12)
-
Spokojnie, spokojnie - jutro apdejt :)
Czyli jedna poprawka i 10 kolejnych rzeczy niedziałających :)
Nie ma to jak Syzyfowe prace.
Aj lav it!!
Co tu sie bede rozpisywal? Temat szpieguja, nowe technologie chca przechwycic ;). Poprostu testowac. Lista zmian w pliku changes.txt
LISTA ZMIAN ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
REV101006
1. poprawiona fizyka hamulcy
2. obsluga automatycznych wycieraczek W/w (kabina obslugujaca je - w katalogu extras)
3. nowy load screen
4. zamiana ineistniejacego modelu w SCN na defaultowy z katalogu IP/default.t3d
5. screenshot (F12)
pomimo ustawionego fullscreena odpala sie w oknie
-
Zawsze mozna powiedziec, ze zostal zablokowany w celach prywatnych ;).
Pudel, oidp to Ty zawsze miales z czyms problemy, - ostatnio z dzwiekiem, a dowodem na to moze byc chodzby Twoj EU07.INI (teraz EU07.CFG w katalogu data). Bo jak juz wspominalem, ktoras tam wersja start.exe ma buga, ktorego niestety poprzednia wladza nie usunela :] wiec widzisz ;-d. Czy komus jeszcze nie dziala fullscreen? :>
-
Zawsze mozna powiedziec, ze zostal zablokowany w celach prywatnych ;).
Pudel, oidp to Ty zawsze miales z czyms problemy, - ostatnio z dzwiekiem, a dowodem na to moze byc chodzby Twoj EU07.INI (teraz EU07.CFG w katalogu data). Bo jak juz wspominalem, ktoras tam wersja start.exe ma buga, ktorego niestety poprzednia wladza nie usunela :] wiec widzisz ;-d. Czy komus jeszcze nie dziala fullscreen? :>
hehe no to juz widze ;P <ashamed>
-
Czemu w tym exe najnowszym nie ma konsoli?
-
Jakiej? Dosowej? Przyjela inna postac :-d. Pkp chcesz podyskutowac o tym na GG?
A tak na marginesie to czekam na pozytywna opinie dzialania samej symulacji, i ew. nowosci wprowadzonych w update :)
Pozdro.
-
Ogólnie bardzo udany "apdejt", jednak teraz nie działa SHP.
-
teraz na trasie SDR epką w ogóle nie da sie ruszyć ale ogólnie jest ok
-
Ale zlezne od rezonatora czy ca/cp?
-
Ale zlezne od rezonatora czy ca/cp?
Nie wyraziłem się jasno (moja wina). Chodzi mi o czuwak.
-
Ale zlezne od rezonatora czy ca/cp?
Nie wyraziłem się jasno (moja wina). Chodzi mi o czuwak.
Wydaje mi sie ze wina lezy we wlaczonym trybie debugmode w pliku EU07.CFG w katalogu DATA :)
-
Wydaje mi sie ze wina lezy we wlaczonym trybie debugmode w pliku EU07.CFG w katalogu DATA :)
Rzeczywiście, teraz wszystko jest OK, dzięki. Co do exe, to wydaje mi się że cały czas jest zbyt szybkie luzowanie składu. O ile po przestawieniu kranu z pozycji hamowania w jazdę jest w miarę OK, tak przy popełnianiu moim zdaniem skład za szybko luzuje.
-
Rzeczywiście, teraz wszystko jest OK, dzięki. Co do exe, to wydaje mi się że cały czas jest zbyt szybkie luzowanie składu. O ile po przestawieniu kranu z pozycji hamowania w jazdę jest w miarę OK, tak przy popełnianiu moim zdaniem skład za szybko luzuje.
Można spróbować zmienić w chk w tablicy hamulca.
-
Witam. Szybkie luzowanie to jest zle ale jeszcze zbyt mocne hamowanie tzn w cylindrach 0.2 MPa a hamuje jak by bylo 0.4 MPa i co z tym fantem zrobic??? Ale start lokomotywy jest duzo realniejszy od poprzedniej wersji kongratulejszyn :) naprawde kawal dobrej roboty:>
-
Witam!. Po kilku dniach meczarni niezliczonych ;).... Mamy ponownie obsluge textu 2D, na brak ktorego osob wiele narzekalo tutaj.
Caly engine owego tekstu jest caly czas w fazach testowych,
i czsami moze sie zdarzyc, ze wystapi zaslainecie obrazu
szarym polem (bynajmniej u mnie). Zadaniem waszym bedzie stestowane
cxzy wlasine takie przysloniecie nie wystepuje na rozbudowanych sceneriach w miejscach gdzie wystepuje duzo modeli.
Ponadto apdejt ten wprowadza mozliwosc zmiany loka przez wpisanie w konsoli komendy changelok
np. changelok eu07-503, informacje o pojezdzie, ktory prowadzimy, oraz teksturowe niebo. Opuszczanie konsoli jest
pod tylda (~), zas informacje o loku wlaczamy/wylaczamy wciskajac F5
REV151006 CHANGES
1. SKYPLANE
2. CONSOLE
3. TRAIN CONSIST
4. INFO ABOUT LOK
Dodano po 17 godzinach 10 minutach:
Jako ze wczorajsza paczka posiadala pare bugow niebawem, ale jeszcze dzis wrzuce poprawke, za utracone zrowie i nerwy serdecznie przepraszam ;-d.
Pozadrawiam.
