- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Bieżące Symulatorowe => Wątek zaczęty przez: Zaspa. w 30 Lipca 2006, 14:03:19
-
proponyje zrobić coś takiego jak internetowy spis pociągów do maszyny poprostu żeby nie prosić za każdym pazem o wpis do pociągu tylko oliknąć to i mieć żeby tyglądało to tak fota wpis do sceneri i skąd ściągnąć
-
Kiedyś chyba Mariusz W. robił listę wpisów.
A najlepiej by było gdybyś się nauczył sam sobie robić wpisy.
-
proponyje zrobić coś takiego jak internetowy spis pociągów do maszyny poprostu żeby nie prosić za każdym pazem o wpis do pociągu tylko oliknąć to i mieć żeby tyglądało to tak fota wpis do sceneri i skąd ściągnąć
Dokonywanie wpisów może i jest żmudne,ale wcale nie trudne.Gdyby tak wszystko dać na talerzu, to ja osobiście niczego bym się nie nauczył.A tak już coś niecoś wiem i brnę do przodu!Pozdrawiam
-
Czy chodzi o wpisy do scenseri? Jak tak to ja chyba mam gdzies spis loków , wagonów osobowych i towarowych... Czy to o to chodzi:>
1POGODA
Dziń
atmo 0.6 0.7 0.8 300 1600 0.6 0.7 0.8 endatmo//atmosfera: kolor nieba, mgla: poczatek, koniec oraz skladowe RGB (0...1)
light -500 500 200 0.3 0.33 0.35 0.70 0.65 0.6 0.75 0.74 0.70 endlight
NOC
atmo 0.03 0.04 0.08 200 1500 0.0 0.0 0.0 endatmo //atmosfera: kolor nieba, mgla: poczatek, koniec oraz skladowe RGB (0...1)
light -500 500 200 0.06 0.06 0.06 0.00 0.00 0.0 0.00 0.00 0.00 endlight //pozycja, kolory RGB skladowych ADS swiatla dziennego
Komenda na lekka mgłe:
time 19:10 6:00 21:50 endtime //przy ustawniach nocy i dnia z ograniczonym parametrem widzenia;)
Zawansowna noc ;)
atmo 0.6 0.7 0.8 300 1600 0.6 0.7 0.8 endatmo
...
atmo 0.0 0.0 0.0 0.0 100.0 0.0 0.0 0.0 endatmo
light -50 50 10 0.08 0.1 0.09 0.00 0.0 0.0 0.00 0.00 0.00 endlight
2TABOR:
-------------------------------------------------------------------------------------
EP-09 (bez klimy)
node -1 0 EP09-XXX dynamic PKP\ep09 EP09-XXX 104E 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
(z klimą)
node -1 0 EP09-XXX dynamic PKP\ep09 EP09-XXX 104E1 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
-------------------------------------------------------------------------------------
ET-22
node -1 0 ET22-XXX dynamic PKP\et22 ET22-XXX 201E 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
-------------------------------------------------------------------------------------
EU07
ZEZ:
node -1 0 eu07-xxx dynamic PKP\eu07 EU07-xxx 303E-n 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
-------------------------------------------------------------------------------------
ZWYK:
node -1 0 ep07-xxx dynamic PKP\eu07 EU07-xxx 303E 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
starsza waersja
node -1 0 eu07-xxx dynamic PKP\eu07 EU07-xxx 4E 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
-------------------------------------------------------------------------------------
HALOG:
node -1 0 ep07-422 dynamic PKP\eu07 EU07-xxx 303E-m 0.0 headdriver 3 0
-------------------------------------------------------------------------------------
ET42 JAMNIK 145
node -1 0 ET41-xxx-A dynamic PKP\EU07 et41-xxx 203E-A 0.0 headdriver 23 0 enddynamic
node -1 0 ET41-xxx-B dynamic PKP\EU07 et41-xxx 203E-B 0.0 connected 3 0 enddynamic
-------------------------------------------------------------------------------------
Świna
node -1 0 EP08-xxx dynamic PKP\EU07 EP08-xxx 4E1 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
lub (zaleźy czy ktoś trzyma Swinke w osobnym folderze)
node -1 0 EP08-xxx dynamic PKP\EP08 EP08-xxx 4E1 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
-------------------------------------------------------------------------------------
EN71
node -1 0 EN71-xxxra dynamic PKP\en71 en71-xxxra 6ba 0.0 headdriver 23 0 enddynamic
node -1 0 EN71-xxxs dynamic PKP\en71 en71-xxxs 6bs 0.0 connected 23 0 enddynamic
node -1 0 EN71-xxxrb dynamic PKP\en71 en71-xxxrb 6bb 0.0 connected 0 0 enddynamic
-------------------------------------------------------------------------------------
EN57
node -1 0 EN57-xxxra dynamic PKP\en57 en57-xxxra 6ba 0.0 headdriver 23 0 enddynamic
node -1 0 EN57-xxxs dynamic PKP\en57 en57-xxxsa 6bs 0.0 connected 23 0 enddynamic
node -1 0 EN57-xxxrb dynamic PKP\en57 en57-xxxrb 6bb 0.0 connected 0 0 enddynamic
-------------------------------------------------------------------------------------
ED72
