- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Symulator => Wątek zaczęty przez: Kuba02MK w 04 Września 2019, 18:59:24

Tytuł: Dyskusja na temat jakości konwertów dodatków z Trainz
Wiadomość wysłana przez: Kuba02MK w 04 Września 2019, 18:59:24
Teoretycznie wszystko można by robić w słabej jakości i postawić tak daleko od torów, by dobrze wyglądało.


//Podzieliłem wątek bo był mocno NIE NA TEMAT dodatku. Uwagi i pomysły co do konwertów z Trainza do MaSzyny proszę pisać tutaj. RoboBatman.
Tytuł: Odp: Dyskusja na temat jakości konwertów dodatków z Trainz
Wiadomość wysłana przez: Balaclava w 04 Września 2019, 20:04:27
Teoretycznie wszystko można by robić w słabej jakości i postawić tak daleko od torów, by dobrze wyglądało.
Oczywiscie ze mozna. Na przyklad gromade domkow w low-poly. Tak sie robi chociazby w ETS2.
Tytuł: Odp: Dyskusja na temat jakości konwertów dodatków z Trainz
Wiadomość wysłana przez: Cookie w 04 Września 2019, 20:20:54
Tylko że w ETS2 nie ma możliwości "wolnego lotu" bez grzebania w plikach. W MaSzynie jest on wymagany jednak do podłączenia składu. Chyba, że by zrobić dokładnie jak w ETS2 czyli podłączanie bez wychodzenia. Siedzimy uwięzieni w kabinie, i tyle. Ludzie, to ma trafić na steam a w paczce siedzą podobne, a nawet i większe knoty od tego baraku. Z całym szacunkiem dla autorów, ale jest jasno i wyraźnie napisane na steam (oraz eu07.pl) "MaSzyna stawia na jakość". Po tym co trafia do paczki tego nie widać.
Tytuł: Odp: Dyskusja na temat jakości konwertów dodatków z Trainz
Wiadomość wysłana przez: Kuba02MK w 04 Września 2019, 20:34:45
Zauważ, że w Wocie te elementy służą głównie do niszczenia przez graczy. A wątpie, aby mieli fototekstury przerdzewiałych rozwalonych tramwajów czy pociągów z czasów wojennych. A przy najwyższej grafice wcale one źle nie wyglądają. Z resztą WOT to WOT i inna wytwórnia. Warto by pokazać Maszynę z jak najlepszej strony, nieprawdaż ?
Tytuł: Odp: Dyskusja na temat jakości konwertów dodatków z Trainz
Wiadomość wysłana przez: matek123 w 04 Września 2019, 20:36:11
Tylko że w ETS2 nie ma możliwości "wolnego lotu" bez grzebania w plikach. W MaSzynie jest on wymagany jednak do podłączenia składu.
Nikt nikomu nie każe latać 100-200 metrów od torów w bok.  Trzeba będzie jednak zmienić prędkość swobodnego poruszania się w wyłączonym debugu.

Z całym szacunkiem dla autorów, ale jest jasno i wyraźnie napisane na steam (oraz eu07.pl) "MaSzyna stawia na jakość". Po tym co trafia do paczki tego nie widać.
Blender, gimp są darmowe. Możesz coś zrobić.

