- Symulator MaSzyna -

Hyde Park => Bieżące kolejowe => Wątek zaczęty przez: train331441 w 04 Lipca 2018, 21:24:47

Tytuł: Impuls 2 dla ŁKA
Wiadomość wysłana przez: train331441 w 04 Lipca 2018, 21:24:47
Witam
19 czerwca przyszedł Artykuł o tym że ŁKA Zamierza kupić Impulsy drugiej generacji. 

Więcej na tej stronie http://lodz.wyborcza.pl/lodz/7,35136,23560803,lodzka-kolej-aglomeracyjna-w-fabryce-w-nowym-saczu-zaprezentowano.html

Co ciekawe Impulsy będą jeździć na Łódzkich torach.
Tytuł: Odp: Impuls 2 dla ŁKA
Wiadomość wysłana przez: Jaco w 04 Lipca 2018, 21:37:02
W sumie to drugi przewoźnik, który kupił Impulsy II. Wcześniej NEWAG zbudował 5 sztuk 36WEb dla Fer­ro­vie Del Sud Est e Servizi Auto­mo­bi­li­stici s.r.l. (FSE) w Bari, które otrzymają we Włoszech oznaczenie ETR322. Dla ŁKA powstały pojazdy z oznaczeniem 36WEd. Czym się różnią na pierwszy rzut oka? Włoskie maszyny mają drzwi do kabiny (lewa i prawa strona) i stanowisko maszynisty z lewej strony - łódzkie nie mają drzwi do kabiny i stanowisko maszynisty tradycyjnie po prawej.
Tytuł: Odp: Impuls 2 dla ŁKA
Wiadomość wysłana przez: train331441 w 04 Lipca 2018, 22:13:59
Tym razem jest wnętrze Impulsa 36WEd. ciekawe czy tam będzie BAR?
https://kurierkolejowy.eu/aktualnosci/32236/impuls-36wed-001-juz-gotowy.html (https://kurierkolejowy.eu/aktualnosci/32236/impuls-36wed-001-juz-gotowy.html)
Ładny impuls. szkoda że Koleje Śląskie nie zakupiło Tych jednostek?


Podając odnośniki do artykułów ze stron internetowych (np.: Rynek Kolejowy, TVN, Onet, WP, Interia, itp.), wklej również najbardziej istotną część jego treści.
Moderacja nie pomogła.
Odpoczynek od pisania. +20
Matek123
Tytuł: Odp: Impuls 2 dla ŁKA
Wiadomość wysłana przez: EU07-483 w 05 Lipca 2018, 14:59:05
Po co bar w pociągu regionalnym?
Tytuł: Odp: Impuls 2 dla ŁKA
Wiadomość wysłana przez: rogonon w 05 Lipca 2018, 18:06:05
Orientuje się ktoś jak wygląda z awaryjnością impulsów drugiej generacji i z czym przeważnie był większy problem?
Tytuł: Odp: Impuls 2 dla ŁKA
Wiadomość wysłana przez: Jaco w 06 Lipca 2018, 07:24:51
Chyba za wcześnie na takie pytanie... We Włoszech na próbach (zakończonych sukcesem) jest póki co tylko 36WEb -001 (002 - 005 stoją w NEWAGu), a w ŁKA raczej nie ogarnięto jeszcze usterek systemowych.
Tytuł: Odp: Impuls 2 dla ŁKA
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek w 07 Lipca 2018, 21:07:27
Szkoda że projekt nie przewiduje odgrodzenia drzwi wejściowych od części pasażerskiej jak w EN57. Jazda zimą impulsem to koszmar. Zwłaszcza jak jest -15. Ciągnie po plecach, po nogach. Kiedyś jechałem z dzieckiem w wózku to przed każdą stacją osłaniałem je swoją kurtką. Mam nadzieję, że uporali się z tą nieszczęsną pneumatyką co sapie w środku. Również w Impulsie mam zastrzeżenia do klimatyzacji: zbyt mocno wieje na ludzi (i to nie tylko moja opinia).
Tytuł: Odp: Impuls 2 dla ŁKA
Wiadomość wysłana przez: rogonon w 07 Lipca 2018, 22:01:48
Ale to też może być problem jak na elfach II, że dobrze trzyma ciepło, ale ze względu na brak drzwi do każdego z przedziałów przy każdym otwarciu traci na cieple.
Tytuł: Odp: Impuls 2 dla ŁKA
Wiadomość wysłana przez: EP07-385 w 13 Lipca 2018, 23:19:42
Ale to jest przecież kwestia zamówienia, Elf też nie ma przedsionków, chyba, że jest w barwach Kolei Wielkopolskich, które bodaj jako jedyne zamówiły wersję z przedsionkami i zamykanymi drzwiami do nich.