- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc w tworzeniu => Wątek zaczęty przez: Zuger w 17 Lipca 2017, 18:12:46

Tytuł: Mapowanie SU46
Wiadomość wysłana przez: Zuger w 17 Lipca 2017, 18:12:46
Witam!
Poszukuję osoby, która zmodyfikowałaby mapowanie aktualnego modelu SU46-022, tak aby tekstury czół odczytywane były z dwóch różnych miejsc, a nie tak jak teraz możliwe jest danie tylko jednej tekstury czoła, która ląduje na obu. Jest to wymagane do stworzenia nowej tekstury SU46-022.
Pozdrawiam,
Zuger
Tytuł: Odp: Mapowanie SU46
Wiadomość wysłana przez: Sawi w 17 Lipca 2017, 19:10:17
Odezwij się do mnie na PW to pomyślimy :-).
EDIT:
Zatem przyjrzałem się i według mnie jedynym sensownym wyjściem będzie rozdzielić obecny układ na 2 reple. Na pierwszym dać same boki, a na drugim oba czoła i resztę. Mam też u siebie na dysku model od @Kacu i jego błogosławieństwo na ukończenie. Nie mówię teraz, ale za jakiś czas coś spróbuję w tej kwestii podziałać. Model ma tzw grube 3D, dlatego tam zdecydowanie trzeba będzie zrobić również dwa reple, ale zapewne z inną koncepcją. Ta wyżej wymieniona dotyczy v1.
Tytuł: Odp: Mapowanie SU46
Wiadomość wysłana przez: Zuger w 30 Lipca 2017, 16:31:05
Ok, niech tak będzie zrobione.