U mnie tak to wyglada.U mnie tak samo i nie wiem co robię źle pobieram już 3 raz i cały czas to samo.
Error: Ważność odebranego certyfikatu wygasła.
Gfx Renderer: AMD Radeon(TM) Graphics Vendor: ATI Technologies Inc. OpenGL Version: 3.0.14830 Compatibility Profile Context 21.10.30.01 27.20.21030.1005
Na wymagających sceneriach właśnie jak np. Wrzosy, na tym nie pograsz. Spróbuj zmniejszyć skalowanie tekstur, filtrowanie tekstur, multisampling. Ile masz pamięci RAM?
Witam, mam problem z nową wersją, mianowicie chodzi o rozmycie ekranu. Nie jest on ostry nawet jak jestem w bliskich odległościach od przedmiotu na który patrzę. Mam maksymalne ustawienia graficzne i to nic nie zmienia, pamiętam że w poprzedniej wersji też miałem ten problem ale jakoś udało mi się temu zaradzić. Gram w rozdzielczości 2560x1440 (taką rozdziałkę ma monitor). Wie ktoś jak temu zaradzić? sprzęt to rtx 3070 i5 11600k 16gb ram 3600mhz i monitor 2560x1440 165hz. sterownik graficzny 512.15, problem występuje w każdym pojeździe na każdej scenerii
Witam, mam problem z nową wersją, mianowicie chodzi o rozmycie ekranu. Nie jest on ostry nawet jak jestem w bliskich odległościach od przedmiotu na który patrzę. Mam maksymalne ustawienia graficzne i to nic nie zmienia, pamiętam że w poprzedniej wersji też miałem ten problem ale jakoś udało mi się temu zaradzić. Gram w rozdzielczości 2560x1440 (taką rozdziałkę ma monitor). Wie ktoś jak temu zaradzić? sprzęt to rtx 3070 i5 11600k 16gb ram 3600mhz i monitor 2560x1440 165hz. sterownik graficzny 512.15, problem występuje w każdym pojeździe na każdej sceneriiUsuń z ini wpisy gfx.framebuffer.width i gfx.framebuffer.height.
Nie mogę odesłać loga bo jest za duży i forum go blokuje.Witam, mam problem z nową wersją, mianowicie chodzi o rozmycie ekranu. Nie jest on ostry nawet jak jestem w bliskich odległościach od przedmiotu na który patrzę. Mam maksymalne ustawienia graficzne i to nic nie zmienia, pamiętam że w poprzedniej wersji też miałem ten problem ale jakoś udało mi się temu zaradzić. Gram w rozdzielczości 2560x1440 (taką rozdziałkę ma monitor). Wie ktoś jak temu zaradzić? sprzęt to rtx 3070 i5 11600k 16gb ram 3600mhz i monitor 2560x1440 165hz. sterownik graficzny 512.15, problem występuje w każdym pojeździe na każdej scenerii
Wygląda jakby rozmiar framebuffera był mniejszy niż rozdzielczości okna. Podeślij loga i zobaczymy
Gdzie znajdę to ini? Sory bo nie jestem biegły w strukturzę symulatora.Witam, mam problem z nową wersją, mianowicie chodzi o rozmycie ekranu. Nie jest on ostry nawet jak jestem w bliskich odległościach od przedmiotu na który patrzę. Mam maksymalne ustawienia graficzne i to nic nie zmienia, pamiętam że w poprzedniej wersji też miałem ten problem ale jakoś udało mi się temu zaradzić. Gram w rozdzielczości 2560x1440 (taką rozdziałkę ma monitor). Wie ktoś jak temu zaradzić? sprzęt to rtx 3070 i5 11600k 16gb ram 3600mhz i monitor 2560x1440 165hz. sterownik graficzny 512.15, problem występuje w każdym pojeździe na każdej sceneriiUsuń z ini wpisy gfx.framebuffer.width i gfx.framebuffer.height.
(to jest dobre pytanie, dlaczego w ogóle ktoś je wpakował do ini na repo....)
Taka rozdzielczość w monitorze i GTX 1050Ti? To nie będzie dobrze działać, GTX 1050Ti jest słabą kartą, ma 4GB vRAM, a skalowanie tekstur dałeś na 8K i multisampling na x8, zasięg cieni najwyższy. Za wysokie ustawienia, pamięć w karcie graficznej nie wystarcza.
