Mi tez wywala sporo bledow i nie uruchamia sie :/
...3 9 enddynamic
podczas gdy powinno być oczywiście ...3 0 enddynamic
Ja sobie z tym poradziłem, ale jak widać inni mają problemy.
Mi ciągle wywala wszystkie eventy i trasę nie mogę uruchomić :(
pytanie za 100 punktów: jak siódemka z pośpiechem na stacji czołowej na drugim końcu trasy (tam gdzie stoi stonka) obleciała skład? ;PPo przyjechaniu odłączono siódemkę od składu. Do drugiego końca podczepiła się owa stonka stojąca na bocznicy i przeciągnęła te wagony na inny tor. Potem siódemka (a właściwie EU06) przemanewrowała na tor obok. Następnie stonka wypchnęła wagony zpowrotem na "początkowy" tor, odczepła się od wagonów i odjechała na bocznicę. Potem już tylko EU06 podjechał do wagonów i podczepił się do nich :-)
Cytujpytanie za 100 punktów: jak siódemka z pośpiechem na stacji czołowej na drugim końcu trasy (tam gdzie stoi stonka) obleciała skład? ;PPo przyjechaniu odłączono siódemkę od składu. Do drugiego końca podczepiła się owa stonka stojąca na bocznicy i przeciągnęła te wagony na inny tor. Potem siódemka (a właściwie EU06) przemanewrowała na tor obok. Następnie stonka wypchnęła wagony zpowrotem na "początkowy" tor, odczepła się od wagonów i odjechała na bocznicę. Potem już tylko EU06 podjechał do wagonów i podczepił się do nich :-)
Wiem, że dziwne, ale wykonalne (pod warunkiem, że na stacji jest jakaś druga lokomotywa) :)
Po za tym są błędy typuKod: [Zaznacz]
...3 9 enddynamic
1. Wskaźniki w27 są szare - IMHO muszą być źle podane ścieżki texturA może chodzi o to, że trzeba mieć wskaźniki W27 skopiowane z trasy Tarniowo Konieckowo? Bo tam jest taki sam problem, ale jak się używa tych załączonych do tej trasy, to jest dobrze.
i własnie w tym jest problem, że istnieją 2 wersje wskaźnika w27...
czy autorzy tras nie moga się porozumieć w kwestii uzywania tylko jednego z nich... :/ bo mały chaos się robi, a niedługo będize tak, że aby odpalić trasę trzeba będzie ją wrzucać do osobnego folderu z czystym symkiem... :/
_______________________
OczeQ vel Puchacz
PS: sorry, lekko mnie ponisło
Powiedźcie co jest nie tak " Cannot load dynamic object eu 07-032 from pkp/eu 07/4e Error=8@0" , Cannot load dynamic object eu 07-030 from pkp/eu 07/4e Error=8@0" Cannot load dynamic object eu 06-18 from pkp/eu 07/4e Error=8@0" Pliki tetstur skopiowałem do folderu Eu 07 pobrane z netu.
Wskaźniki w27 są szare - IMHO muszą być źle podane ścieżki textur
mam pytanie śkąd mam ściągnąć tą wersje 220204, bo cos ta trasa mi nie chodzi na 16 07 04 unoff i na 22 07 03 ...??
Cytat: "moko_loko"mam pytanie śkąd mam ściągnąć tą wersje 220204, bo cos ta trasa mi nie chodzi na 16 07 04 unoff i na 22 07 03 ...??
Wersja 220204, to podstawowa wersja symulatora i jest oczywiście w downloadzie (http://www.eu07.pl/modules/mydownloads/).
include;W27.inc;snowa95;2691.94;0.0;8597.49;93.2037;W27_6;;;end
include;W27.inc;spaowa94;-659.084;0.0;8349.05;41.6854;W27_8;;;end
include;W27.inc;sowa43;-5123.39;0.0;4791.56;-83.0147;W27_8;;;;end
include;W27.inc;slinowa46;-665.819;0.0;8347.01;-138.401;W27_6;;;end
include;W27.inc;dt37;-19476.3;0.0;9107.74;145.5;W27_10;;;end
include;W27.inc;zt36;-22885.6;0.0;14162.9;147.851;W27_7;;;end
include;W27.inc;zt35;-22874.9;0.0;14156.5;-33.0074;W27_10;;;end
include;W27.inc;ogM01;-22638.7;0.0;17749.3;33.4415;W27_7;;;end
include;W27.inc;OT15W01;-18106.5;0.0;16769.9;112.0;W27_12;;;end
include;W27.inc;OT15W02;-18111.3;0.0;16771.9;-67.6574;W27_16;;;end
include;W27.inc;OT34W02;-18114.5;0.0;16764.6;-67.638;W27_16;;;end
include;W27.inc;OST34W01;-18109.8;0.0;16762.2;112.0;W27_12;;;end
include;W27.inc;szwe59W01;-8533.4;0.0;6301.23;113.0;W27_16;;;end
include;W27.inc;szle11W02;-8530.23;0.0;6308.28;113.777;W27_16;;;end
include;W27.inc;kow01;-8682.47;0.0;6372.72;-67.0742;W27_12;;;end
include;W27.inc;s59W02;-8685.51;0.0;6365.8;-67.4189;W27_12;;;end
include;W27.inc;szybki117W01;-4130.52;0.0;4007.63;130.227;W27_12;;;end
include;W27.inc;szybki129W01;-4135.08;0.0;4002.05;130.0;W27_12;;;end
include;W27.inc;szi117W02;-4417.93;0.0;4248.88;-49.411;W27_14;;;end
include;W27.inc;szki129W02;-4422.78;0.0;4243.43;-49.843;W27_14;;;end
include;W27.inc;szybki134;1170.57;0.0;1228.16;-70.7267;W27_12;;;end
include;W27.inc;szybki136;1168.05;0.0;1221.15;-71.0;W27_12;;;end
include;W27.inc;szybki137;1515.7;0.0;1094.41;109.789;W27_14;;;end
include;W27.inc;szybki135;1518.22;0.0;1101.43;110.072;W27_14;;;end
pliki mam identyczne, co prawda nie zmieniałem ale w notatniku -sprawdziłem linijka po linijca są takie same..!
W textury/PKP są wstawione i zamienione te twoje,a w scenerii nadal szare??? Co jest przyczyną???
include;W27.inc;snowa95;2691.94;0.0;8597.49;93.2037;W27_6;;;end
include;W27.inc;spaowa94;-659.084;0.0;8349.05;41.6854;W27_8;;;end
include;W27.inc;sowa43;-5123.39;0.0;4791.56;-83.0147;W27_8;;;;end
include;W27.inc;w27_6.bmp;2691.94;0.0;8597.49;93.2037;W27_6;;;end
include;W27.inc;w27_8.bmp;-659.084;0.0;8349.05;41.6854;W27_8;;;end
include;W27.inc;w27_8.bmp;-5123.39;0.0;4791.56;-83.0147;W27_8;;;;end
Jakby komus sie nie chcialo meczyc - przygotowalem "na szybko" takiego patcha ale nie mam go gdzie wsadzic
Pozdrawiam
Helmutt
Otoz problem u siebie rozwiazalem wczoraj. Jest blad w include'owaniu wskaznikow w27. Zamiast:Kod: [Zaznacz](...)
Powinno byc:Kod: [Zaznacz](...)
i tak dalej ze wszystkimi wpisami dot. W27. U mnie dziala.
