Czy taki dźwięk powinien być przy uruchamianiu baterii w Elfie ? Takie jakby pierdzenie.Ale przecież to nie jest exe dołączone do paczki 19.04. Tutaj proszę zgłaszać problemy z paczką bez żadnych dodatków.
Znacznie krótszy dźwięk luzowania i hamowania. Dźwięk był dłuższy przed premierą. ( Chodzi o te pss pss )
Gwizdawka ma sporo pyknięć , lecz przed premierą nie miała pyknięć.
Zapomnieliście zaktualizować linków w dziale "do pobrania" na stronie :)Nikt nie zapomniał. Czekamy na administratora strony.
Traceback (most recent call last):
File "<string>", line 62, in render
File "<string>", line 167, in _render
IOError: [Errno 2] No such file or directory: 'scripts//kilometry/6dg-1204_przebieg.txt'
A w prawdziwym świeci? Bo z jakiegoś powodu w modelu tego nie zrobiłem.
A w prawdziwym świeci? Bo z jakiegoś powodu w modelu tego nie zrobiłem.
I druga kwestia z exe Milka - mam wrażenie jest jakiś problem z wyświetlaniem/cieniowaniem podsypek pod rozjazdy, zależnie od kąta patrzenia są one jasne albo ciemne, ewentualnie po trosze i takie i takie. W załączeniu screeny obrazujące problem z Całkowa v2.Wiemy, coś jest skopane z wektorami normalnymi podsypek, ale nie ma cwaniaka, który to ogarnie.
Takie zdarzenie na L053 Wieczór.
https://eu07.pl/userfiles/22728/2019-04-08_13-23-55_20567999320061.png (https://eu07.pl/userfiles/22728/2019-04-08_13-23-55_20567999320061.png)
https://eu07.pl/userfiles/22728/2019-04-08_13-24-17_20568214780689.png (https://eu07.pl/userfiles/22728/2019-04-08_13-24-17_20568214780689.png)
Loading scenario "$l053_noc.scn"...
Nie jestem pewny, czy to problem ostatniej paczki, ale nie przypominam sobie bym gdzieś coś takiego wcześniej widział. Czyli coś jak przesuwające się cienie, tekstury czy tam inne artefakty na wodzie.To normalny efekt odbicia z cubemapy. Na exe GL1.5 lepiej nie będzie. Możesz w ini podbić częstotliwość aktualizacji odbicia, tylko nie pamiętam wpisu u tmj. :/ Na GL3.3 nie ma tego problemu, bo jest porządny shader.
Jeszcze co do wgrywania uaktualnienia, a nie czystej instalacji, to rzeczywiście coś to średnio działa. U mnie nie licząc wymienionych już przez innych problemów, doszedł taki, że nie odtwarzał mi się normalnie dźwięk przetwornicy, nazwać to trudno, ale brzmiało to jakby nagranie było bardzo kiepskiej jakości, zaszumione. Nie było chyba też dźwięków na łukach, ale tu pewności nie mam.Ponoć był problem z ucinaniem dźwięków ogg. Powinno być poprawione na nowszych exe.
Podczas postoju np. EU07 powinniśmy słyszeć tykanie zegarka w rejestratorze, na 19.04 tego dźwięku nie zaobserwowałem, na paczce repo wszystko bangla.U mnie to samo.
Podczas postoju np. EU07 powinniśmy słyszeć tykanie zegarka w rejestratorze, na 19.04 tego dźwięku nie zaobserwowałem, na paczce repo wszystko bangla.Tykanie zegarka jest teraz pozycjonowane i obecne tylko w kabinie A. Z fotela mechanika jest srednio slyszalne, wyrazniej slychac je po podejsciu do rejestratora.
Brak tekstury radia w sraczu nr 664.Używa uniwersalnej tekstury kolibra. W innych lokach z nim jest? Zobacz w logu o co mu chodzi.
Nie działa mi gl33. Gdy włączam scenariusz na gl33 pokazuje się okno ładowania tylko na chwilę i znika i nie ładuje się.Log się generuje? Może nie spełniasz wymaganej wersji opengl albo jakichś bibliotek mu brakuje.
Oglądając filmy z prawdziwej siódemki odnoszę wrażenie, że dźwięk jest ten zdecydowanie za cicho, nie słychać go z pozycji mechanika, choć powinno.Podczas postoju np. EU07 powinniśmy słyszeć tykanie zegarka w rejestratorze, na 19.04 tego dźwięku nie zaobserwowałem, na paczce repo wszystko bangla.Tykanie zegarka jest teraz pozycjonowane i obecne tylko w kabinie A. Z fotela mechanika jest srednio slyszalne, wyrazniej slychac je po podejsciu do rejestratora.
