- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc doraĽna => W±tek zaczęty przez: Zaptyp w 26 Grudnia 2020, 20:25:07
-
Witam
Mam problem że na wine 5.0 nie mogę odpalić maszyny tylko co zrobiłem to odpaliłem exe i nic dodatkowego nie robiłem
-
A jak zmienisz w eu07.ini gfxrenderer z "full" na "legacy"?
Jestem ¶lepy, przecież masz legacy w logu :/
-
@Hubertnator23 no mam tak;
// ustawienia (w nawiasie wartości domyślne, gdy nie ma wpisu)
sceneryfile td.scn // domyślny plik ze sceneri¹, chyba ¿e w linii komend bêdzie: -s filename
humanctrlvehicle EP07-424 // domyślny pojazd sterowany przez gracza, chyba ¿e w linii komend bêdzie: -v vehiclename
// Parametry u¿ytkowe - jak komu wygodniej:
width 800 // (800) szerokośæ ekranu
height 600 // (600) wysokośæ ekranu
fullscreen no // (no) yes: tryb pe³noekranowy
mousescale 1.5 0.5 // (3.2 0.5) czu³ośæ myszy, mo¿na dawaæ ujemne dla odwrócenia kierunku
brakestep 1.0 // (1.0) prêdkośæ przesuwania kranu hamulca innych ni¿ FV4a
brakespeed 0.6 // prêdkośæ przesuwania FV4a
inactivepause no // (yes) zatrzymanie programu, jeśli nie jest aktywnym oknem
pause no // (no) yes: zatrzymanie symulacji zaraz po wczytaniu
feedbackmode 1 // (1) 0 - wy³¹czone, 1 - za³¹czone sterowanie diodami klawiatury (Caps Lock - CA/SHP, Scroll Lock - jazda na oporach rozruchowych), 2 - (Caps - CA, Scroll -SHP), 3 - LPT, 4 - PoKeys55, 5 - COM
feedbackport 888 // adres (dziesiêtnie) bazowy portu LPT dla feedbackmode 3 (zapalanie kontrolek wyjściami LPT)
friction 1.0 // (1.0) mno¿nik dla wspó³czynnika tarcia
lang pl // (pl) jêzyk dla napisów
fieldofview 45 // (45) 15-75 k¹t widzenia kamery w pionie
ui.bg.opacity 0.65 // (0.65) 0-1 przeźroczystośæ UI
uitextcolor 255, 255, 255 // (255, 255, 255) kolor napisów diagnostycznych pod ekranami Fx w formacie RGB
input.gamepad yes // (yes) no: ignorowanie sygna³u z gamepada, przydatne dla u¿ytkowników PoKeys
glutfont no // alternatywny sposób wyświetlania napisów
sound.volume 1.5 // globalna g³ośnośæ dźwiêków
sound.volume.radio 0.6 // mno¿nik g³ośności radiotelefonu
sound.volume.vehicle 1 // wzglêdna g³ośnośæ dźwiêków wydawanych przez pojazdy
sound.volume.positional 1 // wzglêdna g³ośnośæ pozycjonowanych dźwiêków emitowanych przez eventy scenerii
sound.volume.ambient 1 // wzglêdna g³ośnośæ dźwiêków globalnych (o ujemnym zakresie) emitowanych przez eventy scenerii
screenshotsdir screenshots // (screenshots) lokalizacja zapisywania zrzutów ekranu
captureonstart yes // (yes) przechwyæ mysz przy uruchamianiu
movelight 0 // numer dnia w roku dla obliczeñ astronomicznych i pogodowych; 0 - synchronizacja z kalendarzem systemowym
// Parametry wydajnościowe - zmiana mo¿e poprawiæ FPS:
vsync no // (no) ogranicznik klatek go 60 lub 30 fps zaleznie od wydajności
maxtexturesize 16384 // (16384) skalowanie zbyt du¿ych tekstur do podanego rozmiaru
multisampling 0 // (2) wyg³adzanie krawêdzi (poprawia obraz, ale obni¿a FPS): 0 - wy³aczone, 1 - dwukrotne, 2 - czterokrotne, 3 - ośmiokrotne
usevbo yes // (yes) Tryb renderowania VBO lub DisplayList
defaultext tga // (dds) domyślne rozszerzenie tekstur
convertmodels 135 // (135) tworzenie plików modeli binarnych E3D z T3D: 0 - wy³¹czone, +1 - nowe Opacity, +2 - z optymalizacj¹, +4 - z bananami, +128 - rozszerzony pod exe C++, niekompatybilny ze starymi
anisotropicfiltering 1 // (8) 1-16 jakośæ filtrowania anizotropowego tekstur
dynamiclights 7 // (7) 1-7 ilośæ świate³ OpenGL przydzielanych pojazdom w scenie; przy starych kartach graficznych zmiejszyæ do 3
pyscreenrendererpriority normal // (normal, lower, lowest, idle) priorytet w¹tku pythonowego renderera. Odci¹¿a procesor zmniejszaj¹c odświe¿anie ekranów w lokomotywach.