Spakuj do archiwum 7z/zip/rar.Dobra wysyłam.
Dobra udało się, usunięcie tych wpisów pomogło. DziękiGdzie znajdę to ini ? Sory bo nie jestem biegły w strukturzę symulatoraWitam, mam problem z nową wersją, mianowicie chodzi o rozmycie ekranu. Nie jest on ostry nawet jak jestem w bliskich odległościach od przedmiotu na który patrzę. Mam maksymalne ustawienia graficzne i to nic nie zmienia, pamiętam że w poprzedniej wersji też miałem ten problem ale jakoś udało mi się temu zaradzić. Gram w rozdzielczości 2560x1440 (taką rozdziałkę ma monitor). Wie ktoś jak temu zaradzić? sprzęt to rtx 3070 i5 11600k 16gb ram 3600mhz i monitor 2560x1440 165hz. sterownik graficzny 512.15, problem występuje w każdym pojeździe na każdej sceneriiUsuń z ini wpisy gfx.framebuffer.width i gfx.framebuffer.height.
(to jest dobre pytanie, dlaczego w ogóle ktoś je wpakował do ini na repo....)
U mnie w pliku aria.log pojawia się komunikat:Prawdopodobnie jest to wina starego systemu bez aktualizacji listy certyfikatów HTTPS. Można zainstalować certyfikat ręcznie: https://letsencrypt.org/certs/isrgrootx1.der. (otworzyć, wybrać 'Zainstaluj certyfikat...', przeklikać przez kreator do końca)CytujError: Ważność odebranego certyfikatu wygasła.
Witam,
Na Wrzosach występuje u mnie problem.
Po wczytaniu scenerii, wyrzuca mnie do pulpitu.
Zaznaczę ze wyłączenie Multisamplingu oraz zmiejszenie skalowania tekstur, zmienia jedynie to ze symulator się wyłącza po 5 sekundach po wczytaniu scenerii.
16GB RAM, i7(8750h) GTX 1050Ti
Ktoś coś ?
W załączniku - moje ustawienia graficzne
Edit : 3/4 scenerii tak ma.
Logi ponizej.
Critical error, memory allocation failure: bad allocation
Załącz plik log.txt i errors, podejżewam, że masz starszą wersje opengl.
To, o czym mówisz to screen tearing (rwanie ekranu), tak się dzieje, gdy nie ma synchronizacji pionowej, napisałem ostatnio poradnik, co zrobić z takimi problemami:
https://eu07.pl/forum/index.php/topic,34401.msg554251.html#msg554251
Ciągle brak pamięci. Te 16GB ramów działa? Kość nie zdechła przypadkiem? 4GB Vramu masz powiadasz? Zobacz może gfx.resource.move true, nie pamiętam jak to się w starterze nazywa, coś o konserwacji pamięci. Może zmniejsz rozmiar bufora, by w 1440p nie malował tylko skalował mniejszy. W dalszej kolejności skręć rozmiar shadowmapy do 2k i rozmiar tekstur zewnętrznych do 2k, ale to już się wyraźnie odbije na grafice. Nie jest to kombajn nasa, ale bez przesady by maszyna się nie mieściła. :/
U mnie występują bardzo duże spadki fps głównie na stacji Wolica nawet do 10fps, oraz ścinki podczas jazdy. Mój sprzęt:A jakie masz ustawienia? Jak masz wszystko na fulla no to takie rzeczy mogą być.
-Sapphire Radeon RX 580 Nitro+ 8GB GDDR5
-Pamięć ADATA XPG, DDR4, 16 GB, 3000MHz, CL16
-Procesor AMD Ryzen 5 1600 AF, 3.2GHz, 16 MB
Symulator mam zainstalowany na dysku hdd, a system mam ba oddzielnym ssd.
(...) mianowicie po naciśnięciu esc symulacja się zatrzymuje ale nie pokazują się żadne opcje wyjścia ani powrotu do gry, zdarza się to praktycznie cały czas na każdej sceneriiA okna pod F1-F3 Ci się pojawiają?
