- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Symulator => Wątek zaczęty przez: youBy w 21 Sierpnia 2005, 18:15:44

Tytuł: eventy, kolejka
Wiadomość wysłana przez: youBy w 21 Sierpnia 2005, 18:15:44
Czy na nowym exe udostepnionym przez @Wingera w dziale Bugs eventy się kolejkują? Bo było tam coś napisane, że już niby nie (to miał być prezent dla @Barta.
I jak będzie w paczce całościowej?
Tytuł: eventy, kolejka
Wiadomość wysłana przez: Bart w 21 Sierpnia 2005, 21:20:38
chodzi o to że w tym exe eventy te co mają sie kolejkować (opóźnienie) to się kolejkują a te co maja zadziałać natychmiast to zadziałają. W dotychczasowym jest tak że opóźnienie jednego eventu nie pozwala zadziałać innemu natychmiastowemu eventowi
Tytuł: eventy, kolejka
Wiadomość wysłana przez: youBy w 22 Sierpnia 2005, 10:07:07
jak dam cos takiego:
event aaa none 50.0
event bbb none 20.0
event ccc none 0.0

i jak pociag przejedzie i wywola kolejno na różnych torach najpierw event aaa, potem bbb, a potem ccc, to ccc bedzie wywolane od razu, aaa po 50 sekundach, a bbb po dwudziestu sekundach od aaa. dobrze zrozumiałem?
Tytuł: eventy, kolejka
Wiadomość wysłana przez: KURS90 w 22 Sierpnia 2005, 17:30:58
U mnie tak jest np. jak pociąg najpierw wyzwoli event uruchomiony po 120 sek (światło na semaforze) a potem wyzwoli event SHP (działający natychmiast) to shp zadziała a semafor zaświeci się w odpowiednim czasie. W starych exekach było tak, że najpierw trzeba było czekać te 120 sek na zaświecenie się semafora, a potem odblokowywał się event shp, mimo, że przejechało się daleko za elektromagnes
Tytuł: eventy, kolejka
Wiadomość wysłana przez: youBy w 22 Sierpnia 2005, 18:40:40
ale teraz jak wywolam event 30sek, a po 10 sek od uruchomienia event 5 sek, to czy trzeba czekać aby uruchomił się ten 30, a potem po 5 sek, ten drugi?
Tytuł: eventy, kolejka
Wiadomość wysłana przez: KURS90 w 22 Sierpnia 2005, 19:01:19
Chyba nie powinno się czekać, jeszcze nie sprawdzałem