- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc w tworzeniu => Wątek zaczęty przez: Poscikk w 27 Grudnia 2005, 17:03:56

Tytuł: problem z eventami
Wiadomość wysłana przez: Poscikk w 27 Grudnia 2005, 17:03:56
Mam pytanko. Stworzyłem sobie torowisko w jakiejś scenerii i potem pojawia się problem. Eventy. Może ktoś mi powiedzieć jak napisać event żeby zapaliło sie zielone światło na semaforze?Oto dane mojej scenerii.
Nazwa toru: tor02
event0: start
nazwa semafora czterokomorowego: Testowo_A

Podstawiam dane z pliku .inc i nic. Nie zapala się. Nawet po odczekaniu godziny. Proszę o pomoc.
Tytuł: problem z eventami
Wiadomość wysłana przez: Quark-t w 27 Grudnia 2005, 17:10:14
Spróbuj taki kod:
event start multiple 1.0 none Testowo_A_s2 endevent

Gdzie 1.0 zmieniasz opóxnienie w sekundach (czyli np. 30 sekund to 20.0, 15 sekund to 15.0, minuta to 60.0 itd.)

Oczywiście wrzucasz to do scenerii przed Trainset.
Tytuł: problem z eventami
Wiadomość wysłana przez: Piotrek w 27 Grudnia 2005, 17:18:29
Cytat: "Quark-t"
czyli np. 30 sekund to 20.0


Chyba 30.0 :)
Tytuł: problem z eventami
Wiadomość wysłana przez: Grand w 27 Grudnia 2005, 17:41:59
zajzyj : http://www.eu07.pl/forum/viewtopic.php?t=3144
Tytuł: problem z eventami
Wiadomość wysłana przez: Poscikk w 27 Grudnia 2005, 18:51:58
I jeszcze jedno. Jak zrobić żeby po przejeździe taboru zapaliło się czerwone? i czy ta sama zasady tyczy się do eventowania zwrotnic?
Tytuł: problem z eventami
Wiadomość wysłana przez: Quark-t w 27 Grudnia 2005, 19:08:43
Na torze za semaforem dajesz:
event2 stop
a potem w scenerii:
event stop multiple 1.0 none Testowo_A_s1 endevent

Co do zwrotnic: NAZWA_ZWROTNICY+ - ustawienie zwrotnicy w kierunku na zboczenie
NAZWA_ZWROTNICY- - ustawienie zwrotnicy na wprost.
Oczywiscie w ramach event NAZWA mutliple itd...
Tytuł: problem z eventami
Wiadomość wysłana przez: Poscikk w 27 Grudnia 2005, 19:37:29
Teraz mam inny problem. Zrobiłem sobie dwa rozjazdy. Napisałem eventy do semaforów i zwrotnicy. Wstawiłem skład EP23. W start się wyświetla. Włączam i przyładowaniu wywala że program wykonał niprawidłową operację. Log:
Sound Init OK
Textures init
Textures init OK
Models init
Models init OK
Ground init
Loading - texture: textures\rail_screw_used1.bmp
OK
Loading - texture: textures\tpbps-new2.tex
OK

No i na tym się kończy moja zabawa w robieniu traski. Po każdym usunięciu torów i zbudowaniu ich od nowa wyskakuje ten sam błąd. Jak mam to naprawić?? [/code]