- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Tabor kolejowy => Wątek zaczęty przez: Ratno w 21 Stycznia 2017, 22:13:13
-
Witam mam sprawę czy ktoś dał by rade zrobić teksturę lokomotywy spalinowej ST44-12?? (nie koniecznie tej na zdjęciach) chodzi mi o teksturę ST44 w Barwach PKP Cargo. Jest ktoś wstanie zrobić taką teksturę?
-
Nie mamy modelu ST44-12xx.
-
A jakie są główne różnice między zwyklym gagarem?
-
Modernizacja, inny silnik. Inne bebechy na dachu.
-
Ten zielony to jest prawdziwy Gagarin z starym radzieckim dwusuwowym silnikiem 14D40. Ostatnie z tym silnikiem jeżdżą do końca tego roku. Te nasze to nie gagariny tylko Kołomny. Są po modernizacji z silnikiem czterosuwowym 12Czł/26 który miał być lepszy od tych starszych silników a okazał się być o wiele wiele gorszy.
-
Sorry, nitk nei jest w stanie. Pszykro mi :<
-
Szkoda że nik nie jest wstanie 😞
-
Ten zielony to jest prawdziwy Gagarin z starym radzieckim dwusuwowym silnikiem 14D40. Ostatnie z tym silnikiem jeżdżą do końca tego roku. Te nasze to nie gagariny tylko Kołomny. Są po modernizacji z silnikiem czterosuwowym 12Czł/26 który miał być lepszy od tych starszych silników a okazał się być o wiele wiele gorszy.
Możesz rozwinąć trochę ten temat dlaczego 2-D49 jest gorszy od 14D40?
-
Gagarin z starym radzieckim dwusuwowym silnikiem 14D40 jest on mocniejszy od naszego czterosuwowego. Te prawdziwe gagariny dawały sobie rade z dłuższymi i cięższymi składami natomiast, Kołomna jest słabsza na mojej linii gdy biorą 25 kontenerów potrzeba 2xST44 a znajomy opowiadał ze u niego na 25 kontenerów wystarczy jeden ten dwusuwowy. Wiec ta modernizacja nie jest udana ale w maszynie przydała by się taka maszyna bo nie ma takiej.
-
Guzik prawda i nie pelna prawda. Jesli nawet tak jest, to idiotyzmem jest branie pod uwage tylko sily pociagowej. Na swojej linii nie chce juz zadnych dwusuwowych pojazdow.
-
Te zielone to prawdziwy Gagarin a te nasze to są niby lepsze ale ściema jakich mało.
-
Oba powstały w ZSSR. A raczej, ST44-12xy to dalej jest Rusek, tylko w nowym wdzianku i z nowymi bebechami. Ale to dalej Rusek. Więc rozróżnienie nasze czy nie-nasze, nie do końca jest prawdą.
-
Tak różnią się one nazwą jak i silnikiem i wizualnie.
Ten Zielony to jest prawdziwy Gagarin z silnikiem dwusuwowym.
Natomiast te nasze są to Kołomny już z silnikiem czterosuwowym który miał być lepszy. Różnią się też kabiną ale to już jest szczegół
-
Jak już chcesz podzielić gagary to ok. Ale wszystkie st44 i m62 to jedno i to samo( bez podziału na zielone szare i niebieskie). Jak już chcesz coś wyszczególnić jako odmienne to 311d i st40s. Na taki podział się zgodzę. Widzę też, że jako nowy user szukasz dziury w całym. Po co?
-
Ja nie szukam dziury ja po prostu zaproponowałem jaki model lokomotywy można by zrobić i kto by się tego podjął ?
-
Ja mam pomierzoną kabinę i inne graty. Foty na tex również. Zrób model to pogadamy :)
-
po prostu zaproponowałem jaki model lokomotywy można by zrobić i kto by się tego podjął ?
Powiem tak: życie jest brutalne, jak coś chce się coś mieć, to trzeba samemu zrobić. Każdy kto umie modelować ma swoje rozgrzebane projekty i woli je kończyć, a nie rzucać robotę i brać się za zachcianki innych użytkowników.
-
Dobra koniec tematu bo nie ma sensu prowadzić dalej ten temat.
-
Czterosuwowe silniki 12CzN 26/26 mają owszem taką samą moc jak 14D40, ale są oszczędniejsze w eksploatacji. Pierwsze w PL silniki Kołomny zastosowano w "Gagarinach" PMT o nr 0161 i 1841. Literatura szczegółowo opisuje wyniki testów na maszynach PMT. Po udanych testach zaczęto zabudowywać Kołomny również na ST44-12xx PKP CARGO, a później na innych maszynach ST44 (LHS) i M62.
@Sebol82: oprócz 311D/ST40 (GE 7FDL 12 EFI 45 V-12 o mocy 2900 KM), mamy też ST44-30xx/M62BF-31xx (CAT 3516B o mocy 3050 KM) oraz M62M (Generals Motors 645E3B o mocy 3000 KM).
-
Tak różnią się one nazwą jak i silnikiem i wizualnie.
Ten Zielony to jest prawdziwy Gagarin z silnikiem dwusuwowym.
Natomiast te nasze są to Kołomny już z silnikiem czterosuwowym który miał być lepszy. Różnią się też kabiną ale to już jest szczegół
Nie wiem czy to takie nasze. Za wschodnią granicą też robi się takie modernizacje.
Czterosuwowe silniki 12CzN 26/26 mają owszem taką samą moc jak 14D40, ale są oszczędniejsze w eksploatacji. Pierwsze w PL silniki Kołomny zastosowano w "Gagarinach" PMT o nr 0161 i 1841....
14D40 też jest z Kołomny. Jego typ GOST 12DN23/30. Więc można by napisać że każdy Gagar z ruskim silnikiem to Kołomna
-
OK! tyle, że dla odróżnienia silników 14D40 od 12CzN 26/26 mówi się w PL o tych drugich slangiem "Kołomna", jako swego czasu nowość na rynku silników Kołomny 4 - suwowych.
-
Silniki D49 Produkują od początku lat 70. Zawsze ciekawiło mnie to dlaczego od razu nie dawali tych silników do M62, tylko dopiero po modernizacjach.