- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc w tworzeniu => Wątek zaczęty przez: Butchy_83 w 06 Kwietnia 2006, 21:02:21

Tytuł: Plane i Box w 3ds max
Wiadomość wysłana przez: Butchy_83 w 06 Kwietnia 2006, 21:02:21
Witam
Przepatrzyłem wszystkie niezbędne posty odnośnie robienia trawy i peronów i według nich próbuję w końcu zasiać trawkę i zbudować peronik, ale nie wiem czemu, w pliku scn otrzymuje tylko:
//-------------------------------------------------
// Plane01
//-------------------------------------------------

Tak samo mam z Box'em


A peron robie nastepujaco:
1.Tworze Box'a.
2.Klikam prawym nań i wybieram Convert to Editable Mesh
3. Wciskam m do teksturowania, klikam na 'kulkę' i w Bitmap Parameters w polu Bitmap wybieram np. GrassDarkGreen2.tga z folderu MaSzyny /textures .
4. Zamykam okienko Material Editor
5. Exportuje scene do pliku scn.

Jak już pisalem w pliku scn pojawia sie tylko linijka Box01 i zero kodu dla Box'a, a w symku sie nie pojawia ten obiekt.

Nie wiem co źle robię i dlatego proszę o pomoc..
Tytuł: Plane i Box w 3ds max
Wiadomość wysłana przez: Mati_An w 06 Kwietnia 2006, 21:07:16
Brakuje jednej czynności między pkt. 3 i 4, trzeba przeciągnąć teksturę z tej "kulki" na "Boxa" którego wcześniej utworzyłeś.
Pozdrawiam.
Tytuł: Plane i Box w 3ds max
Wiadomość wysłana przez: Butchy_83 w 06 Kwietnia 2006, 21:43:23
Cytat: "Mati_An"
Brakuje jednej czynności między pkt. 3 i 4, trzeba przeciągnąć teksturę z tej "kulki" na "Boxa" którego wcześniej utworzyłeś.
Pozdrawiam.


hmm a w jaki sposob to zrobic? bo jak robie 'drag' z tej kulki na box w widoku top, to mi pokazuje przekreslone kóleczko i jak puszczam to nic sie nie dzieje, w scn tez nic:(

edit
OK, juz doszedlem jak to zrobic:) Zamiast przeciagac buttona probowalem przeciagac prosto z 'kulki' :D
Dzieki za pomoc:)
pozdrawiam