- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc doraźna => Wątek zaczęty przez: Balaclava w 10 Lutego 2021, 18:32:30

Tytuł: Addon do Blendera - problemy i życzenia
Wiadomość wysłana przez: Balaclava w 10 Lutego 2021, 18:32:30
Tutaj proszę zgłaszać błędy związane z niedziałaniem blenderowych skryptów. I życzenia też mile widziane.

Wątek wydawniczy skryptów znajduje się tutaj (https://eu07.pl/forum/index.php/topic,31907.msg520039.html#msg520039)
Tytuł: Odp: Addon do Blendera - problemy i życzenia
Wiadomość wysłana przez: Hubertnator23 w 10 Lutego 2021, 19:14:33
Import trójkątów poprzez import scm/scn. Co prawda mesh importuje, ale nie robi materiału, przez co cały teren trzeba oteksturować od nowa.
Tytuł: Odp: Addon do Blendera
Wiadomość wysłana przez: grzes72 w 10 Lutego 2021, 19:50:49
Zainstalowałem Maszynę i Blendera 2.90.1 na innym komputerze i to samo błąd przy imporcie e3d:

  File "C:\Users\Grzes\AppData\Roaming\Blender Foundation\Blender\2.90\scripts\addons\eu07_bl_addons\e3d\__init__.py", line 75, in execute
    eu07_bl_addons.t3d.input_builders.import_model(t3d, collection, config)
NameError: name 'eu07_bl_addons' is not defined

Błąd przy plikach małych wyskakuje błyskawicznie, po większych po dłuższej chwili. "Widać" że plik czyta, tylko przed wygenerowaniem wyskakuje błąd.
Wskazuję pliki e3d z katalogu eu07\dynamic\pkp...
Może jeszcze jakaś podpowiedź.
Tytuł: Odp: Odp: Addon do Blendera
Wiadomość wysłana przez: Balaclava w 10 Lutego 2021, 19:51:49
Spróbuj przeinstalować z najnowszej wersji, poprawiłem to :)
Tytuł: Odp: Addon do Blendera - problemy i życzenia
Wiadomość wysłana przez: Balaclava w 10 Lutego 2021, 21:25:48
Import trójkątów poprzez import scm/scn. Co prawda mesh importuje, ale nie robi materiału, przez co cały teren trzeba oteksturować od nowa.

