- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Na warsztacie => Wątek zaczęty przez: MR6 w 19 Stycznia 2017, 13:21:46
-
Hej tutaj będę prezentował moje prace w trakcie tworzenia. Na pierwszy ogień idzie ep07 408. Proszę się powstrzymać przy wytykaniu wszelkich błędów gdyż ledwo co skleiłem boki. Najtrudniejsza cześć już za mną gdyż naprawdę trudno było dopasować odpowiednio te paski. Teraz została kabina( co już będzie raczej zabawą) no i reszta. Może uda mi się ją skończyc przed moim wyjazdem. Planuję ją wydać za około 2 tyg.
*UPTADE* 02-08-2017
Na warsztacie znajduję się eu07 477(screen poniżej).
Co mam w planach?(chronologiczny priorytet)
eu07-242(track tec) *ukończona*
eu07-167(ecco rail)
eu07-409 hist
[b]eu07-222[/b](PR)
4E PACK*data wydania nieznana*
[color=navy]Et22 906 [/color]
-
Na celowniku kolejna perełka czyli trapezowata ep07 338. Jeszcze sporo przede mną.
By dodać coś nowego w temacie, w którym Twoja wiadomość jest ostatnia, użyj funkcji modyfikuj, dopisując treść do istniejącej wiadomości. Nie modyfikuj wiadomości na skutek odpowiedzi udzielonej przez innego Użytkownika.
Łączenie postów nie działa, w przyszłości edytuj poprzednią wiadomość.
@macius5991
-
Uptade ⇑
*proszę nie usuwać*
-
Proszę o wypełnienie ankiety na górze.
-
Modyfikowałeś może ankietę po jej dodaniu? Głosowałem praktycznie na początku, jako drugi user, zaznaczyłem opcję "cokolwiek byle nie siódemki" - takie jest moje zdanie, pisałem o tym na forum (http://eu07.pl/forum/index.php/topic,28751.0.html), a teraz patrzę, zaznaczone że TEM2. I teraz pytanie, czy wynika to z modyfikacji ankiety czy jakiś bug w skrypcie forum.
-
Tak modyfikowałem je, mozliwe ze cos nie zlapało bo dodałem 2 opcje oraz zmienilem kolejność fraz. Dasz rade jeszcze raz zagłosować?. Jeśli nie mogę oddac głos za ciebie.
-
No już mniejsza, bo jeden głos w te czy wewte nie robi różnicy, ale faktem jest że trzeba ograniczyć produkcję siódemek do tych które są wyjątkowe. Ostatnio widzę ograniczyłeś się do rzadkich malowań i to jest ok, ale kurde, kolejna ickowska, czy tam zwykła zielona, toć teraz w starterze idzie na łeb dostać wybierając pojazd do jazdy :d Nie żebym jakoś tam specjalnie z symulatora korzystał, ale jak mi się trafi wieczór żeby jakąś krótką odprężającą misję przejechać to jest to mały problem.
-
Żeby nie przynudzać to wybieram juź tylko wyszukane malowania takie jak na przykład eu07 167 ecco czy eu07 409 którą teraz będę robił w oryginalnym trapezie :).
-
Tylko widzisz Bartek jak przyjdzie jakiś młody chłopak z umiejętnościami i chęcią do pracy, zacznie robić siódemki i po pierwszej teksturze powiemy mu grzecznie "Fajnie, ale takich siódemek nie chcemy"... no, może się odrobinę zniechęcić i możemy stracić dobry materiał na twórcę. Ale od twórców już "doświadczonych" możemy wymagać nakierowania swoich działań na coś bardziej ambitniejszego niż kolejny niebieski smerf ;)
-
Według mnie brakuję faktycznie EZT-ów i wagonów IC-owskich np.A9nouz 170A, czy B11mnouz Z2A, czy 170A.
-
Może czas leciutko odkurzyć ten wątek ;).
-
Mam jedno zasadniczne pytanie. Będe przygotowywał icc pack. Problem jest na czołach. Mam zachować odblaski(przykład 334) czy zrobić jednolite czoło(przykład 338). Proszę opinie bym pozniej nie musiał poprawiać. W załączniku zdjęcie posiadające efekt ktore ma znaczna większość moich fot. Jedna część jest doswietlona, a druga nie. Moim zdaniem lepiej będzie zrobić tutaj jednolite czoło. Owszem posiadam rowniez kilka zdjęć (mniejszość) bez tego efektu, gdyż były robione w innym miejscu, ale jak juz będe robił jednym sposobem to muszę wiedzieć czy robić we wezystkich jednolite czy zachować odblaski
-
Najlepiej jest się ich pozbyć, dla mnie odbicia na płaskiej teksturze słabo wyglądają. Chyba, że pogięta blacha ma być widoczna jak na tym Majkolu.
-
Chodzi tylko o czoło, boki się tak nie błyszczą. Dzięki za opinie. Jak ktoś ma coś więcej do dodania to proszę pisać. Może kiedyś się doczekamy takich odbić ze strony symka :).
-
Mam zachować odblaski (przykład 334) czy zrobić jednolite czoło(przykład 338). Proszę opinie bym później nie musiał poprawiać.
W mojej opinii-tekstura wygląda lepiej jak tekstura nie ma odblasków.
-
Dobra będę robił bez odblasków lecz prosze pozniej nie narzekać że z tego powodu czoło paintowe :).
-
Może kiedyś się doczekamy takich odbić ze strony symka :).
Czemu kiedys jak moga byc juz ;p
-
Tu nie chodzi o cienie tylko połysk blachy :).
-
Maciek, odpal teksturę w gimpie i porównaj ze screenem. To jest ten połysk, na który czekamy :D
-
Ten połysk na boku jest na teksturze :p.
-
Ten połysk na teksturze, to reflectionmapa, powodująca plamistość odbitego światła. ;)
-
Tu nie chodzi o cienie tylko połysk blachy :).
Cienie to sa na ziemi ;> Natomiast ciemniejsze obszary na boku to odbicie okolicznych drzew.