- Symulator MaSzyna -
Hyde Park => Bieżące kolejowe => Wątek zaczęty przez: zbych w 28 Października 2005, 19:40:00
-
Parę dni temu przeczytałem w jednej z gazet na Ślasku następujący artykuł;..Ostatnio PKP na Śląsku wzbogaciło się o nową lokomotywę. Ta najnowsza w Polsce maszyna waży 86T. i z łatwością rozpędza się do 160 km/h, niestety zadnych innych danych???
Czy ktoś wie co to za "cudo" się pojawiło i jakie ewentualnie będzie prowadzić pociągi?...
Pozdrawiam..!
-
Myśle ze chodzi o dwusystemowa 1822 która to sobie PTKiGK Rybnik sprowadziło. Wprawdzie 1822 ma predkosc max 140 km/h, ale wiadomo ze pismaki lubia zmieniac fakty ;)
-
Ale to przeciez nie PKP tylko Rybnik sie wzbogacil a to chyba roznica.
-
Witam!!!
Prawie napewno jest to 1822. Od kilku dni głośno o dostarczeniu kolejnej takiej jednostki.
A że gdzieś w gazecie pisało, że PKP to dla pismaków jest wszystko jedno czy to PKP czy prywatny przewoźnik.
-
Witam!!!
Prawie napewno jest to 1822. Od kilku dni głośno o dostarczeniu kolejnej takiej jednostki.
A że gdzieś w gazecie pisało, że PKP to dla pismaków jest wszystko jedno czy to PKP czy prywatny przewoźnik.
Onie jeszcze nie zauważyli, że monopol PKP powoli zaczyna sie kończyć ;-)
-
Parę dni temu przeczytałem w jednej z gazet na Ślasku następujący artykuł;..Ostatnio PKP na Śląsku wzbogaciło się o nową lokomotywę. Ta najnowsza w Polsce maszyna waży 86T. i z łatwością rozpędza się do 160 km/h, niestety zadnych innych danych???
Czy ktoś wie co to za "cudo" się pojawiło i jakie ewentualnie będzie prowadzić pociągi?...
Pozdrawiam..!
Ja słyszałem ze to cudo ma konstrukcyjna tylko 140km/h.To jest mało zwazywszy na jej moc(4200kw) oraz na te nowoczesne wózki.Ale z drugiej strony ma ciagnac tylko pociagi towarowe wiec to smiało wystarczy.Nawet udało mi sie ja zobaczyc na stacji Sosnowiec-Maczki ale niestety nie miałem aparatu
-
Jeśli ktoś jeszcze nie widział nowego nabytku PTKiGK, proponuję zajrzeć do galerii rzeczonego przewoźnika:
http://www.ptkigk.com.pl/galeria/1822_005_00.htm
1822-005 w pełnej krasie.
-
Z wyglądu jest całkiem całkiem, ale szkoda, że jedzie tylko 140km/h. Mogli by się trochę bardziej postarać nad kabiną maszynisty.
-
Witam!!!
Z tą prędkością to chyba przesadzacie ;). Tak jak kowi pisał, to ma ciągnąć składy towarowe, a mało który z tych wagonów wyciągnie 160km/h a co dopiero 140km/h.
-
Witam!!!
Z tą prędkością to chyba przesadzacie ;). Tak jak kowi pisał, to ma ciągnąć składy towarowe, a mało który z tych wagonów wyciągnie 160km/h a co dopiero 140km/h.
Zaden?
wszystkie wagony, ktore maja literke "s" w oznaczeniu moga jechac 100 km/h, a wszystkie ktora maja "ss" moga 120... Widzial ktos kiedys w Polsce Eaossa ?;]
-
Witam!
Witam!!!
Z tą prędkością to chyba przesadzacie ;). Tak jak kowi pisał, to ma ciągnąć składy towarowe, a mało który z tych wagonów wyciągnie 160km/h a co dopiero 140km/h.
Z treści Twojego posta wynika, że łatwiej jest osiągnąć 160km/h niż 140 km/h. Czy to jest pomyłka czy jakieś zagadnienie konstrukcyjne?
Pozdrawiam
-
Witam!!!
youBe: Posta pisałem na szybkości i się pozmaieniało 140 z 160 i tak to dziwnie wyszło ;).
-
Witam!!!
Z tą prędkością to chyba przesadzacie ;). Tak jak kowi pisał, to ma ciągnąć składy towarowe, a mało który z tych wagonów wyciągnie 160km/h a co dopiero 140km/h.
Zaden?
wszystkie wagony, ktore maja literke "s" w oznaczeniu moga jechac 100 km/h, a wszystkie ktora maja "ss" moga 120... Widzial ktos kiedys w Polsce Eaossa ?;]
No i właśnie dlatego 140km/h w zupełności wystarcza. ;-)
-
Nawet fajnie by było gdyby ciągła składy pasażerskie z prędkością 140km/h. Problem w tym, że mało który polski szlak jest przystosowany do takiej prędkości.
-
Nawet fajnie by było gdyby ciągła składy pasażerskie z prędkością 140km/h. Problem w tym, że mało który polski szlak jest przystosowany do takiej prędkości.
Bo ja wiem? No trochę się tego namnożyło ostatnio (na 160km/h), fakt, że są to zazwyczaj krótkie odcinki, ale zawsze...
PS. I tak nie ma taboru (lokomotyw) aby jeździć te 160 :)