- Symulator MaSzyna -

Hyde Park => Bocznica => Wątek zaczęty przez: EU40 w 20 Lipca 2018, 17:42:44

Tytuł: Odp: Shaderowe exe do testów
Wiadomość wysłana przez: EU40 w 20 Lipca 2018, 17:42:44
Cytuj
Wymagane OpenGL 3.3.
Cytuj
Może lepiej nie strugać bogacza i pomyśleć o tym że ktoś może nie mieć możliwości odpalenia takiej wersji exe?
Tytuł: Odp: Odp: Shaderowe exe do testów
Wiadomość wysłana przez: AtapiCl w 20 Lipca 2018, 18:06:18
To nie jest już struganie bogacza. Serio. Pierwsze GPU od Nvidii obsługiwały GL3.3 już 2010 roku?
Tytuł: Odp: Odp: Shaderowe exe do testów
Wiadomość wysłana przez: EU40 w 20 Lipca 2018, 18:08:36
Mój komputer jest sprzed 2010 i ma ograniczone pole działania jeżeli chodzi o karty graficzne. Pytam ponownie: w imię czego podnosicie poprzeczkę?
Coś się poprawi?
Tytuł: Odp: Odp: Shaderowe exe do testów
Wiadomość wysłana przez: carmel4a w 20 Lipca 2018, 18:09:34
Grafikę. Szeroko rozumianą.
Tytuł: Odp: Odp: Shaderowe exe do testów
Wiadomość wysłana przez: AtapiCl w 20 Lipca 2018, 18:15:00
Powiedzmy sobie szczerze, że wymagania i tak będą rosły czy tego chcesz czy nie. Dojdzie edytor 3D, będą jak grzyby po deszczu powstawać scenerie z ogromnym, szczegółowym terenem. Twoja stara karta i tak wtedy klęknie.
Tytuł: Odp: Odp: Shaderowe exe do testów
Wiadomość wysłana przez: Milek7 w 20 Lipca 2018, 18:34:11
No żeby była lepsza grafika trzeba podnieść wymagania, jak inaczej?
Shaderowe exe wejdzie jako główne pewnie w sierpniowej paczce, będzie też dołączone funkcjonalnie takie samo exe ze starym rendererem. Czy w następnych paczkowych exe renderer GL1.5 zostanie przypięty do nowego i będzie do wyboru w ini to nie wiem, zależeć będzie od zainteresowania. (zarówno użytkowników i mojego/innych deweloperów) I czy to ma jakikolwiek sens, bo ilość obiektów na scenerii i tak wzrośnie i stary sprzęt nie da rady i tak.