W dalszym ciągu uważam, że powinno zachować się hierarchię szczegółowości i wypasienia modeli: kabiny -> tabor -> infrastruktura kolejowa -> dalsze otoczenie.
Tytuł: Odp: Dyskusja na temat jakości konwertów dodatków z Trainz
Wiadomość wysłana przez: Cookie w 04 Września 2019, 20:38:40
Tylko że w ETS2 nie ma możliwości "wolnego lotu" bez grzebania w plikach. W MaSzynie jest on wymagany jednak do podłączenia składu.
Nikt nikomu nie każe latać 100-200 metrów od torów w bok.  Trzeba będzie jednak zmienić prędkość swobodnego poruszania się w wyłączonym debugu.
To już lepiej zablokować możliwość poruszania się na +50m od lokomotywy.
Tytuł: Odp: Dyskusja na temat jakości konwertów dodatków z Trainz
Wiadomość wysłana przez: hanys w 04 Września 2019, 20:38:53
Zauważ, że w Wocie te elementy służą głównie do niszczenia przez graczy. A wątpie, aby mieli fototekstury przerdzewiałych rozwalonych tramwajów czy pociągów z czasów wojennych. A przy najwyższej grafice wcale one źle nie wyglądają. Z resztą WOT to WOT i inna wytwórnia. Warto by pokazać Maszynę z jak najlepszej strony, nieprawdaż ?
Żaden  twój  argument do  mnie  nie przemawia.
Tytuł: Odp: Dyskusja na temat jakości konwertów dodatków z Trainz
Wiadomość wysłana przez: Kuba02MK w 04 Września 2019, 20:43:28
[ciach-nie cytujemy poprzedniej wiadomości]
Tak samo jak do mnie nie przemawia porównywanie WOTa do Maszyny. Tok myślenia "Skoro War Gaming sobie pozwala to czemu nie my" jest dość nieodpowiedni. Nie lepiej pójść na jakość i zrobić mniej dodatków ale lepszych, czy olać jakość i zrobić miliard słabych tekstur.
Tytuł: Odp: Dyskusja na temat jakości konwertów dodatków z Trainz
Wiadomość wysłana przez: Cookie w 04 Września 2019, 20:59:14
W 2009 ludzie też się cieszyli z nowej pustyni do jeżdżenia. Czasy się zmieniają, świat idzie do przodu.
Tytuł: Odp: Dyskusja na temat jakości konwertów dodatków z Trainz
Wiadomość wysłana przez: matek123 w 04 Września 2019, 20:59:59
W dalszym ciągu uważam, że powinno zachować się hierarchię szczegółowości i wypasienia modeli: kabiny -> tabor -> infrastruktura kolejowa -> dalsze otoczenie.
Tytuł: Odp: Dyskusja na temat jakości konwertów dodatków z Trainz
Wiadomość wysłana przez: Cookie w 04 Września 2019, 21:11:11
Według Twojej hierarchii, ten wagon powinien już dawno wylecieć z paczki.

PS. To konwert z Trainza. https://eu07.pl/forum/index.php/topic,30384.msg485896.html#msg485896
Tytuł: Odp: Dyskusja na temat jakości konwertów dodatków z Trainz
Wiadomość wysłana przez: Kermit w 04 Września 2019, 21:14:43
No i co z tego? Zostaw go bo ci odszczeka.

I bez powodu nie byl konwertowany akurat ten.
Tytuł: Odp: Dyskusja na temat jakości konwertów dodatków z Trainz
Wiadomość wysłana przez: matek123 w 04 Września 2019, 21:17:09
Według Twojej hierarchii, ten wagon powinien już dawno wylecieć z paczki.
Model jest lepszy od tego co był. A, że ludzie wolą kleić po X siódemek w malowaniu PKP IC, to nie moja wina. Wywalmy wszystko poza siódemkami i td. Wszyscy będą zadowoleni :)
Tytuł: Odp: Dyskusja na temat jakości konwertów dodatków z Trainz
Wiadomość wysłana przez: Cookie w 04 Września 2019, 21:17:47
Nie zmienia to faktu, że taka tekstura to żart.
Tytuł: Odp: Dyskusja na temat jakości konwertów dodatków z Trainz
Wiadomość wysłana przez: Kermit w 04 Września 2019, 21:18:16
No to zrob lepsza, co za problem?
Tytuł: Odp: Dyskusja na temat jakości konwertów dodatków z Trainz
Wiadomość wysłana przez: Cookie w 04 Września 2019, 21:19:17
Tak czy siak, to nie powinno trafić do paczki. A Ty rozumiem umiesz tylko pyskować?
Tytuł: Odp: Dyskusja na temat jakości konwertów dodatków z Trainz
Wiadomość wysłana przez: M79r w 04 Września 2019, 21:20:25
Gdyby był łatwiejszy program do edycji MaSzyny pewnie nie jeden by tu coś naskrobał w scenerii. A tak niestety tylko wąskie szanowne grono ogarnia temat.
Tytuł: Odp: Dyskusja na temat jakości konwertów dodatków z Trainz
Wiadomość wysłana przez: Kermit w 04 Września 2019, 21:23:06
Tak czy siak, to nie powinno trafić do paczki. A Ty rozumiem umiesz tylko pyskować?
No skoro nie powinno to gdzie pan byl podczas testow?