shadows yes // (yes) renderowanie cieni
shadowtune 1024 250 400 300 // parametry shadowmapy (rozdzielczośæ, nieu¿ywany, promieñ projekcji, nieu¿ywany)
splinefidelity 4 // (1) 1-4 dodatkowy podzia³ trajektorii na ³ukach, zwiêkszaj¹cy kr¹g³ośæ
gfxrenderer legacy // (full/legacy/simple) Pe³ny z shaderami, stary lub uproszczony tryb renderowania, mo¿e poprawiæ wydajnośæ
fullphysics yes // obliczanie fizyki ze zwiêkszon¹ dok³adności¹. wy³¹czenie mo¿e spowodowaæ dziwne zachowania
gfx.resource.sweep yes // usuwanie nieu¿ywanych tekstur z opengl, zalecane wy³¹czenie gdy pamiêæ karty graficznej jest wystarczaj¹ca
gfx.resource.move no // tryb konserwacji pamiêci przy usuwaniu nieu¿ywanych tekstur, mo¿e powodowaæ problemy na niektórych kartach
gfx.skippipeline no // (no) Ustawia uproszczony tryb renderowania bezpośrednio do backbuffera. Wy³¹cza prawid³ow¹ implementacjê HDR i wszystkie efekty takie jak motionblur. Ustawienia z kategorii framebuffer, format i postfx bêd¹ ignorowane.
gfx.framebuffer.width 1920 // Szerokośæ renderowanego obrazu (nie okienka!)
gfx.framebuffer.height 1080 // Wysokośæ renderowanego obrazu (nie okienka!)
gfx.shadowmap.enabled yes // (yes) renderowanie cieni w rendererze shaderowym
gfx.extraeffects no // (yes) Dodatkowe efekty realizowane przez shadery (np. mapowanie paralaksy)
gfx.shadows.cab.range 100 // Promieñ zasiêgu źróde³ cieni z zewn¹trz kabiny, w metrach. Wp³ywa odwrotnie proporcjonalnie na ostrośæ cieni
gfx.envmap.enabled yes // (yes) Odbicia realizowane globaln¹ cubemap¹
gfx.reflections.framerate 25 // (1/300) Czêstotliwośæ odświe¿ania odbiæ otoczenia
gfx.reflections.fidelity 2 // elementy otoczenia uwzgledniane przy malowaniu odbiæ. 0 - teren; 1 - obiekty statyczne; 2 - pojazdy
gfx.postfx.motionblur.enabled no // (yes) Rozmycie powodowane ruchem
gfx.postfx.chromaticaberration.enabled no //(yes) Postproces aberacji chromatycznej
gfx.smoke yes // (yes) Wyświetlanie dymu
gfx.smoke.fidelity 4 // (1) 1-4 Mno¿nik ilości cz¹stek dymu
python.mipmaps no // (yes) Tworzenie mipmap dla tekstur generowanych skryptami pythona
compresstex yes // (yes) Kompresja tekstur tga podczas wczytywania
python.threadedupload yes //(yes) wysylanie wygenerowanych obrazow ekranow przy uzyciu osobnego watku
python.enabled yes //(yes) wylacza w ogole generowanie tekstur przy uzyciu pythona
gfx.skiprendering no //(no) wylacza w ogole wizualizacje symulacji, pozostawiajac jedynie ui
// Parametry testowe - przydatne przy testowaniu scenerii i modeli:
debugmode no // (no) yes: wy³¹cza logikê rozmyt¹ s³u¿¹c¹ do detekcji awarii, w³¹cza klawisze pomocnicze
soundenabled yes // (yes) no: wy³¹cza odgrywanie dźwiêków przestrzennych
enabletraction yes // (yes) no: wy³¹cza ³amanie pantografu
livetraction yes // (yes) no: lokomotywy elektryczne bêd¹ mia³y zasilanie, jeśli tylko podnios¹ pantografy
loadtraction yes // (yes) no: wy³¹cza ³adowanie elementów trakcji elektrycznej
physicslog no // (no) yes: w³¹cza zapisywanie parametrów fizycznych dla wszystkich obsadzonych przez AI lub cz³owieka pojazdów
debuglog 3 // (3=yes) informacje o uruchamianiu i przebiegu dzia³ania symulacji: +1 - do pliku log.txt, +2 - wyświetlanie w oknie, +4 - nazwy torów
multiplayer 0 // (0) tryb wspó³pracy z innym programem: 0 - wy³¹czony, 1 - WM_COPYDATA (blokada pauzy)
multiplelogs no // (no) zapisywanie logów do katalogu /logs/ bez nadpisywania po ka¿dym uruchomieniu symulacji
//parametry przejsciowe
scalespeculars yes // skalowanie sk³adowej specular materia³ów dla kompatybilności ze starymi modelami
crashdamage yes //(domyslnie yes) w³¹cza uszkodzenia sprzêgów i wykolejenia od zderzeñ
fullscreenwindowed no //(no) yes: automatyczna rozdzielczosc
-
Nie wiem czy to ważne ale wine wywala co¶ takiego:
Unhandled exception: page fault on read access to 0x000000a8 in 64-bit code (0x00000001401aa6d1).