Używa uniwersalnej tekstury kolibra. W innych lokach z nim jest? Zobacz w logu o co mu chodzi.
WitamMasz niepusty katalog 'shaders'?
Mam problem z gl33. Gdy włączam scenariusz na gl33 np. l053 noc pokazuje się okno ładowania tylko na chwilę i znika i nie ładuje się.Wiem że innym osobom gl33 działa bez problemu .W poprzedniej wersji maszyny 19.01 plik gl33 działał mi bez problemu .Załączam log i errors.Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu.
Brak tekstury radia w sraczu nr 664.
A w jakim folderze ten plik się znajduje?Brak tekstury radia w sraczu nr 664.
Wystarczy w pliku 6baiv_led2.mmd jak masz skrypt to wystaczy wpisać pyscreen: ekran_wlaczony scripts/koliber
Zmieniłem ale nie pomogło nadal to samo jest.
procek intel core i5 3.20 GHz w turbo 3.6 GHz, 8 gb ram, karta GTX 750 Ti 2gb
// Parametry wydajnościowe - zmiana może poprawić FPS:
vsync yes // (no) ogranicznik klatek go 60 lub 30 fps zaleznie od wydajności
maxtexturesize 8192 // (16384) skalowanie zbyt dużych tekstur do podanego rozmiaru
multisampling 3 // (2) wygładzanie krawędzi (poprawia obraz, ale obniża FPS): 0 - wyłaczone, 1 - dwukrotne, 2 - czterokrotne, 3 - ośmiokrotne
usevbo yes // (yes) Tryb renderowania VBO lub DisplayList
defaultext dds // (dds) domyślne rozszerzenie tekstur
convertmodels 0 // (135) tworzenie plików modeli binarnych E3D z T3D: 0 - wyłączone, +1 - nowe Opacity, +2 - z optymalizacją, +4 - z bananami, +128 - rozszerzony pod exe C++, niekompatybilny ze starymi
anisotropicfiltering 8 // (8) 1-16 jakość filtrowania anizotropowego tekstur
dynamiclights 7 // (7) 1-7 ilość świateł OpenGL przydzielanych pojazdom w scenie; przy starych kartach graficznych zmiejszyć do 3
pyscreenrendererpriority lower // (normal, lower, lowest, idle) priorytet wątku pythonowego renderera. Odciąża procesor zmniejszając odświeżanie ekranów w lokomotywach.
shadows yes // (yes) renderowanie cieni
shadowtune 2048 250 250 300 // parametry shadowmapy (rozdzielczość, nieużywany, promień projekcji, nieużywany)
splinefidelity 1 // (1) 1-4 dodatkowy podział trajektorii na łukach, zwiększający krągłość
gfxrenderer full // (full/simple) pełny lub uproszczony tryb renderowania, może poprawić wydajność
fullphysics yes // obliczanie fizyki ze zwiększoną dokładnością. wyłączenie może spowodować dziwne zachowania
gfx.resource.sweep yes // usuwanie nieużywanych tekstur z opengl, zalecane wyłączenie gdy pamięć karty graficznej jest wystarczająca
gfx.resource.move no // tryb konserwacji pamięci przy usuwaniu nieużywanych tekstur, może powodować problemy na niektórych kartach
Może po prostu nie było cię w kabinie albo nie słyszałeś...
procek intel core i5 3.20 GHz w turbo 3.6 GHz, 8 gb ram, karta GTX 750 Ti 2gb
Mam dokładnie taki sam sprzęt. Używam exe GL33. Moje ustawienia w Rainsted to: Rozdzielczość 1440x900, multisampling 8x, tekstury domyślne DDS, oraz tryb okienkowy. W .ini ustawienia następujące:Kod: [Zaznacz]// Parametry wydajnościowe - zmiana może poprawić FPS:
vsync yes // (no) ogranicznik klatek go 60 lub 30 fps zaleznie od wydajności
maxtexturesize 8192 // (16384) skalowanie zbyt dużych tekstur do podanego rozmiaru
multisampling 3 // (2) wygładzanie krawędzi (poprawia obraz, ale obniża FPS): 0 - wyłaczone, 1 - dwukrotne, 2 - czterokrotne, 3 - ośmiokrotne
usevbo yes // (yes) Tryb renderowania VBO lub DisplayList
defaultext dds // (dds) domyślne rozszerzenie tekstur
convertmodels 0 // (135) tworzenie plików modeli binarnych E3D z T3D: 0 - wyłączone, +1 - nowe Opacity, +2 - z optymalizacją, +4 - z bananami, +128 - rozszerzony pod exe C++, niekompatybilny ze starymi
anisotropicfiltering 8 // (8) 1-16 jakość filtrowania anizotropowego tekstur
dynamiclights 7 // (7) 1-7 ilość świateł OpenGL przydzielanych pojazdom w scenie; przy starych kartach graficznych zmiejszyć do 3
pyscreenrendererpriority lower // (normal, lower, lowest, idle) priorytet wątku pythonowego renderera. Odciąża procesor zmniejszając odświeżanie ekranów w lokomotywach.