node -1 0 ED72-xxxra dynamic PKP\ED72 eD72-xxxra.bmp 6ba 0.0 headdriver 23 0 enddynamic
node -1 0 ED72-xxxsa dynamic PKP\ED72 eD72-xxxsa.bmp 6bs 0.0 connected 23 0 enddynamic
node -1 0 ED72-xxxsb dynamic PKP\ED72 ed72-xxxsb.bmp 6bsb 0.0 connected 23 0 enddynamic
node -1 0 ED72-xxxrb dynamic PKP\ED72 eD72-xxxrb.bmp 6bb 0.0 connected 0 0 enddynamic
-------------------------------------------------------------------------------------
SMrodek
node -1 0 SM42-xxx dynamic PKP\SM42 SM42-xxx 6D 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
-------------------------------------------------------------------------------------
_____________________________________________________________
WAGONY:
wagon bar
node -1 0 505120-04388-0 dynamic PKP\WRbd none WRbd 0.0 nobody 3 0 enddynamic
wars:
node -1 0 505120-00255-6 dynamic PKP\Wars #wars.tga wars 0.0 nobody 3 5 Passengers enddynamic
-------------------------------------------------------------------------------------
IC 1kl / 2kl
node -1 0 505120-00351-4 dynamic PKP\Z1 Z1_1kl_new.bmp Z1 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 505120-00351-4 dynamic PKP\Z1 Z1_2kl_new.bmp Z1 0.0 nobody 3 0 enddynamic
TLK 1kl/2kl (stare)
node -1 0 505121-00352-3 dynamic PKP\Z1 Z1_1kl.bmp Z1 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 505121-00352-2 dynamic PKP\Z1 Z1_2kl.bmp Z1 0.0 nobody 3 0 enddynamic
-------------------------------------------------------------------------------------
PKP P.R.
Adu/Bdnu
nnode -1 0 505120-00256-2 dynamic PKP\Bd xxx 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 505120-00351-4 dynamic PKP\Adu xxx 112a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
-------------------------------------------------------------------------------------
bagażowy
node -1 0 505120-00256-5 dynamic PKP\Ds #bagazowy.tga bagazowy 0.0 nobody 3 0 enddynamic
-------------------------------------------------------------------------------------
Bhp Nowe
node -1 0 505120-00351-4 dynamic PKP\Bdhpumn bdhpumn1 bdhpumn 0.0 nobody 3 0 enddynamic
Bipa
nowa:
node -1 0 40681A dynamic PKP\Bipa Bhp-bohun3 Bipa-A 0.0 nobody 3 5 passengers enddynamic
node -1 0 40681C dynamic PKP\Bipa Bhp-bohun3 Bipa-CD 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 40681B dynamic PKP\Bipa Bhp-bohun3 Bipa-B 0.0 nobody 0 5 passengers enddynamic
czarna:
node -1 0 51245A dynamic PKP\Bipa Bhp-19028 Bipa-A 0.0 nobody 3 5 passengers enddynamic
node -1 0 51245C dynamic PKP\Bipa Bhp-19028 Bipa-CD 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 51245B dynamic PKP\Bipa Bhp-19028 Bipa-B 0.0 nobody 0 5 passengers enddynamic
-------------------------------------------------------------------------------------
Sypialny
node -1 0 505120-00255-6 dynamic PKP\Syp xxx syp 0.0 nobody 3 0 enddynamic
-------------------------------------------------------------------------------------
____________________________________________________________
TOWAROWE
EAOS
node -1 0 5051-503320-2 dynamic PKP\eaos eaos2 eaos 0.0 nobody 3 50 coal enddynamic
node -1 0 5520371-2 dynamic PKP\Es none 9W 0.0 nobody 3 0 enddynamic
-------------------------------------------------------------------------------------
Platforma
node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\Sgs Sgs-b1.tga 412Za 0.0 nobody 3 0 enddynamic
zabudowa
node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\Sgs MAERSK 413Z 0.0 nobody 3 1 container40foot enddynamic
-------------------------------------------------------------------------------------
beczka (duza)
node -1 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Uahs none 406Ra 0.0 nobody 3 0 enddynamic
mała
node -1 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Uahs none 408R 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//49 Fuel
-------------------------------------------------------------------------------------
beczka cement
node -1 0 5051-304511-3 dynamic PKP\Ugpps ugpps-1 ugpps-206Se 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//27 Cement
-------------------------------------------------------------------------------------
kukurydza
node -1 0 5520371-1 dynamic PKP\Gags gags2.bmp gags-401K 0.0 nobody 3 0 enddynamic
-------------------------------------------------------------------------------------
w miejsca "xxx" stawiamy nazwe loka (numer textury)
Wydaje mi sie ze nie ma błedów we wpisach, jeśli jednak, to przepraszam:)
-
Kiedyś chyba Mariusz W. robił listę wpisów.