Register dump:
rip:00000001401aa6d1 rsp:000000000022fa00 rbp:0000000140305188 eflags:00010206 ( R- -- I - -P- )
rax:0000000000000000 rbx:0000000000000000 rcx:0000000000000000 rdx:0000000000000000
rsi:0000000140310a40 rdi:0000000000000000 r8:000000000022d7d0 r9:0000000000000000 r10:0000000000000001
r11:000000000022fa60 r12:0000000000000000 r13:0000000000000000 r14:0000000000000000 r15:0000000000000000
Stack dump:
0x000000000022fa00: 000000000046ea20 00007fffffea8000
0x000000000022fa10: 000000000046ec00 00007fb07608a005
0x000000000022fa20: fffffffffffffffe 000000000000000f
0x000000000022fa30: 0000000000000000 0000000140015da4
0x000000000022fa40: 0000000000000000 0000000140305188
0x000000000022fa50: 0000000140310a40 0000000000000000
0x000000000022fa60: 00000000003f9550 000000014009c4cd
0x000000000022fa70: 00000000ffffffff 000000000022ffd0
0x000000000022fa80: 00007fffffea8000 00000000003f9550
0x000000000022fa90: fffffffffffffffe 0000000000000000
0x000000000022faa0: 0000000000000000 0000000000000000
0x000000000022fab0: 0000000000000000 0000000000000000
Backtrace:
=>0 0x00000001401aa6d1 EntryPoint+0xfff5423d() in eu07 (0x0000000140305188)
1 0x0000000140015da4 EntryPoint+0xffdbf90f() in eu07 (0x0000000140305188)
2 0x000000014009c4cd EntryPoint+0xffe46038() in eu07 (0x000000000022ffd0)
3 0x0000000140256424 EntryPoint+0xffffff8f() in eu07 (0x000000000022ffd0)
4 0x000000007b45aeb5 __wine_start_process+0x244() in kernel32 (0x000000000022ffd0)
0x00000001401aa6d1 EntryPoint+0xfff5423d in eu07: movq 0x00000000000000a8(%rcx),%rax
Modules:
Module Address Debug info Name (149 modules)
PE 1e000000- 1e361000 Deferred python27
PE 65e80000- 65f0a000 Deferred libserialport-0
PE 6b600000- 6b748000 Deferred openal32
ELF 7a800000- 7aa0e000 Deferred opengl32<elf>
\-PE 7a850000- 7aa0e000 \ opengl32
ELF 7b000000- 7b0e2000 Deferred kernelbase<elf>
\-PE 7b010000- 7b0e2000 \ kernelbase
ELF 7b400000- 7b68b000 Dwarf kernel32<elf>
\-PE 7b420000- 7b68b000 \ kernel32
ELF 7bc00000- 7befb000 Deferred ntdll<elf>
\-PE 7bc20000- 7befb000 \ ntdll
ELF 7c000000- 7c005000 Deferred <wine-loader>
PE 140000000- 140350000 Export eu07
PE 180000000- 18001a000 Deferred glfw3
ELF 7fb07133a000- 7fb0713c8000 Deferred dbghelp<elf>
\-PE 7fb071340000- 7fb0713c8000 \ dbghelp
ELF 7fb072d0c000- 7fb072d17000 Deferred libpciaccess.so.0
ELF 7fb072ef8000- 7fb072f03000 Deferred libdrm_nouveau.so.2
ELF 7fb072f03000- 7fb072f28000 Deferred libdrm_intel.so.1
ELF 7fb072f28000- 7fb072fd1000 Deferred libzstd.so.1
ELF 7fb072fed000- 7fb073db7000 Deferred i965_dri.so
ELF 7fb073ddc000- 7fb073fde000 Deferred libxshmfence.so.1