Aby wyłączyć symulację, należy kliknąć klawisz F10. Tak to działa na exe Milka.W domyślnym eu07.exe działa Escape, ale nie wyświetla okna. To okno w rzeczywistości jest, bo po wciśnięciu Esc pojawia się kursor, jak się go kliknie to się wznawia symulację. Gdy się go niewiele przesunie w dół i kliknie, to wychodzi się z symulacji.
tak okna się normalnie wyświetlają(...) mianowicie po naciśnięciu esc symulacja się zatrzymuje ale nie pokazują się żadne opcje wyjścia ani powrotu do gry, zdarza się to praktycznie cały czas na każdej sceneriiA okna pod F1-F3 Ci się pojawiają?Aby wyłączyć symulację, należy kliknąć klawisz F10. Tak to działa na exe Milka.W domyślnym eu07.exe działa Escape, ale nie wyświetla okna. To okno w rzeczywistości jest, bo po wciśnięciu Esc pojawia się kursor, jak się go kliknie to się wznawia symulację. Gdy się go niewiele przesunie w dół i kliknie, to wychodzi się z symulacji.
Panie Benku, naciśnięcie Escape tylko uruchamia kursor i pauzuje symulację. Wszelkie kliknięcia nie odpauzowują ani nie kończą symulacji.to w takim razie dlaczego na samym początku, jeżeli od razu po starcie scenerii naciśniemy esc to pokazuje się to stare okno? bo przestaje się pokazywać dopiero po kilku minutach albo naciśnięciu esc podczas zoomowania
Są dwa sposoby aby wyjść z gry.
1. Uruchamiamy kursor Altem i najeżdżamy na samą górę ekranu, pojawi się pasek z kilkoma opcjami.
Wybieramy zakładkę "ogólne" a następnie "wyjdź".
Odpali się okienko z zapytaniem, aby zakończyć klikamy "Tak".
2. Naciskamy klawisz F10 który bezpośrednio uruchomi wspomniane okienko.
Kolejna sprawa, to zgłaszane przez kilku użytkowników lusterka w Impulsach 31We.
Problem otwierania z niewłaściwej strony pojawia się tylko w kabinie A. Po otwarciu drzwi z prawej strony, otwiera nam lusterko z lewej i vice versa.
W kabinie członu D działa to już prawidłowo.
Nie wiem, czy mamy na myśli to samo, ale ja przed chwilą uruchomiłem TD. Nie ruszałem myszą, wcisnąłem Esc, pokazał się kursor (nie pokazało się żadne okno). Przesunąłem kursor o kilka pikseli w dół ekranu, kliknąłem LPM i wyszedłem z symulacji.no u mnie to wygląda tak że przez pierwsze 2 minuty symulacji przy naciskaniu esc wyświatla się normalnie to stare okno z dwoma opcjami powrotu i wyjścia do symulacji a potem gdy już ruszymy ze scenerii(powiedzmy 10 minut po rozpoczęciu, bo raz znika później raz wcześniej) po naciśnięciu esc symulacja się zatrzymuje i nie pokazuję się nic, a poruszanie o kilka pikseli w górę i w dół i próba wycelowania w przycisk który się tam znajdował nic nie daje.
A jakie masz ustawienia? Jak masz wszystko na fulla no to takie rzeczy mogą być.Zmieniłem ustawienia na vsync no oraz gfxrenderer legacy to w Wolicy mam około 35FPS a poza około 60FPS. Czy zmiana tych ustawieni na takie jak pokazałem będzie powodować że nie mogę przełączać okienek w impulsie 45We na prawym wyświetlaczu, np nie mogę wejść w zakładkę tempomat.
(...) po naciśnięciu esc symulacja się zatrzymuje i nie pokazuję się nic, a poruszanie o kilka pikseli w górę i w dół i próba wycelowania w przycisk który się tam znajdował nic nie daje.Jak zmienię tryb renderowania na uproszczony shaderowy lub pełny, to mam te wszystkie okienka jak w załączniku. Problem w tym, że wtedy symulacja tnie. Tak więc założyłem sobie, że w mniej wydajnych trybach renderowania te okna tam faktycznie są, ale ja ich nie wiedzę, ale klikać w nie mogę. Kwestia naprawienia renderowania, bo na poprzedniej paczce to działało, niezależnie od trybu. Podobnie jak ładując scenerie w trybie starym lub uproszczonym nie mam screena z MaSzyny tylko zielone tło.
@klimczokW menadżerze mam domyślne ustawienia. A ciekawe jak bym ustawił uproszony(shaderowy) czy ekrany działają.
