- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Na warsztacie => Wątek zaczęty przez: mrozigor w 10 Czerwca 2018, 22:58:56
-
Mam nadzieję, że nie powielam wątku. Zakładam, że po zbudowaniu symulatora ze źródeł, potrzebuję jeszcze assetów. Czy jest może gdzieś paczka, gdzie wystarczy tylko podrzucić skompilowanego execa i testować?
PS. Budowałem na Gentoo i musiałem podlinkować X11, aby wszystko działało ;)
-
Normalne wydanie ze strony głównej. W archiwach bin masz wszystkie biblioteki zależności. Tylko wrzucasz swojego exeka do roota i testujesz.
-
Jeżeli nie możesz uruchomić instalatora to ręcznie:
http://eu07.pl/theme/MaSzyna1803.zip.torrent
http://eu07.pl/theme/MaSzynaP1805.zip.torrent
(chyba że chcesz t3d i tga, to możesz dostać rangę i pobrać repo)
-
O właśnie, chodziło mi o taki link, dzięki bardzo (chociaż zainstalowałem sobie przy pomocy Wine i poszło ;)). Czym się różnią wersje t3d/tga od tego co jest na Githubie?
[EDIT] Czy exec korzysta z pythona systemowego, czy używa jakiejś wersji 'z zestawu'? Mam problem z importem modułu 'site'. Sugerowane źródło problemu to ustawienie zmiennych PYTHONHOM/PYTHONPATH. Coś ktoś wie na ten temat?
[EDIT2] Pomogło wykomentowanie sekcji '#ifdef __linux__' w pliku 'PyInt.cpp'.
-
Czym się różnią wersje t3d/tga od tego co jest na Githubie?
Na Githubie masz kod źródłowy symulatora, a na repozytorium znajdziesz zasoby (między innymi siódemki).
-
Czym się różnią wersje t3d/tga od tego co jest na Githubie?
Czy exec korzysta z pythona systemowego, czy używa jakiejś wersji 'z zestawu'?
O wersji t3d/tga mówiłem w kontekście assetów. Gotowe paczki mają tekstury dds i binarne modele, na svn do developowania są nieskompresowane tekstury w tga i tekstowe modele.
Na linux katalog z pythonem należy wygenerować ręcznie, np. dla wersji 64bit
virtualenv2 linuxpython64
source linuxpython64/bin/activate
pip2 install pillow
deactivate
-
Dzięki piękne za wytłumaczenie wszystkiego :)
[EDIT]
Pytanie ogólne. Cały ekosystem Maszyny to kod źródłowy na GH, assety na innym repo + Rainsted (jako nieobowiązkowy launcher). Dobrze to rozumiem?
Druga sprawa - jest może gdzieś w backlogu proste zadanie, o niskim priorytecie, dzięki któremu mógłbym się zapoznać z kodem (przy okazji coś poprawiając/dodając)?
-
1. tak
2. nic konkretnego nie ma, ale możesz sobie coś znaleźć i poprawić ;)
możesz wpaść na #dev na mattermostowym czacie pogadać.
edit: zobacz do bugtrackera, może znajdziesz coś do roboty https://wiki.eu07.pl/flyspray/index.php?string=&project=3&do=index&advancedsearch=on&search_name=&type%5B%5D=&sev%5B%5D=&pri%5B%5D=&due%5B%5D=&reported%5B%5D=&cat%5B%5D=15&cat%5B%5D=27&cat%5B%5D=24&status%5B%5D=open&percent%5B%5D=&opened=&dev=&closed=&duedatefrom=&duedateto=&changedfrom=&changedto=&openedfrom=&openedto=&closedfrom=&closedto=
-
Widać, że masz zajawke na dewelopera. Akurat osoby znające się w kodzie są u nas pilnie poszukiwane :).
-
Dzięki za info. Może przetestuję się w czymś (wydaje się) łatwiejszym -> https://wiki.eu07.pl/flyspray/task/124