ELF 7fb073fde000- 7fb073fe8000 Deferred libxcb-sync.so.1
ELF 7fb073fe8000- 7fb073fed000 Deferred libxcb-present.so.0
ELF 7fb073fed000- 7fb073ff3000 Deferred libxcb-dri3.so.0
ELF 7fb073ff3000- 7fb073ff8000 Deferred libxdamage.so.1
ELF 7fb073ff8000- 7fb074015000 Deferred libxcb-glx.so.0
ELF 7fb074015000- 7fb074029000 Deferred libdrm.so.2
ELF 7fb074029000- 7fb074062000 Deferred libglapi.so.0
ELF 7fb074062000- 7fb0740de000 Deferred libglx_mesa.so.0
ELF 7fb0740de000- 7fb074196000 Deferred libgldispatch.so.0
ELF 7fb07420a000- 7fb074211000 Deferred libxcb-dri2.so.0
ELF 7fb074211000- 7fb074216000 Deferred libx11-xcb.so.1
ELF 7fb074216000- 7fb07424a000 Deferred libglx.so.0
ELF 7fb07424a000- 7fb0742d2000 Deferred libgl.so.1
ELF 7fb0742d8000- 7fb0742e7000 Deferred libdrm_radeon.so.1
ELF 7fb0742ee000- 7fb074309000 Deferred hid<elf>
\-PE 7fb074300000- 7fb074309000 \ hid
ELF 7fb07434f000- 7fb074368000 Deferred dwmapi<elf>
\-PE 7fb074360000- 7fb074368000 \ dwmapi
ELF 7fb074368000- 7fb0743a8000 Deferred uxtheme<elf>
\-PE 7fb074370000- 7fb0743a8000 \ uxtheme
ELF 7fb0743a8000- 7fb0743b0000 Deferred libxfixes.so.3
ELF 7fb0743b0000- 7fb0743bd000 Deferred libxcursor.so.1
ELF 7fb0743bd000- 7fb0743cf000 Deferred libxi.so.6
ELF 7fb0743cf000- 7fb0743d4000 Deferred libxcomposite.so.1
ELF 7fb0743d4000- 7fb0743e1000 Deferred libxrandr.so.2
ELF 7fb0743e1000- 7fb0745eb000 Deferred libxrender.so.1
ELF 7fb0745eb000- 7fb0745f2000 Deferred libxxf86vm.so.1
ELF 7fb0745f2000- 7fb0745f7000 Deferred libxinerama.so.1
ELF 7fb0745f7000- 7fb074611000 Deferred libbsd.so.0
ELF 7fb074611000- 7fb074619000 Deferred libxdmcp.so.6
ELF 7fb074619000- 7fb07461f000 Deferred libxau.so.6
ELF 7fb07461f000- 7fb074649000 Deferred libxcb.so.1
ELF 7fb074649000- 7fb074786000 Deferred libx11.so.6
ELF 7fb074786000- 7fb07479b000 Deferred libxext.so.6
ELF 7fb07479b000- 7fb0747b5000 Deferred xinput1_4<elf>
\-PE 7fb0747a0000- 7fb0747b5000 \ xinput1_4
ELF 7fb0747b7000- 7fb074880000 Deferred winex11<elf>
\-PE 7fb0747d0000- 7fb074880000 \ winex11
ELF 7fb074880000- 7fb0748d2000 Deferred usp10<elf>
\-PE 7fb074890000- 7fb0748d2000 \ usp10
ELF 7fb0748d2000- 7fb074a59000 Deferred comctl32<elf>
\-PE 7fb0748e0000- 7fb074a59000 \ comctl32
ELF 7fb074a59000- 7fb074ac7000 Deferred dinput8<elf>
\-PE 7fb074a60000- 7fb074ac7000 \ dinput8
ELF 7fb074ac7000- 7fb074bff000 Deferred msvcr120<elf>
\-PE 7fb074af0000- 7fb074bff000 \ msvcr120
ELF 7fb074bff000- 7fb074c1f000 Deferred concrt140<elf>
\-PE 7fb074c10000- 7fb074c1f000 \ concrt140
ELF 7fb074cb8000- 7fb074cc1000 Deferred libuuid.so.1
ELF 7fb074cc1000- 7fb074cef000 Deferred libexpat.so.1
ELF 7fb074cef000- 7fb074d36000 Deferred libfontconfig.so.1