// p1=name, p2,p3,p4=location, p5=rotation, p6=speed limit texture,
// (p1) tekstura
// (p2) (p3) (p4) wspolrzedne
// (p5) rotacja
include;W27.inc;
include;W27.inc;W27_6.bmp;2691.94;0.0;8597.49;-86.8;W27_6;;;end
include;W27.inc;W27_8.bmp;-659.084;0.0;8349.05;-138.3;W27_8;;;end
include;W27.inc;W27_8.bmp;-5123.39;0.0;4791.56;97.0;W27_8;;;;end
include;W27.inc;W27_6.bmp;-665.819;0.0;8347.01;41.6;W27_6;;;end
include;W27.inc;W27_10.bmp;-19476.3;0.0;9107.74;-34.5;W27_10;;;end
include;W27.inc;W27_7.bmp;-22885.6;0.0;14162.9;-32.1;W27_7;;;end
include;W27.inc;W27_10.bmp;-22874.9;0.0;14156.5;147.0;W27_10;;;end
include;W27.inc;W27_7.bmp;-22638.7;0.0;17749.3;-146.6;W27_7;;;end
include;W27.inc;W27_12.bmp;-18106.5;0.0;16769.9;-68.0;W27_12;;;end
include;W27.inc;W27_16.bmp;-18111.3;0.0;16771.9;112.3;W27_16;;;end
include;W27.inc;W27_16.bmp;-18114.5;0.0;16764.6;112.3;W27_16;;;end
include;W27.inc;W27_12.bmp;-18109.8;0.0;16762.2;-68.0;W27_12;;;end
include;W27.inc;W27_16.bmp;-8533.4;0.0;6301.23;-67.0;W27_16;;;end
include;W27.inc;W27_16.bmp;-8530.23;0.0;6308.28;-66.2;W27_16;;;end
include;W27.inc;W27_12.bmp;-8682.47;0.0;6372.72;113.0;W27_12;;;end
include;W27.inc;W27_12.bmp;-8685.51;0.0;6365.8;112.6;W27_12;;;end
include;W27.inc;W27_12.bmp;-4130.52;0.0;4007.63;-50.0;W27_12;;;end
include;W27.inc;W27_12.bmp;-4135.08;0.0;4002.05;-50.0;W27_12;;;end
include;W27.inc;W27_14.bmp;-4417.93;0.0;4248.88;130.6;W27_14;;;end
include;W27.inc;W27_14.bmp;-4422.78;0.0;4243.43;130.6;W27_14;;;end
include;W27.inc;W27_12.bmp;1170.57;0.0;1228.16;109.3;W27_12;;;end
include;W27.inc;W27_12.bmp;1168.05;0.0;1221.15;109.0;W27_12;;;end
include;W27.inc;W27_14.bmp;1515.7;0.0;1094.41;-70.2;W27_14;;;end
include;W27.inc;W27_14.bmp;1518.22;0.0;1101.43;-69.9;W27_14;;;end
Mam pytanie do Pawła , czy trasa pójdzie na patchu (aktualizacji) z lipca 2004 roku ?
Wow Helmut :) To i tak dobrze że umiesz zmieniać te wpisy i sobie tą misje uruchomiłeś, ja miałem przyjemność oglądać tylko zielone napisy podczas wczytywania :)
(...) Mam nadzieje, ze autor sie zmotywuje i poprawi ta trase, tak ze bedzie ona nadawala sie do jazdy, szczegolnie, ze takich tras (magistrale szybkiego ruchu) jest malo.
Helmutt
- te nieszczesne w27, autor zrobil blad i pewnie nie przetestowal dokladnie (jesli w ogole)
raz tory oddalone sa od siebie o jakies 10m by za 2 km zblizyc sie na 3m.
poza tym kiepska tekstura trawy
Przeczytałem uwagi i:
<ciach>
3. Wziąłem sie za poprawianie trawy, ale to trochę potrwa
Dlatego tez wczoraj ta trasa wyleciala z mojego dysku.
Uwazam, ze jak juz sie stworzy cos takiego nalezy to doglebnie przetestowac badz samemu, badz dac komus do sprawdzenia. Szczegolnie, ze trasa jest duza. Jak widac autor mial gdzies ten wazny etap procesu tworzenia trasy.
Mam nadzieje, ze autor sie zmotywuje i poprawi ta trase
takich tras (magistrale szybkiego ruchu) jest malo
ja osobiscie uwazam, ze zajmowanie sie trasa Strzesowiec - Karpice to niepotrzebna strata nerwow
To może dam sobie spokój?! Nie dość, że parę ładnych miesięcy straciłem na budowę tej trasy, a teraz męcze się z poprawkami, to jeszcze czytam, że trasa jest do d###, a autor jest kompletnym ignorantem, który pewnie ani razu nie jechał swoją trasą (bo prawdopodobnie jemu też się nie uruchamia).
Jeśli uważasz, że trasa jest do niczego - masz takie prawo, ale doceń chociaż wysiłek autora, który robi co może, aby trasa była jak najlepsza.
Nie chcę, żeby wszyscy zachwycali się, jaka to moja trasa jest wspaniała, skoro nie jest. Cenię sobie uwagi (te krytyczne rónież). Ale proszę - nie zarzucaj mi, że nie testowałem swojej trasy, ani że nic przy niej nie robię!
Co do komenterza Helmuta.. drogi kolego mysle ze w ocenie tej trasy ale i oceny autora to Mocno Przegiołeś!!! no cóż to ze ja usunołes to juz twoja strata...! według mojej oceny jest ona jedną z bardziej atrakcyjnych tras symka!
Tak że nie zniechecaj się niektórymi nieprzychylnymi komentazami,bo ich autor na razie nic jeszcze na tym forum nam nie pokazał oprocz paru złośliwosci.
node -1 0 515112-05014-3 dynamic PKP\Z1 Z1_2kl Z1 0.0 nobody 0 0 enddynamic
node -1 0 515112-05014-3 dynamic PKP\Z1 Z1_2kl Z1 0.0 nobody 3 0 enddynamic
A ja z propozycja/prozba:
Mozna stworzyc nowe polaczenie osobowe Wostrzewo-Czerwice. Obslugiwany np ED 72 lub jakims dowolnym skladem na haku EU07. Co wy na to???
Koledzy gdzie znajdę paczkę "Mariusz-Defile"?
Ja uważam mimo wielu protestów, że ta trasa jest jedna z najlepszych. Jednak u siebie poprawiłem to że: wstawiłem ep09 zamiast ep23(bo lepiej jeździ AI) podmieniłem niektóre wagony jednak ogólnie trasa jest moim skromnym zdaniem extra, a do tego długa i szybka jeździłem ją wiele razy i nadal mi pasuje...
P.S. Niewtrącając sie i nienarażając chciałbym dodać, że przydałoby się jeszcze do tych wszystkich składów dożucić ten pośpiech co tak bezczynnie stoii w Wostrzewie, jak by komuś się nudziło to można by było eventy dla niego zrobić by jechał aż do strzęsiowca przez całą trase, ale to na marginesie poza tym extra, choć wielu mówi ze nie...
w misji z sn61 ile trzeba czekać na zezwolenie wyjazdu??
Cytat: "pudel"w misji z sn61 ile trzeba czekać na zezwolenie wyjazdu??
3 minuty.
W paczce Defilera wszystko działa, wielokrotnie sprawdzane i potwierdzone. Nie wiem jaką masz paczkę i co w niej zmieniałeś, tak samo z siebie nie mogło przestać działać.
To exe co chwila się sypie, jest to wersja rozwojowa. W tej sprawie pisz w wątku o exe. u mnie wywala się po mniej więcej 5 minutach.
chodzi mi o wskaźnik W27, (a ty krzysiek mówisz o wskaźniku W8 lub W9)czyli biała cyfra na czarnym tle wskazująca maksymalną prędkość, jak na przykład od Dronowic do Kostrzycy predkość drogowa wynosi 160 km/h a wskaźnik W27 to wskazujący mam tyłem i tą prędkośc wskazuje mi od Dronowic do Karpic a do Kostryzycy jak jade z Karpic w Drownowicach mam wskaźnik z 12 zamiast z 16, więc mam wskazaną prędkośc 120 km/h zamiast tak jak wrozkłądzie 160km/h. a jest to spowodowane że jak jade jakąś maszyną to widze tył wskaźnika a nie przód. Dla przykładu podałem tylko w tym jednym punkcie, ale odwrotnie mam wszytkie wskaźniki W27 na tej trasce.
a TLK jak dawniej jedzie ET22 w bruttem. W tej wersji ograniczyłem misję tylko do Karpic Towarowych (bez podczepiania się do osobówki)...
