- Symulator MaSzyna -
Hyde Park => Bocznica => Wątek zaczęty przez: Stele w 27 Listopada 2020, 16:24:47
-
No tylko dla usera to powinno być spakowane razem w zipa by nie musiał stawiać gita.
-
@Milek7, a tak krok po kroku dla laika możnaby wytłumaczyć?
git clone --recurse-submodules https://gitlab.com/krzysiuup/eu07_bl_addons.git ~/.config/blender/2.90/scripts/addons/eu07_bl_addons
Gdzie to wystarczy zrobić? :)
-
Z tego co wiem to nawigujesz terminalem do folderu gdzie chcesz to mieć (komenda cd), i jak znajdziesz folder to wklejasz komendę.
-
W terminalu, musisz mieć zainstalowanego gita, i podać właściwe ścieżki.
Albo masz tu kompletną paczkę: https://eu07.pl/userfiles/22158/eu07_bl_addons.zip
-
Tak, myślałem ze pobranie repo przez zip zaciąga też pliki z submodules, niestety tak nie jest. Będzie trzeba coś innego wymyślić żeby zmiany wypchniete na repo userzy mogli od razu pobrac u siebie. Jakies pomysly?
-
Proszę o POMOC
Zainstalowałem blendera 2.90.1
Po zainstalowaniu kompletnej paczki https://eu07.pl/userfiles/22158/eu07_bl_addons.zip
u mnie przy imporcie t3d wywala błąd:
Traceback (most recent call last):
File "C:\Users\Grzes\AppData\Roaming\Blender Foundation\Blender\2.90\scripts\addons\eu07_bl_addons\common.py", line 9, in get_root
root = eu07_tools.utils.find_asset_root(abspath)
File "C:\Users\Grzes\AppData\Roaming\Blender Foundation\Blender\2.90\scripts\addons\eu07_bl_addons\eu07_tools\utils\__init__.py", line 24, in find_asset_root
raise ValueError(f"Can't find EU07 root for {filepath}")
ValueError: Can't find EU07 root for C:\maszyna\_PKP\podklad1.t3d
During handling of the above exception, another exception occurred:
Traceback (most recent call last):
File "C:\Users\Grzes\AppData\Roaming\Blender Foundation\Blender\2.90\scripts\addons\eu07_bl_addons\t3d\__init__.py", line 68, in execute
root = get_root(self.filepath)
File "C:\Users\Grzes\AppData\Roaming\Blender Foundation\Blender\2.90\scripts\addons\eu07_bl_addons\common.py", line 13, in get_root
raise ValueError(f"Can't find root path for {abspath}")
ValueError: Can't find root path for C:\maszyna\_PKP\podklad1.t3d
location: <unknown location>:-1
-
Możesz tylko importować/eksportować do miejsca, gdzie masz zainstalowaną MaSzynę (niestety).
-
Dziękuję działa
Lecz przy imporcie e3d wyskakuje :
Traceback (most recent call last):
File "C:\Users\Grzes\AppData\Roaming\Blender Foundation\Blender\2.90\scripts\addons\eu07_bl_addons\e3d\__init__.py", line 75, in execute
eu07_bl_addons.t3d.input_builders.import_model(t3d, collection, config)
NameError: name 'eu07_bl_addons' is not defined
location: <unknown location>:-1
Jest na to rada
-
A dobrze to powgrywałeś? Krzychu tam przepinał z dwóch projektów na jeden z submodułem i nie wiem czy w końcu wszystko jest folderami ułożone jak trzeba. eu07_tools ma być podfolderem eu07_bl_addons.
-
Tak mam na dowód poniższa ścieżka:
C:\Users\Grzes\AppData\Roaming\Blender Foundation\Blender\2.90\scripts\addons\eu07_bl_addons\eu07_tools\
nadal:
Traceback (most recent call last):
File "C:\Users\Grzes\AppData\Roaming\Blender Foundation\Blender\2.90\scripts\addons\eu07_bl_addons\e3d\__init__.py", line 75, in execute
eu07_bl_addons.t3d.input_builders.import_model(t3d, collection, config)
NameError: name 'eu07_bl_addons' is not defined
location: <unknown location>:-1
-
Dziwna sytuacja, bo zainstalowalem te pluginy z linku ktory podales na czystym blenderze i importuje bez problemu. Moze folder eu07_tools jest pusty? Sprawdz prosze.
-
Mam wszystko powgrywane w eu07_tools, są katalogi:
e3d
mat
scn
t3d
utils
i katalog e3d też pełny
Import t3d działa - OK
Import e3d nie działa:(
Istnieje jakiś zewnętrzny converter (exe) e3d --> t3d?
-
Możesz podać jaki błąd wyskakuje przy imporcie E3D?
-
Tak jak opisałem wyżej:
Traceback (most recent call last):
File "C:\Users\Grzes\AppData\Roaming\Blender Foundation\Blender\2.90\scripts\addons\eu07_bl_addons\e3d\__init__.py", line 75, in execute
eu07_bl_addons.t3d.input_builders.import_model(t3d, collection, config)
NameError: name 'eu07_bl_addons' is not defined
location: <unknown location>:-1
-
Zapraszam do pobrania poprawki, aktualizacja linku w pierwszym poście.