ELF 7fb074d36000- 7fb074d52000 Deferred libz.so.1
ELF 7fb074d52000- 7fb074d8a000 Deferred libpng16.so.16
ELF 7fb074d8a000- 7fb074e49000 Deferred libfreetype.so.6
ELF 7fb074e65000- 7fb074e7b000 Deferred api-ms-win-crt-locale-l1-1-0<elf>
\-PE 7fb074e70000- 7fb074e7b000 \ api-ms-win-crt-locale-l1-1-0
ELF 7fb074e7b000- 7fb074e91000 Deferred api-ms-win-crt-filesystem-l1-1-0<elf>
\-PE 7fb074e80000- 7fb074e91000 \ api-ms-win-crt-filesystem-l1-1-0
ELF 7fb074e91000- 7fb074ea7000 Deferred api-ms-win-crt-time-l1-1-0<elf>
\-PE 7fb074ea0000- 7fb074ea7000 \ api-ms-win-crt-time-l1-1-0
ELF 7fb074ea7000- 7fb074ebf000 Deferred api-ms-win-crt-convert-l1-1-0<elf>
\-PE 7fb074eb0000- 7fb074ebf000 \ api-ms-win-crt-convert-l1-1-0
ELF 7fb074ebf000- 7fb074f04000 Deferred ws2_32<elf>
\-PE 7fb074ed0000- 7fb074f04000 \ ws2_32
ELF 7fb074f04000- 7fb074f8f000 Deferred setupapi<elf>
\-PE 7fb074f10000- 7fb074f8f000 \ setupapi
ELF 7fb074f8f000- 7fb074f9a000 Deferred librt.so.1
ELF 7fb074fa1000- 7fb074fc7000 Deferred imm32<elf>
\-PE 7fb074fb0000- 7fb074fc7000 \ imm32
ELF 7fb074fc7000- 7fb074fdd000 Deferred mswsock<elf>
\-PE 7fb074fd0000- 7fb074fdd000 \ mswsock
ELF 7fb074fdd000- 7fb07500d000 Deferred msacm32<elf>
\-PE 7fb074fe0000- 7fb07500d000 \ msacm32
ELF 7fb07500d000- 7fb0750d6000 Deferred winmm<elf>
\-PE 7fb075020000- 7fb0750d6000 \ winmm
ELF 7fb0750d6000- 7fb075112000 Deferred glu32<elf>
\-PE 7fb0750e0000- 7fb075112000 \ glu32
ELF 7fb075112000- 7fb075129000 Deferred api-ms-win-crt-runtime-l1-1-0<elf>
\-PE 7fb075120000- 7fb075129000 \ api-ms-win-crt-runtime-l1-1-0
ELF 7fb075129000- 7fb075144000 Deferred api-ms-win-crt-math-l1-1-0<elf>
\-PE 7fb075130000- 7fb075144000 \ api-ms-win-crt-math-l1-1-0
ELF 7fb075144000- 7fb07515a000 Deferred api-ms-win-crt-utility-l1-1-0<elf>
\-PE 7fb075150000- 7fb07515a000 \ api-ms-win-crt-utility-l1-1-0
ELF 7fb07515a000- 7fb075170000 Deferred api-ms-win-crt-heap-l1-1-0<elf>
\-PE 7fb075160000- 7fb075170000 \ api-ms-win-crt-heap-l1-1-0
ELF 7fb075170000- 7fb075188000 Deferred api-ms-win-crt-stdio-l1-1-0<elf>
\-PE 7fb075180000- 7fb075188000 \ api-ms-win-crt-stdio-l1-1-0
ELF 7fb075188000- 7fb0751a0000 Deferred api-ms-win-crt-string-l1-1-0<elf>
\-PE 7fb075190000- 7fb0751a0000 \ api-ms-win-crt-string-l1-1-0
ELF 7fb0751a0000- 7fb0751b7000 Deferred vcruntime140<elf>
\-PE 7fb0751b0000- 7fb0751b7000 \ vcruntime140
ELF 7fb0751b7000- 7fb0752ba000 Deferred msvcr90<elf>
\-PE 7fb0751e0000- 7fb0752ba000 \ msvcr90
ELF 7fb0752ba000- 7fb075351000 Deferred rpcrt4<elf>
\-PE 7fb0752d0000- 7fb075351000 \ rpcrt4
ELF 7fb075351000- 7fb0754c5000 Deferred ole32<elf>
\-PE 7fb075380000- 7fb0754c5000 \ ole32