Jak pomogłem to będe wdzięczny za + :)
@Paweł1987 jest tylko taka prośba, w paczce powinny znaleźć się wszystkie modele, tekstury użyte do jej budowy, a także ogólno dostępny tabor aby uniknąć pytań z cyklu - braki.
Cytuja TLK jak dawniej jedzie ET22 w bruttem. W tej wersji ograniczyłem misję tylko do Karpic Towarowych (bez podczepiania się do osobówki)...
Wydaje mi się, że to błąd. To podczepienie do osobówki i powrót jest bardzo fajne. Szkoda byłoby z tego rezygnować.
sky skj_day1.t3d endsky
lub sky skj_day3_chmury.t3d endsky
mi wiskakuje bła na samym początku Unrecognized command:sky. O co w tym chodzi, bo ja chce pojeździcic na tej trasie, prosze o pomoc.
na wyjezdzie w misji z ED72 mam s1 mimo czekania ok 10min. Wcisnalem po kolei shift+1,2,3,4 czyli klawisze wyzwalajace eventy i nic ;(
Cytat: "maciek_1988"na wyjezdzie w misji z ED72 mam s1 mimo czekania ok 10min. Wcisnalem po kolei shift+1,2,3,4 czyli klawisze wyzwalajace eventy i nic ;(
Przy wyjeździe ED72, powinniśmy otrzymać zezwolenie na wyjazd po 8 minutach od startu scenerii (jak jest to napisane w rozkładzie). Event ustawiający s10 dla ED72 jest wyzwalany po dojeździe EN57 z Karpic, w ten sposób nie musimy długo czekać na krzyżowanie na mijance. Jeżeli znowu nie będziesz się mógł doczekać na odjazd, to "podleć" do Karpic i sprawdź czy odjechał już EN57, bo nie wiem czy to kibel nie chce ruszyć, czy jest problem z wyzwalaniem wyjazdu dla EDeka. U mnie zawsze działało, choć czasem trzeba było czekać nieco ponad 10 minut.
W misji z EN57-975, podczas postoju na stacji ED72 robi coś ciekawego a mianowicie : http://img57.imageshack.us/my.php?image=dziwadloaw7.jpg
No to jak czekasz te 10 min to juz na starcie jestes po planie...
Witam.
Pobrałem jeszcze nie miałem czasu przetestowac ale jak znajde chwile przetestuje i napisze.
Pozdrawiam.
Dodano po 44 minutach:
Witam.
Na mijance gdy dojeżdzałem do semaforu wyłożyło sie exe:) czemu nie mam pojecia:) oczywiście chodzi o trase SDR18 kibelkiem załączam screena no i był dzwięk hamowania:) ale vzy jednego składu czy obu nie wiem:) ledwo co zdążyłem nacisnąc f4 a symek sie wyłożył.
pozdrawiam.
(http://img48.imageshack.us/img48/7351/sdrut3.th.jpg) (http://img48.imageshack.us/my.php?image=sdrut3.jpg)
Mozliwe ,ze to wina exe i 72, u mnie wywalalo po probie otwarcia okna czy uniesienia tego z przodu, no jak to sie nazywa... . Wyglada tak jakby to exe nie wspoldzialalo do konca z ED-72.
Mozliwe ,ze to wina exe i 72, u mnie wywalalo po probie otwarcia okna czy uniesienia tego z przodu, no jak to sie nazywa... . Wyglada tak jakby to exe nie wspoldzialalo do konca z ED-72.
Player train init failed!
Witam. Sądząc po screenach to trasa jest naprawde bardzo fajnie ''zmieniona'' ale niestety niemoge uruchomić misji z EP08 :Loading - texture: dynamic\pkp\en57\en57-795s.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\en57\6b-b.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\en57\en57-795rb.bmp
OK
I potym wychodzi moje ulubione okno ''wyslij raport o błedach'' czy ktos wie czego mi brakuje i co musze sciagnac ?
node 500 0 EN57-763ra dynamic PKP\EN57 En57-763r 6ba 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
node 500 0 EN57-763s dynamic PKP\EN57 En57-763s 6bs 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node 500 0 EN57-763rb dynamic PKP\EN57 En57-763r 6bb 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node 500 0 EN57-800ra dynamic PKP\EN57 En57-800r 6ba 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node 500 0 EN57-800s dynamic PKP\EN57 En57-800s 6bs 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node 500 0 EN57-800rb dynamic PKP\EN57 En57-800r 6bb 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 EN57-795ra dynamic PKP\EN57 en57-795ra 6ba 0.0 headdriver 7 0 enddynamic
node -1 0 EN57-795s dynamic PKP\EN57 en57-795s 6bs 0.0 connected 7 0 enddynamic
node -1 0 EN57-795rb dynamic PKP\EN57 en57-795rb 6bb 0.0 connected 0 0 enddynamic
Mam problem z ta trasa przy wczytywaniu jej odrazu mi wywala ze nie mozna wczytac eventow! chyba z 30 komunikatow jeden za drugim o kazdym evencie! i na koncu wyskakuje komunikat windowsowy ze trzeba zamknac aplikacje. korzystam z tego nowszego exe a wersje trasy mam ta co Akvin podalPobierz paczkę całościową. Link jest w moim podpisie.
Mam problem z ta trasa przy wczytywaniu jej odrazu mi wywala ze nie mozna wczytac eventow! chyba z 30 komunikatow jeden za drugim o kazdym evencie! i na koncu wyskakuje komunikat windowsowy ze trzeba zamknac aplikacje. korzystam z tego nowszego exe a wersje trasy mam ta co Akvin podalhttp://sciagnij.paczke.calosciowa.pl
sciagnelem?
Starting MaSzyna rail vehicle simulator.
