- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc doraźna => Rainsted => Wątek zaczęty przez: lukasz729 w 02 Kwietnia 2022, 14:24:56

Tytuł: Dodawanie EZT
Wiadomość wysłana przez: lukasz729 w 02 Kwietnia 2022, 14:24:56
Jak dodawać składy EZT w starterze? Gdy dodaje pierwszy człon np EN57 to automatycznie przydziela mi resztę członów tylko w nieodpowiedniej kolejności. Usunąć pojedynczego członu się nie da bo usuwa cały skład. Dawno temu korzystałem z maszyny, dużo się zmieniło, jestem kompletnie nie na czasie.
Tytuł: Odp: Dodawanie EZT
Wiadomość wysłana przez: k. wojak w 02 Kwietnia 2022, 14:32:43
Nie należy używać Rainsteda jako startera - powoduje właśnie mieszanie członów.
Tytuł: Odp: Dodawanie EZT
Wiadomość wysłana przez: SpawaczTIG141 w 02 Kwietnia 2022, 14:34:32
Zapewne uruchamiałeś Rainsted. Jeśli tak, to najłatwiej teraz będzie zrobić reinstall paczki.
Przechodząc do sedna sprawy. Po uruchomieniu startera od Szczawika (ten z logo MaSzyby jako ikona) należy z zakładki EZT wybrać pierwszy człon interesującego nas składu i kliknąć przycisk "dodaj" a starter za nas ustawi skład odpowiednio.
Oczywiście uprzednio należy wybrac skład na scenerii który chcemy edytować i usuwamy stare pojazdy.
Proszę pamiętać, że nie należy używać Rainsteda gdyż robi on przysłowiowy śmietnik w plikach tekstur pojazdów i potem wychodzą takie buble, jak pomieszany skład.
Tytuł: Odp: Dodawanie EZT
Wiadomość wysłana przez: Stele w 02 Kwietnia 2022, 14:42:25
W sumie jak odpalił raz to może używać Rainsteda dalej, składając sobie jednostki ręcznie. :P Musisz pobrać z repozytorium pliki textures.txt dla wszystkich katalogów zawierających pojazdy wieloczłonowe w różnych konfiguracjach członów dla tego samego katalogu. Rainsted chyba tylko wywala tag grupowania na szczyt listy.
Tytuł: Odp: Dodawanie EZT
Wiadomość wysłana przez: lukasz729 w 02 Kwietnia 2022, 16:13:06
Dziękuję za odpowiedzi. Reinstalacja paczki naprawiła problem.
Pozdrawiam