- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc w tworzeniu => Wątek zaczęty przez: Ural w 06 Czerwca 2005, 16:49:51
-
Mam pewne pytania co do pisania torów i rzeźby terenu.
1.Czy aby je napisać muszę używać specjalnych prrogramów typu jet obeta, triangle,itp?
2.Te programy nie działają u mnie ,mimo że posiadam program "Java", czemu?
3.Z jakiej strony mogę sciągnąć taką "Javę"
-
node -1 0 none track normal 50.0 1.435 0.25 25.0 20 0 Flat vis
Rail_screw_used1 4 TpBpS-new2.tex 0.2 0.5 1.1
0.0 0.2 0.0 //point 1
0.0 0.0 0.0 //control vector 1
0.0 0.0 0.0 //control vector 2
100.0 0.2 0.0 //point 2
0
endtrack
Mozesz zawsze recznie pisac tory ;-)... Jesli chcesz 3dstudio w pelnej wersji testowej 30-dniowej, ktore wazy 50 mb napisz do mnie na priv...
-
Albo możesz także ściągnąć gmaxa.
-
najlepiej jest mieć 3dsmaxa
-
Witam!!!
Gmax nie polecam - kaszani sie i skrypty zle dzialaja.
-
Jasne, ja cos o tym wiem.... :|
-
Gmax nie polecam - kaszani sie i skrypty zle dzialaja.
A czy moglibyście napisać, co się "kaszani"?
No bo właśnie tworzę traskę gmaxem, ale jeśli skrypty źle działają, to może szkoda mojego czasu.
-
Ja tam z gmaxa nie korzystalem dluzej niz tydzien i wiem ze to i tak za dlugo bylo. Z tego co pamietam to koszmarny eksport a czasem nawet brak takowego. I teren sie jakos magicznymi sztuczkami robilo. Cos tam pokazywal potem costam costam i zeby cos szybko zrobic pol dnia zlecialo. Tak wiec niestety do tras jedyny i sluszny jest 3ds.
-
A jak się piszę trawę, bo chcę do nowo napisanej traski (400m :-) zrobić trawę, a jak coś tam mieszam, to mi się robi pionowa trawa. |:-). Jak pisać zakręty, bo jak pisałem to tory nie były połączone ze sobą i strasznie ostro skręcały. Wyglądało to mniej więcej tak:
|
___________/
/
____________ |
Dzięki za pomoc w napisaniu jakiegokolwiek toru.
-
Witam.
Polecam lekturę tego (http://www.eu07.pl/forum/viewtopic.php?t=2451) wątku. Jak z niego wynika, do "napisania" jednego (prostego lub "zakręconego") toru wcale nie potrzeba 3D Studio Max.
Pozdrowienia.
-
Dobra, tylko ja nie rozumiem działania control wectorów, a to właśnie muszę rozumieć do napisania takiego toru z zakrętem np.
__________/-----------------
-
Ja miałem 3ds max 4, ale skończył mi się limit czasu :-((((. Jest może strona z której można ściągnąć max'a za free ???
-
Ja miałem 3ds max 4, ale skończył mi się limit czasu :-((((. Jest może strona z której można ściągnąć max'a za free ???
Programy typu p2p.
-
Albo pm to mateu ;-)
-
Albo pm to mateu ;-)
A ja mam v5.0 (full oczywiscie) :P
-
Albo pm to mateu ;-)
A ja mam v5.0 (full oczywiscie) :P
No ja mam 4,5,5.1,6 i 7 ;p W tym 5.1 wystawionego na serwerze ;-)
-
No ja mam 4,5,5.1,6 i 7 ;p W tym 5.1 wystawionego na serwerze ;-)
Powiedz mi tylko ze legale :P
-
W tym 5.1 wystawionego na serwerze ;-)
Widziałem, ale nie zdążyłem ściągnąć, bo usunąłeś awatara na forum. Mógłbyś mi podać linka, bo do 6.0 skończył się okres próbny...
-
W tym 5.1 wystawionego na serwerze ;-)
Widziałem, ale nie zdążyłem ściągnąć, bo usunąłeś awatara na forum.
Przepraszam... nie rozumiem ;/
-
W tym 5.1 wystawionego na serwerze ;-)
Widziałem, ale nie zdążyłem ściągnąć, bo usunąłeś awatara na forum.
Przepraszam... nie rozumiem ;/
Jak miałeś awatara na tym forum, to adres awatara prowadził do Twojego prywatnego konta bodajże na lycosie, gdzie był 3ds max 5.1 spakowany formatem *.rar w częściach po około 10MB. Jak już nie masz awatara, to nie znam adresu Twojego konta i co za tym idzie nie mogę ściągnąć tego programu.
-
O ile pamiętam to ten adres był:
http://members.lycos.co.uk/maszynaforum/ czy coś takiego. mi w każdym razia nie chodzi 3ds bo brakuje jakiegoś cdilla.dll czy coś w tym stylu.