Compilation 140904v13 - UNOFFICIAL <wersja niepubliczna>
Online documentation and additional files on http://www.eu07.pl
Authors: Marcin_EU, McZapkie, ABu, Winger, Tolaris, nbmx_EU, OLO_EU, Bart, Quark-t, ShaXbee, Oli_EU, youBy and others
Renderer:
GeForce 8800 GTX/PCI/SSE2
Vendor:
NVIDIA Corporation
OpenGL Version:
2.1.2
Supported Extensions:
GL_ARB_color_buffer_float GL_ARB_depth_texture GL_ARB_draw_buffers GL_ARB_fragment_program GL_ARB_fragment_program_shadow GL_ARB_fragment_shader GL_ARB_half_float_pixel GL_ARB_imaging GL_ARB_multisample GL_ARB_multitexture GL_ARB_occlusion_query GL_ARB_pixel_buffer_object GL_ARB_point_parameters GL_ARB_point_sprite GL_ARB_shadow GL_ARB_shader_objects GL_ARB_shading_language_100 GL_ARB_texture_border_clamp GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_float GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_texture_non_power_of_two GL_ARB_texture_rectangle GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_vertex_shader GL_ARB_window_pos GL_ATI_draw_buffers GL_ATI_texture_float GL_ATI_texture_mirror_once GL_S3_s3tc GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_equation_separate GL_EXT_blend_func_separate GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_compiled_vertex_array GL_EXT_Cg_shader GL_EXT_bindable_uniform GL_EXT_depth_bounds_test GL_EXT_draw_buffers2 GL_EXT_draw_instanced GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_framebuffer_blit GL_EXT_framebuffer_multisample GL_EXT_framebuffer_object GL_EXTX_framebuffer_mixed_formats GL_EXT_framebuffer_sRGB GL_EXT_geometry_shader4 GL_EXT_gpu_program_parameters GL_EXT_gpu_shader4 GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_depth_stencil GL_EXT_packed_float GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_pixel_buffer_object GL_EXT_point_parameters GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_shadow_funcs GL_EXT_stencil_two_side GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_texture3D GL_EXT_texture_array GL_EXT_texture_buffer_object GL_EXT_texture_compression_latc GL_EXT_texture_compression_rgtc GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_cube_map GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_integer GL_EXT_texture_lod GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_mirror_clamp GL_EXT_texture_object GL_EXT_texture_sRGB GL_EXT_texture_shared_exponent GL_EXT_timer_query GL_EXT_vertex_array GL_IBM_rasterpos_clip GL_IBM_texture_mirrored_repeat GL_KTX_buffer_region GL_NV_blend_square GL_NV_copy_depth_to_color GL_NV_depth_buffer_float GL_NV_conditional_render GL_NV_depth_clamp GL_NV_fence GL_NV_float_buffer GL_NV_fog_distance GL_NV_fragment_program GL_NV_fragment_program_option GL_NV_fragment_program2 GL_NV_framebuffer_multisample_coverage GL_NV_geometry_shader4 GL_NV_gpu_program4 GL_NV_half_float GL_NV_light_max_exponent GL_NV_multisample_coverage GL_NV_multisample_filter_hint GL_NV_occlusion_query GL_NV_packed_depth_stencil GL_NV_parameter_buffer_object GL_NV_pixel_data_range GL_NV_point_sprite GL_NV_primitive_restart GL_NV_register_combiners GL_NV_register_combiners2 GL_NV_texgen_reflection GL_NV_texture_compression_vtc GL_NV_texture_env_combine4 GL_NV_texture_expand_normal GL_NV_texture_rectangle GL_NV_texture_shader GL_NV_texture_shader2 GL_NV_texture_shader3 GL_NV_transform_feedback GL_NV_vertex_array_range GL_NV_vertex_array_range2 GL_NV_vertex_program GL_NV_vertex_program1_1 GL_NV_vertex_program2 GL_NV_vertex_program2_option GL_NV_vertex_program3 GL_NVX_conditional_render GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_texture_lod GL_SGIX_depth_texture GL_SGIX_shadow GL_SUN_slice_accum GL_WIN_swap_hint WGL_EXT_swap_control
glClearColor (FogColor[0], FogColor[1], FogColor[2], 0.0);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glClearDepth(1.0f);
glEnable(GL_TEXTURE_2D);
glShadeModel(GL_SMOOTH);
glEnable(GL_DEPTH_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glAlphaFunc(GL_GREATER,0.04);
glBlendFunc(GL_SRC_ALPHA, GL_ONE_MINUS_SRC_ALPHA);
glDepthFunc(GL_LEQUAL);
glHint(GL_PERSPECTIVE_CORRECTION_HINT, GL_NICEST);
glPolygonMode(GL_FRONT, GL_FILL);
glFrontFace(GL_CCW);
glEnable(GL_CULL_FACE);
glLineWidth(1.0f);
glPointSize(2.0f);
glLightModelfv(GL_LIGHT_MODEL_AMBIENT,ambientLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_DIFFUSE,diffuseLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_SPECULAR,specularLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_POSITION,lightPos);
glEnable(GL_LIGHT0);
glEnable(GL_COLOR_MATERIAL);
glColorMaterial(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE);
glMaterialfv( GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, whiteLight );
glEnable(GL_LIGHTING);
glFogi(GL_FOG_MODE, GL_LINEAR);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glFogf(GL_FOG_START, 1000.0f);
glFogf(GL_FOG_END, 2000.0f);
glEnable(GL_FOG);
Font init
Font init OK
Sound Init
Loading - texture: textures\logo.bmp
OK
Sound Init OK
Textures init
Textures init OK
Models init
Models init OK
Ground init
Scenery atmo definition
Scenery light definition
Scenery time definition
Scenery sky definition
skj_day3_chmury.t3d
Loading - texture: textures\rail_screw_used1.bmp
OK
Loading - texture: textures\tpbps-new2.tex
OK
Loading - texture: textures\wzl.bmp
OK
Loading - text model: models\wza.t3d
Loading - texture: textures\metal/metalfrictionpattern1.tga
OK
Loading - texture: textures\zwrot34r300pods-new.tex
OK
Loading - texture: textures\wzp.bmp
OK
Loading - texture: textures\rail_screw_unused1.bmp
OK
Loading - texture: textures\rail_screw_used2.bmp
OK
Loading - texture: textures\a.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/sk1krat.t3d
Loading - texture: textures\pkp/#sk_slup_krata.tga
OK
Loading - texture: textures\pkp/bial-czerw-pas.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/#ramiedlugie1.tga
OK
Loading - texture: textures\metal/metalplatedirt1.tga
OK
Loading - texture: textures\pkp/#sem_latarnia-przedniaszybka.tga
OK
Loading - texture: textures\pkp/sem_latarnia-tylnaszybka.tga
OK
Loading - texture: textures\pkp/sem_kolowrot.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/przeslona_czer_ziel.tga
OK
Loading - texture: textures\b.bmp
OK
Loading - text model: models\pm/hala1.t3d
Loading - texture: textures\pm/hala1.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm1.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/ms2nbi.t3d
Loading - texture: textures\pkp/pkplight_warnpost.tga
OK
Loading - texture: textures\pkp/#pkplight_board.tga
OK
Loading - texture: textures\pkp/#pkplight_lenses.tga
OK
Loading - texture: textures\tm2.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm3.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm4.bmp
OK
Loading - texture: textures\tpd1.tex
OK
Loading - texture: textures\zwrot34r300pods.tex
OK
Loading - texture: textures\i.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/head5-gyryw.t3d
Loading - texture: textures\pkp/pkplight_manpost.tga
OK
Loading - text model: models\pkp/post-straight.t3d
Loading - text model: models\pkp/post-ladder-h56.t3d
Loading - texture: textures\roof/roof-asphaltstrip-new1.bmp
OK
Loading - text model: models\bud/factory3.t3d
Loading - texture: textures\bud/will_brick2_bottom.tga
OK
Loading - texture: textures\bud/will_brick2_base.tga
OK
Loading - texture: textures\bud/will_window_ghetto.tga
OK
Loading - texture: textures\bud/doorindustrialgray_aged1.tga
OK
Loading - texture: textures\asphaltgray1.bmp
OK
Loading - texture: textures\concrete1.tga
OK
Loading - texture: textures\asphalt1.bmp
OK
Loading - texture: textures\chodnik2.tga
OK
Loading - texture: textures\c.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/head4-gryw.t3d
Loading - text model: models\pkp/post-ladder-h34.t3d
Loading - texture: textures\f.bmp
OK