W trybie uproszczonym ekrany nie działają. (chyba).
Pytanie, czy ustawienia samej grafiki z menadzera masz coś ruszane czy domyślnie?
No właśnie ja gram na pełnym i mam te 2 okienka tylko na początku symulacji i potem znikają(...) po naciśnięciu esc symulacja się zatrzymuje i nie pokazuję się nic, a poruszanie o kilka pikseli w górę i w dół i próba wycelowania w przycisk który się tam znajdował nic nie daje.Jak zmienię tryb renderowania na uproszczony shaderowy lub pełny, to mam te wszystkie okienka jak w załączniku. Problem w tym, że wtedy symulacja tnie. Tak więc założyłem sobie, że w mniej wydajnych trybach renderowania te okna tam faktycznie są, ale ja ich nie wiedzę, ale klikać w nie mogę. Kwestia naprawienia renderowania, bo na poprzedniej paczce to działało, niezależnie od trybu. Podobnie jak ładując scenerie w trybie starym lub uproszczonym nie mam screena z MaSzyny tylko zielone tło.
Przebrnąłem proces instalacji, po wypakowaniu wszystkich potrzebnych plików i uruchomieniu startera, po przejściu do logowania scenerii program zamyka się. W załączeniu log.Dalej powinnno ładować interpreter pythona.
Występuje błąd, ponieważ instalujesz w folderze systemowym, takim jak Users. Zainstaluj od razu na partycji to będzie wszystko działać, ścieżka powinna wyglądać mniej więcej tak:
C:/MaSzyna 22.03 D:/MaSzyna 22.03.
Ustaw render na pełny i pozmniejszaj trochę ustawienia, jakości flirtowania, texy na 4k, zasięg i jakoś cieni i długość cieni. Masz trochę te ustawienia dość mocne. Jak pozmnuejszasz to powinny FPSy podskoczyć a po jakości nieco mniej.Przy takich ustawieniach jak w załączniku w Wolicy mam 18-20FPS.
Winowajcą jest karta AMD, niech wypróbuje ten renderer ANGLE. https://eu07.pl/forum/index.php/topic,33158.msg538375.html#msg538375Zrobiłem wszystko wedle instrukcji ale jak klikam START to tylko się przeładuje i wyrzuca do pulpit windowsa. W załączniku eu07.ini
Natomiast niestety ET21-548 w misji L053_poranek dalej ignoruje sygnał Ms2. Tak też było na poprzedniej paczce (sam zgłaszałem to na bugtrackerze).Ona ignoruje tarczę, czy nie umie się odpiąć? Ze screena wynika raczej to drugie. To wariant z kranem knorra?
Wczoraj, gdy zamiast niego puszczałem ET26 to elegancko odpięła się od składu i manewrowała w stronę nastawni bramowej.
Edit:
W obróbce Reinhard dziwne niebo zniknie przy ustawieniu multisampling na wyłączone.
Jeśli używałeś odluźniacza i trzymałeś go długi czas, to możesz mieć pusty zbiornik sterujący i lokomotywa nie będzie hamować.
U mnie występują bardzo duże spadki fps głównie na stacji Wolica nawet do 10fps, oraz ścinki podczas jazdy. Mój sprzęt:Mam taki sam sprzęt i występuje u mnie ten sam problem
-Sapphire Radeon RX 580 Nitro+ 8GB GDDR5
-Pamięć ADATA XPG, DDR4, 16 GB, 3000MHz, CL16
-Procesor AMD Ryzen 5 1600 AF, 3.2GHz, 16 MB
Symulator mam zainstalowany na dysku hdd, a system mam ba oddzielnym ssd.
Dla tego rozkładu są przygotowane predefiniowane tablice. Tablice generują się kiedy dla danego rozkładu nie ma przygotowanej tekstury z tablicą.
Python Screen: submodel ekran_p not found - Ignoring screen
Ja mam GTX1050Ti i jestem zadowolony. Jeżdżę od jakiegoś czasu tylko po Wrzosach i mam stabilne 50 fps po załączeniu vSync, bez vSync oczywiście bywa więcej (poza stacjami rośnie czasami dwukrotnie ale wolę mieć ograniczenie do synchronizacji monitora bo wtedy przynajmniej nie działa na 100% i mniej się grzeje).No tak to niech teraz każdy kupuje GTxy żeby im symulator prawidłowo działał.
