- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc doraźna => Wątek zaczęty przez: esemzerotrzy w 31 Sierpnia 2018, 17:33:04
-
Witam,
Od momentu zainstalowania od podstaw symulatora w wersji 18.07 męczy mnie jedna rzecz. Po kilkunastu/kilkudziesięciu minutach grania, symulator się zawiesza i po kilku sekundach sam wyłącza. Dzieje się to najczęściej podczas wykonywania jakiś ruchów (najczęściej jest to wychodzenie z kabiny). Jest tak na każdej scenerii. Nie powinny to być problemy ze strony komputera, ponieważ spełnia wymagania sprzętowe.
MaSzyna 18.07 bez modyfikacji, procesor IntelCore i7, RAM 8GB, NVIDIA Quadro 4000, sterownik 369.09, log w załączniku.
Bardzo proszę o pomoc, abym mógł się cieszyć graniem. Z góry dziękuję! :D
-
https://eu07.pl/forum/index.php/topic,3022.0.html
-
https://eu07.pl/forum/index.php/topic,3022.0.html
Jeśli chodziło o to, że nie podałem informacji o moim komputerze, to bardzo przepraszam. Już to uzupełniłem. :)
-
Log rozumiem jest z takiej sytuacji, gdy się wysypało? Niestety nie widzę w nim nic szczególnego. Crashdump się nie generuje?
-
Tak, tak.
Crashdump się generuje przy każdym z tych niespodziewanych wyłączeń symulatora.
-
Podesłanie nam go byłoby bardzo pomocne.
-
Dobrze, w załączniku przesyłam crashdump z mojego ostatniego grania. Mam nadzieję, że to o ten plik chodziło.
-
Przed chwilą po raz kolejny po kilku minutach grania wyłączył mi się symulator. Log i crashdump z tej sytuacji są w załącznikach.
-
CPU: amd64
family 6 model 30 stepping 5
8 CPUs
GPU: UNKNOWN
Crash reason: EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION_WRITE
Crash address: 0x28b3c5e0088
Process uptime: 251 seconds
Thread 0 (crashed)
0 nvoglv64.dll + 0xe2a81c
rax = 0x0000000000000000 rdx = 0x0000028b3c5e0088
rcx = 0x000002837aeb0000 rbx = 0x0000000000000001
rsi = 0x0000000000000006 rdi = 0x000002837aeb0000
rbp = 0x0000000000000000 rsp = 0x0000009b190feb18
r8 = 0x000002833c620810 r9 = 0x0000000000000000
r10 = 0x0000028b3c5e0088 r11 = 0x000002833c620810
r12 = 0x0000000000000000 r13 = 0x0000000000000000
r14 = 0x0000028302ee80a0 r15 = 0x0000028316f38680
rip = 0x000000005e41a81c
Found by: given as instruction pointer in context
1 nvoglv64.dll + 0xe4366e
rsp = 0x0000009b190feb20 rip = 0x000000005e43366e
Found by: stack scanning
2 nvoglv64.dll + 0xd8c0b2
rsp = 0x0000009b190feb50 rip = 0x000000005e37c0b2
Found by: stack scanning
3 nvoglv64.dll + 0xc9567d
rsp = 0x0000009b190febd0 rip = 0x000000005e28567d
Found by: stack scanning
4 nvoglv64.dll + 0xd8ad7d
rsp = 0x0000009b190fec30 rip = 0x000000005e37ad7d
Found by: stack scanning
5 nvoglv64.dll + 0xdba80f
rsp = 0x0000009b190fec80 rip = 0x000000005e3aa80f
Found by: stack scanning
6 eu07.exe!glm::tmat4x4<float,0>::operator*=<float>(glm::tmat4x4<float,0> const &) [type_mat4x4.inl : 342 + 0xd]
rsp = 0x0000009b190fece0 rip = 0x00007ff706a412d6
Found by: stack scanning
7 nvoglv64.dll + 0xdb55cb
rsp = 0x0000009b190fed30 rip = 0x000000005e3a55cb
Found by: stack scanning
8 nvoglv64.dll + 0xdbc8f0
rsp = 0x0000009b190fed60 rip = 0x000000005e3ac8f0
Found by: stack scanning
9 nvoglv64.dll + 0xe29ac6
rsp = 0x0000009b190fed70 rip = 0x000000005e419ac6
Found by: stack scanning
10 eu07.exe!opengl_matrices::multiply<float>(float const *) [openglmatrixstack.h : 154 + 0x46]
rsp = 0x0000009b190fed90 rip = 0x00007ff706a5f895
Found by: stack scanning
11 eu07.exe!opengl_renderer::Render(TSubModel *) [renderer.cpp : 2376 + 0xc]
rsp = 0x0000009b190fee10 rip = 0x00007ff706a64ceb
Found by: stack scanning
12 nvoglv64.dll + 0xd9b647
rsp = 0x0000009b190fee30 rip = 0x000000005e38b647
Found by: stack scanning