Loading - texture: textures\g.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/head3-grw.t3d
Loading - texture: textures\h.bmp
OK
Loading - texture: textures\j.bmp
OK
Loading - texture: textures\tz1.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/head1-r.t3d
Loading - text model: models\pkp/post-ladder-h12.t3d
Loading - texture: textures\tz2.bmp
OK
Loading - texture: textures\tz3.bmp
OK
Loading - texture: textures\tz4.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm5.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/ms2nbk.t3d
Loading - texture: textures\tm6.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm7.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm8.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm9.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm10.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/592n.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/head3-gry.t3d
Loading - texture: textures\pkp/pkplight_sblpost.tga
OK
Loading - text model: models\pkp/post-yn-h3.t3d
Loading - texture: textures\pkp/wskazniki2.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/592.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/post-y-h3.t3d
Loading - texture: textures\pkp/sbl/201.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/201n.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/head5_gyryw.t3d
Loading - texture: textures\pkp/#wskazniki3a.tga
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/202.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/202n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/591n.bmp
Failed
Loading - texture: textures\pkp/sbl/591.bmp
Failed
Loading - texture: textures\pkp/sbl/211.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/211n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/582n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/582.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/212.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/212n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/581n.bmp
Failed
Loading - texture: textures\pkp/sbl/581.bmp
Failed
Loading - texture: textures\pkp/sbl/221.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/221n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/572n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/572.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/222.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/222n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/571n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/571.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/231.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/231n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/562n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/562.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/232.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/232n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/561n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/561.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/241.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/241n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/552n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/552.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/242.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/242n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/551n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/551.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/251.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/251n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/481.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/481n.bmp
OK
Loading - texture: textures\d.bmp
OK
Loading - texture: textures\e.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/w24.t3d
Loading - texture: textures\pkp/w24.bmp
OK
Loading - texture: textures\k.bmp
OK
Loading - texture: textures\m.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/post-yn-h5.t3d
Loading - texture: textures\l.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/post-y-h5.t3d
Loading - texture: textures\pkp/sbl/252.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/252n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/472n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/472.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/261.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/261n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/471n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/471.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/262.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/262n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/462n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/462.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/271.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/271n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/461n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/461.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/272.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/272n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/452n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/452.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/281.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/281n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/451n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/451.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/282.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/282n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/442n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/442.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/291.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/291n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/441n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/441.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/292.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/292n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/432n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/432.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/301.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/301n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/431n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/431.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/302.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/302n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/422n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/422.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/311.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/311n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/421n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/421.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/312.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/312n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/412.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/412n.bmp
OK
Loading - texture: textures\s.bmp
OK
Loading - texture: textures\n.bmp
OK
Loading - texture: textures\o.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm11.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm12.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm13.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm16.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm17.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm14.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm15.bmp
OK
Loading - texture: textures\r.bmp
OK
Loading - texture: textures\p.bmp
OK
Loading - texture: textures\toa.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/head2-gy.t3d