Pobrałem 22.03, zainstalowałem i działa. Na razie nie zauważyłem poważnych problemów tylko takie w sumie kosmetyczne rzeczy.
- Po załączeniu baterii nie załącza się buczek i lampki SHP tylko świecą się lampki od styczników liniowych i różnicówka obwodu głównego, którą można oczywiście skasować odblokiem. Wcześniej było inaczej.
- Podczas jazdy słyszę nowy dźwięk delikatnego stukania. Brzmi to jak stuki na połączeniach szyn. Słychać je częściej przy przejeżdżaniu przez rozjazdy. To jest generalnie OK ale brzmi trochę nienaturalnie bo są to pojedyncze stuki w regularnych odstępach czasu. Tak jakby pojazd miał pojedyncze osie równo rozmieszczone na długości.
Winowajcą jest karta AMD, niech wypróbuje ten renderer ANGLE. https://eu07.pl/forum/index.php/topic,33158.msg538375.html#msg538375oraz czy odpalać na Render ANGLE czy bez (z załączoną opcją Render ANGLE symulator nie uruchamia się).
Może to nie tyle problem co zauważony pewien brak, ale nie znalazłem lepszego tematu żeby to zgłosić.Została wyrzucona z powodu słabej jakości.
W porównaniu do poprzedniej paczki, w najnowszym wydaniu brak tekstury dla wagonu typu 174A o numerze 2078774-0.
@Stele kilka postów wcześniej wszystko ładnie wyjaśnił. Proszę przejżeć drugą stronę wątku.
Lepiej podać nr wiadomości albo link. Są różne opcje wyświetlania ilości postów, a także wybór najnowsze na górze.
Matek123
Memcell: m_toa_sem_distmem - [SetProximityVelocity] [500.00] [-1.00]
EVENT LAUNCHED by 31514541864-8_5: m_spa_sp2
EVENT LAUNCHED by 31514541864-8_5: nu_f_sem_anim_sr2_8
Type: Animation
EVENT LAUNCHED by 31514541864-8_5: nu_f_sem_anim_sr2_9
Type: Animation
EVENT LAUNCHED by 31514541864-8_5: nu_f_sem_anim_sr2_10
Type: Animation
EVENT LAUNCHED by 31514541864-8_5: nu_f_sem_sr2n
EVENT LAUNCHED by 31514541864-8_5: nu_f_sem_info_vmax
Type: UpdateValues & Track command - [SetVelocity] [-1.00] [-1.00]
Memcell: nu_f_sem_mem - [SetVelocity] [-1.00] [-1.00]
EVENT LAUNCHED by 31514541864-8_5: m_a_sem_info_vmax
Type: UpdateValues & Track command - [SetVelocity] [-1.00] [X]
Memcell: m_a_sem_mem - [SetVelocity] [-1.00] [0.00]
EVENT LAUNCHED by 31514541864-8_5: m_a_sem_distinfo_stop
Type: UpdateValues & Track command - [SetVelocity] [X] [0.00]
Memcell: m_a_sem_mem - [SetVelocity] [-1.00] [0.00]
eu06-18 received command: [trainbrakerelease]
eu06-18 received command: [pantographtogglefront]
EVENT LAUNCHED by 31514541864-8_5: r7_nurzec1
Type: Sound - [play] [channel 7]
eu06-18 received command: [independentbrakeincrease]
eu06-18 received command: [independentbrakeincrease]
eu06-18 received command: [independentbrakeincrease]
EVENT LAUNCHED: odglosy_repeat
Type: Multi-event
EVENT ADDED TO QUEUE: odglosy_stacji_scn
EVENT LAUNCHED: odglosy_stacji_scn
Type: Multi-event
EVENT ADDED TO QUEUE: s_nr_po
EVENT ADDED TO QUEUE: s_w_rakowicka
EVENT ADDED TO QUEUE: s_rakowice
EVENT ADDED TO QUEUE: s_stoki
EVENT ADDED TO QUEUE: s_nurzec