Owszem pyskowac ponoc umiem i ponoc nie tylko ale ja sie nie znam, zarobiony jestem.
Tytuł: Odp: Dyskusja na temat jakości konwertów dodatków z Trainz
Wiadomość wysłana przez: danniel w 04 Września 2019, 21:24:44
Ogarnięcie tematu scenerii to kwestia wiedzy z zakresu projektowania linii kolejowych. Bo powyciągać tory w różne strony bez ładu i składu to każdy potrafi.
Tytuł: Odp: Dyskusja na temat jakości konwertów dodatków z Trainz
Wiadomość wysłana przez: Cookie w 04 Września 2019, 21:27:27
No skoro nie powinno to gdzie pan byl podczas testow? [/quote]
Odmawiam odpowiedzi na to pytanie. Nie jestem na komisariacie.
Tytuł: Odp: Dyskusja na temat jakości konwertów dodatków z Trainz
Wiadomość wysłana przez: Kermit w 04 Września 2019, 21:30:59
A jako prokurator-maruda to pierwszy. Ciekawe.
Tytuł: Odp: Dyskusja na temat jakości konwertów dodatków z Trainz
Wiadomość wysłana przez: joey w 05 Września 2019, 00:08:32
Z tego co widze, jakosc tekstury Resa byla powierzchownie poruszona w tescie, ale zostala zbyta. Problem jest w tym, ze oryginalne trainzowe tekstury zostaly rozciagniete metoda nearest neighbor, przez co mamy widoczne pikselizowanie. Probowalem to ratowac uzywajac innej metody, jednak nie bylem zadowolony z efektow i nie wrzucilem tego na repo, gdyz nieczytelne napisy pozostaja nieczytelne a dodatkowo wygladaja jak efekt "farba olejna". W zalaczniku przykladowa roznica miedzy wersja nearest neighbor a "moja". Jesli lepsze sa "farby olejne" od pikseli, wrzuce na repo.
Tytuł: Odp: Dyskusja na temat jakości konwertów dodatków z Trainz
Wiadomość wysłana przez: matek123 w 05 Września 2019, 06:56:23
Wystarczyłyby zdjęcia na tekstury brązowego Res i po sprawie. Tak jak zrobił dizel z innymi platformami.
Tytuł: Odp: Dyskusja na temat jakości konwertów dodatków z Trainz
Wiadomość wysłana przez: Joachimowicz w 05 Września 2019, 07:12:03
https://eu07.pl/forum/index.php/topic,7953.msg509743.html#msg509743
https://eu07.pl/forum/index.php/topic,7953.msg506268.html#msg506268

https://eu07.pl/forum/index.php?action=dlattach;topic=7953.0;attach=115764;image
https://eu07.pl/forum/index.php?action=dlattach;topic=7953.0;attach=113500;image
https://eu07.pl/forum/index.php?action=dlattach;topic=7953.0;attach=113502;image
Tytuł: Odp: Dyskusja na temat jakości konwertów dodatków z Trainz
Wiadomość wysłana przez: matek123 w 05 Września 2019, 07:19:37
Dzięki za linki Joachimowicz. 


Cookie. Proszę bardzo. https://eu07.pl/userfiles/23148/Res%2031%2051%20394%205%20896-4.7z zdjęcia platformy w starym malowaniu. Możesz odpalić gimpa i do dzieła :)
Tytuł: Odp: Dyskusja na temat jakości konwertów dodatków z Trainz
Wiadomość wysłana przez: joey w 05 Września 2019, 07:35:59
To niestety nie sa zdjecia na ten model. Wiecej o tym: https://eu07.pl/forum/index.php/topic,30384.msg489853.html#msg489853
Tytuł: Odp: Dyskusja na temat jakości konwertów dodatków z Trainz
Wiadomość wysłana przez: hanys w 05 Września 2019, 08:01:46
Jest jeszcze jedna opcja.  Wracamy  do przeszłości  i malujemy oznaczenia na alphie w wyższej  rozdzielczości  a na teksturze zamazujemy. Taki myk stosowany jest w większości gier komputerowych. Wtedy silnik graficzny  sobie pogarsza jakość  tekstury  jak mu pasuje, natomiast  oznaczenia  zawsze są  czytelne. Jest kompromis? Jest. Proszę  wdrożyć  do realizacji.
Tytuł: Odp: Dyskusja na temat jakości konwertów dodatków z Trainz
Wiadomość wysłana przez: Sawi w 05 Września 2019, 08:32:07
Nie żeby coś, ale muszę się zapytać dla pewnośći ty tak z tym na serio? Przecież to będzie wyglądało jak kupa x2.
Tytuł: Odp: Dyskusja na temat jakości konwertów dodatków z Trainz
Wiadomość wysłana przez: hanys w 05 Września 2019, 08:42:04
Napisy wycięte  na alphie? Większość  taboru  w Trainz MSTS, RailWorks, Train Sim World jest w ten sposób  zrobione. Najbardziej to widać w TSW, ustaw sobie  najgorszą  jakość  tekstur i sobie zobaczysz co silnik  graficzny zrobi. Samą  teksturę  ci obniży  a oznaczenia są  czytelne (już  ci podpowiem). Podaj mi argument dlaczego  będzie  to wyglądało jak  "kupa". Pierwszy lepszy model z Trainza. Pobierz sobie Impulsa  albo Elfa od Adriana. Oznaczenia są  zrobione  tym sposobem.

