- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Poszukuję, chcę zrobić => Wątek zaczęty przez: Kacper06 w 16 Czerwca 2018, 17:29:52
-
Cześć
Chciał bym zmienić niektóre dźwięki w symulatorze, na przykład te hamowania wagonów 111A i 112A. Filmik jest na youtube, abyście mogli się dowiedzieć o co mi chodzi.
Do pomocy, chodzi mi o ten pisk hamulców który słyszymy pod koniec hamowania pociągu. Tego dźwięku niema w symulatorze.
Czy możliwe było by ten dźwięk dodać do symulatora?
Pozdrawiam
-
Czy chodziło Tobie o to co tu? https://eu07.pl/forum/index.php/topic,30499.0.html
-
Nie, chodzi mi o ten moment, gdy pociąg ledwo co jedzie i hamulce wydają taki przyjemny pisk. Do pomocy, na youtube na pasku przewijania musi być wyświetlone 0:29 opłyniętego czasu.
-
Chodzi o ten dźwięk na końcu, tuż przed zatrzymaniem. (https://youtu.be/RfiBC1ioN60)
-
Dokładnie Krzysiek626, właśnie chodzi o ten dźwięk na końcu tuż przed zatrzymaniem się pociągu.
-
Dokładnie to samo zgłosiłem ze 2 dni wcześniej do mk1991. Wysłałem mu nagrania z tym dźwiękiem, powiedział że się tym zajmie i zasugerował by dźwięk był odtwarzany w miare hamowania wagonów. Dobrze, że dałeś to nagrania, możesz się przydać. Możliwa będzie również ingerencja tmj w exe.
-
Czyli z tego co widzę to to już zostało zgłoszone. Ale mam wrażenie, że na filmie który ja znalazłem ten dźwięk jest bardziej wyraźny, niż ten od Krzysiek626.
-
Masz zgodę autora filmu na użycie dźwięku do maszyny? Jak coś to ten ode mnie jest do wzięcia.Różnica w dźwięku polega na tym, że ja nagrywam że środka wagonu, ten z sieci jest nagrany z zewnątrz.
-
Nie wiem. Niech deweloperzy maszyny sobie wybiorą który dźwięk chcą. Bo ja nie znam autora filmu którego wam pokazałem.
-
Taki dzwiek juz jest i nazywa sie 20786]brake_111a_v2.wav.
-
Czy on jest w paczce maszyny? Bo jak hamuje mój skład, i wyjdę poza kabinę to wagony tego dźwięku nie wydają.
Niema go w paczce. Gdzie go znalazłeś?
-
Czemu zakładasz, że nie ma go w paczce? Nie dość, że jest w paczce, to jeszcze jest wpisany w mmd.
-
Niezmienia to faktu jednak że nie jest dobrze odtwarzany.
-
Tak, ten dźwięk jest, ale nie jest odtwarzany. I plik nazywa się 20786]brake_111a_v2.ogg, a nie 20786]brake_111a_v2.wav.
-
Jeśli w mmd jest wpisany .wav a ma rozszerzenie ogg to może dlatego nie czyta. Ps. Krystian kombinuje teraz z tymi dźwiękami, wieć być moze doczekamy się lepszego.
-
Podmiana na OGG działa.
-
MR6, też właśnie się tego domyślałem, że to z powodu rozszerzenia to nie działa.
-
Podmiana na OGG działa.
O jakiej podmianie mówisz? w MMD czy o pliku 20786]brake_111a_v2.ogg.
-
Sam sobie odpowiedziałeś na pytanie. Skoro plik, jak sam zauważyłeś, 20786]brake_111a_v2 jest w formacie ogg to co mogę podmienić na ogg?
-
Z aktualizowałem już jeden plik mmd. Przy okazji zmieniłem inne wpisy który miały .wav a pliki są w .OGG.
Plik jest w załączniku. Proszę zgłaszać różne błędy które mogłem porobić w pliku mmd.
Pozdrawiam
-
Ale przecież rozszerzenia audio są ucinane przy parsowaniu mmd. A jak któreś exe to robi źle, to wina exe i nie ma co tykać plików.
-
Jednak, ten dźwięk działa poprawnie. Niema nic do roboty. Aby działał, trzeba użyć nowych wagonów (rozszerzenie .mat), i dźwięk działa.