U mnie działa :P Co konkretnie próbujesz zaimportować, jaki plik? Pokaż też screena blendera po takim imporcie.
Tytuł: Odp: Addon do Blendera - problemy i życzenia
Wiadomość wysłana przez: Mr Khaazi w 12 Lutego 2021, 15:45:04
Czy został naprawiony problem z importem plików e3d?
Tytuł: Odp: Addon do Blendera - problemy i życzenia
Wiadomość wysłana przez: Balaclava w 12 Lutego 2021, 16:21:28
Tak, można pobrać w stosownym wątku (link w moim podpisie)
Tytuł: Odp: Addon do Blendera - problemy i życzenia
Wiadomość wysłana przez: Mr Khaazi w 12 Lutego 2021, 21:16:26
Zauważyłem, że przy imporcie większych plików e3d blender nadal buguje się.
Tytuł: Odp: Addon do Blendera - problemy i życzenia
Wiadomość wysłana przez: Balaclava w 12 Lutego 2021, 21:18:44
Co to znaczy "buguje się"? Wyskakuje jakiś błąd? Czy po prostu zawiesza się na dłuższą chwile? Jak to drugie, to normalna sprawa. Trzeba chwilkę poczekać i powinno się po jakimś czasie załadować.
Tytuł: Odp: Addon do Blendera - problemy i życzenia
Wiadomość wysłana przez: Stele w 13 Lutego 2021, 13:53:41
Robiłeś coś z zakresem koloru, który blender normalizuje? Wyeksportowało mi t3d z Diffuse: 65025 65025 65025 a w blenderze ma ustawione 255 255 255.
Tytuł: Odp: Addon do Blendera - problemy i życzenia
Wiadomość wysłana przez: Balaclava w 13 Lutego 2021, 14:13:34
Zdaje się że sprowadzałem do zakresu 0-1, ale nie pamiętam. Zaraz to obejrze
Tytuł: Odp: Addon do Blendera - problemy i życzenia
Wiadomość wysłana przez: Stele w 13 Lutego 2021, 14:19:52
Tylko z diffuse taki numer zrobiło. Ambient i specular zapisało po staremu.
Tytuł: Odp: Addon do Blendera - problemy i życzenia
Wiadomość wysłana przez: Balaclava w 13 Lutego 2021, 14:21:18
Pewnie w inpucie masz wpisane 255 (tam chyba jest soft limit i da sie wpisac wiecej).
Tytuł: Odp: Addon do Blendera - problemy i życzenia
Wiadomość wysłana przez: Stele w 13 Lutego 2021, 14:25:49
No mam bo to stary plik i kiedyś tak trzeba było. Dlatego pytam się, czy weszła normalizacja kolorków do blenderwego inputa.
Tytuł: Odp: Addon do Blendera - problemy i życzenia
Wiadomość wysłana przez: Balaclava w 13 Lutego 2021, 14:47:39
Tak, weszła. I tak właśnie przypuszczałem że masz stary plik
Tytuł: Odp: Addon do Blendera - problemy i życzenia
Wiadomość wysłana przez: Stele w 13 Lutego 2021, 14:48:02
I to jest odpowiedź satysfakcjonująca.
Tytuł: Odp: Addon do Blendera - problemy i życzenia
Wiadomość wysłana przez: Stele w 15 Lutego 2021, 22:44:37
Nie wczytuje mi repli. Chcę załadować kibla. Podaję mu:
F:\pctga\dynamic\pkp\en57_v1\6baiii_led_pr.t3d
skin #1: F:\pctga\dynamic\pkp\en57_v1\en57-1319'19ra,1
skin #2: F:\pctga\dynamic\pkp\en57_v1\en57-1319'19ra,2

i dostaję w miejscu repli pusty materiał bez nazwy czy zapiętego shadera. Próbowałem inne kierunki slashy i ciągle to samo.
Tytuł: Odp: Addon do Blendera - problemy i życzenia
Wiadomość wysłana przez: Balaclava w 16 Lutego 2021, 10:21:04
Trzeba podać rozszerzenie. Poprawie to tak zeby sam sobie dopasowal, ale na razie trzeba podawac jawnie
Tytuł: Odp: Addon do Blendera - problemy i życzenia
Wiadomość wysłana przez: Stele w 16 Lutego 2021, 12:15:39
A, uciąłem? Głupi ja.
Tytuł: Odp: Addon do Blendera - problemy i życzenia
Wiadomość wysłana przez: Mr Khaazi w 17 Marca 2021, 19:44:17
Python: Traceback (most recent call last):
  File "C:\Users\User\AppData\Roaming\Blender Foundation\Blender\2.92\scripts\addons\eu07_bl_addons\e3d\__init__.py", line 72, in execute
    e3d = eu07_tools.e3d.load(infile)
  File "C:\Users\User\AppData\Roaming\Blender Foundation\Blender\2.92\scripts\addons\eu07_bl_addons\eu07_tools\e3d\input.py", line 9, in load
    return inp.load()
  File "C:\Users\User\AppData\Roaming\Blender Foundation\Blender\2.92\scripts\addons\eu07_bl_addons\eu07_tools\e3d\input.py", line 30, in load
    chunk_id, chunk_size = self._read_header()
  File "C:\Users\User\AppData\Roaming\Blender Foundation\Blender\2.92\scripts\addons\eu07_bl_addons\eu07_tools\e3d\input.py", line 40, in _read_header
    chunk_id = self._scanner.read_str(4)
  File "C:\Users\User\AppData\Roaming\Blender Foundation\Blender\2.92\scripts\addons\eu07_bl_addons\eu07_tools\utils\input\binary_scanner.py", line 27, in read_str
    return struct.unpack(fmt, bytes_)[0].decode("utf-8")
struct.error: unpack requires a buffer of 4 bytes

location: <unknown location>:-1

Takie błędy pojawiły się podczas importu e3d.