Loading - texture: textures\asphalt1_dashedwhite.bmp
OK
Loading - text model: models\eng/most2pp.t3d
Loading - texture: textures\eng/most1-spod.tga
OK
Loading - texture: textures\eng/most1-bok.tga
OK
Loading - texture: textures\eng/most1-front.tga
OK
Loading - texture: textures\/wiadukt-beton1-filarprzod.tga
OK
Loading - text model: models\eng/most1s.t3d
Loading - text model: models\eng/most2sp.t3d
Loading - texture: textures\eng/most1-jezdniablach.tga
OK
Loading - text model: models\eng/most1pp.t3d
Loading - text model: models\eng/most1sp.t3d
Loading - text model: models\eng/filar-most2-2.t3d
Loading - texture: textures\eng/wiadukt3-spod.bmp
OK
Loading - texture: textures\eng/#barierka2.tga
OK
Loading - texture: textures\tof.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/sk12krat.t3d
Loading - texture: textures\pkp/#ramiemale.tga
OK
Loading - texture: textures\pkp/przeslona_pom.tga
OK
Loading - text model: models\pkp/tk1.t3d
Loading - texture: textures\pkp/maszt_tarcza.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/#tok.tga
OK
Loading - texture: textures\pkp/przeslona_pom_ziel.tga
OK
Loading - texture: textures\tob.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/w27_10.bmp
OK
Loading - text model: models\w27.t3d
Loading - texture: textures\pkp/transparent.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/w27_7.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/w27_12.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/w27_16.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/w27_14.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/wskazniki1.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/w8_8.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/koziolbeton.t3d
Loading - texture: textures\/concrete1.tga
OK
Loading - texture: textures\/podklad1.bmp
OK
Loading - texture: textures\/wzw.bmp
OK
Loading - texture: textures\mc/zabierzow-nastdysp.tga
OK
Loading - text model: models\mc/krakowglowny.t3d
Loading - texture: textures\mc/kg1.tex
Failed
Loading - texture: textures\mc/kg-dachwiaty.tga
OK
Loading - texture: textures\mc/kg-wiata1.bmp
OK
Loading - texture: textures\mc/kg-wiata2.tga
OK
Loading - texture: textures\mc/#kg-slupek1.tga
OK
Loading - texture: textures\mc/kg-pictrev.bmp
OK
Loading - texture: textures\mc/kg-pict1.tga
OK
Loading - texture: textures\mc/kg-detal1.tga
OK
Loading - texture: textures\mc/kg-zegar2.tga
OK
Loading - texture: textures\mc/kg-lampa1w.tga
OK
Loading - texture: textures\mc/kg-lampa1.tga
OK
Loading - texture: textures\mc/kg-bok3.tex
Failed
Loading - texture: textures\mc/kg3rev.tex
Failed
Loading - texture: textures\mc/kg-bok1.tex
Failed
Loading - texture: textures\mc/kgrev.tex
Failed
Loading - texture: textures\mc/kg-bok2.tex
Failed
Loading - texture: textures\mc/kg2.tex
Failed
Loading - texture: textures\mc/kg-oknadrzwi1c.bmp
OK
Loading - texture: textures\mc/kg-okno1a.bmp
OK
Loading - texture: textures\mc/kg-okno2a.bmp
OK
Loading - texture: textures\mc/kg-drzwi2a.bmp
OK
Loading - texture: textures\mc/kg-okno2b.bmp
OK
Loading - texture: textures\mc/kg22.tex
Failed
Loading - texture: textures\mc/kg3.tex
Failed
Loading - texture: textures\mc/kg-zegar-a.bmp
OK
Loading - texture: textures\bud/wiata3p.tga
OK
Loading - text model: models\bud/wiata3.t3d
Loading - texture: textures\bud/wiata3-wspornik.tga
OK
2
2
0
Loading - text model: models\pkp/x.t3d
Loading - texture: textures\pkp/przejazd-ksa1.tga
OK
2
2
0
Loading - texture: textures\pm/tablica_wost.bmp
OK
Loading - text model: models\pm/tablica_jel.t3d
Loading - texture: textures\pm/wallstone_irregular2.bmp
OK
Loading - texture: textures\bruchniewo/#dach.tga
OK
Loading - text model: models\bruchniewo/bruchniewo.t3d
Loading - texture: textures\bruchniewo/bruchniewo_elevation_1.bmp
OK
Loading - texture: textures\bruchniewo/komin.bmp
OK
Loading - texture: textures\bruchniewo/komin2.bmp
OK
Loading - texture: textures\bruchniewo/papa.bmp
OK
Loading - texture: textures\bruchniewo/bruchniewo_elevation_2.bmp
OK
Loading - texture: textures\bruchniewo/rynna.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/sp2ccxx.t3d
Loading - texture: textures\pkp/s_przejazd-ksa2-sd-ss2.tex
Failed
2
2
0
2
2
0
2
2
0
Loading - texture: textures\asphalt1_side1.tga
OK
Loading - text model: models\pm/apart2.t3d
Loading - texture: textures\materials/stones1.tga
OK
Loading - texture: textures\pm/apart2.bmp
OK
Loading - texture: textures\pm/apart2balk.bmp
OK
Loading - texture: textures\pm/apart2bok.tex
Failed
Loading - text model: models\pkp/sp2cc.t3d
Loading - text model: models\pkp/szlab_d_45.t3d
Loading - texture: textures\pkp/szlab_tex.bmp
OK
Loading - text model: models\pm/blok12.t3d
Loading - texture: textures\pm/blok12.bmp
OK
Loading - texture: textures\pm/blok12dach.bmp
OK
Loading - text model: models\wasyl/blok_piast.t3d
Loading - texture: textures\wasyl/blok_piast.bmp
OK
Loading - text model: models\wasyl/blok_piast2.t3d
Loading - texture: textures\wasyl/blok_piast2.bmp
OK
Loading - text model: models\pm/biurowiec2.t3d
Loading - texture: textures\pm/biurowiec2p.bmp
OK
Loading - texture: textures\pm/biurowiec2b.bmp
OK
Loading - texture: textures\bud/blokblue.bmp
OK
Loading - text model: models\bud/blok_11.t3d
Loading - texture: textures\bud/blok.bmp
OK
Loading - text model: models\bud/blok_4.t3d
Loading - texture: textures\bud/balk.tga
OK
2
2
0
Loading - text model: models\wasyl/nastawnia_2.t3d
Loading - texture: textures\wasyl/nastawnia_2.bmp
OK
Loading - texture: textures\roof/dachow09.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/d6_6.bmp
OK
Loading - texture: textures\sck/ilowicamala.bmp
OK
Loading - text model: models\slimson/slupnapis.t3d
Loading - texture: textures\sck/ilowicawielka.bmp
OK
Loading - texture: textures\sck/kotrzyca.bmp
OK
Loading - texture: textures\sck/drownowice.bmp
OK
Loading - texture: textures\sck/karpicezachodnie.bmp
OK
Loading - texture: textures\sck/kosowka.bmp
OK
Loading - texture: textures\sck/nietrzyce.bmp
OK
Loading - text model: models\eng/most2s.t3d
Loading - texture: textures\sck/karpice.bmp
OK
Loading - texture: textures\sck/kamiensko.bmp
OK
Loading - texture: textures\sck/czerwice.bmp
OK
Loading - texture: textures\sck/krzemienice.bmp
OK
Loading - texture: textures\sck/lipnica.bmp
OK
Loading - texture: textures\sck/miodnikow.bmp
OK
Loading - texture: textures\sck/radziszyn.bmp
OK
Loading - texture: textures\sck/strzesowiec.bmp
OK
Loading - texture: textures\plants/#swierk1.tga
OK
Loading - text model: models\bud2/domek1k.t3d
Loading - texture: textures\bud2/domek1.tga
OK
Loading - texture: textures\roof/roof-redtiles-aged2.tga
OK
Loading - text model: models\bud/dom1tynk02.t3d
Loading - texture: textures\bud/dom1tynk02a.bmp
OK
Loading - texture: textures\bud/dom1tynk02b.bmp
OK
Loading - texture: textures\roof/roof-redtiles-aged1.bmp
OK
Loading - texture: textures\concrete-tiles.tga
OK
Loading - text model: models\bud2/domek2k.t3d
Loading - texture: textures\bud2/domek2.tga
OK
Loading - texture: textures\roof/roofthatch1.bmp
OK
Loading - text model: models\bud/dombale01.t3d
Loading - texture: textures\bud/dombale01a.tga
OK
Loading - texture: textures\bud/dombale01b.tga
OK
Loading - texture: textures\wood/woodredbrown2_agedplanks.bmp
OK
Loading - text model: models\bud/stodoladrewn01.t3d
Loading - texture: textures\bud/stodoladrew01.tga
OK
Loading - text model: models\bud/domtynk01.t3d
Loading - texture: textures\bud/domtynk01b.tga
OK
Loading - texture: textures\bud/domtynk01a.tga
OK
Loading - texture: textures\roof/roofthatch-old1.bmp
OK
Loading - text model: models\bud/szopastara1.t3d
Loading - texture: textures\bud/szopastara1.tga
OK
Loading - texture: textures\metal/metalsinedplate_rusted1.tga
OK
Loading - text model: models\bud/0domdrewn01.t3d
Loading - texture: textures\bud/r-zaryte.tga
OK
Loading - texture: textures\wall/wallbricksbrown_a.tga
