- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Tabor kolejowy => Wątek zaczęty przez: Konrad_74 w 13 Maja 2021, 06:46:41
-
Czy na tym: filmiku, podczas rozruchu dobrze slysze falowniki oraz prace spalinowego agregatu pradotworczego? Czyzby pojazd ten byl pierwszym w Polsce SZT z przekladnia elektryczna? Probowalem wyszukac na temat zastosowanej w tym Impulsie przekladni ale artykuly, nawet na portalach kolejowych, milcza w tej kwestii...
-
2 x tak. Ten pojazd to hybryda bez pantografu.
-
Youby silniki trakcyjne są takie same jak w zwykłych impulsach?
-
Tak.
-
I jeśli mnie pamięć nie myli, falowniki od MedComu (@youBy popraw mnie jeśli się mylę?), silniki trakcyjne TMF (ale które nie jestem pewien).
-
Standardowy zestaw z impulsa. Silniki małe, 400 kW.
-
Tajemnica powolutku sie wyjasnia. Pozwole sobie podrazyc dalej w takim razie. Czy agregat pradotworczy jest tej samej mocy co w "klasycznej" hybrydzie z patykami - 36weh?
-
Tego nie wiem, ale spodziewałbym się, że tak, bo przecież stwierdzenie "hybryda bez pantografu" nie wzięło się znikąd ;) Zastosowanie agregatu i generatora o innej mocy wiązałoby się z koniecznością zrobienia drugiego typu powerpacka, a to się koszty. Poza tym w zasadzie chyba nie ma takiej potrzeby, żeby różnicować moc i osiągi pojazdu w zależności od wariantu, skoro oba mają być pełnoprawnym "szynobusem"?
-
Tajemnica powolutku sie wyjasnia. Pozwole sobie podrazyc dalej w takim razie. Czy agregat pradotworczy jest tej samej mocy co w "klasycznej" hybrydzie z patykami - 36weh?
Jest tej samej mocy. Jedna z tych jednostek co jeżdżą w Lubuskiem była hybrydą z pantografem jako prototyp, ale potem został zdemontowany. Przy którejś naprawie P4 lub P5 ma prawdopodobnie zostać z powrotem zamontowany i będzie zamiana oznaczenia. No ale jak wiadomo na te naprawy trochę poczekamy ;)
-
Z opoznieniem sporym, dziekuje Panowie za informacje. Sporo sie rozjasnilo w kwestii tych pojazdow.