-
Cdilla można ściągnąć pod tym adresem:
ftp://ftp1.discreet.com/web/support/3dstudio/C-Dilla3.27.zip
Ja ściągnąłem i 3dmax mi działa bez zarzutu
-
Ja ściągnąłem i 3dmax mi działa bez zarzutu
A mi dalej działa z zarutami :-(
-
Ważne, że się w ogóle uruchamia, a te pliki, których błąd wskazuje, można usunąć. acha i w logu w katalogu głównym, pozamieniaj ścieżki do 3ds'a na swoje
-
Do C-dilla:
Zajrzyj do katalogu swl. Uruchom wszystkie *.exe. Wtedy spróbuj uruchomić.
P.S.: U mnie spyware wykrywa to jako System Monitoring. Więc robicie to na swoją odpowiedzialność...
-
teraz z Cdillą jest spokój ale wyświetla się:
Mtlgen.dlt Is Missing a potem się wywala
Ważne, że się w ogóle uruchamia, a te pliki, których błąd wskazuje, można usunąć. acha i w logu w katalogu głównym, pozamieniaj ścieżki do 3ds'a na swoje
Tylko problem w tym że sie to wogóle nie uruchamia!!!
-
Na jakim dysku masz 3D Studio MAX ? Powinien być na woluminie D:\. Jeżeli nie jest, musisz edytować wszystkie pliki gdzie są podane ścieżki dostępu do plików i zamienić, aby pasowały katalogi, w których znajduje się 3DSMAX.
EDIT:
Zamieniaj we wszystkich katalogach!!
-
Mam w lokalizacji:
"E:\Program files\3dsmax5"
i zmieniłem w 3dsmax.ini na
[Directories]
Fonts=E:\PROGRAM FILES\3DSMAX5\Fonts
Scenes=E:\PROGRAM FILES\3DSMAX5\Scenes
Import=E:\PROGRAM FILES\3DSMAX5\Meshes
Export=E:\PROGRAM FILES\3DSMAX5\Meshes
Help=E:\PROGRAM FILES\3DSMAX5\Help
Expressions=E:\PROGRAM FILES\3DSMAX5\Express
Previews=E:\PROGRAM FILES\3DSMAX5\Previews
Images=E:\PROGRAM FILES\3DSMAX5\Images
Sounds=E:\PROGRAM FILES\3DSMAX5\Sounds
PlugCFG=E:\PROGRAM FILES\3DSMAX5\PlugCFG
MaxStart=E:\PROGRAM FILES\3DSMAX5\Scenes
VideoPost=E:\PROGRAM FILES\3DSMAX5\VPost
Heidi Drivers=E:\PROGRAM FILES\3DSMAX5\Drivers
AutoBackup=E:\PROGRAM FILES\3DSMAX5\AutoBack
Materials=E:\PROGRAM FILES\3DSMAX5\MatLibs
Scripts=E:\PROGRAM FILES\3DSMAX5\Scripts
Startup Scripts=E:\PROGRAM FILES\3DSMAX5\Scripts\Startup
[BitmapDirs]
Dir1=E:\PROGRAM FILES\3DSMAX5\Maps
Dir2=E:\PROGRAM FILES\3DSMAX5\downloads
[ObjectSnapSettings]
DisplaySnapMarkers=1
SnapMarkerSize=10
SnapMarkerColor=0,000000 1,000000 1,000000
UseAxisConstraints=0
SnapToFrozen=1
[Performance]
TransformGizmoRestoreAxis=0
SFMask=1
Degrade=0
UnitType=5
UnitScale=1.000000
RealTimePlayback=1
PlayActiveOnly=1
DisplayObsoleteMsg=0
CrossHairCursor=0
Crossing=1
ACIPalette=0
ShowAxisIcon=1
ExtUseSelSet=0
ExtAllUseSelSet=0
TransformGizmo=1
[PlugInKeys]
Enabled=1
[Renderer]
UseEnvironAlpha=0
FilterBackground=0
R25Shadows=0
[CommandPanel]
Columns=1
RollupBreakThreshold=50
[Modstack]
Visible=0
ModStackHeight=128
ShowAllIcons=0
ShowAllSets=0
[WindowState]
GFXType=OpenGL
GFXRenderer=
GFXDevice=
GFXDirect3DVersion=
GFXDirect3DDevice=
GFXDirect3DBuild=
Size=1032 746
Place=-4 -4
Maximized=0
ListenerWidth=304
XfmTypeInPos=365 282
[CustomMenus]
FileName=D:\3dsmax5\UI\DefaultUI.mnu
[MAXHistoryList]
Count=15
History_00=D:\3dsmax5\Scripts\eu07
History_01=D:\3DSMAX5\Scenes
History_02=D:\eu07-080604-unoff\textures
History_03=D:\user\McZapkie\eu07\source\zmiany\textures
History_04=C:\Documents and Settings\m4t3u\Pulpit\quark-mc29
History_05=D:\eu07-080604-unoff\maxy
History_06=D:\3dsmax5\Scenes
History_07=D:\3dsmax5\Autoback