OK
Loading - texture: textures\wood/woodlightbrown2_planks.bmp
OK
Loading - text model: models\bud2/domek3k.t3d
Loading - texture: textures\asphaltdark1_dashedwhite.bmp
OK
Loading - texture: textures\asphaltdark1_side1.tga
OK
Loading - texture: textures\rivermnt1.bmp
OK
Loading - texture: textures\rivermnt1bank.bmp
OK
Loading - texture: textures\chodnik1.bmp
OK
Loading - texture: textures\plateplatform1.bmp
OK
Loading - texture: textures\plateplatform1_side.bmp
OK
Loading - texture: textures\chodnik1.tga
OK
Loading - texture: textures\concrete.tex
OK
Loading - texture: textures\plateplatform_side1.bmp
OK
Loading - texture: textures\plants/#drzewo_2.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#sosna2.tga
OK
Loading - texture: textures\roof/roof-redtiles-aged2.bmp
OK
Loading - text model: models\bud/domcegla01.t3d
Loading - texture: textures\bud/domcegla02a.tga
OK
Loading - texture: textures\bud/domcegla01a.tga
OK
Loading - texture: textures\bud/skoczow-dach.tga
OK
Loading - text model: models\bud/skoczowstacja.t3d
Loading - texture: textures\bud/skoczow.bmp
OK
Loading - texture: textures\wood/woodredbrown1_planks.bmp
OK
Loading - texture: textures\bud/#skoczow-wspornik.tga
OK
Loading - texture: textures\bud/skoczow-wiata.tga
OK
Loading - texture: textures\bud/gutterpipe-brown1.tga
OK
Loading - text model: models\bud/domtynk02.t3d
Loading - texture: textures\bud/domtynk02a.tga
OK
Loading - texture: textures\bud/domtynk02b.tga
OK
Loading - texture: textures\wall/wallbrickdark_dirty1.bmp
OK
Loading - text model: models\bud/stodoladrewn02.t3d
Loading - texture: textures\bud/stodoladrew02.tga
OK
Loading - text model: models\bochnia/blok1.t3d
Loading - texture: textures\bochnia/okno.tga
OK
Loading - text model: models\pm/apart1.t3d
Loading - texture: textures\pm/apart1.bmp
OK
Loading - texture: textures\pm/apart1bok.bmp
OK
Loading - texture: textures\pm/apart1g.bmp
OK
Loading - texture: textures\pm/apart1murek.bmp
OK
Loading - texture: textures\pm/apart1u.bmp
OK
Loading - text model: models\bud2/biurowiec02.t3d
Loading - texture: textures\bud2/biurowiec02.bmp
OK
Loading - text model: models\bud/komin_30m.t3d
Loading - texture: textures\bud/bwyr.tga
OK
Loading - text model: models\wasyl/hipermarket.t3d
Loading - texture: textures\wasyl/hipermarket_bok.tga
OK
Loading - texture: textures\bud/zofia70-ceg.bmp
OK
Loading - text model: models\bud/dom1tynk01.t3d
Loading - text model: models\eng/wiadukt3-2te.t3d
Loading - texture: textures\eng/wiadukt3-bok.tga
OK
Loading - texture: textures\eng/wiadukt3-filarbok.tga
OK
Loading - texture: textures\eng/wiadukt3-filar.tga
OK
Loading - texture: textures\/oslonatrakcji-d.bmp
OK
Loading - texture: textures\/oslonatrakcji.tga
OK
Loading - texture: textures\bud/#zabrzegstacja.tga
OK
Loading - text model: models\bud/zabrzegstacja.t3d
Loading - text model: models\pm/kladka.t3d
Loading - texture: textures\pm/#kladka-filar.tex
Failed
Loading - texture: textures\pm/kladka-stal.bmp
OK
Loading - texture: textures\pm/kladka-porecz.tex
Failed
Loading - text model: models\bud/nastawniagrzyb1.t3d
Loading - texture: textures\bud/nastawnia-krlobzow.tga
OK
Loading - text model: models\bud/nastawniakrlobzow.t3d
Loading - texture: textures\wood/woodgraybrown1_planks.bmp
OK
Loading - texture: textures\mc/blok4p.bmp
OK
Loading - text model: models\mc/4blok02.t3d
Loading - texture: textures\mc/blok4a.bmp
OK
Loading - texture: textures\mc/blok4d.bmp
OK
Loading - texture: textures\mc/blok4w.bmp
OK
Loading - text model: models\pm/biurowiec5.t3d
Loading - texture: textures\pm/biurowiec5.bmp
OK
Loading - text model: models\pm/akademik2.t3d
Loading - texture: textures\pm/akademik2.bmp
OK
Loading - texture: textures\pm/akademik2bok.bmp
OK
Loading - text model: models\pm/akademik1.t3d
Loading - texture: textures\pm/akademik1.bmp
OK
Loading - texture: textures\pm/akademik1we.bmp
OK
Loading - texture: textures\pm/akademik1bok.bmp
OK
Loading - text model: models\bud/poroninstacja.t3d
Loading - texture: textures\bud/poronin.bmp
OK
Loading - texture: textures\bud/daszekfalaczerw1.bmp
OK
Loading - texture: textures\wall/wallstone_irregular1.bmp
OK
Loading - texture: textures\bud/poronindetal.bmp
OK
Loading - texture: textures\bud/wiata1.bmp
OK
Loading - texture: textures\bud/#wiata1-wsporniki.tga
OK
Loading - texture: textures\bud/komin1.bmp
OK
Loading - text model: models\bud/domtynk03.t3d
Loading - texture: textures\bud/domtynk03a.tga
OK
Loading - texture: textures\bud/domtynk03b.tga
OK
2
2
0
2
2
0
2
2
0
Loading - texture: textures\sck/piaskowiec.bmp
OK
Loading - text model: models\slimson/dworzec2.t3d
Loading - texture: textures\slimson/dworzec2.bmp
OK
Loading - texture: textures\slimson/dworzec2a.bmp
OK
Loading - texture: textures\slimson/dworzec2b.bmp
OK
Loading - texture: textures\slimson/dworzec2c.bmp
OK
Loading - texture: textures\slimson/dworzec2d.bmp
OK
Loading - texture: textures\roof/roof-asphaltstrip1.tga
OK
2
2
0
Loading - text model: models\slimson/napis.t3d
Loading - text model: models\slimson/dom2.t3d
Loading - texture: textures\slimson/dom1.bmp
OK
Loading - texture: textures\slimson/dom1b.bmp
OK
Loading - texture: textures\slimson/dom1a.bmp
OK
Loading - texture: textures\brick-gray.tga
OK
Loading - text model: models\slimson/dom1.t3d
2
2
0
Loading - text model: models\mc/dombale02.t3d
Loading - texture: textures\mc/0dombale02.tga
OK
Loading - texture: textures\sck/kretoszyn.bmp
OK
Loading - text model: models\slimson/dworzec1.t3d
Loading - texture: textures\slimson/dworzec1.bmp
OK
Loading - texture: textures\slimson/dworzec1jad.bmp
OK
Loading - texture: textures\slimson/dworzec1tyl.bmp
OK
Loading - texture: textures\slimson/dworzec1tyla.bmp
OK
Loading - texture: textures\slimson/dworzec1tylb.bmp
OK
Loading - texture: textures\slimson/dworzec1sciana.bmp
OK
Loading - texture: textures\slimson/dworzec1sciana2.bmp
OK
Loading - texture: textures\slimson/dworzec1sciana3.bmp
OK
2
2
0
Loading - texture: textures\plants/#sosna1.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#topola1.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#drzewo_12.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#jabnisk1.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#drzewo_9.tga
OK
2
2
0
2
2
0
Loading - text model: models\pkp/mk1.t3d
Loading - texture: textures\pkp/#mk1.tga
OK
Loading - texture: textures\pkp/przeslona_nieb_bial.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#sosna3.tga
OK
Loading - texture: textures\grassdead3.tga
OK
Loading - texture: textures\grassdarkgreen2.tga
OK
Loading - texture: textures\farm02.bmp
OK
Loading - texture: textures\forest02.tga
OK
Loading - texture: textures\farm01.bmp
OK
Loading - texture: textures\farm05.bmp
OK
Loading - texture: textures\forest01.tga
OK
Loading - texture: textures\tr/betonrelief1.bmp
OK
Loading - text model: models\tr/stb1-kotwa-napr14.t3d
Loading - texture: textures\tr/kotwa_teownikrurowe.bmp
OK
Loading - texture: textures\tr/teownik.bmp
OK
Loading - texture: textures\tr/odciag1.tga
OK
Loading - text model: models\tr/stb1.t3d
Loading - texture: textures\tr/wys-ni-k.tga
OK
Loading - text model: models\tr/-3k.t3d
Loading - texture: textures\tr/flex2.tga
OK
Loading - texture: textures\tr/wys-ni-d.tga
OK
Loading - text model: models\tr/-3d.t3d
Loading - text model: models\tr/].t3d
Loading - texture: textures\tr/].tga
OK
Loading - texture: textures\tr/wys-ni-d-n.tga
OK
Loading - text model: models\tr/-3dn.t3d
Loading - text model: models\tr/est-s770.t3d
Loading - texture: textures\tr/est-bramkaszara-s770.tga
OK
Loading - texture: textures\tr/#est-bramkaszara-s770.tga
OK
Loading - texture: textures\tr/est-bramkaszara-pg1m.tga
OK
Loading - texture: textures\tr/#zwis1.tga
OK
Loading - text model: models\tr/+zwis1d.t3d
Loading - texture: textures\tpd-oil1.tex
OK
