- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc doraźna => Wątek zaczęty przez: szpeicer w 28 Listopada 2021, 19:03:16

Tytuł: Test radiostopu.
Wiadomość wysłana przez: szpeicer w 28 Listopada 2021, 19:03:16
Kombinacja klawiszy do testu radiostopu nie działa, próbowałem na wielu lokomotywach.
Tytuł: Odp: Test radiostopu.
Wiadomość wysłana przez: SpawaczTIG141 w 28 Listopada 2021, 19:11:43
Jeśli chodzi o wywołanie ZEWami, to jeśli dobrze kojarzę, nikt tego nie zaprogramował. Może kiedyś komuś się zechce, i napisze odpowiedni skrypt. No i wcześniej należy zrobić w ogóle działający ZEW1.
Tytuł: Odp: Test radiostopu.
Wiadomość wysłana przez: szpeicer w 28 Listopada 2021, 19:15:56
Nie nie, w dokumentacji jest podany skrót klawiszowy: Shift+Ctrl+r
Tytuł: Odp: Test radiostopu.
Wiadomość wysłana przez: SpawaczTIG141 w 28 Listopada 2021, 19:20:49
To pisz pan od razu o co chodzi. Obecnie praktycznie wszystkie grywalne pojazdy posiadają interaktywny radiotelefon, więc w mojej ocenie, nie jest niczym trudnym wywołanie radiostopu przyciskiem "Alarm".
Sprawdzę u siebie jak to wygląda, dam znać edytując tą wiadomość.
Tytuł: Odp: Test radiostopu.
Wiadomość wysłana przez: Hubertnator23 w 28 Listopada 2021, 19:24:28
No tylko że jak się przełączy radiostop na kanał testowy, to wywołanie radiostopu nadal zatrzymuje ruch na scenerii :P
Tytuł: Odp: Test radiostopu.
Wiadomość wysłana przez: SpawaczTIG141 w 28 Listopada 2021, 19:29:24
Ciekawa sytuacja, kombinacja klawiszy nie powoduje zatrzymania składów ?
Tytuł: Odp: Test radiostopu.
Wiadomość wysłana przez: Kogut w 28 Listopada 2021, 19:30:44
Nie.
Tytuł: Odp: Test radiostopu.
Wiadomość wysłana przez: Joachimowicz w 28 Listopada 2021, 19:37:24
Test radiostopu działa, kombinacja klawiszy ctrl+shift+r wywołuje radiostop (przynajmniej na radmorze, na kolibrze ta funkcja nie działa), który nie zatrzymuje wszystkiego w okolicy. Sprawdź w starterze czy funkcji lokalny test radiostopu jest przypisana w/w kombinacja. Jeśli takiej kombinacji klawiszy używa inny program, to w maszynie może ta kombinacja nie działać. Radeon software używa jej jako początek/koniec nagrywania.
Tytuł: Odp: Test radiostopu.
Wiadomość wysłana przez: Turbokibel w 28 Listopada 2021, 20:55:22
Na Kolibrze przecież też działa.
Tytuł: Odp: Test radiostopu.
Wiadomość wysłana przez: Joachimowicz w 28 Listopada 2021, 21:00:59
Ano działa. Tylko trzeba mieć ustawiony kanał 10.
Tytuł: Odp: Test radiostopu.
Wiadomość wysłana przez: Hubertnator23 w 29 Listopada 2021, 14:38:37
No tylko że jak się przełączy radiostop na kanał testowy, to wywołanie radiostopu nadal zatrzymuje ruch na scenerii :P
Tytuł: Odp: Test radiostopu.
Wiadomość wysłana przez: Joachimowicz w 29 Listopada 2021, 15:03:32
Zawsze można nacisnąć przyciskiem na odbiorniku...

Nie, nie można. Na odbiorniku jest tylko guzik do wyzwalania radiostopu, a nie testu radiostopu. Są to dwie osobne komendy. radiostoptest i radiostopsend.


No tylko że jak się przełączy radiostop na kanał testowy, to wywołanie radiostopu nadal zatrzymuje ruch na scenerii :P

Wywołanie testu nie zatrzymuje niczego poza pojazdem użytkownika.
Tytuł: Odp: Test radiostopu.
Wiadomość wysłana przez: Turbokibel w 29 Listopada 2021, 18:52:46
I tak powinno to działać tak, że próba radiostopu wywoływana przyciskiem na radiu nie powinna zatrzymywać wszystkich pojazdów na scenerii, to jest po prostu błąd w exe, który jest nie naprawiony od dawna.
Tytuł: Odp: Test radiostopu.
Wiadomość wysłana przez: SpawaczTIG141 w 29 Listopada 2021, 19:27:44
Nie powinna zatrzymywać, pod warunkiem że ustawimy dziesiątkę. Na pozostałych oczywiście powinno zatrzymywać.
Tytuł: Odp: Test radiostopu.
Wiadomość wysłana przez: barman_2000 w 29 Listopada 2021, 20:04:41
To co to za test skoro się ma nie zatrzymać? Po pierwsze na kolibrze to jest kanał 0 a nie 10, po drugie powietrze spada z PG więc lokomotywa się musi zatrzymać o ile się porusza bo w większości test się robi na postoju przed ruszeniem gdziekolwiek.