- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Symulator => Wątek zaczęty przez: Natano2018 w 28 Sierpnia 2022, 15:48:42
-
Witam.
Próbuje połączyć dwóch graczy do jednej scenerii. Otwieram port na mojej zaporze ogniowej. Otwieram server ruchu z odpowiedznim rsf, takim samym jak ma druga osoba. Uruchamiam symulator po zalogowaniu się do servera (Ponawiaj, odpowiedni port i nazwa okienka) Lecz koledze wyskakuje timeout mimo wprowadzenia poprawnych informacji. Próbowaliśmy z użyciem Hamachi.
Proszę o Pomoc.
-
Tak z grubsza multioplayer w Rainstedzie nie jest muliplayerem. Lepiej skorzystać z exe milka. Korzystając z samego serwera ruchu w rainstedzie jedyne co jest zsynchronizowane to srk. Ruch pojazdów u użytkowników jest lokalnie obsługiwany przez AI, czyli jak gracz A zatrzyma pociąg na szlaku, to u gracza B i C pociąg który prowadzi gracz A dalej będzie sobie jechał.
-
Exe milka? Gdzie można to dostać?
-
Tak z grubsza multioplayer w Rainstedzie nie jest muliplayerem. Lepiej skorzystać z exe milka. Korzystając z samego serwera ruchu w rainstedzie jedyne co jest zsynchronizowane to srk. Ruch pojazdów u użytkowników jest lokalnie obsługiwany przez AI, czyli jak gracz A zatrzyma pociąg na szlaku, to u gracza B i C pociąg który prowadzi gracz A dalej będzie sobie jechał.
Potwierdzam. Rainsted to nie multiplayer, ponieważ jest tylko i wyłącznie do sterowania ruchem (bycie dyżurnym).
-
I tak lepsze jest używanie mapki oraz wpisu manualswitchcontrol 1 w .ini.
Zbiorcza uwaga: pisz poziomo, nie cytuj w całości poprzedniej wiadomości.
Matek123
-
Gdzie można to dostać?
Paczkowe z wydania 22.08 ma wbudowany multiplayer. Jak uruchomić jest opisane w readme: https://eu07.pl/theme/Maszyna/dokumentacja/readme.html#7,6
-
Zobaczymy czy zadziała, dziękuję za pomoc z góry.
jeszcze jedna rzecz, z dokumentacji. Gdzie to znaleść? Na serwerze: znajdujemy numer IP (zewnętrzny jeśli klienci są z poza sieci lokalnej)
Witam ponownie.
Teraz udało nam się połączyć z jednym problemem.
Żeby odpowiednio dostawaliśmy eventy musieliśmy ustawić takie same składy, ja na bocznym jako drezyna a on jako byk. Czyli u serwera było ustawione Drezyna i Byk a u niego tak samo, oba składy.
I jest kopletny brak synchronizacji, jedyne co się synchronizuje to Rp1.
-
No oczywiście, że składy muszą być tak samo. Najlepiej to sobie scn prześlijcie i pomińcie starter, odpalając się z exeka. Tylko parametr startowy pojazdu gracza ma się różnić ma się różnić.
Desynce będą. To było robione pod komunikację jednego gracza i instruktora robiącego za dyżurnego. Im więcej graczy, tym prędzej coś się pogubi. No i z jakiegoś powodu zostało zarzucone.
-
Parametr startowy? Chodzi o headdriver?
-
Nie. Vehicle w ini/-v w wierszu. W jakim pojeździe ma się dany klient uruchomić. Wszystkie obsady w scn tak samo macie mieć. Jak się kiedyś bawiliśmy, to dyżurny się spawnował w jakiejś węglarce w krzakach, bo ghostview nie działało.
-
Udało się w Tarnowie2 czy Bałtyku dołączyć, dziękuję za pomoc bardzo bardzo bardzo.
Jedyny minus to czasami złe odczytanie pozycji czy brak możliwości łączenia/rozłączenia składu.