shadows yes // (yes) renderowanie cieni
shadowtune 2048 250 250 300 // parametry shadowmapy (rozdzielczość, nieużywany, promień projekcji, nieużywany)
splinefidelity 1 // (1) 1-4 dodatkowy podział trajektorii na łukach, zwiększający krągłość
gfxrenderer full // (full/simple) pełny lub uproszczony tryb renderowania, może poprawić wydajność
fullphysics yes // obliczanie fizyki ze zwiększoną dokładnością. wyłączenie może spowodować dziwne zachowania
gfx.resource.sweep yes // usuwanie nieużywanych tekstur z opengl, zalecane wyłączenie gdy pamięć karty graficznej jest wystarczająca
gfx.resource.move no // tryb konserwacji pamięci przy usuwaniu nieużywanych tekstur, może powodować problemy na niektórych kartach
W takiej konfiguracji działa bez zarzutu, jedyne bardzo krótkie dropy występują podczas dojeżdżania do większej stacji, bo wtedy doładowują się tekstury.
W ST45 po załączeniu podświetlenia pulpitu na haslerze pojawia się zdjęcie podświetlonego haslera i prędkościomierz cyfrowy wskazuje 0 km/h oraz ekran haslera nie wskazuje aktualnej daty i godziny.Sprawdź czy masz w folderze "scripts" podfolder "kilometry". U mnie utworzenie tego folderu naprawiło problem.
https://eu07.pl/forum/index.php/topic,31524.msg507721.html#msg507721
https://eu07.pl/forum/index.php/topic,31524.msg507755.html#msg507755
Wgrać do folderu głównego maszyny. Wszystko będzie działać.
We wszystkich ezt nie mogę przejść z kabiny do kabiny.
Pomoże ktoś?
pyscreenrendererpriority lowest // (normal, lower, lowest, idle) priorytet wątku pythonowego renderera. Odciąża procesor zmniejszając odświeżanie ekranów w lokomotywach.
Zastąp dynamic\pkp\4e_v1\4e\4e_1]kabina_a_hist.t3d kopią dynamic\pkp\303e_v1\303e-hist_universal\303e_5]kabina_a.t3d (i to samo dla B) to powinno być ok.
Wgrać do folderu głównego maszyny. Wszystko będzie działać.https://eu07.pl/forum/index.php?action=dlattach;topic=31524.0;attach=114506
Thread 0 (crashed)
0 ig4icd64.dll + 0x8c103
rax = 0x00000000000000c0 rdx = 0x0000000000000020
rcx = 0x0000000000000000 rbx = 0x0000000000000000
rsi = 0x0000000000000003 rdi = 0x0000000000000018
rbp = 0x00000000ffffffff rsp = 0x000000000020ee90
r8 = 0x0000000000000000 r9 = 0x00000000028c00b0
r10 = 0x0000000000000020 r11 = 0x0000000000000040
r12 = 0x0000000000000000 r13 = 0x00000000381a9bc0
r14 = 0x00000000381e4d80 r15 = 0x00000000029bee60
rip = 0x000000018008c103
Found by: given as instruction pointer in context
Crash w sterowniku grafiki, jeżeli masz aktualne sterowniki to raczej na tym sprzęcie nie pograsz.https://eu07.pl/forum/index.php/topic,31524.msg507721.html#msg507721
https://eu07.pl/forum/index.php/topic,31524.msg507755.html#msg507755
Wgrać do folderu głównego maszyny. Wszystko będzie działać.
Pociag osobowy z Lublińca do Częstochowy Osobowej. Wyjazd na [M].Eventlaucher odpala wyjazd.