- Symulator MaSzyna -

Hyde Park => Bieżące kolejowe => Wątek zaczęty przez: Bulba w 14 Stycznia 2017, 14:37:53

Tytuł: Nie znajome mi malowanie
Wiadomość wysłana przez: Bulba w 14 Stycznia 2017, 14:37:53
Witam.
Nie dawno przeglądając sobie google maps trafiłem na dosyć dziwne (jak dla mnie) malowania wagonów PKP.
Nigdzie takich nie mogłem znaleźć, wie ktoś co to za wagony?
Są to tory nie daleko stacji Gliwice, zdjęcie pochodzi z 2013 roku.

Zmniejsz załącznik (regulamin, obowiązki pkt 2) i zmień temat na bardziej szczegółowy.
Quark-t

 Brak reakcji mimo logowania. | @macius5991
Tytuł: Odp: Malowanie
Wiadomość wysłana przez: El Mecánico w 14 Stycznia 2017, 14:46:35
Wyglądają jakby od sąsiadów ze wschodu albo południa.
Tytuł: Odp: Malowanie
Wiadomość wysłana przez: Pawel205 w 14 Stycznia 2017, 14:55:54
Niemieckie wagony firmy Heros Rail Rent dla Kolei Śląskich. Nie dostały dopuszczenia do ruchu na terenie Polski więc stały na grupie w Gliwicach.
Tytuł: Odp: Malowanie
Wiadomość wysłana przez: RoboBatman w 14 Stycznia 2017, 15:00:19
Wiadomo może z jakiego powodu nie dostały dopuszczenia? Przecież ten sam rozstaw szyn, te same sprzęgi.
Tytuł: Odp: Malowanie
Wiadomość wysłana przez: Piotr93 w 14 Stycznia 2017, 15:49:00
http://infobus.pl/koleje-slaskie-nadal-nie-korzystaja-z-wagonow-heros-rail-rent_more_43608.html?dokument=37&zmienna1=43608 (http://m.infobus.pl/koleje-slaskie-nadal-nie-korzystaja-z-wagonow-heros-rail-rent_more_43608.html?dokument=37&zmienna1=43608)
Tytuł: Odp: Nie znajome mi malowanie
Wiadomość wysłana przez: Anrej w 14 Stycznia 2017, 22:02:35
Nic tam nie zostało wyjaśnione. Z tego co wiem, wagony w Europie są dopuszczone do ruchu po całej Europie. Kiedyś był podział na kraje demokratyczne i kapitalistyczne.
Tytuł: Odp: Nie znajome mi malowanie
Wiadomość wysłana przez: MichałŁ w 15 Stycznia 2017, 16:46:24
To nie jest tak dokładnie.  Żeby wagon mógł jeździć międzynarodowo musi spełniać odpowiednie warunki ale nie musi spełniać wszystkich do ruchu wewnętrznego. Spróbuję to wyjaśnić na przykładach.
Np. wagony pasażerskie W ruchu międzynarodowym muszą mieć możliwość automatycznego dostosowania do rodzaju napięcia w sprzęgu WN. Ale niektóre polskie wagony dla oszczędności pozbawiano tej możliwości, wiec mogą jeździć tylko w kraju.
W wagonach towarowych np. W ruchu międzynarodowym mogą być tylko monobloki.
Wymagania dotyczą wielu elementów.

Cytuj
Przecież ten sam rozstaw szyn, te same sprzęgi.
Nawet sprzęg sprzęgowi czy bufor buforowi nie jest równy.