- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc w tworzeniu => Wątek zaczęty przez: FrozenBokytYT w 10 Lipca 2022, 16:47:12

Tytuł: Problem z łukiem w Rainstedzie
Wiadomość wysłana przez: FrozenBokytYT w 10 Lipca 2022, 16:47:12
Dzień dobry. Utworzyłem łuk w Rainstedzie, ale w samej grze zamiast łuku prosty tor. Co robić?
Rainsted myśli, że to jest łukiem, ale symulator myśli, że to jest prosty tor.
Tytuł: Odp: Problem z łukiem w Rainstedzie
Wiadomość wysłana przez: Stele w 11 Lipca 2022, 15:21:15
No jak ma R=0 to jest prosty. Przywiąż sąsiednie proste do kierunkowych i przelicz promień łuku. Nawet jak jest prawie prosty, to wyliczy mu kilka kulometrów, ale nie zero.
Tytuł: Odp: Problem z łukiem w Rainstedzie
Wiadomość wysłana przez: FrozenBokytYT w 11 Lipca 2022, 15:33:13
Przywiążecie sąsiednich prostych do kierunkowych to Ctrl+K?
A co robić, jeśli zamiast łuku BARDZO wąski tor?
Tytuł: Odp: Problem z łukiem w Rainstedzie
Wiadomość wysłana przez: FrozenBokytYT w 12 Lipca 2022, 21:21:47
Utworzyłem łuk, ale zamiast łuku wąski tor. Pomożecie?