- Symulator MaSzyna -
Hyde Park => Bieżące kolejowe => Wątek zaczęty przez: darek71wrc w 17 Marca 2017, 13:53:39
-
PKP Intercity zatrudnia obecnie blisko 1200 maszynistów. Wśród nich po raz pierwszy znalazła się kobieta. Aleksandra Płusa po pozytywnie zakończonym blisko 2-letnim kursie zdobyła uprawnienia do prowadzenia zarówno nowoczesnych pociągów Dart Pesy, jak i tradycyjnych składów zestawionych z lokomotywy oraz wagonów. Jak wyglądała, jej i innych kandydatów, droga do zawodu maszynisty?
http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/pierwsza-kobieta-maszynista-w-pkp-intercity-80815.html
-
Gratulacje :D Jedną panią już na siódemce w PR widziałem, mam nadzieję złapać teraz panią z ICC :D
-
Łapanie kwalifikuje się jako molestowanie. Proponuje zwykłe spotkanie.
-
Z cyklu "pierwszy", 1 skoczek maszynista:
http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/po-karierze-skoczka-zostal-maszynista-w-kolejach-finskich-79977.html
Nie wiem, czy bylo tu na forum.
-
W PR tez pracuja kobiety , które prowadzą sklady.
-
W PKPIC nawet kobieta pracuje jako elektromonter. W tym kraju już mnie nic nie zdziwi.
-
Osobiście dla mnie jest to dziwne zjawisko widzieć kobietę za nastawnikiem, ale szczerze gratuluję tej Pani odwagi. Zobaczymy do pierwszego wypadku z człowiekiem czy ta praca Jej odpowiada.
-
Kiedyś jak jechałem se pociągiem Regio to pociąg prowadziła właśnie kobieta. W dzisiejszych czasach to jest na porządku dziennym. W Niemczech dosyć sporo kobiet prowadzi składy.
-
No, jak na jakimś EZT to tak, ale jak sobie wyobrażę jak ta Pani będzie musiała zdjąć albo założyć 30 kilogramowe cięgło na hak to się zaczynam zastanawiać;)
-
Tamta pani to akurat EN57 prowadziła. Ale nawet w PKP Cargo ponoć mają kobietę.
-
jak ta Pani będzie musiała zdjąć albo założyć 30 kilogramowe cięgło na hak to się zaczynam zastanawiać;)
A ja nie. Wiele Pań jest dużo silniejsza niż może się nam wydawać i jest znacznie silniejsza od niektórych Panów.
-
Tutaj jest wywiad z tą panią, zapewne będzie jezdziła na Flirtach bądz Dartach https://youtu.be/IvkhX7_9PRM?t=140
-
Osobiście dla mnie jest to dziwne zjawisko widzieć kobietę za nastawnikiem, ale szczerze gratuluję tej Pani odwagi. Zobaczymy do pierwszego wypadku z człowiekiem czy ta praca Jej odpowiada.
Jakoś widziałem panie motornicze, a z tramwajami też są wypadki śmiertelne...
-
Problemem może być założenie w sytuacji awaryjnej półsprzęgu, który lubi ważyć swoje... Może się zdarzyć, że na składzie kierownik i konduktor będą kobietami o delikatnej posturze... Co wtedy? Wypadki śmiertelne to inna sprawa, ale zostaje to jednak w psychice faceta, a co dopiero kobiety...
-
jak ta Pani będzie musiała zdjąć albo założyć 30 kilogramowe cięgło na hak to się zaczynam zastanawiać;)
A ja nie. Wiele Pań jest dużo silniejsza niż może się nam wydawać i jest znacznie silniejsza od niektórych Panów.
Zobaczymy jak do czegoś takiego faktycznie dojdzie.
-
Zobaczymy do pierwszego wypadku z człowiekiem czy ta praca Jej odpowiada.
Kraków zna takie przypadki. Motornicza jeżdżąca na szkoleniu z "patronem" pod Galerią Krakowską przejechała człowieka. Dzisiaj jest jedną z lepszych motorniczych w Krakowie. Nie bez przyczyny kobiety są silniejsze psychicznie od facetów ;).
-
Dlaczego najwięcej samobójstw popełniają mężczyzni. Bo kobiety są silniejsze psychicznie i taka jest prawda.
-
Nawet autobusy prowadzą kobiety
-
Problemem może być założenie w sytuacji awaryjnej półsprzęgu, który lubi ważyć swoje... Może się zdarzyć, że na składzie kierownik i konduktor będą kobietami o delikatnej posturze... Co wtedy? Wypadki śmiertelne to inna sprawa, ale zostaje to jednak w psychice faceta, a co dopiero kobiety...
Dzisiejsze półsprzęgi (albo jak to nazywają - adaptery) są dużo lżejsze.