- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc doraźna => Trasy => Wątek zaczęty przez: Hirek w 17 Października 2018, 17:49:23
-
Witam. Szukałem na forum i nie znalazłem odpowiedzi na ten problem. Chodzi o to, że podczas ładowania linia 053 noc się crashuje i wyskakuje komunikat, że program przestał działać. W załączniku oczywiście log i crashdump. Wersja maszyny 18.10.
-
PS
Proszę o pilną pomoc
-
Znawcą logów nie jestem, tego tam akurat nie widzę, ale zapytam, czy nie jest to wina tego, że komp nie wyrabia. Tzn. czy zmniejszenie maxtexturesize w ini nie pomaga tutaj? U mnie, to jest pierwsze co muszę zrobić w tych nowszych scenariuszach.
-
Nie ,w logu nie ma nic o braku pamięci. Trzeba by dumpa przejrzeć.
-
Crash reason: EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION_READ
Crash address: 0xffffffffffffffff
Process uptime: 236 seconds
Thread 0 (crashed)
0 eu07.exe!scene::bounding_area::deserialize(std::basic_istream<char,std::char_traits<char> > &) [scenenode.cpp : 52 + 0x6]
rax = 0x0000003c9b71eef0 rdx = 0x0000003c9b71f150
rcx = 0x0000003c9b71f0a0 rbx = 0x0000003c9b71f0a0
rsi = 0x0000003c9b71f0a0 rdi = 0xa0a00b9520c362a8
rbp = 0x0000003c9b71f020 rsp = 0x0000003c9b71eed0
r8 = 0x0000000000000008 r9 = 0x00000000000000b0
r10 = 0x0000000000000000 r11 = 0x0000003c9b71ed90
r12 = 0x0000000000000009 r13 = 0x000000000000000f
r14 = 0xa0a00b9520c362a8 r15 = 0x0000023afdac2610
rip = 0x00007ff63903e500
Found by: given as instruction pointer in context
1 eu07.exe!scene::basic_section::deserialize(std::basic_istream<char,std::char_traits<char> > &) [scene.cpp : 734 + 0x5]
rbp = 0x0000003c9b71f020 rsp = 0x0000003c9b71ef20
rip = 0x00007ff6390350df
Found by: stack scanning
2 eu07.exe!std::basic_filebuf<char,std::char_traits<char> >::xsgetn(char *,__int64) [fstream : 600 + 0x18]
rbp = 0x0000003c9b71f020 rsp = 0x0000003c9b71ef60
rip = 0x00007ff638eaa475
Found by: stack scanning
3 msvcp140.dll + 0x44d0b
rbp = 0x0000003c9b71f020 rsp = 0x0000003c9b71ef90
rip = 0x00007ffafaf44d0b
Found by: stack scanning
4 eu07.exe!scene::basic_region::deserialize(std::basic_string<char,std::char_traits<char>,std::allocator<char> > const &) [scene.cpp : 1100 + 0xd]
rsp = 0x0000003c9b71f060 rip = 0x00007ff639034bf8
Found by: stack scanning
Nie kojarzę żeby coś w tym się zmieniało, ale możesz sprawdzić na nowym exe tmj z warsztatu.
-
możesz sprawdzić na nowym exe tmj z warsztatu.
OK sprawdzę i napisze czy działa
Edit: Sorki ze tak na nooba zapytam ale czy mógłbys podlinkowac bo nie mogę znaleźć (bałagan jest jeśli chodzi o to)
-
https://eu07.pl/forum/index.php/topic,28920.msg445222.html#msg445222
-
Na exe tmj zaxina się na dobre przy tej samej teksturze :/ loga potem podrzucę
-
Przyczyną zaistniałego stanu rzeczy jest nadmiar wielu zbędnych i głośnych przekazów radiowych, które są zmorą tych świetnych misji. @tmj i @milek7 doradzili mi zmniejszyć skalowanie tekstur w eu07.ini (chyba do 1024) i od razu pomogło.
@Transkei - prośba o zmniejszenie zbędnych nagrań rodzaju: ,,towarowy..weź się przygotuj"; ,,mamy kontrolę.." itp.
Takie teksty nie padają na kanałach pociągowych. Ba. Nawet można za nie dostać po premii.
-
Nie działa. Wysyp na tym samym pliku
-
Skasuj pliki .sbt z katalogu /scenery i zobacz czy to cos zmieni. Wg tego dumpa wysyp mial miejsce w czasie odczytu wersji binarnej, moze cos tam sie z plikiem stalo dziwnego.
-
Dzięki działa! A co robił ten plik sbt?
-
.SBT to binarna wersja czesci plikow danej scenerii. Powoduje szybsze wczytanie scenerii niz z oryginalnych plikow w formacie tekstowym.
-
Dzięki do zamknięcia