ELF 7fb0754c5000- 7fb0754eb000 Deferred shcore<elf>
\-PE 7fb0754d0000- 7fb0754eb000 \ shcore
ELF 7fb0754eb000- 7fb075553000 Deferred shlwapi<elf>
\-PE 7fb075500000- 7fb075553000 \ shlwapi
ELF 7fb075553000- 7fb075fad000 Deferred shell32<elf>
\-PE 7fb075570000- 7fb075fad000 \ shell32
ELF 7fb075fad000- 7fb0760f2000 Deferred ucrtbase<elf>
\-PE 7fb075fe0000- 7fb0760f2000 \ ucrtbase
ELF 7fb0760f2000- 7fb076207000 Deferred msvcp140<elf>
\-PE 7fb076130000- 7fb076207000 \ msvcp140
ELF 7fb076207000- 7fb0762fe000 Deferred msvcrt<elf>
\-PE 7fb076230000- 7fb0762fe000 \ msvcrt
ELF 7fb0762fe000- 7fb07639b000 Deferred advapi32<elf>
\-PE 7fb076310000- 7fb07639b000 \ advapi32
ELF 7fb07639b000- 7fb076553000 Deferred gdi32<elf>
\-PE 7fb0763b0000- 7fb076553000 \ gdi32
ELF 7fb076653000- 7fb0768ee000 Deferred user32<elf>
\-PE 7fb076670000- 7fb0768ee000 \ user32
ELF 7fb0769ee000- 7fb076a02000 Deferred libnss_files.so.2
ELF 7fb0773eb000- 7fb077414000 Deferred liblzma.so.5
ELF 7fb077414000- 7fb07742f000 Deferred libgcc_s.so.1
ELF 7fb07742f000- 7fb07757e000 Deferred libm.so.6
ELF 7fb07757e000- 7fb07759b000 Deferred libunwind.so.8
ELF 7fb07759d000- 7fb0775a3000 Deferred libdl.so.2
ELF 7fb0775a3000- 7fb077795000 Deferred libc.so.6
ELF 7fb077795000- 7fb0777b8000 Deferred libpthread.so.0
ELF 7fb0777bc000- 7fb0777d4000 Deferred version<elf>
\-PE 7fb0777c0000- 7fb0777d4000 \ version
ELF 7fb0777d4000- 7fb077977000 Dwarf libwine.so.1
ELF 7fb077979000- 7fb0779a9000 Deferred ld-linux-x86-64.so.2
Threads:
process tid prio (all id:s are in hex)
0000000e services.exe
00000023 0
0000001a 0
00000013 0
00000010 0
0000000f 0
00000011 plugplay.exe
00000017 0
00000016 0
00000012 0
00000018 winedevice.exe
00000020 0
0000001d 0
0000001c 0
0000001b 0
00000019 0
0000001e explorer.exe
00000029 0
00000028 0
00000027 0
0000001f 0
00000021 winedevice.exe
00000026 0
00000025 0
00000024 0
00000022 0
0000002a (D) E:\Partycja Centralna\Games\Maszyna\eu07.exe
0000002e 0
0000002b 0 <==
0000002c wineconsole.exe
0000002d 0
System information:
Wine build: wine-5.0 (Ubuntu 5.0-3ubuntu1)
Platform: x86_64
Version: Windows 10
Host system: Linux
Host version: 5.4.0-58-generic
W przyszło¶ci nie pisz posta pod postem. Użyj opcji modyfikuj.
Matek123
-
Jaka dystrybucja, karta, stery?
-
Bad init: failed to create glfw window
Sterownik OGL to tam masz? Wklej wynik
glxinfo | grep OpenGL
-
Naprawione, po prostu odpalałem windowsow± wersję. Mam dual boot i jak wgrałem normalnie, tak na partycję linuxa, to ruszyło.
Reg. zakazy 10.
Pisz staranniej. Szanujmy się nawzajem poprzez poprawnie formułowane wypowiedzi.
Benek
P.S Pisałem to na telefonie.