- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc w tworzeniu => Wątek zaczęty przez: Grand w 14 Listopada 2005, 18:18:01

Tytuł: Blad too many iterations
Wiadomość wysłana przez: Grand w 14 Listopada 2005, 18:18:01
Czy ktos wie w czym jest problem ?



(http://img189.imageshack.us/img189/6078/error7rf.th.jpg) (http://img189.imageshack.us/my.php?image=error7rf.jpg)
Tytuł: Blad too many iterations
Wiadomość wysłana przez: youBy w 14 Listopada 2005, 18:32:51
któryś flex jest źle zrobiony, np. jego początek i koniec są w tym samym miejscu
Tytuł: Blad too many iterations
Wiadomość wysłana przez: wasyl w 14 Listopada 2005, 18:58:38
Witam!!!
Albo 2 flexy z jednego toru (z tego samego końca) odchodzą.
Tytuł: Blad too many iterations
Wiadomość wysłana przez: eu43 w 14 Listopada 2005, 19:23:10
Witam ;)

Moim zdaniem, gdyby flex zaczynał się i kończył, to by scenerii wogóle nie szło odpalić. Zrobiłem na próbe scenerię, w której z jednego toru wychodzą 2 flexy. Żadnych błędów nie było, więc to nie w tym ktwi sęk.

[dodano po kolejnej próbie]

Owy błąd wywala, gdy flex nie jest "rozciągnięty" między końcami torów ;)
Tytuł: Blad too many iterations
Wiadomość wysłana przez: Grand w 14 Listopada 2005, 22:16:30
Apropo powyzszego problemu z bledem juz rozwiazalem go :) poprawilem torowisko w tamtym miejscu, wydaje mi sie ze mialem za duzo krotkich torow zwyklych i flexowych albo za dlugi flex , w kazdym badz razie juz jest ok :)


Jeszcze takie pytanko mam apropo zwrotnic. Staram sie jak moge w miare prosto laczyc zwrotnice z torami, flexami , zaokragleniami, a jakos w niektorych miejscach jak jade przez zwrotnice lokiem, to lok sie buja i albo tyl gdzies zostaje z tylu (jeden wozek) i po chwili wraca tak jak byc powinno. Pewnie wiecie o co chodzi, bardzo to widac jak sie w kabinie siedzi, i tak rzuci ni stad ni z owont. Macie jakis sposob na to ?
Tytuł: Blad too many iterations
Wiadomość wysłana przez: Quark-t w 14 Listopada 2005, 22:35:59
To tylko domysł, ale czy przypadkiem nie dzieje sięto kiedy rozprwasz zwrotnicę?

A co do układania zwrotek na wprost od torów, to kopiuj -> wklej współrzędne :] i nie ma siły, musi pasować.
Tytuł: Blad too many iterations
Wiadomość wysłana przez: eu43 w 15 Listopada 2005, 15:09:38
Daj screena z tą zwrotnicą i lokiem gubiącym wózek.
Tytuł: Blad too many iterations
Wiadomość wysłana przez: Grand w 15 Listopada 2005, 16:39:32
BEFORE :

(http://img475.imageshack.us/img475/6833/zwr10il.th.jpg) (http://img475.imageshack.us/my.php?image=zwr10il.jpg)


AFTER :

(http://img492.imageshack.us/img492/4783/zwr29nc.th.jpg) (http://img492.imageshack.us/my.php?image=zwr29nc.jpg)

Sami widzicie ze tor jest idealnie dopasowany a dzieja sie takie rzeczy.
Tytuł: Blad too many iterations
Wiadomość wysłana przez: eu43 w 15 Listopada 2005, 17:04:33
Tak Ci się robi, bo chyba wkraczasz na zwrotkę przygotowaną do jazdy w bok i dlatego lok przeskakuje na tor zwrotny. Zaraz to wyjaśnimy, tylko daj jeszcze jednego sceern'a z tym lokiem, ale zrób go tak, żeby było widać ten wskaźnik przy zwrotnicy ;)

Zrobiłem na próbę scenerię tak, żeby pociąg wjechał na zwrotnicę nastawioną na bok i stało się tak samo, jak w twoim przypadku.
Tytuł: Blad too many iterations
Wiadomość wysłana przez: Grand w 15 Listopada 2005, 17:44:28
Wlasnie w tym tkwil problem, dzieki juz poprawilem i przestawilem zwrotnice :) Pozdrawiam