- Symulator MaSzyna -

Hyde Park => Bocznica => Wątek zaczęty przez: FrozenBokytYT w 27 Maja 2022, 18:54:43

Tytuł: Odp: Problemy z terenem i jej stworzeniem
Wiadomość wysłana przez: FrozenBokytYT w 27 Maja 2022, 18:54:43
Max eksportuje tylko siatki w trybie editable mesh. Olej tego delanuaya, daj modyfikator triangulujący wbudowany (rozmiar <500m), skonwertuj do mesha i powinno przejść.
Moja wersja MaSzyny: 22.03
Tytuł: Odp: Problemy z terenem i jej stworzeniem
Wiadomość wysłana przez: FrozenBokytYT w 27 Maja 2022, 21:04:13
Modyfikuwałem na prośbę Matek123
Tytuł: Odp: Problemy z terenem i jej stworzeniem
Wiadomość wysłana przez: FrozenBokytYT w 28 Maja 2022, 12:09:38
Jak nic nie pomoże to podeślij tutaj plik scenariusza to zobaczymy czy w ogóle się eksportują jakieś trójkąty terenu
zaraz
Tytuł: Odp: Problemy z terenem i jej stworzeniem
Wiadomość wysłana przez: FrozenBokytYT w 28 Maja 2022, 15:31:15
Sprawdź w końcu to stare sbt i wyłącz generowanie na czas prac nad mapami, bo wyłysiejesz
Może, usunąć plik SBT lub usunąć całą zawartość tego SBT w notatniku Windows/notepadzie++?
Tytuł: Odp: Problemy z terenem i jej stworzeniem
Wiadomość wysłana przez: FrozenBokytYT w 28 Maja 2022, 15:52:11
Działa, normalnie teren ładuje. Sprawdź w końcu to stare sbt i wyłącz generowanie na czas prac nad mapami, bo wyłysiejesz (o ile masz owłosienie :D ).
Inny problem, to eksport materiału w postaci wewnętrznego id maxa, a nie nazwy bitmapy. Ktoś ostatnio zgłaszał podobny problem, to nie znalazł przyczyny i rozwiązania, tylko przesiadł się na współczesnego 3dsa i nowsze skrypty.
Zamiast terenu po prostu jednolity kolor
https://eu07.pl/userfiles/29448/2022-05-28_16-49-46_5089248540811.png
Co robić?
Tytuł: Odp: Problemy z terenem i jej stworzeniem
Wiadomość wysłana przez: FrozenBokytYT w 29 Maja 2022, 13:32:11
Usuń stare sbt, i przy okazji najlepiej wyłącz sobie jego generowanie w *.ini, dopisując "file.binary.terrain no".
Gdzie pisać? na końcu czy na początku? I w jakim pliku *.ini?
Tytuł: Odp: Problemy z terenem i jej stworzeniem
Wiadomość wysłana przez: FrozenBokytYT w 29 Maja 2022, 16:22:32
Czy usunąłeś plik z rozszerzeniem .sbt, w folderze scenery, o nazwie takiej samej jak scenariusz który próbujesz uruchomić?
Próbowałem, ale nic nie działa! Żadne rozwiązania z tego wątka nie działa
Tytuł: Odp: Problemy z terenem i jej stworzeniem
Wiadomość wysłana przez: FrozenBokytYT w 29 Maja 2022, 16:49:50
Nie. Użyj najnowszej wersji 3DS Maxa jaką masz i skryptów stąd: https://eu07.pl/forum/index.php/topic,5989.msg555981.html#msg555981
Jakie? 2015?
Tytuł: Odp: Problemy z terenem i jej stworzeniem
Wiadomość wysłana przez: FrozenBokytYT w 29 Maja 2022, 17:20:52
Nie. Użyj najnowszej wersji 3DS Maxa jaką masz i skryptów stąd: https://eu07.pl/forum/index.php/topic,5989.msg555981.html#msg555981
Mam 3ds Max 2010. Trzeba użyć 3ds max 2015?
Rozumiem, trzeba użyć 3ds Max 2018
Tytuł: Odp: Problemy z terenem i jej stworzeniem
Wiadomość wysłana przez: FrozenBokytYT w 29 Maja 2022, 17:52:17
Nie. Użyj najnowszej wersji 3DS Maxa jaką masz i skryptów stąd: https://eu07.pl/forum/index.php/topic,5989.msg555981.html#msg555981
Jan21, do zobaczenia
Tytuł: Odp: Problemy z terenem i jej stworzeniem
Wiadomość wysłana przez: FrozenBokytYT w 11 Czerwca 2022, 17:42:45
Do Blendera jeszcze nie ma ukończonych skryptów do scenerii.
Skrypty do scenerii do blendera będzie ukończony w 2023-2024 roku