Tytuł: Odp: Addon do Blendera - problemy i życzenia
Wiadomość wysłana przez: Balaclava w 17 Marca 2021, 19:44:50
Podeślij plik który importujesz.
Tytuł: Odp: Addon do Blendera - problemy i życzenia
Wiadomość wysłana przez: Stele w 10 Kwietnia 2021, 13:46:05
Obiekty typu spotlight mają domyślnie selfillum: 0. Bardziej sensownie by było, jakby światełka startowały z 2.
Tytuł: Odp: Addon do Blendera - problemy i życzenia
Wiadomość wysłana przez: Stele w 15 Lipca 2021, 22:22:47
Import tri terenu dalej mi nie działa. On ma jakieś ścisłe restrykcje w rodzaju jednego trójkąta na node? Nie wywala błędów do loga, nie zawiesza się, po prostu po wskazaniu scm z geometrią nie robi nic widocznego.
Przy importowaniu modelu ze skórkami wymiennymi trzeba podać ścieżki do podstawionych tekstur. Przy zostawieniu pól pustych, nie zostaną utworzone dla nich materiały. Lepiej jakby materiały były tworzone, ale bez zapiętej tekstury. Tak by można było zaznaczyć obiekty używające danego repla po wczytaniu modelu. No i w dalszym ciągu zamiast podania ścieżki jako stringa, lepiej jakby otwierało okienko eksploratora do wskazania pliku.
Tytuł: Odp: Addon do Blendera - problemy i życzenia
Wiadomość wysłana przez: Łakasabasz w 17 Lipca 2021, 15:02:08
Addon działa na wersji 2.91? Próbuję zaimportować scenerię bałtyk.scn i zero reakcji.

Edit: nie doczytałem opisu importu scn, jutro sprawdzę czy działa na td.scn, jeśli nie to skasuję edita
Tytuł: Odp: Addon do Blendera - problemy i życzenia
Wiadomość wysłana przez: Balaclava w 17 Lipca 2021, 18:12:22
Import scenerii to chyba nawet nie działa w tej wersji. Nowa wersja skryptu będzie miała juz cos bardziej stabilnego
Tytuł: Odp: Addon do Blendera - problemy i życzenia
Wiadomość wysłana przez: matek123 w 29 Sierpnia 2021, 09:22:19
Czy dużym problemem byłoby klikalne wskazywanie tekstur repli w imporcie, zamiast wpisywanie ścieżki?
Tytuł: Odp: Addon do Blendera - problemy i życzenia
Wiadomość wysłana przez: Stele w 29 Sierpnia 2021, 13:04:07
Krzysiu mówił, że blender nie jest w stanie otworzyć kilku instancji okna eksploratora na raz. Musiałby robić jak w maksie, że po wybraniu pliku do importu zamyka to okno i wywala kolejne z zapytaniem o teksturę.
Tytuł: Odp: Addon do Blendera - problemy i życzenia
Wiadomość wysłana przez: fuji8 w 31 Sierpnia 2021, 16:52:33
Pojawia się problem przy eksporcie modeli, na wersji wstecz działało.
Tytuł: Odp: Addon do Blendera - problemy i życzenia
Wiadomość wysłana przez: Balaclava w 03 Września 2021, 22:50:24
Czy dużym problemem byłoby klikalne wskazywanie tekstur repli w imporcie, zamiast wpisywanie ścieżki?
W nowej wersji będzie to trochę ułatwione, bo wystarczylo będzie podanie ścieżki relatywnej bez rozszerzenia. Dodatkowo na obiektach wspoldzielacych ten sam index repla będzie pusty materiał, gdzie będzie można se wstawić teksturke "jakoktochce".