EVENT ADDED TO QUEUE: s_mokra
EVENT ADDED TO QUEUE: s_cieprzykowice
EVENT ADDED TO QUEUE: sound_groszex
EVENT ADDED TO QUEUE: sound_nowosielce
EVENT ADDED TO QUEUE: sound_bytnica
EVENT ADDED TO QUEUE: sound_arkadia
EVENT ADDED TO QUEUE: s_zachodnia
EVENT ADDED TO QUEUE: s_zdroj
EVENT ADDED TO QUEUE: s_fabryka
EVENT ADDED TO QUEUE: s_miasto
EVENT ADDED TO QUEUE: s_wolica
EVENT ADDED TO QUEUE: s_bt_po
EVENT ADDED TO QUEUE: s_jerz
EVENT ADDED TO QUEUE: sound_polepo
EVENT ADDED TO QUEUE: sound_kujprz
EVENT ADDED TO QUEUE: s_kujacin
EVENT ADDED TO QUEUE: s_ryciny
EVENT ADDED TO QUEUE: s_ryc_po
EVENT ADDED TO QUEUE: hip_po_sound
EVENT ADDED TO QUEUE: azory_snd
EVENT ADDED TO QUEUE: s_wrzosy_st
EVENT ADDED TO QUEUE: nowe_sa_snd
EVENT ADDED TO QUEUE: s_debica
EVENT ADDED TO QUEUE: s_turow
EVENT ADDED TO QUEUE: s_ppole
EVENT ADDED TO QUEUE: s_swo
EVENT ADDED TO QUEUE: odglosy_repeat
EVENT LAUNCHED: s_nr_po
Type: Sound - [play]
EVENT LAUNCHED: s_w_rakowicka
Type: Sound - [play]
EVENT LAUNCHED: s_rakowice
Type: Sound - [play]
EVENT LAUNCHED: s_stoki
Type: Sound - [play]
EVENT LAUNCHED: s_nurzec
Type: Sound - [play]
EVENT LAUNCHED: s_mokra
Type: Sound - [play]
EVENT LAUNCHED: s_cieprzykowice
Type: Sound - [play]
EVENT LAUNCHED: sound_groszex
Type: Sound - [play]
EVENT LAUNCHED: sound_nowosielce
Type: Sound - [play]
EVENT LAUNCHED: sound_bytnica
Type: Sound - [play]
EVENT LAUNCHED: sound_arkadia
Type: Sound - [play]
EVENT LAUNCHED: s_zachodnia
Type: Sound - [play]
EVENT LAUNCHED: s_zdroj
Type: Sound - [play]
EVENT LAUNCHED: s_fabryka
Type: Sound - [play]
EVENT LAUNCHED: s_miasto
Type: Sound - [play]
EVENT LAUNCHED: s_wolica
Type: Sound - [play]
EVENT LAUNCHED: s_bt_po
Type: Sound - [play]
EVENT LAUNCHED: s_jerz
Type: Sound - [play]
EVENT LAUNCHED: sound_polepo
Type: Sound - [play]
EVENT LAUNCHED: sound_kujprz
Type: Sound - [play]
EVENT LAUNCHED: s_kujacin
Type: Sound - [play]
EVENT LAUNCHED: s_ryciny
Type: Sound - [play]
EVENT LAUNCHED: s_ryc_po
Type: Sound - [play]
EVENT LAUNCHED: hip_po_sound
Type: Sound - [play]
EVENT LAUNCHED: azory_snd
Type: Sound - [play]
EVENT LAUNCHED: s_wrzosy_st
Type: Sound - [play]
EVENT LAUNCHED: nowe_sa_snd
Type: Sound - [play]
EVENT LAUNCHED: s_debica
Type: Sound - [play]
EVENT LAUNCHED: s_turow
Type: Sound - [play]
EVENT LAUNCHED: s_ppole
Type: Sound - [play]
EVENT LAUNCHED: s_swo
Type: Sound - [play]
eu06-18 received command: [independentbrakeincrease]
EVENT ADDED TO QUEUE by ic1_lok: 1t_track072:event2
EVENT LAUNCHED by ic1_lok: 1t_track072:event2
Type: Multi-event
EVENT ADDED TO QUEUE by ic1_lok: aut_prz1_stop
EVENT LAUNCHED by ic1_lok: aut_prz1_stop
Type: TrackVel - [0.00]
Ktoś jeszcze ma taki problem? Gdzie jeszcze mogę zerknąć w poszukiwaniu błędu?
ode 550 0 editor_86822.796400 model -5503.7 -0.000944424 -61216.3 0 peronowe/lawka03.t3d none endmodelNa początku wiersza brakuje literki n (node).