Robil robil i na biezaco aktualizuje, ale z powodu kontrowersji zwiazanych z tym, ze nie kazdy tabor jest ogolnodostepny zrezygnowal z publikacji. Jak wyjdzie paczka calosciowa, to wowczas i to sie opublikuje.
-
Witam serdecznie.Jestem nowym uzytkownikiem i nie wiem czy moje pytanie zostalo skierowane do wlasciwego watku.Otóż mam prosbe czy ktos potrafilbym mi pomoc jak zrobic taka mgle jak na ponizszym obrazku kolegi adsima:
http://img258.imageshack.us/my.php?image=eu074hh8.jpg
-
Witam serdecznie.Jestem nowym uzytkownikiem i nie wiem czy moje pytanie zostalo skierowane do wlasciwego watku.Otóż mam prosbe czy ktos potrafilbym mi pomoc jak zrobic taka mgle jak na ponizszym obrazku kolegi adsima:
http://img258.imageshack.us/my.php?image=eu074hh8.jpg
Jest to kwestia wpisania odpowiedniej godziny poczatkowej. Znajdziesz ja zazwyczaj na samym poczatku pliku ze sceneria. Pokombinuj z godzinami. (dot. tras robionych pod nowe exe.)
-
Ok rozumiem.Ale dajmy np takie cos:
atmo 0.45 0.49 0.55 0 1200 0.45 0.49 0.55 endatmo //atmosfera: kolor nieba, mgla: poczatek, koniec oraz skladowe RGB (0...1)
light -500 500 200 0.3 0.33 0.35 0.70 0.65 0.6 0.75 0.74 0.70 endlight
w ktorym dokladnie miejscu trzeba dokonac zmiany bo probowalem wielu zmian i wychodzilo badziewie.
-
atmo 0.03 0.04 0.08 ..... 0 1200 0.0 0.0 0.0 ..... endatmo //atmosfera: kolor nieba, mgla: poczatek, koniec oraz skladowe RGB (0...1)
ten wpis dotyczy atmo. Pobaw się liczbami między kropkami, w rzeczywistości kropek nie ma.
light -500 500 200 0.05 0.05 0.05 0.00 0.00 0.0 0.00 0.00 0.00 endlight //pozycja, kolory RGB skladowych ADS swiatla dziennego
ten wpis dotyczy światła.
Wielokrotnie temat był omawiany. Wpisz w szukajkę hasło atmo i noc.
-
Ok dziekuje za pomoc.Cos trzeba wymyslec.
-
Poszukaj czegos takiego
time 16:11 12:00 21:50 endtime
Wystarczy zmienic srodkowa (o ile pamietam) wartosc na np 4:00 albo 04:00 i bedziesz mial mgle. Ale pokombinuj z kazda bo juz dokladnie nie pamietam.
-
@Grand, o ile wiem to zmiana tego parametru (time) wywoła co najwyżej zmianę światła między dniem a nocą. Koledze chodziło o uzyskanie mgły a ta nie zależy od pory dnia bo może wystąpić zarówno dniem i nocą. Jest jeszcze coś, parametr time nie występuje w każdej scenerii co nie uniemożliwia wprowadzenie zmiany pory dnia, a nie mgły. Za to z pewnością kolega nie znajdzie tego parametru.
Parametr ATMO jest we wszystkich sceneriach a jego edycja była już wielokrotnie opisana.
-
_______
atmo 0.6 0.7 0.8 10 500 0.6 0.7 0.8 endatmo
light -500 500 200 0.3 0.33 0.35 0.70 0.65 0.6 0.75 0.74 0.70 endlight
To bedzie mgla taka dosc jasna. Prosze sobie edytowac pogrubiony parametr . Zmiejszajac go do np. 250 oznacza ze w symku mgla zacznie sie od 250m od loka, itd...
_______
atmo 0.3 0.35 0.4 50 500 0.31 0.36 0.41 endatmo
light -100 100 50 0.35 0.35 0.35 0.35 0.35 0.35 1.0 0.45 0.45 endlight
To bedzie mgla w taka pochmurną pogode (szarawo) Z parametrem postępowac identycznie jak opisałem wyzej.
Mam nadzieje ze pomogłem.
-
Grand,Krzysiek i MKaczy dzieki za pomoc.O cos takiego mi chodzilo.