- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc w tworzeniu => Wątek zaczęty przez: DieselPower w 12 Września 2017, 20:47:37

Tytuł: Nadpisywanie plików poprzez skrypt?
Wiadomość wysłana przez: DieselPower w 12 Września 2017, 20:47:37
Czy instalowaniem poprzez skrypt można podmieniać istniejące już pliki - tekstury, textrues.txt itp.? Niby spróbowałem skryptu zrobionego zwykłym sposobem, ale zainstalował tylko nieznalezione pliki, istniejących nie podmienił. Sprawdziłem skrypt od nowej tekstury obręczy MR6 i niczym się on nie różni od mojego, ale za to podmienia pliki. Czy ktoś mógłby objaśnić mi tę kwestię? Skrypt mogę przesłać na PW lub wrzucić w test.
Tytuł: Odp: Nadpisywanie plików poprzez skrypt?
Wiadomość wysłana przez: Piotr93 w 12 Września 2017, 20:49:03
Wrzuć go w test, najlepiej będzie tak sprawdzić. Maciek ma zaznaczone tylko to:
Tytuł: Odp: Nadpisywanie plików poprzez skrypt?
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek626 w 12 Września 2017, 20:52:34
Dawno nic nie instalowałem, ale do tej pory skrypyty u mnie instalowały pliki nieobecne.w paczce. Jeśli po testach chciałem zainstalować dodatek na nowo, usuwałem poprzednie pliki, Tak miałem z wagonami od @Stelego. W trakcie pracy skryptu jest możliwość podglądania które skrypty są do popbrania z serwera, a które masz już na dysku w paczce.
Tytuł: Odp: Nadpisywanie plików poprzez skrypt?
Wiadomość wysłana przez: Stele w 12 Września 2017, 20:57:59
W rainstedzie działa tylko opcja raw, czyli wypakowania całego archiwum. Jeśli weryfikacja wykaże, że jakieś pliki z wskazanego w skrypcie archiwum są potrzebne, zostanie ono całe wypakowane z nadpisaniem plików. Jak tak nie działa, to może system blokuje edycję w tym katalogu/partycji?
Tytuł: Odp: Nadpisywanie plików poprzez skrypt?
Wiadomość wysłana przez: Piotr93 w 12 Września 2017, 21:11:01
Wysłałem ci poprawione skrypty na pw. Tutaj potwierdzenie że działa u mnie. Nie miałem wcześniej instalowanego LP dla tych loków. Więc u mnie jest na czysto ok. Pamiętaj wywalić z folderu EP07 plik thumbs.db