-
Czekamy, czekamy... :-)
-
Hej! Ściągnąłem wczoraj paczkę i chodzi rewelacyjnie. Tak dobrze, że postanowiłem odświeżyć dawno zapomnianą scenerię, którą chciałbym dokończyć. Mam jednak pytanie. Zauważyłem, że niektóre lokomotywy prowadzone przez AI jadą bardzo powoli, inne natomiast nie (np. polecane ze Strzęsowic: "node -1 0 EP23-001 dynamic PKP\EP23 ep23-001 201Ebdumb 0.0 headdriver 3 0 enddynamic" jest OK).
Czy ktoś może mi wytłumaczyć, które loki chodzą OK, ewentualnie od czego to zależy. Dzięki z góry za odpowiedź.
-
Najprawdopodobniej od prędkości początkowej loka oraz pantstate.
-
Elol jol gol ;). Po krotszej przerwie.... A tam, co sie bede rozpisywal.
Poprostu kolejny apdejt, ktory glownie powinien, ale nie mousi, byc tym,
na co czekali urzytkowincy komputerow przenosnych tak zwanych laptopow ;).
REV291006
1. POPRAWIONE PRZECHODZENIE DO INNEGO LOKA W SKLADZIE (NA TYM SAMYM TORZE) ZA POMOCA SHIFT+T
2. POPRAWIONY WYWALANIE SIE NA 'PLAYER TRAIN INIT' GDY NIE ZNAJDZIE LOKA (GHOSTVIEW)
3. O PROGRAMIE SHIFT+J
4. ZAIMPLEMENTOWANE STEROWANIE POJAZDEM NA CZESCI GLOWNEJ KLAWIATURY (DLA KOMPUTEROW PRZENOSNYCH)
Zapraszam do sciagania :).
http://www.members.lycos.co.uk/queued/
-
1. POPRAWIONE PRZECHODZENIE DO INNEGO LOKA W SKLADZIE (NA TYM SAMYM TORZE) ZA POMOCA SHIFT+T
Mhmhmhmhm... na Shitft+T końcówki były :P Trzeba było się nas przedtem zapytać na ircu :P
-
Taa, szykuje sie kolejny apdejt :P
-
Heh, no za jakies 2 tygodnie ;]
-
Osoby kompetentnej do stworzenia listy uzywanych kombinacji klawiszy poszukuje :>. Na wczoraj ;)
-
Queued 2 sprawy.
1- błąd voltomierza w pewnej kabinie eu07
2- wlacz z powrotem universalkeye do okien i drzwi
Nadal exe 664 rulez!!!
-
EEeeeeeeeeeeee eeeeeee eee ;) ;] No tak sie sklada ze ostatni apdejt byl wynikiem oderwania sie na momento od pewnego projektu i byl to efekt jedniodniowej akcji exe ;). Co powiedziales bede mial na uwadze.
Ide spac ;), czesc.
-
Witam sciagnalem to exe ale np na sbl.scn jest sobie siodemka z 4 bdu pompuje powietrze i dajac w polozenie jazdy przewod szaleje spada do zera i powietrze ze zbiornika bardzo szybko ucieka hmmm o co tu chodzi ??
-
Re.
W katalogu DATA powinien byc plik pws.txt o nastepujacej zawartosci:
180
sqrt
linia 1: param 1 - predkowc powietrza w m/s
linia 2: param 2 - sposob liczenia, dostepne parametry: sqr, sqrt, exp(?)
Jezeli to sie zgadza, bo u mnie przy takich parametrach jest wsio ok - to niestey nie wiem co moze byc przyczyna takiego stanu rzeczy.
-
exp(?)
- sqr - pierwiastek
- sqrt - pierwiastek kwadratowy
- exp - potęga
-
- sqr - pierwiastek
Ta, jasne, a jaki pierwiastek, bo jest ich zdeka dużo. Tosz to kwadrat jest, już tłumaczyłem Ci to kiedyś.
-
Witam,czy moglby mi ktos podac dzialajacy link!
-
Witam,czy moglby mi ktos podac dzialajacy link!
Jest na stronie Queueda.
-
Q, mam pytanie. W jaki sposób zdefiniować tło w tym twoim exe.
Domyślnie włączają się gwiazdy. A chciałbym żeby było ładne niebieskie niebo.
Coś się definiuje w scenerii?
-
Wiem ze jest ale jakos prubuje sciagnac i nie idzie!
-
Wiem ze jest ale jakos prubuje sciagnac i nie idzie!
trzeba mieć firefoxa, niedoczytałeś wątku. nieraz o tym było.
-
Cześć,
jestem poza domem i korzystam z laptopa, na który wgrałem MaSzynę. Wszystko jest prawie ok. Działają niemal wszystkie klawisze, które kiedyś znajdowały się na klawiaturze numerycznej, z wyjątkiem bocznika. Krany hamulca działają, nastawnik też. Ale właśnie bocznik nie działa. Ktoś to sprawdzał?
-
ktora wersja exe (ile bajtow)? sprawdze to i ewentualnie poprawie.
-
Wersja exe ma 1 697 792 bajtów, pochodzi z 29.10.2006r.
Sprawdź to koniecznie, bo jazda bez bocznikowania jest bardzo niewygodna. Spróbuj rozbujać 9 wagonów z siódemką do setki, nie bocznikując. Powodzenia ;)
-
Ewentualnie można dać tymczasowo CoupledCtrl=Yes i wtedy będziesz mieć bocznik w nastawniku na pozycji równoległej ;)