Wygląda  to źle? Patrz załącznik. Nie rzucaj słów  na wiatr. To, że  kiedys były  tekstury  paintowe i napisy były  zrobione  alpha nie oznacza, że  przy normalnej fototeksturze będzie to  źle  wyglądać.
Tytuł: Odp: Dyskusja na temat jakości konwertów dodatków z Trainz
Wiadomość wysłana przez: Sawi w 05 Września 2019, 08:48:56
Nie wygląda źle, ale weź pod uwagę to iż tam tekstura znacznie lepiej wygląda niz tutaj i przez to tworzy to ładną spójność. Za to podejrzewam na słabej teksturze będzie już się ta różnica mocno w oczy rzucać.
Tytuł: Odp: Dyskusja na temat jakości konwertów dodatków z Trainz
Wiadomość wysłana przez: hanys w 05 Września 2019, 08:50:51
Nie  wydaje mi się, żeby  było by  to gorsze niż  jest obecnie z rozmazanymi oznaczeniami. Czytelniejsze oznaczenia na wagonie bardziej  się  rzucą  w oczy (na korzyść) niż  to, że  tekstura  jest niższej  jakości.
Tytuł: Odp: Dyskusja na temat jakości konwertów dodatków z Trainz
Wiadomość wysłana przez: Sawi w 05 Września 2019, 08:55:38
Poprosiłbym o jakiś screen ukazujący wyżej opisaną sytuację.
Tytuł: Odp: Dyskusja na temat jakości konwertów dodatków z Trainz
Wiadomość wysłana przez: hanys w 05 Września 2019, 09:29:21
Proszę  bardzo.  Zresztą  powinieneś  wiedzieć jak to wygladaz niejednokrotnie  temat był  poruszany  kilka  lat temu dlaczego w Trainz czy MSTS robią  mniejsze tekstury.
Tytuł: Odp: Dyskusja na temat jakości konwertów dodatków z Trainz
Wiadomość wysłana przez: matek123 w 05 Września 2019, 10:05:46
To niestety nie sa zdjecia na ten model. Wiecej o tym: https://eu07.pl/forum/index.php/topic,30384.msg489853.html#msg489853
Pytałem się Dizla. Nie chodziło mu o zdjęcia, tylko o stary model Patrykosa, który wyleciał z paczki. Na obecny model te zdjęcia powinny pasować.
Tytuł: Odp: Dyskusja na temat jakości konwertów dodatków z Trainz
Wiadomość wysłana przez: Sawi w 05 Września 2019, 10:06:28
Robią bo mają badziewny silnik i muszą niestety mega oszczędzać by jakoś u nich to wygladało. Są zmuszeni by szukać kompromisu i tyle.
Tytuł: Odp: Dyskusja na temat jakości konwertów dodatków z Trainz
Wiadomość wysłana przez: hanys w 05 Września 2019, 10:11:50
^^ w maszynie robi się  powoli to samo.  Niektórym scenariusze od Transkei nie działają  z powodu zbyt wielkiego obciążenia  pamięci  RAM spowodowanym taborem. Tam głównie  chyba o 1xxa_v2 chodziło. Poczytaj sobie.
Tytuł: Odp: Dyskusja na temat jakości konwertów dodatków z Trainz
Wiadomość wysłana przez: DieselPower w 05 Września 2019, 10:19:44
Właśnie, że nie muszą na niczym oszczędzać:
http://jrpcloud.com/files/screenshots/WearsPrada_5d245e022db49.jpg
http://jrpcloud.com/files/screenshots/WearsPrada_5d245e01d31bb.jpg
http://jrpcloud.com/files/screenshots/WearsPrada_5d28675fc67c2.jpg
http://jrpcloud.com/files/screenshots/WearsPrada_5d2868701973b.jpg

