1. - Nie działa prawy przycisk myszy, który zmieniał położenie kamery na domyślne1. No chyba działa tak jak powinien, lewy ustawia obrót do przodu a prawy przesuwa na ostatnio zapisane miejsce
2. - Nie działa Esc jeżeli chcemy wyłączyć pauzę
3. - Gdy próbujemy hamować za pomocą klawiatury numerycznej, to nie ma płynnego przejścia na kolejną pozycję. Gdy wciśniemy trójkę to kran hamulca przestawia się od razu na np. 1.4 a następnie na 4.0
Potwierdzam te błędy, dodatkowo bardzo nie podoba mi się ten nowy hamulec, a bardziej jego szybkość przestawiania... (Num9 i Num3).Nie ruszałem hamulca. Tak jak wcześniej, prędkość płynnego FV4a ustawiana w ini wpisem brakespeed, pozostałe skokowo wpisem brakestep.
.Wnętrze było tylko dla modeli klopów z rozszerzeniem II, III i III_led. Także nie ma wnętrza Lowpoly Interioru dla EN57 z białymi kabinami.
Brak lowpoly dla EN57 z nowszą kabiną (biała, ale nie 2xxx).
Przy okazji biały las na l.61+144, km. 148/9.To samo mam na Drawinowie- biały las, bez tekstury.
@joachimowicz - i nie tylko dachu, zauważyłem póxniej też białe stopnie.
Kabinka dragona w wersji lowpoly miala troche niepotrzebnej geometrii, ktora po zmianach sposobu rysowania kabin zaczela przeszkadzac. W zalaczniku poprawione wersja do wrzutki na repo.Wrzucone rev 3254
Przed aktualizacją działało? Wygląda jak jakiś problem z 7zipem. W downloadzie powinieneś mieć pobrane archiwa i plik instalatora. Zobacz sobie w jakiej kolejności mają być i wypakuj ręcznie ewentualnie.Problem zlokalizowany. ZIP z mostami "mw_mosty_L61_v2.7z" ma hasło do rozpakowania. Niestety nie wiem jakie one jest i dlatego paczka nie chce się rozpakować. Reszta działa OK.
brakestep 1.0 // (1.0) prędkość przesuwania kranu hamulca innych niż FV4a
brakespeed 1.0 // prędkość przesuwania FV4a
brakestep zostawić na 1, brakespeed wg upodobań.
To Drawinowo od Ra. Sypie błędami ze starej l61 doklejonej do Osowca.Być może, ale przed aktualizacją paczki jeździłem właśnie na tym odcinku i textura lasu była. W errors pokazuje że jest błędny include do scenery/textures.scm. A pliku takiego tam nie ma. Dziwna sprawa z tym Drawinowem.
No to macie w eu07.ini:A zastosowałeś takie zmiany?Kod: [Zaznacz]brakestep 1.0 // (1.0) prędkość przesuwania kranu hamulca innych niż FV4a
brakestep zostawić na 1, brakespeed wg upodobań.
brakespeed 1.0 // prędkość przesuwania FV4a
Tmj, skład lokomotyw zaraz po zrespieniu chyba jest dobrze dociśniętyNie ma na to gwarancji :> Po wstawieniu na scenerie w ukladzie hamulcowym skladu rozchodzi sie powietrze i moze to wplynac na ustawienie pojazdow wzgledem siebie.
Upewnij się, że wpis textures kibla wygląda tak:To dla mnie jakaś czarna magia, do MaSzyny na dłużej powróciłem dopiero wczoraj pomykając na torze doświadczalnym.
...
No dobrze lecz to nie wyjaśnia problemów z rozpięciem dociśniętej lokomotywy.
Nie ma na to gwarancji :> Po wstawieniu na scenerie w ukladzie hamulcowym skladu rozchodzi sie powietrze i moze to wplynac na ustawienie pojazdow wzgledem siebie.
W rainsted: Tabor posiadany -> Sprawdź posiadany tabor.To nic nie dało
Witam !Wynik aktualizacji. Kamer podazajacych ze skladem jest teraz 3 do wyboru, i mozna sobie kursorami dopiescic ich pozycje jak komu pasuje. Dotychczasowa kamera zewnetrzna 'odczepia' sie od skladu i zostaje w polu. Wyboru wariantu dokonujemy kombinacja shift-F4
W starych wersjach np. 18.10 po kliknięciu Prawego Przycisku Myszy kamera "Podążała" przed lokomotywą a teraz tak się nie dzieje. Wie ktoś czy to wynik aktualizacji MaSzyny, czy też błąd techniczny ?
Wersja nieshaderowe (eu07.exe) nie działa?
gfx.format.color r11f_g11f_b10f
gfx.skippipeline yes
, ale to wyłącza graficzne dodatki.
Dzięki za szybką odpowiedż sprawdzę. Symulator aż tak zasobożerny? Może to zły przykład ale pogrywam czasami w Wiedzmina 3 i tam z włączonymi wszystkimi możliwymi bajerami mam średnio 90 fps :)Z 16x multisamplingiem?
Dzięki za szybką odpowiedż sprawdzę. Symulator aż tak zasobożerny? Może to zły przykład ale pogrywam czasami w Wiedzmina 3 i tam z włączonymi wszystkimi możliwymi bajerami mam średnio 90 fps :)Z 16x multisamplingiem?