Kiedy nową wersja będzie to nie wiem - zrealizowałem w sumie większość, jak nie wszystkie sugerowane poprawki, ale przy okazji rozgrzebalem inne i tak sobie to leży. Na horyzoncie blender 3.0, pewnie trzeba będzie dostosować addona i wtedy może pojawi się update.

Pozdrawiam.
Tytuł: Odp: Addon do Blendera - problemy i życzenia
Wiadomość wysłana przez: Balaclava w 11 Września 2021, 22:12:22
Żeby narobić wam smaka na to, co się kroi w nadchodzących aktualizacjach:
Tytuł: Odp: Addon do Blendera - problemy i życzenia
Wiadomość wysłana przez: Kolej_Tymek w 25 Września 2021, 09:09:45
Mam pytanie. Mam ten błąd co pan Stele. Ale nie wiem którą ścieżkę skin wybrać jak robię kabinę><? A bardziej przerabiam obecną kabinę która jest w symku oryginalnie.
Pytajnik nie jest jakiś wyjątkowy. Spacja po, a nie z obu stron. Ustawicznie robisz ten błąd. No i co za błąd masz? Na mój rozwiązanie padło, podać rozszerzenie tekstury. A kabiny raczej nie używają tekstur wymiennych. Jeśli używają, to podajesz tak samo jak dla pudła. @Stele
Tytuł: Odp: Addon do Blendera - problemy i życzenia
Wiadomość wysłana przez: Balaclava w 06 Stycznia 2022, 22:50:23
Zanim na dobre przepadnę w edytowanie scenerii, to wypadałoby dopracować ten pół-produkt zwany importem T3D i popracować nad jego bezstratnością. Celem jest doprowadzenie do sytuacji, że model zaimportowany i następnie natychmiastowo wyeksportowany powinien w symulatorze wyglądać tak samo, jak przed eksportem. Wobec tego podjąłem starania żeby w końcu smooth na modelu nie ulegał destrukcji, co jak widać na screenie udało się osiągnąć - niestety nie radzi sobie z kilkoma patologicznymi sytuacjami które na dniach postaram się wykryć i poprawić. Potem do ogarnięcia zostanie mi ostatni ficzer jaki uznałem za niezbędny, czyli eksport animacji jako eventy. Po zakończeniu tych prac światło dzienne ujrzy nowa aktualizacja.
Tytuł: Odp: Addon do Blendera - problemy i życzenia
Wiadomość wysłana przez: gup1254 w 18 Lutego 2022, 11:49:36
Mam nietypowy problem z wtyczką - korzystam z najnowszej wersji konwertera oraz wersji 2.90.0 blendera, i problem jest następujący: Próbując wyeksportować plik .t3d nie mam żadnego błędu, a w folderze do którego eksportuję pojawia się pusty plik .t3d. Logów żadnych nie mogę wysłać... bo ich nie ma. Blender widzi że wszystko jest dobrze. Odwrotnie, import t3d działa bezproblemowo. W Preferences ustawiłem Root Path na folder główny Szamyny, zgodnie z poleceniami w pierwszym poście.
Tytuł: Odp: Addon do Blendera - problemy i życzenia
Wiadomość wysłana przez: jakisrandomowynoob w 18 Lutego 2022, 11:59:11
U mnie pojawia się podobny problem, plus przy imporcie znika mapowanie i próba niewielkich przeróbek modelu (np. przewymiarowanie wyświetlacza w kiblu pod SKMT) kończy się tym, że trzeba wszystko od nowa mapować bo nie wykrywa starego mapowania. Przy czym tak samo wywala pusty plik. Dopinam błąd, jaki się przy tym wyświetla