Ciekawe za jaki czas będziemy mieli taki poziom odwzorowania otoczenia?
http://trainzimage.pl/images/2019/07/05/Pm372_20190705_0020.jpg
http://trainzimage.pl/images/2019/07/04/Pm372_20190704_0005.jpg
http://trainzimage.pl/images/2019/08/11/2019-08-11000631.jpg
http://trainzimage.pl/images/2019/08/13/2019-08-13205058.jpg
Przy tak szczegółowym otoczeniu nasze exe nie dawało by rady nawet na najlepszych konfiguracjach.
Tytuł: Odp: Dyskusja na temat jakości konwertów dodatków z Trainz
Wiadomość wysłana przez: hanys w 05 Września 2019, 10:23:10
^^ i większość detali otoczenia jest  bliżej  lub mniej podobnej jakości do tego baraku. @Diesel na najnowszych  Trainzach od Trainza 12 p przez  T:ane po Trainza 2019 optymalizacja silnika graficznego  jest już  bardzo dobra. Teraz już  nie potrzeba oszczędzać, ale kangury wciąż  robią tekstury jak wyżej  opisałem, ponieważ  w dalszym  ciagu,  jeżeli  silnik będzie  optymalizował tekstury, dopasowując  do bieżącego  obciążenia, jakość  detali by na tyle spadła, że  było by coś  w deseń wyżej  pokazanej platformy. A tak, oznaczenia i detale pozostają widoczne.
Tytuł: Odp: Dyskusja na temat jakości konwertów dodatków z Trainz
Wiadomość wysłana przez: Milek7 w 05 Września 2019, 13:41:33
czy możecie wyjaśnić o co konkretnie chodzi z tymi 'napisami na alphie'? ;d
Tytuł: Odp: Dyskusja na temat jakości konwertów dodatków z Trainz
Wiadomość wysłana przez: joey w 05 Września 2019, 13:42:36
Na obecny model te zdjęcia powinny pasować.
Z analizy obrazkow (https://eu07.pl/forum/index.php/topic,30384.msg489853.html#msg489853) wynika mi, ze wywalony 424z_v1 to na prawde byl C553Z, res_v1 to 424Z, a na podlinkowanych zdjeciach jest wagon C553Z.
Tytuł: Odp: Dyskusja na temat jakości konwertów dodatków z Trainz
Wiadomość wysłana przez: matek123 w 05 Września 2019, 13:53:50
'napisami na alphie'? ;d
W sensie masz dodatkowy plane na który idą napisy. Coś w stylu tablicy z datą rewizji na lokach.
Tytuł: Odp: Dyskusja na temat jakości konwertów dodatków z Trainz
Wiadomość wysłana przez: tmj w 05 Września 2019, 15:45:22
Przy tak szczegółowym otoczeniu nasze exe nie dawało by rady nawet na najlepszych konfiguracjach.
Daloby, dalo :>  Zwroc uwage ze na tych screenach nie jest malowane wiecej niz 1-2 km otoczenia wokol kamery. U nas przy zakresie x3 rysowane jest 9x tyle, wiec przy zejsciu do trainzowych dystansow powstaje dosc zapasu mocy by uciagnac zwiekszenie ilosci szczegolow.
Tytuł: Odp: Dyskusja na temat jakości konwertów dodatków z Trainz
Wiadomość wysłana przez: matek123 w 05 Września 2019, 15:59:24
Jak już jesteśmy w temacie ograniczeń. Czy dałoby radę zastąpić tło obiektami bardzo low poly, które by się pokazywały nawet z 20km? Chodzi mi np o drapacze chmur.
Tytuł: Odp: Dyskusja na temat jakości konwertów dodatków z Trainz
Wiadomość wysłana przez: tmj w 05 Września 2019, 16:46:22
Obiekt/submodel z gornym dystansem oswietlania ustawionym na -1 jest wyswietlany "zawsze" tzn jesli znajduje sie w aktualnym polu widzenia kamery. Stare obiekty maja wpisany limit 1 km co powoduje ze w najlepszym wypadku widoczne sa do 3 x 1 = 3 km.