13 nvoglv64.dll + 0xd847ba
rsp = 0x0000009b190fee90 rip = 0x000000005e3747ba
Found by: stack scanning
14 0x5d5f0000
rsp = 0x0000009b190feee8 rip = 0x000000005d5f0000
Found by: stack scanning
15 nvoglv64.dll + 0xdb5d60
rsp = 0x0000009b190fef30 rip = 0x000000005e3a5d60
Found by: stack scanning
16 nvoglv64.dll + 0xd69cf4
rsp = 0x0000009b190fef60 rip = 0x000000005e359cf4
Found by: stack scanning
17 eu07.exe!opengl_renderer::Render(TSubModel *) [renderer.cpp : 2600 + 0x8]
rsp = 0x0000009b190ff010 rip = 0x00007ff706a65542
Found by: stack scanning
18 eu07.exe!glm::rotate<float,0>(glm::tmat4x4<float,0> const &,float,glm::tvec3<float,0> const &) [matrix_transform.inl : 44 + 0x79]
rsp = 0x0000009b190ff080 rip = 0x00007ff706a446ea
Found by: stack scanning
CPU: amd64
family 6 model 30 stepping 5
8 CPUs
GPU: UNKNOWN
Crash reason: EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION_WRITE
Crash address: 0x2223be60088
Process uptime: 2142 seconds
Thread 0 (crashed)
0 nvoglv64.dll + 0xe2a81c
rax = 0x0000000000000000 rdx = 0x000002223be60088
rcx = 0x0000021a69a90000 rbx = 0x0000000000000001
rsi = 0x000000000000000d rdi = 0x0000021a69a90000
rbp = 0x0000000000000000 rsp = 0x0000007dacafee78
r8 = 0x0000021a3bea5490 r9 = 0x0000000000000000
r10 = 0x000002223be60088 r11 = 0x0000021a3bea5490
r12 = 0x0000000000000000 r13 = 0x0000000000000000
r14 = 0x0000021a718e80a0 r15 = 0x0000021a5b58ba30
rip = 0x000000005d0ea81c
Found by: given as instruction pointer in context
1 nvoglv64.dll + 0xe4366e
rsp = 0x0000007dacafee80 rip = 0x000000005d10366e
Found by: stack scanning
2 nvoglv64.dll + 0xd8c0b2
rsp = 0x0000007dacafeeb0 rip = 0x000000005d04c0b2
Found by: stack scanning
3 nvoglv64.dll + 0xe7a76e
rsp = 0x0000007dacafef20 rip = 0x000000005d13a76e
Found by: stack scanning
4 nvoglv64.dll + 0xd8ad7d
rsp = 0x0000007dacafef90 rip = 0x000000005d04ad7d
Found by: stack scanning
5 nvoglv64.dll + 0xdba80f
rsp = 0x0000007dacafefe0 rip = 0x000000005d07a80f
Found by: stack scanning
6 0x5c2c0000
rsp = 0x0000007dacaff048 rip = 0x000000005c2c0000
Found by: stack scanning
7 nvoglv64.dll + 0xdb5d8d
rsp = 0x0000007dacaff090 rip = 0x000000005d075d8d
Found by: stack scanning
8 nvoglv64.dll + 0xd69cce
rsp = 0x0000007dacaff0c0 rip = 0x000000005d029cce
Found by: stack scanning
9 eu07.exe!gfx::opengl_vbogeometrybank::draw_(gfx::geometry_handle const &,gfx::stream_units const &,unsigned int const) [openglgeometrybank.cpp : 212 + 0xe]
rsp = 0x0000007dacaff0f0 rip = 0x00007ff790f0cf48
Found by: stack scanning
10 nvoglv64.dll + 0xd9a1f1
rsp = 0x0000007dacaff110 rip = 0x000000005d05a1f1
Found by: stack scanning
11 eu07.exe!opengl_renderer::Render(TSubModel *) [renderer.cpp : 2433 + 0x16]
rsp = 0x0000007dacaff170 rip = 0x00007ff790ec4e76
Found by: stack scanning
12 nvoglv64.dll + 0xdce93a
rsp = 0x0000007dacaff1b0 rip = 0x000000005d08e93a
Found by: stack scanning
13 eu07.exe!glm::rotate<float,0>(glm::tmat4x4<float,0> const &,float,glm::tvec3<float,0> const &) [matrix_transform.inl : 44 + 0x79]
rsp = 0x0000007dacaff1e0 rip = 0x00007ff790ea46ea
Found by: stack scanning
Nie mam pomysłu, może spróbuj na nowych exe tmj z warsztatu?
-
Dzięki za chęć pomocy. Jednak bardzo mnie zastanawia dlaczego tak się dzieje... najpierw spróbuję zainstalowanie od nowa a potem to co poleciłeś.
-
Z tego co pamietam karty Quadro sprawialy tez klopoty innym uzytkownikow i to jest chyba zwiazane z ich sterownikami :/
Zobacz, czy sytuacja nie bedzie troche lepsza na exe z warsztatu w trybie Display Lists, ale obawiam sie ze gwarancji nie ma.
-
Dobrze, dziękuję. :) Mogłem się zainteresować tymi kartami graficznymi i wybrałbym lepszą.