- Symulator MaSzyna -
Hyde Park => Bocznica => Wątek zaczęty przez: Krzysiek626 w 03 Lipca 2006, 10:26:54
-
Jest takie polecenie, w kilku sceneriach: <orygin>
W dość specyficznych momentach powoduje błędy w symulatorze.
Nie wszystkie karty potrafią wykonać to polecenie.
W związku z tym mam pytanie, czy jest sposób na obejście tego polecenia i zrealizowania potrzebnych przesunięć innym sposobem?
Drugie pytanie dotyczy zmiany wszystkich parametrów, obiektów scenerii
dotyczących położenia tych że. Chodzi o zmianę o pewien stały wektor dla wszystkich obiektów, czy jest to możliwe?
-
Zrobiłem programik, który przesuwa współrzędne dla torów, tak aby wykluczyć przesuwanie o wektor dla całego scm
origin -4000 0 -4000
include testowo2a.scm end
endorigin
ale nie mogę sobie poradzić z terenem tzn. z trójkątami. Jest sobie wpis:
node -1 0 none triangles material ambient: 100.0 100.0 100.0 diffuse: 255.0 255.0 255.0 specular: 150.0 150.0 150.0 endmaterial GrassDarkGreen2.tga
-4000.0 0.0 -99.9995 0.0 1.0 0.0 0.0499547 10.04 end
-4000.0 0.0 0.000531993 0.0 1.0 0.0 0.0499517 0.0499755 end
-3900.0 0.0 -99.9995 0.0 1.0 0.0 10.04 10.04
endtri
Jak powinien on wyglądać po zmianie, czyli po przesunięciu o wektor
origin -4000 0 -4000 ?
Ze scenery.doc wycztałem, że
Vertices – lista wierzchołków w formacie [x,y,z,nx,ny,nz,tu,tv], ich ilość musi być podzielna przez 3
i nie wiem które ruszać czy x,y,z, czy wszystkie, czy x,y,z,tu,tv, czy może jeszcze jakoś inaczej.
Z góry dzięki za pomoc
Pozdrawiam
Mariusz
Dodano po 1 godzinach 36 minutach:
EDIT:
Pytania nie było, poradziłem sobie
Pozdrawiam