History_08=D:\3dsmax5\Scenes
History_09=C:\Documents and Settings\Mateusz\Pulpit
DefaultType=AllFormats
History_10=C:\Documents and Settings\Mateusz\Pulpit\temp\wieruszow
History_11=C:\Documents and Settings\Mateusz\Pulpit\temp
History_12=D:\3DSMAX5\AutoBack
History_13=D:\Documents and Settings\Mateusz\Pulpit
History_14=D:\Documents and Settings\Mateusz\Pulpit\temp
History_15=D:\jel_max
[FileList]
File1=D:\3dsmax5\Scenes\braniewski_mlyn.max
File2=D:\3dsmax5\Scripts\eu07\quark-mc29.max
File3=C:\Documents and Settings\m4t3u\Pulpit\quark-mc29\quark-mc29.max
File4=D:\3dsmax5\Scenes\zabek.max
File5=D:\3dsmax5\Scenes\calkowo.max
File6=D:\3dsmax5\Scenes\andrzejki2.max
File7=D:\3dsmax5\Scenes\lebork.max
File8=D:\3dsmax5\Scenes\andrzejki.max
File9=D:\3dsmax5\Scenes\wierzbno.max
[Material Editor]
AmbientColor=0.000000 0.000000 0.000000
[62f565d6,110a1f97]
ObjectSnapPluginState=1 0
[24960fd5,343a4913]
ObjectSnapPluginState=0 0
[1f120de7,30bc716f]
ObjectSnapPluginState=0 0
[52256183,106b5fda]
ObjectSnapPluginState=0 0 0 0 0 0
[MtlEditorPosition]
MainWindow=370 -4 367 780
MagWindow0=186 97 152 190
[MaterialBrowserDialogPosition]
ModalDimension=474 75 332 751
[ImageFilePicker]
EnablePreview=1
SequenceFlag=0
MaxHistory=16
[ActionContext]
Context_0=1
Context_1=1
Context_2=1
Context_5=1
Context_6=1
Context_3=1
Context_34fe4c77=1
Context_160d7c17=1
Context_38ba1366=1
Context_34fe2c73=1
Context_2993eaf=1
Context_7ed73ca2=1
Context_7ff73cb1=1
Context_7bd55e43=1
Context_39f804f5=1
Context_39f804f7=1
Context_6bd55e20=1
[MAXScript]
AutoStart=1
LoadStartupScripts=1
LoadSaveSceneScripts=1
LoadSavePersistentGlobals=1
LoadControllerScripts=1
Font=Courier New
FontSize=12
InitialHeapSize=7.500000
AutoOpenListener=0
EnableMacroRecorder=0
ShowCommandPanelSwitch=0
ShowToolSelections=0
ShowMenuSelections=0
AbsoluteSceneNames=0
AbsoluteSubObjects=0
AbsoluteTransforms=0
ExplicitCoordinates=0
[RenderProgressDialogPosition]
Dimension=897 79 379 244
[RenderVFBPosition]
Position=166 20
[FloatingActiveShadeWindowRectangle]
RectangleXYWH=0 0 664 555
[PresetOutputSize0]
PresetWidth=320
PresetHeight=240
PresetAspect=1.000000
[PresetOutputSize1]
PresetWidth=256
PresetHeight=243
PresetAspect=1.265625
[PresetOutputSize2]
PresetWidth=512
PresetHeight=486
PresetAspect=1.265625
[PresetOutputSize3]
PresetWidth=640
PresetHeight=480
PresetAspect=1.000000
[PresetOutputSize4]
PresetWidth=720
PresetHeight=486
PresetAspect=0.900000
[PresetOutputSize5]
PresetWidth=800
PresetHeight=600
PresetAspect=1.000000
[EmailNotifications]
NotifyProgress=0
NotifyFailure=1
NotifyCompletion=0
NotifyEveryNth=1
EmailFrom=
EmailTo=
OutgoingEmailServer=
[RenderDialogPosition]
Dimension=367 -17 458 820
[KeyboardFile]
CurDir=D:\3dsmax5\UI\
CurFile=DefaultUI.kbd
[UserGridSettings]
AutoActivation=0
AutoDeletion=0
FLoatingGridObjectSpaceAlign=0
[CustomColors]
FileName=E:\PROGRAM FILES\3dsmax5\UI\DefaultUI.clr
IconFolder=E:\PROGRAM FILES\3dsmax5\UI\Icons
chyba jest dobrze.
-
A zmieniłeś np. ścieżki w pliku 3dsmax\plugcfg\BakeTexture.ini ? Nie wiem, czy jeżeli będzie zła nie uruchomi się, ale lepiej wszystkie pozmieniać (jeśli zmienisz tylko 3dsmax.ini, to nadal będziesz miał problem z mtlgen.dlt). Kombinuj i pisz jak czegoś nie wiesz. :)