Sprobuj oprocz pozostalych elementow wylaczyc vsync; przy wlaczonym wystarczy drobny spadek ponizej 60 fps by zrobilo sie 30.
Brak możliwości zmiany lokomotywy. Wpis w .scm -> otwarcie rainsted -> dalej ta sama lokomotywa mimo wpisu w .scm. Podjęto próby aktualizacji Rainsted - bez skutku, aktualnie przeinstalowuję SuperMaSzynę. Zobaczymy czy to coś da.Witamy przybysza z przeszłości. (no bo milion dni temu to był 720r. p.n.e.)
Brak możliwości zmiany lokomotywy. Wpis w .scm -> otwarcie rainsted -> dalej ta sama lokomotywa mimo wpisu w .scm. Podjęto próby aktualizacji Rainsted - bez skutku, aktualnie przeinstalowuję SuperMaSzynę. Zobaczymy czy to coś da.Najprawdopodobniej po zapisie scn trzeba zrestartować rainsted.
Pojawiły się jeszcze lepsze kwiatki - takie jak samoobsługujący się hamulec lokomotywy czy białe ściany lasu.A log albo errors tez sie pojawily? Bo bez nich to sobie mozna...
W scenariuszu Bałtyk_Interregio nie da się odpiąć wagonów w żaden sposób (Przynajmniej u mnie)Sprawdzilem to przy okazji, i obawiam sie ze "u mnie dziala" ;/
A ja później odpisałem, że "Sprawdź posiadany tabor" nic nie zmieniło.Pobierałeś patch instalatorem, czy ręcznie torrentem?
Sprawdzilem to przy okazji, i obawiam sie ze "u mnie dziala" ;/Spróbuję jeszcze, ale wątpię aby się udało jak na torze doświadczalnym nic nie dało :/
Jeśli zamykamy drzwi to dźwięk zamknięcia jest dopiero o 0.5 sekundy później niż drzwi fizycznie się zamknęły . Czyli chodzi tu po prostu o synchronizację dźwięków . We wszystkich członach się tak dzieje , tylko w co drugich drzwiach jest inny dźwięk ale nadal jest opóźniony dźwięk.Problem nie moze dotyczyc "co drugich drzwi we wszystkich czlonach" bo w danym czlonie wszystkie drzwi otrzymuja ten sam dzwiek i wartosci przesuniecia. Natomiast niektore czlony moga (i maja) wpisany inny dzwiek zamkniecia.
OpenSpeed=0.38 CloseSpeed=0.19
i musisz dobrać, żeby droga w Twoim wypadku to DoorMaxShift była pokonana w czasie nagrania.
W EU07-239-G i prawdopodobnie w innych z tą samą kabiną. Okno maszynisty jest zbugowane.Poprawione w rev. 3340.
W!
to zjarana grzałka wody. Ale jak w pojeździe z automatyczną pompą, zapewniającą stały przepływ? Ona od początku była pod kontrolą AI? Taki efekt można uzyskać tylko ręcznie wyłączając obieg wody przy włączonej grzałce.
Działo się to na moich testach mojej scenerii. Ok, na razie nie mam czasu sprawdzać cos się dzieje na AI z ET41 na innych sceneriach wiec załóżmy ze alarm odwołany.Na kaliskiej w zasadzie tez nie zauwazylem problemow z ET41, z tym ze u siebie uzywam wersji z ET41_v2 poniewaz v1 wylecial z paczki jakis czas temu i ze wzgledu na brakujace wpisy w .mmd nie uruchamial sie poprawnie. Jesli mozesz mi podac na ktorym konkretnie scenariuszu i jaki egzemplarz zachowywal sie tak jak piszesz, sprawdze to u siebie blizej.
Moze ktos sprawdzic ET-22 2009? W kabinie cos nie tak wyskakuja bledy;Coś tam poprawiłem w tych kabinach. Szału nie ma, ale powiedzmy, że kabina jest w stanie pozwalającym na jazdę tym wynalazkiem. Pomijam kwestię dźwięków, gdzie przetwornicy i buczka SHP/CA praktycznie nie słychać, a z kolei sprężarka zagłusza wszystko :P.
Odnosnie scenariusza Calkowo retro zima raz jeszcze - misja SU45-079 przejezdna na exe 190112 (nic nie zamarza i nie blokuje sie w manewrach) do momentu gdy wracajac do Macierzewa mozemy utknac w Paszkach Wielkich pod semaforem E. Po analizie plikow log i calkowo/events_retro.ctr wychodzi mi, ze galaz zdarzen, ktora wykonala sie dajac mi wjazd na stacje (pos_sp454_1, pos_sp454_1a, pos_sp454_wjazd_e, pos_sp454_wjazd_esem) nie jest powiazana z wyjazdem (pos_sp454_3 i kolejne).Akurat ta gałąź jest poprawna. Może tego nie widać z loga ani .ctr, ale wynika to z istoty sterowania na stacji. W każdym bądź razie błąd faktycznie występuje - po wjechaniu za semafor C nie jest ustawiana właściwa flaga dla pociągu. Powodem jest literówka w warunku.