Traceback (most recent call last):
  File "C:\Users\Bartosz\AppData\Roaming\Blender Foundation\Blender\2.90\scripts\addons\eu07_bl_addons\t3d\__init__.py", line 131, in execute
    export_model(collection, file, config)
  File "C:\Users\Bartosz\AppData\Roaming\Blender Foundation\Blender\2.90\scripts\addons\eu07_bl_addons\t3d\output_builders.py", line 17, in export_model
    t3d = [_build_submodel(o, config) for o in objects]
  File "C:\Users\Bartosz\AppData\Roaming\Blender Foundation\Blender\2.90\scripts\addons\eu07_bl_addons\t3d\output_builders.py", line 17, in <listcomp>
    t3d = [_build_submodel(o, config) for o in objects]
  File "C:\Users\Bartosz\AppData\Roaming\Blender Foundation\Blender\2.90\scripts\addons\eu07_bl_addons\t3d\output_builders.py", line 90, in _build_submodel
    builder.set_geometry()
  File "C:\Users\Bartosz\AppData\Roaming\Blender Foundation\Blender\2.90\scripts\addons\eu07_bl_addons\t3d\output_builders.py", line 207, in set_geometry
    mesh.calc_tangents()
RuntimeError: Error: Tangent space computation needs an UVMap, "(null)" not found, aborting


location: <unknown location>:-1
Tytuł: Odp: Addon do Blendera - problemy i życzenia
Wiadomość wysłana przez: Balaclava w 18 Lutego 2022, 12:23:29
Nowa wersja skryptów już kończy etap testów, o ile nic mi chłopaki nie wykryją poważnego to wypuszczę na dniach, a może i jutro.
Tytuł: Odp: Addon do Blendera - problemy i życzenia
Wiadomość wysłana przez: Pitek w 18 Lutego 2022, 12:46:24
Mam nietypowy problem z wtyczką - korzystam z najnowszej wersji konwertera oraz wersji 2.90.0 blendera, i problem jest następujący: Próbując wyeksportować plik .t3d nie mam żadnego błędu, a w folderze do którego eksportuję pojawia się pusty plik .t3d. Logów żadnych nie mogę wysłać... bo ich nie ma. Blender widzi że wszystko jest dobrze. Odwrotnie, import t3d działa bezproblemowo. W Preferences ustawiłem Root Path na folder główny Szamyny, zgodnie z poleceniami w pierwszym poście.
Nie wiem, u mnie wszystko działa. Przy eksporcie odznaczam tylko Export Face Indicates, bo inaczej plik .t3d dziwnie wygląda i nie odpala się w MaSzynie.
Za to w ogóle nie działa mi import .t3d, ale działa .e3d więc nie ma dramatu.