Ad1. Nastawnik kierunkowy ustawiłeś?
Punkt 2. Przełączyłeś tryb rozruchu na "wysoki", przez co działa nam tylko pierwsza bezoporowa, trzeba po prostu przekręcić pokrętło wysokiego rozruchu ponownie. :)Czyli na wysokim rozruchu nie przejdę na połączenie szeregowo-równoległe?
Ano kasowarki do wgrywania manualnego nie dałem. Instalator coś tam kasuje,ale chyba nic krytycznego.Tylko prerenderowane tablice dla 140a.
W logu jest kilka dubli siódemek w krzakach i kilka wagonów, których jednak nie znajduje mi w źródle. Edytowałeś tam składy? Starter robił duble nazw wagonów, zgaszałem Szczawikowi kilka dni temu. Oprócz tego wyłapałem błąd składni jednego pliku ludków, który wywalał parsowanie kawałka dekoracji. Poprawione. :)
Podejrzewam problem z pamięcią RAM, w opisie masz napisane 4GB a to jest stanowczo za mało dla MaSzyny, sam Windows bierze 1.5GB.Może i mało, ale daje radę.
Podejrzewam problem z pamięcią RAM, w opisie masz napisane 4GB a to jest stanowczo za mało dla MaSzyny, sam Windows bierze 1.5GB.Może nie wnosi to nic sensownego do dyakusji, ale nie zgodzę się, że 4GB to stanowczo za mało. Sam mam laptopa z taką ilością pamięci i nie mam absolutnie żadnych problemów z wczytywaniem, brakami, errorami i jestem w stanie płynnie w 40 fps używać scenerii wrzosy, L_053 czy bałtyk. Tekstury mam w 2k, a rozmiar tekstur w kabinie domyślny. Rozmiar cieni 1024.
Po spakowaniu w zip/7z będziesz mógł załączyć log. Inne składy na l053_poranek nie powodują wysypu?Do tej pory próbowałem tylko na służbie EP07-1008 i nie było żadnych problemów. Spróbuję na innych i dam znać.
Masz exeka z pierwszego kwietnia, czyli niespatchowana paczka. Spatchuj i/lub pobierz nowszego exeka https://ci.appveyor.com/project/Milek7/maszyna/build/artifacts Po wydaniu było łatanych kilka dziur powodujących wysypy. Może pomoże. A jak nie, to dump z aktualnego prędzej zostanie zbadany.Zrobiłem tak jak napisałeś i obie służby odbyte bez problemu. Jedynie ET21 prowadzona przez AI podczas manewrów na stacji Dębica Towarowa zatrzymuje się za semaforem C2/M.
Może lepszym rozwiązaniem byłoby poszukanie zmodyfikowanych sterowników GPU?Jeśli masz info, że istnieją takowe pod Windowsa, to z chęcią przytulę. ;) Po dwóch godzinach poszukiwań poległem, ale może Ty o czymś wiesz.
One mają się otwierać?26 sekunda
Edit:
Sceneria: l053_wieczor, EN57AL-1780, godzina 17:51, czyli po minucie rozpoczęcia występuję bug - może być event na bug shadera.
Ponadto czy w EN57 - 047'11 jest dobry wpis kabiny? Nie wydaje mi się, aby w tej jednostce kiedykolwiek zamontowano oerlikon zamiast knorr'a - Być może to moja niewiedza, aczkolwiek w ilostanie też brak takich informacji.Zobacz oznaczenia hamulca na pudle.
Spróbuj na nowszym exe, bo masz stare exe.
Ponadto czy w EN57 - 047'11 jest dobry wpis kabiny? Nie wydaje mi się, aby w tej jednostce kiedykolwiek zamontowano oerlikon zamiast knorr'a - Być może to moja niewiedza, aczkolwiek w ilostanie też brak takich informacji.Zobacz oznaczenia hamulca na pudle.
Zainstaluj od razu na partycji to będzie wszystko działać, ścieżka powinna wyglądać mniej więcej tak:Wypróbuję jeszcze ten patent, choć wcześniej nie miałem żadnych problemów z instalacją poprzednich wersji. Przy okazji do instalacji wyłączyłem Avasta.
C:/MaSzyna 22.03 D:/MaSzyna 22.03.