- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc w tworzeniu => Wątek zaczęty przez: Rudzik w 12 Listopada 2017, 13:30:12
-
Może i śmieszny problem jak na kogoś kto modeluje od 6 lat w 3dsie, ale mam problem z edytorem UV (nakładanie tekstury). Nie wiem czy coś kliknąłem nieopatrznie ale jak zawsze przesuwanie wierzchołków w edytorze UV było płynne tak teraz skacze po niewidocznej siatce. Nic nie mogę oteksturować i nie mam pojęcia co kliknąłem... Pomóżcie proszę...
-
Marcin jak masz chwilę to wejdź na skejpa i dokładnie pokaż w czym rzecz jak możesz, bo z opisu to ciężko mi to sobie wyobrazić.
-
A tam nie ma gdzieś w transformie snap to grid?
I had a hard time figuring out where Autodesk put the snap to vertex in the unwrap editor myself, but found it after a while. If you want a vertex to snap to another, you can only use the "transform" tool in the upper left corner of the editor. That, in conjuction to the snap to grid button to the bottom right should make your vertices snap :) I don`t know why Autodesk won`t let me snap with the "freeform mode" tool though..
-
Jak Pol napisal. Taka ikonka magnesika w prawym dolnym rogu.
-
@Kacu znajdzie czas to umieści filmik. Próbował z tym magnesem i dalej jest to samo.
-
Sorki za dykcję (dopiero zaczynam ćwiczenia na poprawę dykcji). I nie freeDOOM tylko freeFORM :) Mam nadzieję, że lepiej opisałem problem.
-
Tak z ciekawości - czy problem już rozwiązany?
-
Nie I chyba skończy się tak, że będę musiał reinstalować 3Ds'a
-
Nie ma jakieś opcji resetu do ustawień fabrycznych?
https://knowledge.autodesk.com/support/3ds-max/learn-explore/caas/sfdcarticles/sfdcarticles/Resetting-3ds-Max-3ds-Max-Design.html
-
Pewnie kliknales 'snapowanie' (magnes)
-
Próbował z tym magnesem i dalej jest to samo.
-
W takim razie moze wystarczy usunac 3dsmax.ini lub
I pamietaj coby co jakis czas se robic kopie 3dsmax.ini gdy juz masz duzo preferowanych ustawien :)
-
Mam pytanie. Jak chciałbym mapować reflektory to skąd wziąć pliki do otworzenia w blenderze. Z repo?
-
Tak. Tam masz wszystkie pliki źródłowe. Pobierz sobie modele t3d i tekstury używane przez niego w tga.