Balaclava nie wiem czy ktoś Ci zgłaszał, ale przydałoby się jeszcze to, aby przy eksporcie pamiętał wartość Selfillum. W  Blenderze da się wpisać cyfry, natomiast w pliku .t3d ma być to true albo false.
Tytuł: Odp: Addon do Blendera - problemy i życzenia
Wiadomość wysłana przez: matek123 w 18 Lutego 2022, 13:00:14
Selfillum wg wiki w maszynie przyjmuje wartość true, false lub liczbowe z przedziału <-1;2> "liczba - określa poziom oświetlenia scenerii, poniżej którego submodel ma emitować światło" -1 = false, 2 = true. https://wiki.eu07.pl/index.php/Format_T3D
Tytuł: Odp: Addon do Blendera - problemy i życzenia
Wiadomość wysłana przez: Pitek w 18 Lutego 2022, 13:29:16
A, okej, nie czytałem wiki, spróbowałem 0-1. A myślałem, że powinno być w Blenderze jak dla Anim rozwijalna lista.
Tytuł: Odp: Addon do Blendera - problemy i życzenia
Wiadomość wysłana przez: Balaclava w 18 Lutego 2022, 18:47:44
Póki czekacie na nową wersje to rozwiązania są takie:
@gup1254 - upewnij się, że obiekty leżą bezpośrednio w Scene Collection, a nie w żadnej innej kolekcji (w nowej wersji już będzie poprawione)
@jakisrandomowynoob - tak jak @Pitek napisał, odznacz przy eksporcie "Export face indices". To wyłącza eksport nowego formatu geometrii, którego nie przetestowałem dokładnie - jak widać. W nowej wersji wszystko będzie eksportować się do tego formatu, ale już poprawnie.
@Pitek - modelu nie widać, bo być może korzystasz ze starego exe które nie obsługuje indeksowania geometrii. Ten ficzer pojawił się gdzieś w październiku 2020. To że import nie działa to dość dziwne... co dokładnie importujesz i czy wywala jakieś błędy?
Tytuł: Odp: Addon do Blendera - problemy i życzenia
Wiadomość wysłana przez: gup1254 w 18 Lutego 2022, 19:51:58
Próbowałem wykonać co mówisz - tym razem wypluwa błąd. Jest on dokładnie taki sam jak u jakisrandomowynoob. Próba wyłączenia Export face indices nic nie daje, dalej to samo.
Tytuł: Odp: Addon do Blendera - problemy i życzenia
Wiadomość wysłana przez: gup1254 w 18 Lutego 2022, 19:53:48
Przepraszam, pomyliłem się - błąd jest trochę inny. Dorzucam log

EDIT: Naprawiłem - problem był w Max Distance w prawym dolnym rogu w zakładce T3D Submodel Properties :)
Tytuł: Odp: Addon do Blendera - problemy i życzenia
Wiadomość wysłana przez: Balaclava w 18 Lutego 2022, 20:01:43
Poważnie MaxDistance? Aż dziw bierze, bo błąd mówi o tym że gdzieś jest materiał do którego niepodpięta jest tekstura w node tree (to też już naprawione w nowej wersji). No ale skoro działa to dobrze :)
Tytuł: Odp: Addon do Blendera - problemy i życzenia
Wiadomość wysłana przez: gup1254 w 08 Kwietnia 2022, 14:31:28
Błąd w załączniku, próba importu pliku e3d członu A pociągu 36WEa z Podkarpacia.
Tytuł: Odp: Addon do Blendera - problemy i życzenia
Wiadomość wysłana przez: gup1254 w 08 Kwietnia 2022, 19:58:36
To, co otrzymałem na PW nie pomogło, za to pluje innym błędem - nie wiem czy jestem głupi i pomijam jakieś proste rzeczy czy co - tak czy siak dołączam log
Tytuł: Odp: Addon do Blendera - problemy i życzenia
Wiadomość wysłana przez: Celuś w 08 Kwietnia 2022, 21:06:04
To raczej do addona ogólnego niż edytora scenerii, więc napisze tutaj. Przydałoby się fajne narzędzie do rysowania dedykowanych peronów. Chodzi o możliwość zaimportowania scenerii (a najlepiej jej fragmentu, na przykład wpisanie nazwy torów i pytanie w jakiej odległości mają być zaimportowane tory na boki), a następnie wyprowadzenia z geometrii toru bazowego profilu peronu, które następnie będzie można edytować. Można też spróbować od razu generować podstawowe perony zgodnie ze standardami z różnych lat (stare, zmodernizowane, w takim okienku zawrzeć też odległość od osi toru i wysokość nad główką szyny), które następnie można byłoby edytować wedle własnych potrzeb. Bardzo przydatne przede wszystkim na peronach umieszczonych dziko - na prostej, krzywej przejściowej i łuku, a nawet i na załomie bo i tak się zdarza.
Tytuł: Odp: Addon do Blendera - problemy i życzenia
Wiadomość wysłana przez: JaKuBeK w 10 Kwietnia 2022, 09:40:03
Błąd w załączniku, byłby ktoś w stanie pomóc?
Tytuł: Odp: Addon do Blendera - problemy i życzenia
Wiadomość wysłana przez: Balaclava w 10 Kwietnia 2022, 10:17:32
Jaki to plik był importowany?
Tytuł: Odp: Addon do Blendera - problemy i życzenia
Wiadomość wysłana przez: JaKuBeK w 12 Kwietnia 2022, 06:37:15
Dzieję się to przy jakimkolwiek pliku. W tym wypadku importowałem kabinę do en57, by sobie dodać jakieś duperele w środku.


