- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Symulator => Wątek zaczęty przez: Piotr266 w 13 Sierpnia 2019, 12:18:57

Tytuł: dziwne rzeczy w rainsted
Wiadomość wysłana przez: Piotr266 w 13 Sierpnia 2019, 12:18:57
Witam, ostatnio podczas aktualizacji rainsteda do wersju 19.8 wyswietlił mi się kwadracik do klikniecia obok uruchom symulator. Wyswietliło mi się multiplayer. Czy w planach jest zrobienie MaSzyny w wersji multiplayer?
Tytuł: Odp: dziwne rzeczy w rainsted
Wiadomość wysłana przez: koszowy w 13 Sierpnia 2019, 12:20:07
Tryb multiplayer jest niby od dawna, ale serwer trzeba samemu stawiać. Nikt nie ma w planach robienia serwera ogólnodostępnego.
Tytuł: Odp: dziwne rzeczy w rainsted
Wiadomość wysłana przez: Balaclava w 13 Sierpnia 2019, 13:22:18
Multiplayer jest w jakims eksperymentalnym exe od Milka. Mozna laczyc sie przez Hamachi. Jeden uzytkownik robi za serwer, on uruchamia scenerie. Reszta wklepuje w ini jego ip i wybiera ta sama scenerie. Potem trzeba przez f5 przejac wybrany pojazd i mozna sie bawic. Na przyklad scigac sie.
Tytuł: Odp: dziwne rzeczy w rainsted
Wiadomość wysłana przez: Stele w 13 Sierpnia 2019, 13:59:20
Ten guzik jest od wielu lat. Jest to komunikacja jednego klienta z jednym sterującym ruchem windowsowym protokołem WMcopydata. Mocno to niestabilne.
To o czym Krzyś opowiada jest prostsze i bardziej dopracowane, ale chyba nigdzie nie ma dokumentacji.
Tytuł: Odp: dziwne rzeczy w rainsted
Wiadomość wysłana przez: Balaclava w 13 Sierpnia 2019, 14:20:38
To jest kwestia wklepania w ini czy komputer ma byc serwerem czy klientem. Potem z hamachi zczytuje się ip serwera i wszyscy wklepują go do ini. Potem kwestia odpalenia scenerii. Tylko nie jestem w stanie sobie przypomnieć jakie były wpisy i gdzie to exe jest.
Tytuł: Odp: dziwne rzeczy w rainsted
Wiadomość wysłana przez: Milek7 w 13 Sierpnia 2019, 14:56:18
Przykładowo
network.server tcp 0.0.0.0network.client tcp 192.168.0.100Wymaga uruchomienia z tą samą scenerią i identycznymi wpisami ini wpływającymi na działanie symulacji. Do użycia raczej tylko na LAN, nie jest przystosowane do dużych opóźnień.
Powinno działać na shaderowym exe w paczce.