- Symulator MaSzyna -

Hyde Park => Bieżące kolejowe => Wątek zaczęty przez: Krzysiek w 09 Grudnia 2017, 10:02:25

Tytuł: Skład Jan Kepler Wr.Gł-Żary
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek w 09 Grudnia 2017, 10:02:25
Witajcie,
W dniu wczorajszym (8 grudnia 2017) wracałem Impulsem KD z Jelcza do Wr. Gł. Ku mojemu zdziwieniu we Wrocławiu skład został przemianowany na pociąg do Żar, Jan Kepler, odj 17.16. Wszystko ok tylko, że od Miłkowic do Żar nie ma drutu... W latach '90 tak się jeździło do Międzylesia: w Kłodzku zmieniali elektrowóz na spalinowóz. Tylko tu mamy EZT ze sprzęgiem, tam był skład wagonowy. Ktoś mi może wyjaśnić tę sytuację? Pozdrawiam! 
Tytuł: Odp: Skład Jan Kepler Wr.Gł-Żary
Wiadomość wysłana przez: EU07-483 w 09 Grudnia 2017, 11:09:04
W Legnicy przesiadka do pojazdu spalinowego. KD nie posiadają SZT mogących zapewnić obsługę sporych potoków pasażerskich na odcinku Wrocław - Legnica. Żeby nie gnieść ludzi w szynobusie od Wrocławia jedzie większy pojazd.
Tytuł: Odp: Skład Jan Kepler Wr.Gł-Żary
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek w 09 Grudnia 2017, 11:59:51
Dziękuję! Zamykamy temat
Tytuł: Odp: Skład Jan Kepler Wr.Gł-Żary
Wiadomość wysłana przez: Jaco w 10 Grudnia 2017, 16:27:18
KD nie posiadają SZT mogących zapewnić obsługę sporych potoków pasażerskich na odcinku Wrocław - Legnica. Żeby nie gnieść ludzi w szynobusie od Wrocławia jedzie większy pojazd.
Może troszkę precyzyjniej: KD nie posiadają takiej ilości SZT np. SA134 i SA139, aby zapewnić komfort podróży w trakcji ukrotnionej na odcinku Wrocław - Legnica.