Pamiętaj o znakach interpunkcyjnych.
Matek123
Tytuł: Odp: Addon do Blendera - problemy i życzenia
Wiadomość wysłana przez: matek123 w 12 Kwietnia 2022, 09:07:26
Importujesz plik t3d czy e3d?
Tytuł: Odp: Addon do Blendera - problemy i życzenia
Wiadomość wysłana przez: JaKuBeK w 12 Kwietnia 2022, 11:18:08
Importuje e3d gdyż t3d nie da się pobrać z repozytorium.
Tytuł: Odp: Addon do Blendera - problemy i życzenia
Wiadomość wysłana przez: matek123 w 12 Kwietnia 2022, 12:20:34
Pobierać t3d można z repo SVN. https://eu07.pl/forum/index.php/topic,32642.0.html
Tytuł: Odp: Addon do Blendera - problemy i życzenia
Wiadomość wysłana przez: Balaclava w 19 Kwietnia 2022, 20:14:50
Kolegów mających problemy z importem E3D proszę o:
1. Przesłanie mi plików powodujących problem
2. Informację na jakiej wersji blendera odpalają skrypt, na jakim systemie operacyjnym i czy usunęli jakiekolwiek starsze wersje skryptu przed instalacją nowego.
Tytuł: Odp: Addon do Blendera - problemy i życzenia
Wiadomość wysłana przez: Balaclava w 25 Kwietnia 2022, 18:35:12
Panowie którzy mają problem z importem plików E3D: powodem jest nieobsługiwany przez skrypt indeksowany zapis geometrii dla tych plików. W najbliższych dniach będę się tym zajmował. Póki co jedyną alternatywą jest pobranie odpowiedniego pliku T3D z repo i zaimportowanie go.
Tytuł: Odp: Addon do Blendera - problemy i życzenia
Wiadomość wysłana przez: Kolej_Tymek w 17 Września 2022, 16:53:41
Takie coś wywala gdy chcę zaznaczyć checkboxa z addonsem
Tytuł: Odp: Addon do Blendera - problemy i życzenia
Wiadomość wysłana przez: matek123 w 17 Września 2022, 16:57:13
Czy wcześniej miałeś jakieś poprzednie skrypty Krzysiupa do blendera?
Tytuł: Odp: Addon do Blendera - problemy i życzenia
Wiadomość wysłana przez: Stele w 17 Września 2022, 16:58:30
Restart blendera pomaga na to zazwyczaj.
Tytuł: Odp: Addon do Blendera - problemy i życzenia
Wiadomość wysłana przez: matek123 w 17 Września 2022, 17:04:17
W razie czego sprawdź, czy dodajesz zip o prawidłowej nazwie, bez dodatkowych cyferek dodawanych przy pobieraniu, żeby uniknąć konfliktu nazw.
Tytuł: Odp: Addon do Blendera - problemy i życzenia
Wiadomość wysłana przez: Kolej_Tymek w 17 Września 2022, 18:45:22
1.Nigdy nie pobierałem żadnych skryptów
2.Restart nie pomaga
3.Nazwa jest prawidłowa
Tytuł: Odp: Addon do Blendera - problemy i życzenia
Wiadomość wysłana przez: Sawi w 18 Września 2022, 13:29:37
Miałem swego czasu podobny błąd i pomogło zainstalowanie skryptów Krzycha ponownie.