- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Bieżące Symulatorowe => Wątek zaczęty przez: Stele w 08 Września 2021, 20:13:38

Tytuł: Materiały z shadowrank
Wiadomość wysłana przez: Stele w 08 Września 2021, 20:13:38
Paczka materiałów wgrana jako rewizja 7377, korzystająca z parametru konfiguracyjnego gfx.shadow.rank.cutoff X z exe 210905 (https://eu07.pl/forum/index.php/topic,29423.msg546216.html#msg546216)
Trawy i zboża maja rank 3. Kukurydza rank 2. Jako naciapane często na kupie materiały z alfą, dużo zyskują wydajnościowo przy wyłączeniu im shadowcastera. U mnie na testach w miejscach zajechanych roślinnością, różnica była nawet kulkudziesięcioprocentowa.
Macie pomysły gdzie jeszcze można by użyć tego mechanizmu? Przypominam, że tyczy się to określonego materiału, a nie jego instancji na konkretnym meshu.