- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc w tworzeniu => Wątek zaczęty przez: FanPkp123 w 06 Kwietnia 2021, 09:41:56

Tytuł: Tabor
Wiadomość wysłana przez: FanPkp123 w 06 Kwietnia 2021, 09:41:56
Jak zrobić przemalowanie lub nową lokomotywę do symulatora MaSzyna?
Tytuł: Odp: Tabor
Wiadomość wysłana przez: Hubertnator23 w 06 Kwietnia 2021, 09:59:06
Pobierasz program GIMP (albo Photoshop, albo inny do edycji grafiki), otwierasz teksturę, i możesz z nią robić cokolwiek zechcesz :P. Jeśli chodzi o robienie nowych tekstur, to zostało opisane to tu: https://eu07.pl/forum/index.php/topic,28345.0.html.
Tytuł: Odp: Tabor
Wiadomość wysłana przez: matek123 w 06 Kwietnia 2021, 10:03:27
Do celów edycji należy korzystać z wersji tga dostępnej tu: https://wiki.eu07.pl/websvn/
Żeby nowa tekstura była dostępna w starterze, trzeba dodać wpis w pliku textures.txt w folderze z lokomotywą.
Tytuł: Odp: Tabor
Wiadomość wysłana przez: Feliks w 07 Maja 2021, 21:41:51
Do celów edycji należy korzystać z wersji tga dostępnej tu: https://wiki.eu07.pl/websvn/
Żeby nowa tekstura była dostępna w starterze, trzeba dodać wpis w pliku textures.txt w folderze z lokomotywą.

A jak ma wyglądać taki wpis?
Tytuł: Odp: Tabor
Wiadomość wysłana przez: matek123 w 07 Maja 2021, 21:49:38
Najłatwiej otworzyć tekstures txt, odszukać wpis tekstury bazowej, skopiować go i zmienić nazwę tekstury. Nazwa tekstury to pierwszy parametr wpisu.