- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc doraźna => Tabor => Wątek zaczęty przez: szczurek w 15 Czerwca 2020, 19:34:37

Tytuł: 20.506.64.0 - nie mogę uruchomić EN57
Wiadomość wysłana przez: szczurek w 15 Czerwca 2020, 19:34:37
Mam problem z uruchomieniem EN57. Wchodzę co kabiny NN, włączam baterie, przestawiam kurek trójdrogowy pantografu, przestawiam przełączniki Zwarcie PWR i Zał. sprężarki pantografów. Wciskam przycisk (impulsowy?) Sprężarka pantografów i nic. Sprężarka nie startuje, ciśnienie w cylindrze pantografu spada. Co robię nie tak? Wybaczcie że zawracam cokolwiek taką błahostką, ale w dokumentacji za wiele nie znalazłem. W załączeniu log.

A, jeszcze jedno. W kabinie NN na woltomierzu brakuje wskazówki. Tak ma być?
Tytuł: Odp: 20.506.64.0 - nie mogę uruchomić EN57
Wiadomość wysłana przez: Michał K. w 15 Czerwca 2020, 19:45:39
U mnie działa częściowo.
Mianowicie po odpaleniu baterii w członie Ra i przejściu do S, wszystko działa normalnie.

Natomiast, przy próbie odpalenia baterii w członie S, już nie.


Edit: Już wiem, bateria nie zaskakuje bezpośrednio w S.
Edit 2: Wskazówki woltomierza na początku nie ma, po tym jak załączyłem baterie w Ra się pojawiła.
Tytuł: Odp: 20.506.64.0 - nie mogę uruchomić EN57
Wiadomość wysłana przez: tmj w 15 Czerwca 2020, 21:32:59
Problem ogolnie spowodowany jest przez obecna metode propagacji komend sterowania urzadzeniami pojazdu uzywanej przez symulator (komendy przesylane sa tylko "do tylu" skladu, a w przypadku obsadzenia "maszynowni" nie sa przekazywane w ogole) Czesciowo bedzie to naprawione w nastepnej aktualizacji, ale i tak trzeba bedzie pamietac by urzadzenia takie jak sprezarka zlokalizowana "przed" maszynownia uruchamiac z kabiny czlonu rozrzadczego, bo pelne skorygowanie sytuacji wymaga dosc intensywnego przeorania biezacego kodu.
Tytuł: Odp: 20.506.64.0 - nie mogę uruchomić EN57
Wiadomość wysłana przez: szczurek w 15 Czerwca 2020, 22:46:31
Czyli takie rzeczy jak baterie, przetwornica czy sprężarka póki co uruchamiać z pulpitu w kabinie? Bo się właśnie zastanawiałem jak odpalić je z kabiny NN. Idąc dalej tym tropem, przy zimnym kibelku kolejność jest taka że odpalam baterię będąc w kabinie w członie r, potem spacer do NN by odpalić małą sprężarkę, a kiedy uda się podnieść patyk, powrót do członu r i odpalenie przetwornicy i sprężarki. Dobrze kombinuję?