- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc doraźna => Wątek zaczęty przez: gg w 26 Czerwca 2019, 20:28:23

Tytuł: Import scenerii do 3dsmax
Wiadomość wysłana przez: gg w 26 Czerwca 2019, 20:28:23
Przed chwilą próbowałem zaimportować scenerię td do Maxa. Niestety nic takiego się nie wydarzyło i za bardzo nie wiem co mogło być przyczyną. Umieszczam zrzut:
Edit: Nie wywala błędu przy wykonywaniu operacji ,ale też nic się nie dzieje. Niestety ciężko jest też o tym coś więcej opowiedzieć.
PS @Stele a te skrypty importu , co pokazywałeś w jednym ze swoich filmów już nie działają?
Tytuł: Odp: Import scenerii do 3dsmax
Wiadomość wysłana przez: gg w 26 Czerwca 2019, 21:12:21
Dobra,znalazłem ten link:
https://www.youtube.com/watch?v=-pfFE-m1ReI (https://www.youtube.com/watch?v=-pfFE-m1ReI)
(Chodzi o ten sam początek filmu, o tą scenerie albo co to mogły być za skrypty?)
Tytuł: Odp: Import scenerii do 3dsmax
Wiadomość wysłana przez: Stele w 26 Czerwca 2019, 21:30:42
Ło panie. Max 9 kiedy to było. Paczkowe TD i publiczne skrypty. Nic nadzwyczajnego. Dużo w maksie i dużo w maszynie się od tego czasu zmieniło. Na maksie 17 też mi nie wczyta, wywala na parsowaniu terenu. Może ma za mało parametrów materiału, bo rainsted wycina niepotrzebne, albo co.
Tytuł: Odp: Import scenerii do 3dsmax
Wiadomość wysłana przez: JAN21 w 26 Czerwca 2019, 22:21:13
Mogę Cię poratować moimi "letko" przerobionymi skryptami. Nie gwarantuje, że będą działać do importu Tri, ale możliwe, że ci się uda (Mnie parę razy zadziałały ;) ). Oczywiście nie wczytasz całej scenerii za jednym zamachem, ale plik po pliku może zatrybi. https://eu07.pl/userfiles/21553/eu07.rar
Tytuł: Odp: Import scenerii do 3dsmax
Wiadomość wysłana przez: gg w 27 Czerwca 2019, 19:01:39
@JAN21 Twój skrypt importuje tory i trakcję , wywala wiele merge'y , ale po usunięciu niepotrzebnych można zacząć edycję torowiska. Co do tri to ten skrypt ich nie importuje. Mimo wszystko naprawdę mi się ten skrypt przyda :)
Tytuł: Odp: Import scenerii do 3dsmax
Wiadomość wysłana przez: danniel w 27 Czerwca 2019, 22:11:59
Trójkaty terenu można wczytać do edytora scm rainsted (Debugger, Wczytaj wszystkie include bez parametrów, Podgląd terenu) i zapisać jako obj. Nie wiem jak mapowanie, ale sama siatka powinna wystarczyć. Wczytana bryła prawdopodobnie będzie wymagała kilku rotacji względem środka układu współrzędnych.