(z 20km nie pokaze sie nic, gorna granica to 3 x 2.5 = 7.5km)
Tytuł: Odp: Dyskusja na temat jakości konwertów dodatków z Trainz
Wiadomość wysłana przez: Czarodziej w 09 Września 2019, 08:37:53
@matek123 Ale to już będzie mocno nienaturalne, bo na w miarę równym terenie horyzont to około 8km, a Maszyna jeździ po płaskiej ziemi. No i na bonus trochę trolowania: te drapacze chmur to te w Dębicy czy w Całkowie? :D
Tytuł: Odp: Dyskusja na temat jakości konwertów dodatków z Trainz
Wiadomość wysłana przez: matek123 w 09 Września 2019, 08:39:18
Ja po przecince drzew na tory widzę z ~20 km wieżowce. To pod kątem scenerii realistycznej która jeszcze nie jest dostępna. Pierwsza wersja była tej linii była zbudowana przez Główne Towarzystwo Rosyjskich Dróg Żelaznych więc jest prosta jak od linijki :)
Tytuł: Odp: Dyskusja na temat jakości konwertów dodatków z Trainz
Wiadomość wysłana przez: Czarodziej w 09 Września 2019, 09:03:34
@matek123, mówisz o prawdziwej trasie i prawdziwej kabinie? Czy o jakiejs scenerii, która jest dostępna tylko dla wąskiego grona wybrańców?
Tytuł: Odp: Dyskusja na temat jakości konwertów dodatków z Trainz
Wiadomość wysłana przez: matek123 w 09 Września 2019, 09:07:57
Mówię o prawdziwej sytuacji, że z 20km widać wieżowce. Podobny efekt chciałem uzyskać na scenerii która jest w budowie.
Tytuł: Odp: Dyskusja na temat jakości konwertów dodatków z Trainz
Wiadomość wysłana przez: Czarodziej w 09 Września 2019, 09:14:57
Hmm, w sumie coś, co ma ~10 pięter będzie widoczne z większej odległości.
Tytuł: Odp: Dyskusja na temat jakości konwertów dodatków z Trainz
Wiadomość wysłana przez: matek123 w 06 Marca 2020, 21:18:23
Według Twojej hierarchii, ten wagon powinien już dawno wylecieć z paczki.
PS. To konwert z Trainza. https://eu07.pl/forum/index.php/topic,30384.msg485896.html#msg485896 (https://eu07.pl/forum/index.php/topic,30384.msg485896.html#msg485896)
Dostałem od kilanzioma trochę zdjęć na tekstury. W sumie znalazłem 3,5 brązowych platform Res pasujących na nowy model. Ktoś jest chętny do zrobienia chociaż jednej tekstury? Dwa pełne boki z PKP przed EVN i jeden z PKP C  ale wszystkie brązowe. W paczce znalazły sie też dwa zdjęcia burt czołowych.


Cookie jesteś chętny?
Tytuł: Odp: Dyskusja na temat jakości konwertów dodatków z Trainz
Wiadomość wysłana przez: jakubg1 w 06 Marca 2020, 21:23:37
'napisami na alphie'? ;d
W sensie masz dodatkowy plane na który idą napisy. Coś w stylu tablicy z datą rewizji na lokach.
Ponadto w niektórych przypadkach napisy te są edytowalne - można wpisać dowolny numer.
Tytuł: Odp: Dyskusja na temat jakości konwertów dodatków z Trainz
Wiadomość wysłana przez: RoboBatman w 06 Marca 2020, 21:25:15
Cytat: matek123
Dostałem od kilanzioma trochę zdjęć na tekstury. W sumie znalazłem 3,5 brązowych platform Res pasujących na nowy model. Ktoś jest chętny do zrobienia chociaż jednej tekstury? Dwa pełne boki z PKP przed EVN i jeden z PKP C  ale wszystkie brązowe.
Według mnie, powinieneś wstawić do wątku "Zdjęcia taboru na tekstury". Chyba ze autor zdjeć sobie wyrażnie tego NIE ŻYCZY, więc nie było tematu.
Tytuł: Odp: Dyskusja na temat jakości konwertów dodatków z Trainz
Wiadomość wysłana przez: matek123 w 06 Marca 2020, 21:34:16
No za bardzo nie. Tak jak na trainza coś wrzuca, to linki wygasają po pewnym czasie.

Cookie jesteś chętny?

Temat dalej aktualny.  Cookie  w bardzo kulturalny sposób dał do zrozumienia, że nie jest zainteresowany. :D