Loading - texture: textures\tpb-old1.tex
OK
Loading - texture: textures\tpd-old1.tex
OK
InitNormals
InitNormals OK
InitTracks
Event1 "czerwice_o_sem_info" does not exist
Event2 "czerwice_n_sem_info" does not exist
Event2 "lineinfo:czerwice-piaskowiec" does not exist
Event1 "czerwice_p_sem_info" does not exist
Event2 "eu07_przejazd" does not exist
Event0 "sm42_ai" does not exist
Event2 "en57_koniec" does not exist
Event2 "trzemszyce_wjazd" does not exist
Event2 "en57_3" does not exist
Event2 "en57_1" does not exist
Event2 "en57_k_koniec" does not exist
Event0 "su45_odjazd" does not exist
Event2 "towarowy_koniec" does not exist
Event2 "zwr28" does not exist
Event1 "ep09" does not exist
Event2 "en57_zamknij" does not exist
Event2 "en57_wyjazd" does not exist
Event0 "en57_ai" does not exist
Event2 "ic_start" does not exist
Event2 "ep08_man_start" does not exist
Event0 "ep23_ai" does not exist
Event2 "powrot_start" does not exist
Event2 "ep08_manewry" does not exist
Event2 "natowarowy" does not exist
Event2 "ep08_off" does not exist
Event2 "et22_doskladu" does not exist
Event2 "ep09_zwrotki" does not exist
Event2 "luzem" does not exist
Event2 "k_a" does not exist
Event1 "napostojowe" does not exist
Event2 "et22_manewry" does not exist
Event2 "ep08_kar_wjazd" does not exist
Event1 "en57_odjazd" does not exist
Event1 "ic_wyjazd" does not exist
Event1 "en57_start" does not exist
Event0 "manewry-start" does not exist
Event1 "manewry_cd" does not exist
Event1 "lok_przeczep" does not exist
Event1 "2en_wyg" does not exist
Event2 "przebiegic" does not exist
Event2 "ep08_czer_odj" does not exist
Event2 "sm42_koniec" does not exist
Event2 "do_peronu" does not exist
Event2 "ep08_czer_post" does not exist
Event1 "ic_dalej" does not exist
Event1 "manewry_koniec" does not exist
Event2 "dojazd" does not exist
Event1 "po_sm" does not exist
Event2 "ep08_cze_wjazd" does not exist
Event1 "2en_odjazd" does not exist
Event1 "os_st_wj" does not exist
Event2 "ic_end" does not exist
Event2 "ep08_wylacz" does not exist
Event0 "ep08_start" does not exist
Event1 "naosobowy" does not exist
Event2 "ic_zjazd" does not exist
Event0 "sm31_ai" does not exist
Event1 "sm31start" does not exist
InitTracks OK
InitEvents
Event "pzak_zamykaj" does not exist
Event "test_zwr61+" does not exist
Event "test_zwr62+" does not exist
Event "karpice_b_s6" does not exist
Event "tow_zwr06+" does not exist
Event "tow_zwr10+" does not exist
Event "tow_zwr11+" does not exist
Event "kar_zwr06+" does not exist
Event "tow_zwr01-" does not exist
Event "tow_zwr02-" does not exist
Event "tow_zwr01+" does not exist
Event "tow_zwr02+" does not exist
Event "strz_zwr01-" does not exist
Event "strz_zwr02-" does not exist
Event "strz_zwr06-" does not exist
Event "strz_zwr10-" does not exist
Event "strz_zwr05+" does not exist
Event "strz_zwr07+" does not exist
Event "czerwice_o_s1" does not exist
Event "test_zwr63+" does not exist
Event "czerwice_o_s10" does not exist
Event "test_zwr63-" does not exist
Event "test_zwr63+" does not exist
Event "test_zwr65+" does not exist
Event "test_zwr61-" does not exist
Event "test_zwr62-" does not exist
Event "test_zwr61+" does not exist
Event "test_zwr62+" does not exist
Event "szopa_zwr02+" does not exist
Event "szopa_zwr01+" does not exist
Event "kar_zwr12+" does not exist
Event "kar_zwr13+" does not exist
Event "kar_zwr14+" does not exist
Event "kar_zwr15+" does not exist
Track "piask_tor03" does not exist
Event "piask_zwr02+" does not exist
Event "piaskowiec_h_sr3" does not exist
Event "czerwice_p_s1" does not exist
Event "czerwice_p_s2" does not exist
Event "piask_zwr04+" does not exist
Event "strz_zwr06-" does not exist
Event "strz_zwr10-" does not exist
Event "strzesowiec_tm14_ms2" does not exist
Event "strzesowiec_tm13_ms2" does not exist
Event "strz_zwr06+" does not exist
Event "strz_zwr10+" does not exist
Event "strz_zwr21-" does not exist
Event "strz_zwr23-" does not exist
Event "strz_zwr14+" does not exist
Event "strz_zwr15+" does not exist
Event "strz_zwr21+" does not exist
Event "strz_zwr23+" does not exist
Event "strzesowiec_l_ms2" does not exist
Event "strzesowiec_a_s9" does not exist
Event "czerwice_n_s1" does not exist
Event "test_zwr64-" does not exist
Event "test_zwr63-" does not exist
Event "test_zwr61-" does not exist
Event "test_zwr64+" does not exist
Event "test_zwr63+" does not exist
Event "czerwice_n_s10" does not exist
Event "test_zwr61+" does not exist
InitEvents OK
InitLaunchers
InitLaunchers OK
InitGlobalTime
InitGlobalTime OK
Track does not exist ""
Scene parse error near node
ze sciagnelem calosciowa paczke która jest moim zdaniem skromna i prawie tam nic nie ma
A moja paczka ktora juz od jakiegos czasu tworze to ma wszystkie trasy z wyjatkiem SDR19 i wszystkie inne chodza bez problemu
I nie bredze paczka jest uboga nie ma tam kilku tras i jest malo tekstur i loków itd.
Jakoś moja paczka ma 1,7 GB (...)
no ale dobra nie ma sensu dalej dyskutowac widze ze mi nie pomozecie, sami nie wiecie chyba co w tej paczce jest jesli mowicie ze jest tam trasa ktorej nie ma.
Cytujno ale dobra nie ma sensu dalej dyskutowac widze ze mi nie pomozecie, sami nie wiecie chyba co w tej paczce jest jesli mowicie ze jest tam trasa ktorej nie ma.
Ja nawet pomógłbym, ale nie chce, bo nie lubię jak byle pętak wypowiada się na temat czyjeś pracy i nie ma zielonego pojęcia ile godzin pracy kosztowało autorów dodatków czy nawet mnie samego czy defilera poskładanie tego, aby jakoś to w miarę dobrze działało.
Co do meritum ubogości: brakuje 3 czy 4 tras w stosunku do stanu dzisiejszego i torchę więcej taboru, gdyż przede wszystkim nie było tego jeszcze w momencie tworzenia paczki, więc nazwanie tego ubogością jest nadużyciem.
Oto co zawiera ta paczka:
http://eu07.pl/forum/index.php/topic,4191.0.html
A tak przy okazji, jaka była twoja "baza" w MaSzynie, tzn. jaki był twoj stan początkowy?
ale mi chodzi o SDR19 a ta paczke sciagalem juz wczesniej i tam jest SDR18 a ta trase to ja mam. Z linka ktory podal Akvin ściągnąłem SDR19 ale mi nie chce chodzic
Po pierwsze primo - brakuje Ci modeli.
Po drugie primo - za dużo Ci wyspało eventów.
Po trzecie primo - http://sciagnij.paczke.calosciowa.pl -> tam jest ta trasa oidp i wszystko tam działa.
Po czwarte primo - "Track does not exist " wysypuje, kiedy postawisz jakiś pojazd na nieistniejącym torze. Grzebałeś coś w scenerii?
1) Tak w krewetkowie mam wszystko ok sa zapowiedzi pociagow itd na czym mialby polegac problem? bo ja nic zlego nie dostrzegam. Nie pamietam juz skad mam ta trase bo mam ja od dawna kiedys sciagnelem jakas paczke ktora miala wszystko.
2) Tak SU zjezdza do szopy a exe mam te z Dizelpack'a
3) Z trakcja w jelitkowie jest ok. Trase pobralem kilka lat temu ze strony maszyny.
4) SDR18 chodzi bez problemu sciagnalem ja kiedys z forum maszyny
kiedys sciagnelem jakas paczke ktora miala wszystkoNo to być może z tej "ubogiej"
Co do krecenia kol w odwrotnym kierunku nigdy czegos takiego u siebie nie zaobserwowalem. Powiem szczerze ze nie przywiazywalem do tego szczegolnej uwagi. W jakim taborze i jakich sytuacjach to wystepuje? moge sprawdzic
Masz katalog w dynamic/pkp/SP45SPEC ?Tak
Później tą paczkę którą ściągnąłem rozbudowywałem więc możliwe ze to jest ta...To to jest ta paczka, ja założyłem w niej taki katolog, właśnie dla zmodyfikowanej SU, aby zjeżdżała do szopy.CytujMasz katalog w dynamic/pkp/SP45SPEC ?Tak
Maszyne mam od okolo 6 lat pamietam ze kiedys nawet pantografow nie dalo sie podniesc. Nie istnial jeszcze programik do uruchomienia maszyny
Ok przepraszam masz racje to byla moja baza. Dość mocno ją rozbudowałem
Wydać ta moja zaktualizowaną paczkę?
I nadal pozostaje najważniejszy problem jak poradzić sobie z tymi eventami w SDR19?
Przy SDR18 były błędy track>500. Autor ZCTP nie poprawiał tegoPoprawiłem ten błąd dzięki Tobie, @Mariusz1970.